Ah dat is al even terugquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik gekomen, maar MCH zit nu ook halverwege de 30's.
Toen we elkaar zagen waren we nog tieners en betaalden we met guldens
Ik vergis me, de euro was toen net ingevoerdquote:
Maar hij was wel aardig? Een eckte zolderkamerautist wel?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:34 schreef Remqo het volgende: [..] Ook dat was bijna 20 jaar terug
Ik herinner me dat hij met z'n eerste vriendinnetje was
Oke okequote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee je bent niet stoned, je leest het goed
Prima kerel, student toen ook, hoe zijn leven er nu uitziet geen idee, maar voor alsnog prima ventquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij was wel aardig? Een eckte zolderkamerautist wel?
Hm, okee. Laatste vraag voor vanavond: waar staat MCH dan voor?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Prima kerel, student toen ook, hoe zijn leven er nu uitziet geen idee, maar voor alsnog prima vent
Kijk hem thuis wel keer.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef MCH het volgende:
[..]
al bij de joker geweest of draait die pas in 2021 in emmen?
ftfyquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aftandse zolderkamer autist, 8ste jaar VMBO'er toen nog, hoe zijn leven er nu uitziet als hij het zich slim bekeken heeft nu met wajong maar waarschijnlijk nog terend op zijn ouders, maar voor alsnog de definitie van een kut user.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is de über-antagonist van FOK! En daarmee toch ook wel een legendarische user.
Saaier welquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat zou KLB (en FOK! in haar algemeen) zijn zonder zijn dagelijkse bijdrage?
In KLB ben ik al jaren gecockblockedquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat zou KLB (en FOK! in haar algemeen) zijn zonder zijn dagelijkse bijdrage?
Willen scoren in KLBquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
In KLB ben ik al jaren gecockblocked
Laat me verdorie weer in CUL en niemand heeft meer last van mijquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Willen scoren in KLB![]()
Dan kun je nog beter in R&P gaan hosselen en dat moet je al niet willen
Heb je ook al een CUL banquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat me verdorie weer in CUL en niemand heeft meer last van mij
knapquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een algehele ban maar ik mag die niet bespreken
Dat moet je ook niet doen.quote:
boefjequote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen.
Volgens mij komen bijna al mijn bans van Iwa af
Jij? Bans?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen.
Volgens mij komen bijna al mijn bans van Iwa af
Laatste is ook alweer uit 2015 of 16 volgens mij. Maar het was wel door (terecht) commentaar op Iwanius.quote:
Waren wel de betere topieks!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Paffert erbij en lekker fotos maken van random mensen
Ja vond ik ook welquote:
Ja precies!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel![]()
Ook om even te kankeren af en toe
Waarom niet cloaca?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies!
Even lekker gal spuwen
Waarvoor?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, mijn eerste dag in ONZ en gelijk een note.
Strak planquote:
Als dat geen neuken word dit weekendquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een noteVrouwen houden van bad boyzz.
Als ik dit hier in het dorp vertel mogen ze de dijken wel een metertje ophogen van al het lekkenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen neuken word dit weekend
Kilometers ophogen die dijken!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dit hier in het dorp vertel mogen ze de dijken wel een metertje ophogen van al het lekken
Juicht die hard normaal?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn buurvrouw niet thuis is. Hoor niks.
Misschien is ze voor Ierland?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Goed geluisterd!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Nee hoor haar altijd gillen als Nederland moet sporten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is ze voor Ierland?
Ik ga ook gillen als ik moet sportenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor haar altijd gillen als Nederland moet sporten.
quote:
Ohquote:
Maar soms weet je niet of ze seks heeft, voetbal kijkt of ruzie heeft.quote:
Ah wow dat is bizarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar soms weet je niet of ze seks heeft, voetbal kijkt of ruzie heeft.
Topper.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn FOK!-geboorte was in 2011
Tja, als ze ‘Wisselen!’ roept kan ze voetbal kijken, maar ook met een gangbang bezig zijn. Lastig welquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet bij elke emotie dezelfde oergeluiden makenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als ze ‘Wisselen!’ roept kan ze voetbal kijken, maar ook met een gangbang bezig zijn. Lastig wel
Pink Floydquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging zeggen
Okquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:38 schreef MCH het volgende:
[..]
muziek voor bejaarden met erectiestoornissen
Redelijk accuraatquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou is als volgt:
[ afbeelding ]
had jij vroeger niet zo'n beestje?quote:
Alleen Neopets.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had jij vroeger niet zo'n beestje?
die ken ik nietquote:
die keramieke beestjes waar die waterkers uit groeidequote:
ahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die keramieke beestjes waar die waterkers uit groeide
Sorry vriend ik ben er vandaag en jij?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ey maat, ik heb je helemaal gemist vandaag
Awwwwwquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry vriend ik ben er vandaag en jij?
[..]
Awwwww
quote:
Ja nu wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry vriend ik ben er vandaag en jij?
[..]
Awwwww
Ligt wel een beetje aan welk aspect daar de oorzaak van isquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik krijg er stiekem een hard piemel van? Is dit normaal??
#nohomo
Welkom, maat.quote:
Vrindquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan welk aspect daar de oorzaak van is
[..]
Welkom, maat.
hahahaa stel je voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan welk aspect daar de oorzaak van is
[..]
Welkom, maat.
Nee, woon in Middelburg maar zeg dat ik in Grunna woon speciaal om te meetenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahahaa stel je voor
maar woon jij eig in Groningen?
Hoe is het vandaag?quote:
Matig man, met jou?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, woon in Middelburg maar zeg dat ik in Grunna woon speciaal om te meeten
[..]
Hoe is het vandaag?
Oh why?quote:
Ja eigenlijk ook wat grieperig. Loop er te lang mee door, neem te weinig rust en het suddert maar door.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh why?
Meh, rustig hier dus saai en was afgelopen week ziekjes maar merk dat het nog niet helemaal weg isdus mmmm ook matig i guess
Ja precies, ik ben weer te snel begonnen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ook wat grieperig. Loop er te lang mee door, neem te weinig rust en het suddert maar door.
mannengriep is altijd erger.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben weer te snel begonnen heb ik het idee.
Mannen
Zeeland is leukerquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, woon in Middelburg maar zeg dat ik in Grunna woon speciaal om te meeten
[..]
Hoe is het vandaag?
Weet je niet.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mannengriep is altijd erger.
Ja, niet normaal man. Normaal kan ik makkelijk 20 uur mee op een dag. Trek daar nu maar 10 vanaf, minstens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je niet.
[..]
Klopten ja je merkt het wel goed aan je energie enzo
20 uurquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, niet normaal man. Normaal kan ik makkelijk 20 uur mee op een dag. Trek daar nu maar 10 vanaf, minstens.
ik ben een robot man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
20 uurdoe normaal joh dat gaat op lange termijn ook fout.
Jouw posts hierboven zeggen van niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw posts hierboven zeggen van niet.
Wacht maar tot je zo oud bent als ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dit is niet structureel.
Jij bent toch jonger dan dat ik benquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zo oud bent als ik.
Hij heeft het over de geestelijke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch jonger dan dat ik ben
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij heeft het over de geestelijke leeftijd.
Was je gisteren serieus over bans bespreken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij heeft het over de geestelijke leeftijd.
Ik heb het over de geestelijke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch jonger dan dat ik ben
Ja leuk, origineel ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Yo noel!
[..]
Ik heb het over de geestelijke leeftijd.
Super cerealquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Was je gisteren serieus over bans bespreken?
Volgens mij zijn wij even oud ongeveer. Laten we het mysterieus houdenquote:
Ik ben van ´76quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij even oud ongeveer. Laten we het mysterieus houden
Dat is niet mysterieus....quote:
Geeft niet, maak kennis met simpele ziel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is niet mysterieus....
Mja dan ben ik inderdaad wel wat jonger![]()
MAAARRR ik heb een oude ziel!11!!!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft niet, maak kennis met simpele ziel.
quote:
Heb jij een relatiequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zo blij dat ik niks meer met dat hele daten hoef te doen... vond het vroeger al verwarrend maar tegenwoordig is alles zo raarallemaal van die psychologische spelletjes.... bahbah
Zekers, echt al jaren. Woon ook al jaren samen.quote:
Ach, Haags schijnt zelfs een kind te hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zekers, echt al jaren. Woon ook al jaren samen.
I know moeilijk te geloven maar zelfs ik kan het.
Ja dat vind ik ook lastig te geloven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ach, Haags schijnt zelfs een kind te hebben
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik huil voor je, had die ingenieur geen goede toolbox?
Awwwwwquote:
Dan begrijp je zelf ook dat je reactie gewoon debiel wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOordat ik klikte wist ik al dat ik deze reactie kreeg.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan begrijp je zelf ook dat je reactie gewoon debiel was
Maar ik wil met de trein weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
Borger en Odoorn zijn wel mooi.
Was afgelopen week nog in Emmen. Mooie tunnel met mooie lichtjes!
Met de trein naar Polen? hahaquote:
Mijn middelnaam.quote:
2 Hilarisch Nutzquote:
Doei, ga maar weg met de trein.quote:
wat ga je roken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2 Hilarisch Nutz
Ik ook, wil smokend het weekend in.
Vriendin heeft Cheese gehaald. Kende die niet maar is wel nice. Geen idee wat voor soort het is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wat ga je roken?
Ik ga slapend het weekend in. Ben zoooo moe
Cheese is voornamelijk indicaquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriendin heeft Cheese gehaald. Kende die niet maar is wel nice. Geen idee wat voor soort het is.
Heb gisteren gesmoked en vroeg opstaan. Als ik smoke voor slapen gaan kom ik niet in mijn REM slaap => moe zijnquote:
Ah zo dat heb ik ook wel ja. Of nadat de wekker gaat nog in slaap vallen en dromenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb gisteren gesmoked en vroeg opstaan. Als ik smoke voor slapen gaan kom ik niet in mijn REM slaap => moe zijn
En heb 2 Red Bulls op vandaag en deze zijn nu uitgewerkt
Weer wat geleerdquote:
Ik droomde deze week serieus dat ik aan het beffen was, ik rook ook echt een vagina in mijn droom en toen kwam de wekker......quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah zo dat heb ik ook wel ja. Of nadat de wekker gaat nog in slaap vallen en dromen
[..]
Weer wat geleerd
Jezusquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik droomde deze week serieus dat ik aan het beffen was, ik rook ook echt een vagina in mijn droom en toen kwam de wekker......
Werd wakker met een keiharde paal.
Maar was niet geil
Hoe kun je als je 12 bent weten hoe een kut ruiktquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik werk wakker en ik rook kut. Dit was wel leuk
HAAAAA HAAAA HAAA HAA HAquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe kun je als je 12 bent weten hoe een kut ruikt
Zo lang het geen schimmelkut is...quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik werk wakker en ik rook kut. Dit was wel leuk
Dit heb ik 1 keer gehad. No lie.quote:
Binnensmonds gebraaktquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit heb ik 1 keer gehad. No lie.
Was een losse scharrel dus die ga ik niet beffen en/of vingeren. Tijdens missio rook ik al wat, maar tijdens doggy zat mijn neus er recht bovenop. Bij elke stoot kwam er een gore putlucht vrij.
Ik kan best nasy zijn en ben niet snel vies van een geurtje hier en daar na een lange nacht, maar toen kon ik het niet meer.
Ben uiteindelijk gestopt en naar huis gegaan met een smoesje
Was echt vies man. Mix van rotte eieren,vis en schimmelkaar.quote:
Echt nog nooit gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ruik het nu, echt verschrikkelijk. Zure kut
Verzonnen verhalenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was een losse scharrel dus die ga ik niet beffen en/of vingeren. Tijdens missio rook ik al wat, maar tijdens doggy zat mijn neus er recht bovenop. Bij elke stoot kwam er een gore putlucht vrij.
Ik kan best nasy zijn en ben niet snel vies van een geurtje hier en daar na een lange nacht, maar toen kon ik het niet meer.
Watquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog trauma's nu elke keer ik een onderbroekje/stringetje wil uittrekken van een nieuwe damequote:
Lastigquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog trauma's nu elke keer ik een onderbroekje/stringetje wil uittrekken van een nieuwe dame
‘t is wat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog trauma's nu elke keer ik een onderbroekje/stringetje wil uittrekken van een nieuwe dame
Hmm?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poeh poeh. Ik heb er gelukkig geen last van. Ik trek geen stringetjes uit.
Verzonnen verhalenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Helemaal icm citroengras.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb jij soms last van een stinkend kutje?
Ik heb geen uren, die beslis ik zelf. Net toen ik wou vertrekken krijg ik een skype bericht van een manager of ik een call kan joinenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Heb ik ook vaakvooral op vrijdag of als ik een dag eerder weg moet.
Daarom net voor de eigenlijk tijd gauw weggaan om dat mis te lopen
Ja dat is echt heel kut.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen uren, die beslis ik zelf. Net toen ik wou vertrekken krijg ik een skype bericht van een manager of ik een call kan joinen
![]()
Thanks. Gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel kut.
Ik ga naar huis nuweekend vieren, succes makker.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen uren, die beslis ik zelf. Net toen ik wou vertrekken krijg ik een skype bericht van een manager of ik een call kan joinen
![]()
En dan ga je gebukt staan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan ga je gebukt staan?
Manman, zeg dat ie de *** kan krijgen en ga lekker naar huis. Wat denkt ie wel?
Dus het valt wel mee met dat zelf beslissen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
![]()
Scherp hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus het valt wel mee met dat zelf beslissen.
Dacht dat jij ook een Drents veenlijk was, maar dat zal wel een andere KLB'er zijn danquote:
Hoe komt datquote:
Beter ontspannen voor je naar bed gaat danquote:
Ik ga misschien zo nog wel even wandelen ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter ontspannen voor je naar bed gaat dan
Warm douche, theetje, boekje of beetje mediiteren ofzo.
Afhankelijk worden van drugs om in slaap te komen is ook een perfect idee jaquote:
Dat is ook een goeie jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga misschien zo nog wel even wandelen ofzo.
die ring van die hotel homo.quote:
Telequote:
weet ik ervan joh allemaal enge mensen daar die heel eng gezellig doen terwijl ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen.quote:
Oke Johan Derksenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
weet ik ervan joh allemaal enge mensen daar die heel eng gezellig doen terwijl ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen.
kruip gezellig in het terrarium erbij, lampje erboven, lekker snuggelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Pff was gisteren ook pas om 05:00 moe.
en dan dat andere programma met die zangers die elkaar de ene veer na de andere in de reet steken.quote:
Haha past niet. Ik wil wel graag slapen maar ben niet moe ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kruip gezellig in het terrarium erbij, lampje erboven, lekker snuggelen
Je zou je de tijd maar hebben je er over op te winden. Verbaast me dat jij niet op Twitter zitquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en dan dat andere programma met die zangers die elkaar de ene veer na de andere in de reet steken.
Ey y yeahquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
she listens like spring and talks like june
ik werk teveel voor Twitter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je de tijd maar hebben je er over op te winden. Verbaast me dat jij niet op Twitter zit
Did you make it to the Milky Wayquote:
Je vergeet Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en dan dat andere programma met die zangers die elkaar de ene veer na de andere in de reet steken.
dat is wel leuk maar was vroeger veel en veel beter nog met onbekenden Belgen en ernst paul.quote:
Hier heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat is wel leuk maar was vroeger veel en veel beter nog met onbekenden Belgen en ernst paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |