KOEKEROEND!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:50 schreef Allures het volgende:
Oeh chia je hebt antwoord van die koekert in het datingtopic
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Yasmin en Chia in een menage du trois.
Eerder een gevecht a troisquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Yasmin en Chia in een menage a trois.
Not gonna happen haha.
Omdat ie minder goed uit de vergelijking met een stofzuiger komt, vermoed ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
Waarom vergelijken ze swiffer altijd met een bezem? Ik heb gewoon een stofzuiger hoor
Echt vreemd dat hij zoveel negatieve ervaringen heeft met online daten joh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:50 schreef Allures het volgende:
Oeh chia je hebt antwoord van die koekert in het datingtopic
zo'n positief persoon. Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt vreemd dat hij zoveel negatieve ervaringen heeft met online daten joh.
Had je gisteravond een date? of bedoel je gisteravond in dat topic?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
zo'n positief persoon. Je verwacht het niet
Hoe meer ik daar post hoe meer ik bang ben dat ik een van die tegen over me krijg een keer
Gisteren was wel echt een opeenstapeling van wtf
topic. En de hele dagquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Had je gisteravond een date? of bedoel je gisteravond in dat topic?
Ja dat is wel even wennen. Vroeger hadden we alleen Schenkstroop die zo gefrustreerd was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:11 schreef Allures het volgende:
[..]
topic. En de hele dag
Eerst dus alle vrouwen misleiden altijd. Daarna 'bij seksdates moet je gewoon even doorbijten' en daarna 'ik word op Tinder zo vaak genegeerd dat ik het gerechtvaardigd vind om mensen te gaan catfishen. Zo kan ik aantonen dat het om uiterlijk gaat en dat heb ik nodig om er mee te kunnen stoppen'
Jezus Jozef Maria
De oprechte interesse en liefde voor de medemens straalt er vanaf
Die heb ik even gemist. Wie moet precies doorbijten en waarom?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
Maar ook seks hebben waarbij je even door moet bijten...
Jezus
Wat erg als iemand ooit zo over je denkt zeg
Ga janken manquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:20 schreef DrMarten het volgende:
WHENM is weer lekker bezig zie ik
Mag het hele topic volgooien met zijn generaliserende onzin, maar daar mag je niks van zeggen want je post er anders ook niet
Oh gevonden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
Jezus
sedan was ook van 'ik had 1x dat ik niet wilde en toch maar gedaan'quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh gevonden.Ik kan me er niets bij voorstellen en vraag me eerlijk gezegd af of het niet gewoon heel ongelukkig verwoord is. En dat het meer is dat hij gewoon niet altijd zo goed is in fysiek toenadering zoeken en dat het helpt die drempel wel gewoon over te gaan.
Ik vind seks waarbij ik even door moet bijten wel fijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
Jezus
Hoe bedoel jij doorbijten dan? Vast niet in de vorm van eikel bijten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind seks waarbij ik even door moet bijten wel fijn
Maar da's vast niet zoals t bedoeld wordt.
In t kussen bijtenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe bedoel jij doorbijten dan? Vast niet in de vorm van eikel bijten.
Kicken, kicken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kickt erop om een enorm dikke negerlul in je reet geduwd te krijgen?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is niet je beste vriend of welquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles aan die man is klein of laag
Ik denk dat je de kleur niet voelt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker naast Mozy op de bank.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:56 schreef Chia het volgende:
Verkouden aan het wordenhet is het beste als ik dit weekend veel tijd door breng met een dekentje denk ik zo.
Cozy with Mozyquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker naast Mozy op de bank.
Utopia maakt dit kalenderjaar eerst nog vol toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:04 schreef MCH het volgende:
Ik heb zo'n voorgevel dat we bezig zijn met de laatste weken fok
Ik heb vandaag een workshop netten breien gehadquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen deze maanden?
Voor je fruit wordt gewoon zoiets?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een workshop netten breien gehaddus een visnet gemaakt en m'n volgende project word een tasje voor het fruit.
En ik heb een historische kookworkshop geboekt
Een visnet breien?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een workshop netten breien gehaddus een visnet gemaakt en m'n volgende project word een tasje voor het fruit.
En ik heb een historische kookworkshop geboekt
Yesquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Voor je fruit wordt gewoon zoiets?
[ afbeelding ]
Tof
Ja t is niet echt breien. Meer knopen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een visnet breien?
Is het een beetje druk bij zo'n workshop?
Vind je het gek op een vrijdag middagquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja t is niet echt breien. Meer knopen?
En er waren 5 personendus nee niet echt.
Ik hoop dat je snel een leuke vervanger vindt voor magnetronkoffiequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waren zij een stel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel een leuke vervanger vindt voor magnetronkoffie
Oh, ik dacht te letterlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Voor je fruit wordt gewoon zoiets?
[ afbeelding ]
Tof
Passen ook totaal niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, de fitties erna op fok waren vaak om te smullen
Ja, leek me al behoorlijk niche.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op basis van postgedrag zie ik eerder een match met geeninspiratie1235quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Passen ook totaal niet bij elkaar.
Ken jij magnetronkoffie dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Passen ook totaal niet bij elkaar.
Zijn oneindige monologen?quote:
Elvi lijkt mij wel een wilde meid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Op basis van postgedrag zie ik eerder een match met geeninspiratie1235
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Op basis van postgedrag zie ik eerder een match met geeninspiratie1235
Een match met MK, niet met Elvi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elvi lijkt mij wel een wilde meid.
Haha mooi, maak eens zo'n gedicht over mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn oneindige monologen?
Zijn oneindige overtuiging van het juist hebben?
Zijn oneindige overtuiging de goede moraal te hanteren?
Om even later weer in een crisis te raken.
Vrijdagochtend. Ik moest er om 7 uur uit vanochtend want moest eerst tanken en toen een uur sporten en toen door naar de workshop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind je het gek op een vrijdag middag
Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Het datingtopic was weer intrigerend gisteren en vandaag. Jammer dat je dat hebt gemist.
Ja, bij deze vrouw ga ik wel meer workshops volgen. Ze maakt ook touw van brandnetel en bast. Dus dat vind ik wel interessant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leek me al behoorlijk niche.
Maar wel gezellig. Heb je dan ook nog na de workshop contact met zulke mensen?
Een soort heksje dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, bij deze vrouw ga ik wel meer workshops volgen. Ze maakt ook touw van brandnetel en bast. Dus dat vind ik wel interessant.
Zijn oneindige gezever om enige verbinding te vinden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha mooi, maak eens zo'n gedicht over mij
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn oneindige gezever om enige verbinding te vinden.
Zijn onuitputtelijke behoefte zich te laten horen om maar niet alleen te zijn.
Zijn totale gebrek aan intelligentie verbloemen door feitjes te achterhalen.
Om even later je weer de les te lezen.
Jezus, ben je gek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Ik moest er om 7 uur uit vanochtend want moest eerst tanken en toen een uur sporten en toen door naar de workshop.
En dat op m'n vrije dag
Die kwam er mooi uitrollenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn oneindige gezever om enige verbinding te vinden.
Zijn onuitputtelijke behoefte zich te laten horen om maar niet alleen te zijn.
Zijn totale gebrek aan intelligentie verbloemen door feitjes te achterhalen.
Om even later je weer de les te lezen.
Ruige nacht?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ik had maar 5 uur slaap gehad ofzo
Ja ik droomde over clowns met scherpe tanden die me achterna zaten. En ik heb niet eens IT gekekenquote:
Is ook een nichequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste wat onderscheidende hobbies, jij houdt van good charlotte
The Joker?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik droomde over clowns met scherpe tanden die me achterna zaten. En ik heb niet eens IT gekeken
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The Joker?
Ga ik volgende week zien.
#einde bericht.
Hoorde je ook Break Free van Ariana Grande op de achtergrond?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:03 schreef Elvi het volgende:
Nee ik heb The Good Place vanaf het begin gekeken en in seizoen 1 en 2 zitten clown schilderijen. Misschien heb ik er daarom over gedroomd
Shibari workshop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, bij deze vrouw ga ik wel meer workshops volgen. Ze maakt ook touw van brandnetel en bast. Dus dat vind ik wel interessant.
En de anderen kende ik al van eerdere niche workshops
Wat weet je er al veel van 😏quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Normaal is dat henneptouw. Geen idee hoe rekvast brandneteltouw is. Wie weet.
/Jambers-stemquote:
kan ik jou gewoon volgen op reddit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ha downvotes op reddit omdat ik 'wtf is wrong with your country' zei.
Het aantal keer dat ik in gezelschap een jurk heb gedragen is niet nul.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
/Jambers-stem
"Elke vrijdagochtend trekt Zwab een jurkje aan om workshops in bijzondere ambachten te geven"
Ok ik zie nu echt voor me dat je een rollade bakt die helemaal in die stijl is opgeknooptquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe moet je anders octopussen vastbinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |