abonnement Unibet Coolblue
pi_189377955
Vorige week donderdag heb ik een date gehad met een leuke meid. We hebben bij mij een film gekeken en ze is daarna ook blijven slapen en hebben ook (goede) seks gehad.

Ik vond het echt top want het is echt een leuke en knappe meid, ik heb ze slechter gehad.

De volgende dag stuurde ze mij na het werken nog een berichtje met hoe vond je het en vond je het voor herhaling vatbaar. Dit vonden we allebei.

Toen van het weekend nog even contact gehad waarin ze ook vroeg zal ik van de week nog een keer langskomen?

We zaten te denken aan woensdag maar ze moest ''even kijken'' want druk, is m uiteindelijk niet geworden. Heb toen woensdag nog een berichtje gestuurd of we elkaar van de week nog zouden zien.

Toen stuurde ze dat ze het heel druk had op het moment en ze stuurde ook: wil je me nog graag zien?

Heb gezegd van wel en vroeg hetzelfde waarop ze zei; ik ook hoor.

Toen nog gezegd van dan moeten we even kijken wanneer, waarop ze weer zei van ja inderdaad, erg druk op het moment. Toen om 11 uur savonds nog als laatste gestuurd waar ze momenteel allemaal mee bezig is?

En daar heb ik dus langde tijd niks gehoord. Uiteindelijk pas de volgende dag om half 2 snachts (eigenlijk 2 dagen later dus) een reactie gehad met daarin; Werk en het gewoon echt te druk hebben en op mijn tandvlees lopen

Nu is mijn ervaring met andere meiden dat er na een date meestal wel flink geappt wordt, dat is nu dus niet echt. Het zijn maar weinig berichtjes op een dag. Afspreken is er van de week ook niet meer van gekomen.

Ik heb aan de ene kant het idee dat ze een vervolg niet ziet zitten, maar aan de andere kant zegt ze op eigen initiatief van wel maar dat ze het erg druk heeft op het moment.

Wat zou voor mij nu de beste aanpak zijn?

Ik heb ook zoiets als ik nu gelijk weer ga reageren nadat ik 24 uur niks gehoord heb het needy overkomt, maar ik wil haar wel erg graag weer zien.
pi_189378076
Mijn inschatting is dat ze niet meer wil maar het je persoonlijk wil komen vertellen. Klinkt heel meelevend maar in werkelijkheid is het gewoon kut dat ze onduidelijk is.

Misschien een idee om haar te vragen waarom ze wel verder wil maar toch een beetje lauw reageert steeds. Of gewoon even laten betijen en zien wat er (niet) van komt.

Geef het weinig kans eigenlijk, je wordt aan het lijntje gehouden en dat is een slecht teken vind ik.
pi_189378160
Wat is dat toch met deze generatie dat ze alles maar via de app willen afdoen.
Ga langs, bel haar minimaal op. Eis je duidelijkheid op, in plaats van je als een schaap te laten afwimpelen.
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:29:22 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189378208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:26 schreef Elan het volgende:
Wat is dat toch met deze generatie dat ze alles maar via de app willen afdoen.
Ga langs, bel haar minimaal op. Eis je duidelijkheid op, in plaats van je als een schaap te laten afwimpelen.
Beetje onduidelijk of het allemaal via de app is gegaan maar dit inderdaad.

Wij moesten onze ballen bij elkaar rapen en aan de deur gaan. Met het risico een onaangename aanvaring met vader of moeder. :').
And so is the past
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:37:03 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_189378334
Laat haar de datum of dag dan maar bepalen wanneer ze wel kan. Hoor je daar niks uit gewoon lekker laten gaan.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_189378346
precies, gewoon zeggen: Oké, laat maar even weten wanneer je wel tijd hebt ;)

En dan verder gaan met je leven...
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:44:04 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189378427
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
precies, gewoon zeggen: Oké, laat maar even weten wanneer je wel tijd hebt ;)

En dan verder gaan met je leven...
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189378463
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
precies, gewoon zeggen: Oké, laat maar even weten wanneer je wel tijd hebt ;)

En dan verder gaan met je leven...
Dit. Vooral geen scène gaan schoppen, alle contacten op een vriendelijke toon achterlaten.
Feyenoord Rotterdam
pi_189378503
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:47 schreef o.us het volgende:

[..]

Dit. Vooral geen scène gaan schoppen, alle contacten op een vriendelijke toon achterlaten.
Precies,

en hoe lastig het ook is, ga géén 3 berichten per week sturen of ze al iets weet. Als ze echt wil komt ze wel, wil ze niet, gaan die berichten ook niet helpen...

Wel kut voor TS hoor, zeker als je er iets van wil gaan maken...
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:53:46 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189378552
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:50 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Precies,

en hoe lastig het ook is, ga géén 3 berichten per week sturen of ze al iets weet. Als ze echt wil komt ze wel, wil ze niet, gaan die berichten ook niet helpen...

Wel kut voor TS hoor, zeker als je er iets van wil gaan maken...
Dat klopt. Dat vragen naar 'of ze al iets weet' is zinloos en gaat haar alleen maar het idee geven dat je een puppy bent. Als zij wíl, dan vindt ze wel tijd. Dan is er geen gelul over druk en over op tandvlees lopen.

Mensen die weg zijn van elkaar en bij elkaar willen zijn vinden wel een manier. Ik denk dat je dit moet nemen voor wat het is TS.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189378614
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:58:46 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189378640
Zo blij dat ik niks meer met dat hele daten hoef te doen... vond het vroeger al verwarrend maar tegenwoordig is alles zo raar :') allemaal van die psychologische spelletjes.... bahbah
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_189378876
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:26 schreef Elan het volgende:
Wat is dat toch met deze generatie dat ze alles maar via de app willen afdoen.
Ga langs, bel haar minimaal op. Eis je duidelijkheid op, in plaats van je als een schaap te laten afwimpelen.
Dat dus, in de tijd dat ik nog aan het daten was, had nog niemand van appen gehoord. Sterker nog, ik had nog geeneens een mobiele telefoon.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:35:17 #14
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189379165
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zo blij dat ik niks meer met dat hele daten hoef te doen... vond het vroeger al verwarrend maar tegenwoordig is alles zo raar :') allemaal van die psychologische spelletjes.... bahbah
Gewoon lekker alleen blijven man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:51:58 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189379370
Ze weet hoe jij er in staat. Je hebt meerdere malen het initiatief genomen. Ik zou de tip van @Filosoofert opvolgen; gewoon de bal bij haar neerleggen. Ga gewoon door met je leven en als ze toch nog wil afspreken hoor je dat vanzelf wel. Ik weet uit eigen ervaring dat een tweede (of derde/vierde/etc) date helemaal geen probleem is om te plannen als beide partijen er ook echt een goed gevoel bij hebben. Hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. Iedereen is druk, maar het is een kwestie van prioriteiten. Er is altijd wel één avondje of middagje te vinden of vrij te maken binnen een termijn van twee weken als de interesse er echt is. In jouw geval komt het over alsof ze graag wil dat jij ''nee'' zegt, zodat zij het niet hoeft te doen. Vandaar haar ''wil je nog steeds afspreken'' telkens. Ze hoopt dat jij de hint begrijpt, of dat jij de keuze maakt, zodat zij jou niet hoeft te kwetsen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zo blij dat ik niks meer met dat hele daten hoef te doen... vond het vroeger al verwarrend maar tegenwoordig is alles zo raar :') allemaal van die psychologische spelletjes.... bahbah
En dit ook. Blij dat ik niet meer hoef te daten. Al die spelletjes en onzekerheid.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:09:00 #16
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_189379549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Gewoon lekker alleen blijven man.
Nope samen is wel echt nice maar dat hele daten is echt kut gewoon.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:35:10 #17
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189379905
Wel vreemd contact inderdaad. Al met elkaar naar bed geweest, goed gevoel goede klik en dan nog zo'n awkward onzeker gevoel en appen ipv even normaal praten met elkaar en elkaar even zien gewoon.

Toch zou ik gewoon op haar woord af gaan, relax gewoon. "Vrouwen zeggen het ene maar bedoelen het andere" zou ik niet vanuit gaan in elk geval. En als je bij haar twijfelt dan moet je dat wanneer je haar weer ziet gewoon met haar bespreken wat je gedachtes er bij zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zo blij dat ik niks meer met dat hele daten hoef te doen... vond het vroeger al verwarrend maar tegenwoordig is alles zo raar :') allemaal van die psychologische spelletjes.... bahbah
En dit. Spelletjes idd. Ineens geen contact meer of whatever. We hebben zo veel communicatie middelen tegenwoordig, maar het probleem "communicatie" lost het echt niet op.
pi_189379984
Dat geapp zou ik ook helemaal loco van worden, wat nogeenoudebekende al zei, vroeger moest je gewoon iemand opzoeken in de hoop dat je niet een kenserongemakkelijk contact met een moeder of nieuwsgierige huisgenoot had ofzo. :')

Laat de bal maar bij haar nu, je hebt je best nu gedaan (relatief dan, appen is echt het meest laagdrempelige wat er is) en het is wat het is. :P

Trouwens, ik had vroeger een meisje die ik ook graag wilde zien maar soms heb je periodes in je leven dat je 70 uur per week bezig bent en op je tandvlees loopt en een berichtje al energie kost, dan gebeuren deze dingen gewoon, hoeft niet per se iets te zeggen. :)
-nee-
pi_189380104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:13 schreef Zolder het volgende:
nog als laatste gestuurd waar ze momenteel allemaal mee bezig is?
Oef, deze vind ik al tricky hoor. Kan bijna controlerend/wantrouwend interpreteren (zeker via WA).

Niet pushen, geen druk erop leggen. Blijkbaar zit ze zelf ook al aan haar tax en voelt ze zich schuldig tegenover jou dat ze jou er niet ook nog bij kan hebben, hoe leuk ze je ook vindt. Ga dat schuldgevoel niet voeden, dan trekt ze zich helemaal terug. Je kan terugappen: 'jammer, zou je graag weer willen zien. Zou je het fijn vinden om er een keer over te bellen?'
Somebody that I used to know
pi_189380610
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
precies, gewoon zeggen: Oké, laat maar even weten wanneer je wel tijd hebt ;)

En dan verder gaan met je leven...
Beng beng

Niet wachten inderdaad
pi_189381183
Heb gestuurd van laat maar weten wanneer je wel kan

Nu stuurt ze:

Ja komt goed
Heb je drukke weekendplannen?

Ben ik still in de game?
pi_189381218
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:59:19 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189381301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Zolder het volgende:
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
Geen spelletjes spelen joh. Zeg gewoon dat je tijd hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:07:37 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189381426
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef Zolder het volgende:
Heb gestuurd van laat maar weten wanneer je wel kan

Nu stuurt ze:

Ja komt goed
Heb je drukke weekendplannen?

Ben ik still in de game?
nee
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:10:16 #25
545 dop
:copyright: dop
pi_189381467
Gewoon zeggen dat je haar leuk vind en graag ruimte maakt om haar dit weekend te zien. Bijna alle vrouwen vinden dat prettig om te horen, en is echt niet gelijk needie.

Je kunt er ook teveel over denken terwijl je gewoon weet wat je wil.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189381516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Zolder het volgende:
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
Gewoon antwoorden iets als..

"Valt mee, jij?"

En dan hoor je het wel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:18:33 #27
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189381593
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Zolder het volgende:
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
Nee, daarmee bereik je jouw doel niet. Geef gewoon eerlijk antwoord.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:23:24 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189381655
Ok, dus ze zegt je leuk te vinden. Zegt dat niet alleen, maar de keren dat jullie contact hebben is het ook echt leuk.

Verder zegt ze dat ze veel op haar bord heeft nu en daardoor nu even minder tijd/ruimte heeft.
Legt het netjes uit en geeft aan dat ze wel heel graag verder wil met jullie contact.

Zou het een idee zijn om gewoon eens te geloven wat ze zegt? Geen dubbele bodem te zoeken en daarop in te spelen?
Het gewoon eens aan te nemen zoals het gegeven wordt?

Het is een beginnend contact. Misschien wordt het wat, misschien ook niet.
Maar als je nu al betwijfelt wat ze zegt, in vanalles een 'geheime' boodschap zoekt zou het maar zo kunnen zijn dat jij degene bent die een probleem maakt.

Adem eens diep in door de neus en langzaam uit door de mond.
Vindt je haar leuk? Wil je kijken of het wat kan worden? En vooral, geniet je van de tijd samen nu?
Zo ja, hou dan op met vraagtekens zetten. Als zij vanalles denkt en voelt is dat iets waar jij geen invloed op hebt. Ga af op wat jij voelt ipv op wat je denkt dat zij misschien zou voelen.

Als er over een halve maand/maand nog geen verder contact is, het niets opschiet kan je er meer over zeggen.
Maar voor nu, ga er eens vanuit dat ze ook bedoeld wat ze zegt. En ga van dat uit als je kijkt naar of jij dat ook wil.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:36:02 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189381833
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Zolder het volgende:
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
Nee, dat is niet slim.

Nu heb je geen weekend plannen. Dus zeg dat.
Zeggen heb nog niets dit weekend, staat nog niets vast, is wat anders dan een zielig verhaal over dat je niets te doen hebt dit weekend of andere weekeindes.
Er is een verschil tussen heb nog geen (vaste) plannen, maar vermaak me wel en jij moet een leegte opvullen. Als jij niet komt zit ik naar de muur te staren.
Of een heb eigenlijk niet echt tijd voor je, maar als je erop staat kan ik misschien iets vrijmaken. Omdat jij het 'nodig' hebt/belangrijk vindt.

Zeg geen dingen die niet waar zijn, dat gaat namelijk snel opvallen. Daardoor kom je 'raar' over juist.


Alle domme adviezen ten spijt. Een potientele partner wil weten dat hij/zij welkom is. Dat er plaats is voor hun.
Maar ze willen geen pleister op de wond zijn. Een als ik jou niet heb heb ik niets.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:45:15 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189381960
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
precies, gewoon zeggen: Oké, laat maar even weten wanneer je wel tijd hebt ;)

En dan verder gaan met je leven...
Dit.

Ze vond je leuk maar niet leuk genoeg en durft dat waarschijnlijk niet te zeggen.

quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En dit ook. Blij dat ik niet meer hoef te daten. Al die spelletjes en onzekerheid.
Helaas lijkt dat tegenwoordig wel standaard te worden.
pi_189381995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Zolder het volgende:
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
Geen spelletjes spelen, daar krijg je spijt van! :T
-nee-
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:57:39 #32
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189382102
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:53 schreef Zolder het volgende:
Heb eigenlijk nog helemaal niks gepland dit weekend :’) maar zou het slim zijn om nu even te doen alsof ik erg druk ben, maar wel een gaatje open heb?
Jezus hoe oud ben je eigenlijk? 12?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:10:06 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189382251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zo blij dat ik niks meer met dat hele daten hoef te doen... vond het vroeger al verwarrend maar tegenwoordig is alles zo raar :') allemaal van die psychologische spelletjes.... bahbah
Valt wel mee, je moet alleen niet alles via Whatsapp willen regelen.

Gewoon bellen, dan hoor je direct de respons en weet je doorgaans genoeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189383089
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon antwoorden iets als..

"Valt mee, jij?"

En dan hoor je het wel
Heb dit gestuurd.

Daarop antwoordde ze:

Ik ook niet. Heb je al films gedownload?

Dit omdat ik de vorige keer maar iets van 10 films had om uit te kiezen
pi_189383153
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:10 schreef dop het volgende:
Gewoon zeggen dat je haar leuk vind en graag ruimte maakt om haar dit weekend te zien. Bijna alle vrouwen vinden dat prettig om te horen, en is echt niet gelijk needie.

Je kunt er ook teveel over denken terwijl je gewoon weet wat je wil.
Vond deze leuker :) (maar no offence)
Somebody that I used to know
pi_189383222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

Heb dit gestuurd.

Daarop antwoordde ze:

Ik ook niet. Heb je al films gedownload?

Dit omdat ik de vorige keer maar iets van 10 films had om uit te kiezen
Mooie hint van haar ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189384314
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:21 schreef qajariaq het volgende:
Mijn inschatting is dat ze niet meer wil maar het je persoonlijk wil komen vertellen. Klinkt heel meelevend maar in werkelijkheid is het gewoon kut dat ze onduidelijk is.

Misschien een idee om haar te vragen waarom ze wel verder wil maar toch een beetje lauw reageert steeds. Of gewoon even laten betijen en zien wat er (niet) van komt.

Geef het weinig kans eigenlijk, je wordt aan het lijntje gehouden en dat is een slecht teken vind ik.
Inderdaad, ziet er naar uit dat het dat is. Je bent geen hond.
pi_189385384
Zo, lekker negatief hier. Volgens mij vindt ze hem oprecht leuk, maar is ze er niet zeker van dat dat wederzijds is:

1. Ze is naar jou toe gekomen en is bij jou blijven slapen
2. Na de date appte zij eerst jou ipv jij haar

Volgens mij heeft ze het oprecht druk en vindt ze je echt leuk, maar is niet zeker of jij haar wel leuk vindt. Dus ik zou zeggen: laat haar gewoon merken dat jij haar echt graag nog een keer wil zien en vraag gewoon of ze dit weekend tijd heeft en geef aan dat jouw weekend vrij leeg is dus zij mag zeggen of en wanneer het uitkomt.
Sarcasme. Herken het.
pi_189385497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Vond deze leuker :) (maar no offence)
Dit. Dat wat hij gestuurd heeft vond ik maar oninteressant.
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')