abonnement Unibet Coolblue
pi_189383681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je vergeet nog een groep.
Ik heb wel meer groepen niet genoemd. Er zijn helaas een hoop groepen mensen wiens intolerante mening niet genoeg veroordeeld worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189383709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb wel meer groepen niet genoemd. Er zijn helaas een hoop groepen mensen wiens intolerante mening niet genoeg veroordeeld worden.
En als dat wel gebeurt heb je hier op FOK! hordes mensen die dat ridiculiseren, beweren dat melk al racistisch is en wordt er zelfgenoegzaam in de handjes gewreven omdat 'ze' zo zuur zijn als een niet nader te noemen president weer lekker zichzelf is en dat wordt veroordeeld. Volgens mij is het 'niet genoeg benoemd worden' niet zozeer het probleem.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:09:49 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_189384006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal voor spekkie.

Maar dat zou in Nederland inhouden dat we de meeste moslims, sjw'ers en klimaatactivisten niet meer gaan tolereren. En gelukkig hebben wij geen Trump achtige politici van enige betekenis in Nederland. Als ik me tot de Tweede Kamer beperk dan hebben we de heren van Denk die overduidelijk intolerant zijn en we hebben Wilders die enkele intolerante uitspraken (zoals het verbieden van de Koran en de kopvoddentax) heeft gedaan in het verleden.

Wat mij betreft mag Wilders fel aangesproken worden op zijn uitspraken (wat ook zeker is gebeurd) en mogen al die intolerante figuren keihard aangepakt worden.

Maar iets in mij zegt dat jij dan opeens niet meer achter jouw voorstel staat. Of zit ik verkeerd daarin?
Nee ik sta inderdaad niet achter jouw uitleg van mijn voorstel (althans wel de moslims en tot op zekere hoogte Denk), want het bevat een valse equivalentie. De "sjws" en klimaatactivisten (in zoverre die hier überhaupt iets mee van doen hebben) streven nou juist naar een samenleving waarbij minderheden niet in de verdrukking komen, en zou je kunnen scharen onder het creëren van beschermingen jegens de intoleranten*. Dit in tegenstelling tot, zeg, iedereen rechts van de VVD, die weldegelijk juist streven naar een soort natuurlijke orde van een grote meerderheid die de normatieve wil op mag leggen aan minderheden.

*Ik laat de tribale elementen die verder niet een ideologie aanhangen maar alleen bij de groep willen horen buiten beschouwing, die zou je inderdaad intolerant kunnen noemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189384028
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En als dat wel gebeurt heb je hier op FOK! hordes mensen die dat ridiculiseren, beweren dat melk al racistisch is en wordt er zelfgenoegzaam in de handjes gewreven omdat 'ze' zo zuur zijn als een niet nader te noemen president weer lekker zichzelf is en dat wordt veroordeeld. Volgens mij is het 'niet genoeg benoemd worden' niet zozeer het probleem.
Je dwaalt af.

In de strip die spek plaatste is de boodschap dat we minder tolerant moeten zijn naar intolerante mensen. En die boodschap ondersteun ik van harte.

Dat betekent onder andere dat we moslims die vrouwen in woord of daad minderwaardig behandelen of die in woord of daad homo's vijandig behandelen, niet meer moeten belonen met voor hen positieve uitzonderingen. En dat we hun activiteiten niet meer subsidieeren en hen niet meer als volwaardige gesprekspartner behandelen.

Datzelfde geld voor christenen, klimaatactivisten, openlijke racisten en vul maar in.

Op het forum heeft die boodschap weinig invloed. Er zijn duidelijke huisregels en binnen die regels zijn er geen groepen die meer of minder getolereerd worden. Niemand heeft uitzonderingsregels: als jij het niet eens bent met mensen die op Baudet stemmen of die zich als streng gelovige moslim gedragen dan mag jij dat gewoon zeggen. En je hebt daar niet meer rechten voor als je op Klaver stemt of veel melk drinkt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189384046
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee ik sta inderdaad niet achter jouw uitleg van mijn voorstel (althans wel de moslims en tot op zekere hoogte Denk), want het bevat een valse equivalentie. De "sjws" en klimaatactivisten (in zoverre die hier überhaupt iets mee van doen hebben) streven nou juist naar een samenleving waarbij minderheden niet in de verdrukking komen, en zou je kunnen scharen onder het creëren van beschermingen jegens de intoleranten*. Dit in tegenstelling tot, zeg, iedereen rechts van de VVD, die weldegelijk juist streven naar een soort natuurlijke orde van een grote meerderheid die de normatieve wil op mag leggen aan minderheden.

*Ik laat de tribale elementen die verder niet een ideologie aanhangen maar alleen bij de groep willen horen buiten beschouwing, die zou je inderdaad intolerant kunnen noemen.
Goh, wat een verrassend antwoord weer. Zo'n boodschap in een stripje heeft weinig waarde meer als de boodschapper zelf zwaar intolerant is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:15:30 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_189384078
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goh, wat een verrassend antwoord weer. Zo'n boodschap in een stripje heeft weinig waarde meer als de boodschapper zelf zwaar intolerant is.
In plaats van zelfgenoegzaam pontificeren dat je klaarblijkelijk niet weet waar je het over hebt, zou je ook aan kunnen geven op welke manier "sjw"s intolerantie zwaar vergroten, en juist niet intolerant tegen de intoleranten zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189384142
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:15 schreef speknek het volgende:

[..]

In plaats van zelfgenoegzaam pontificeren dat je klaarblijkelijk niet weet waar je het over hebt, zou je ook aan kunnen geven op welke manier "sjw"s intolerantie zwaar vergroten, en juist niet intolerant tegen de intoleranten zijn.
Er zijn op dit forum honderden topics waarin sjw'er zich intolerant gedragen tegen iedereen met een andere mening. Jij bent zelf in de meeste te vinden.

Oproepen tot minder tolerantie voor intoleranten heeft geen waarde als alleen jij bepaald wie intolerant is. Het is niets meer dan hypocratie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189384160
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik had ook niet verwacht dat je ineens stopte met alsmaar deflecteren en het woord zelfreflectie spontaan in je woordenboek stond vermeld. Veel succes met je jihad.
Er valt niets te deflecteren. Ik ben hier altijd open en consistent geweest. En de salafisten-vergelijking is hilarisch. De geallieerde en nazi's moesten elkaar ook niet. Dat betekent niet dat ze 'net hetzelfde' zijn. Zelfs voor jou doen is dit erg krampachtig.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:25:13 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_189384164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er zijn op dit forum honderden topics waarin sjw'er zich intolerant gedragen tegen iedereen met een andere mening. Jij bent zelf in de meeste te vinden.

Oproepen tot minder tolerantie voor intoleranten heeft geen waarde als alleen jij bepaald wie intolerant is. Het is niets meer dan hypocratie.
Da's de paradox slimmie.
Maar het is niet alleen ik die dat bepaalt, je kunt het simpelweg deduceren van de doelstelling.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189384246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:25 schreef speknek het volgende:
je kunt het simpelweg deduceren van de doelstelling.
De doelstelling die afgeleid is van de leugen dat 'minderheden in de verdrukking komen door intolerantie'?
pi_189384659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:07 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wie zegt dat andere geen respect voor het leven hebben.

Maar verder begrijp ik goed dat je jezelf niet per auto vervoert en nooit gedaan hebt of betrap ik je zoals zoveel van jullie nu op hypocriet gedrag. :') :r
Zou rechts wel respect hebben voor het leven, dan maakten zij wel nooit zoveel en langdurig kabaal met hun auto's of motoren. Hebben dus een pact met criminelen uit andere landen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:55:14 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_189385215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:31 schreef LelijKnap het volgende:
de leugen dat 'minderheden in de verdrukking komen door intolerantie'?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:34:08 #138
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189385708
Het is echt bijna grappig, als je bedenkt dat de media voorspelden dat Trump supporters pismad zouden zijn na zijn onafwendbare verlies en de hele tent zouden afbreken...

We zijn nu al 3 jaar getuige van de meest psychisch gestoorde meltdown in de geschiedenis. Het masker van de lieve, tolerante, sociale linksmens is in duizend stukjes gevallen, en de demonische woede en haat van de slechte verliezers raast door het land.

And yet, he persisted.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:35:21 #139
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189385722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:33 schreef LelijKnap het volgende:
https://milnenews.com/201(...)-of-president-trump/

Complete list of attacks on supporters of President Trump
[..]

OMG die lijst is mijlen lang... griezelig gewoon al die haat.
pi_189385813
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

OMG die lijst is mijlen lang... griezelig gewoon al die haat.
Product van de Murchants of Hate bij media als CIA News Network.
pi_189386971
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er valt niets te deflecteren. Ik ben hier altijd open en consistent geweest. En de salafisten-vergelijking is hilarisch. De geallieerde en nazi's moesten elkaar ook niet. Dat betekent niet dat ze 'net hetzelfde' zijn. Zelfs voor jou doen is dit erg krampachtig.
Je laat dezelfde retoriek zien. Hele stammen zijn in 1 zin gereduceerd tot 'een vieze Jood met duistere intenties die de wereld wil domineren', omdat je op obscure blogjes je bubbel bevestigd blijft zien. Combineer dat met de bijna-incel-achtige-denkbeelden die je er op nahoudt m.b.t. vrouwen, de seksuele moraal en wat dies meer zij en de enige manier om jou en een salafist uit elkaar te houden is d.m.v. de uiterlijke verschijning. Je deelt eenzelfde verlangen naar een ultra-conservatieve samenleving. Ook in de haat naar moslims in het algemeen zul je in een salafist een medestander vinden omdat die op eenzelfde manier naar moslims kijkt als jij.

Maar natuurlijk ontken je dat.
pi_189387777
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:53 schreef Xa1pt het volgende:
Je laat dezelfde retoriek zien. Hele stammen zijn in 1 zin gereduceerd tot 'een vieze Jood met duistere intenties die de wereld wil domineren', omdat je op obscure blogjes je bubbel bevestigd blijft zien. Combineer dat met de bijna-incel-achtige-denkbeelden die je er op nahoudt m.b.t. vrouwen, de seksuele moraal en wat dies meer zij en de enige manier om jou en een salafist uit elkaar te houden is d.m.v. de uiterlijke verschijning. Je deelt eenzelfde verlangen naar een ultra-conservatieve samenleving. Ook in de haat naar moslims in het algemeen zul je in een salafist een medestander vinden omdat die op eenzelfde manier naar moslims kijkt als jij.

Maar natuurlijk ontken je dat.
Kijk jou nou eens een algemene karakterisering op mij toepassen. Jammer dat je angstvallig moest toevoegen dat ik 'het natuurlijk zal ontkennen' in een poging de ontkrachting van je aantijging voor te zijn.

Waar heb ik het over 'de vieze Jood', of waar suggereer ik dat alle Joden 'vieze Joden' zouden zijn? Ik ageer tegen de decedantie in de seksuele moraal (en het tot arbeider reduceren van de vrouw) maar waaruit blijkt dat ik een ultra-conservatieve samenleving wens? Op welke manier(en) zou deze volgens mij op de salafistische moeten lijken? Of zijn volgens jou alle ultra-conservatieve samenleving één pot nat?

Als ik jouw neiging tot het maken van waanzinnige overdrijvingen in gebruik van dezelfde vorm van logica zou overnemen dan kniel jij voor elke neger die je tegenkomt, wordt je vrouw met jouw goedkeuren door het lokale voetbalteam geneukt en staat je gecastreerde zoontje met een rokje aan te twerken tijdens een protest tegen Co2.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 21:37:45 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:35:08 #143
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189387829
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je laat dezelfde retoriek zien. Hele stammen zijn in 1 zin gereduceerd tot 'een vieze Jood met duistere intenties die de wereld wil domineren', omdat je op obscure blogjes je bubbel bevestigd blijft zien. Combineer dat met de bijna-incel-achtige-denkbeelden die je er op nahoudt m.b.t. vrouwen, de seksuele moraal en wat dies meer zij en de enige manier om jou en een salafist uit elkaar te houden is d.m.v. de uiterlijke verschijning. Je deelt eenzelfde verlangen naar een ultra-conservatieve samenleving. Ook in de haat naar moslims in het algemeen zul je in een salafist een medestander vinden omdat die op eenzelfde manier naar moslims kijkt als jij.

Maar natuurlijk ontken je dat.
Waarom ga jij in dit topic op de man spelen terwijl je niet op de OP ingaat?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:37:55 #144
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189387888
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer hoor. Zo heeft deze toetsenbordheld mij ook eens met 'klappen' bedreigd. Ik zie het maar als intellectuele onkunde van een in deugkleren verhulde tokkie.
Serieus? Koos? Want je weet dat koos bij de dodebomenmedia werkt en je hem gewoon kan laten wippen als hij je bedreigt heeft? Eventjes melden bij zijn werkgever als ik jou was.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189387925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom ga jij in dit topic op de man spelen terwijl je niet op de OP ingaat?
Sinds wanneer is een mening over iemands retoriek en denkbeelden op de man spelen?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:42:32 #146
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189387972
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een mening over iemands retoriek en denkbeelden op de man spelen?
Eerste reactie van jou dit topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:55 schreef Xa1pt het volgende:
Wat een sneeuwvlokjes en SJW-ers in dit topic.
Nou kan je me veel vertellen, maar jij hebt nooit de intentie gehad inhoudelijk te reageren hier.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189388011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerste reactie van jou dit topic:
[..]

Nou kan je me veel vertellen, maar jij hebt nooit de intentie gehad inhoudelijk te reageren hier.
Ah, je quotte de verkeerde post? Of wat was precies de relevantie van die eerste quote?
pi_189388012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Nou kan je me veel vertellen, maar jij hebt nooit de intentie gehad inhoudelijk te reageren hier.
Dat heeft ie dan ook niet gedaan. Hij viel met pers. verdachtmakingen de deur binnen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:45:44 #149
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189388038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, je quotte de verkeerde post? Of wat was precies de relevantie van die eerste quote?
Waarom deze bliksemafleiding? Het onderwerp blijft hetzelfde, welke post ik van jou ook zou quoten; je hebt nog geen 1 keer inhoudelijk gereageerd zonder ondubbelzinnig op de man te spelen. Het valt me gewoon op hoeveel moeite je doet om dit topic te laten ontsporen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:45:59 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')