Ik zit vanavond bij een cabaretier.quote:
Dan vanavond maar zwaar aan de drank. Dan draait er uiteindelijk vast wel iets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit vanavond bij een cabaretier.
Ja, leuk. En vanavond is het mijn beurt, al de hele week darts op tv, ik ben er wel klaar mee, vanavond gewoon radio luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem de honneurs van Melting wel waar vanaf 20.30 uur: Golden Oldies dus...
Ga je ook onbekendere nummers draaien, of alleen bekende?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral veel covers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je ook onbekendere nummers draaien, of alleen bekende?
Bluf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral veel covers.
En Oscar Harris...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er bij zijn geweest, desnoods van onder de dekens...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Mocht ik wakker en fit genoeg zijn, dan schakel ik in. En dan nog weet ik niet hoe lang ik het vol ga houden.
Maar MadMelting wil ik eigenlijk wel horen natuurlijk
Ik schakel net in, maar de film kan ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Tot 20.30 uur alvast wat bekende filmmuziekjes...
Ik zit nu even beneden, masrmaar ik seetweet dat ik begon met He's A Pirate uit Pirates Of the Caribbean.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar de film kan ik niet plaatsen
De winkels zijn nog open...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn lekkere chocolaatjes zijn op. Ik wilde er een week mee doen, maar het is nog geen woensdag, dus daarin heb ik helaas gefaald
In welke middle of nowhere woon je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik red het niet zonder auto om op tijd bij de Lidl te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |