Nee inderdaad. Gewoon met 5 man voorop spelen en er dan met 5-0 vanaf gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:18 schreef DonDruiper het volgende:
Wat heb ik een grafhekel gekregen aan die Noord Ieren. Wat een antivoetbal
leuk dat jij al weet hoe de selectie er over bijna 3 jaar uitzietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom dit Nederlands elftal ook maar enige kans op een WK titel zou maken, je hebt 1 wereldtopper met van Dijk en vervolgens 4 leuke spelers met wat nietszeggende opvulling er rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |