abonnement Unibet Coolblue
pi_189371311
quote:
Turkse invasie breed veroordeeld

Kritiek alom op de Turkse inval in Syri, die woensdag begon met luchtaanvallen. De Tweede Kamer roept op tot sancties.


Inwoners van het Syrische Ras al-Ayn vluchtten woensdag voor Turkse luchtaanvallen, terwijl Turkse grondtroepen oprukten naar de grens.

Veel landen en internationale instanties hebben woensdag met zorg en afkeer gereageerd op de Turkse invasie van Noordoost-Syri. Ze roepen de Turkse president Erdogan op de aanval te staken, of op zijn minst om zeer terughoudend te zijn met het gebruik van geweld en de burgerbevolking te ontzien.

De Amerikaanse president Trump, die zondag de weg vrijmaakte voor de inval toen hij bekendmaakte Amerikaanse troepen uit het gebied terug te trekken, liet nu in een verklaring weten dat de operatie ,,een slecht idee" is en niet de goedkeuring van de Verenigde Staten heeft.


Luchtaanvallen ook diep in Koerdisch gebied

Maandag had hij na felle kritiek, ook uit zijn eigen Republikeinse partij, nog per tweet laten weten dat hij ,,in zijn grote en ongevenaarde wijsheid" de Turkse economie zou ,,vernietigen en wegvagen" als Erdogan in zijn ogen te ver zou gaan.

Volgens Trumps verklaring na de inval woensdag heeft Turkije toegezegd burgers te beschermen en een humanitaire crisis te voorkomen. De VS zullen ,,hen hier aan houden", aldus de Amerikaanse president.

De Europese Unie vroeg Turkije ,,de eenzijdige militaire actie" te staken. Ze voegde toe dat de 'veilige zone' die Erdogan met de inval in Syri wil creren voor minstens twee miljoen van de Syrische vluchtelingen die al jaren in Turkije verblijven, waarschijnlijk niet aan de internationale vereisten voor een veilige terugkeer zal voldoen. De EU liet weten geen hulp te zullen verlenen in dit gebied: niet voor de beveiliging ervan en evenmin voor humanitaire doelen.

Secretaris-generaal Guterres van de Verenigde Naties is ,,zeer bezorgd" en benadrukte dat burgers beschermd moeten worden. Donderdag komt de Veiligheidsraad op verzoek van Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland in besloten spoedzitting bijeen.

NAVO-baas Jens Stoltenberg zei tegen NAVO-lid Turkije te begrijpen dat het land ,,gegronde zorgen over de veiligheid" heeft, maar dat het de regio niet verder mag destabiliseren. Hij hoopt dat de operatie ,,proportioneel" zal zijn.

Minister Blok (VVD, Buitenlandse Zaken) ,,veroordeelt" het offensief. ,,Niemand is gebaat bij de mogelijk verschrikkelijke humanitaire gevolgen", liet hij weten. Blok ontbiedt de Turkse ambassadeur. Een meerderheid in de Tweede Kamer roept op tot sancties tegen Turkije.

Ook uit de Arabische wereld kwamen veroordelingen. Saoedi-Arabi, Egypte, Irak en de Verenigde Arabische Emiraten keurden de operatie af. De Russische president Poetin, die het Syrische regime van president Assad militair steunt, zou Erdogan de operatie in een telefoongesprek hebben afgeraden.

Bron: NRC
Long Live The Fighters dan maar weer!
Hoi
pi_189371335
Syria says no dialogue with U.S.-backed Kurdish forces who 'betrayed' their country



Asked about whether Damascus should resume dialogue with the Kurdish-led forces that were facing a Turkish assault to oust them from northeast Syria, Maqdad said these “armed groups had betrayed their country and committed crimes against it.”

“We won’t accept any dialogue or talk with those who had become hostages to foreign forces ... There won’t be any foothold for the agents of Washington on Syrian territory,” Maqdad told reporters in his office in Damascus.

https://www.reuters.com/a(...)ountry-idUSKBN1WP2LN

Assad wilt wraak , grote wraak. Het is aan de Koerden wiens kant ze gaan kiezen, Turkije of Syri. Ik zie de toekomst zeer donker zwart in voor de Koerden in Syri.

+

UN Security Council fails to agree on statement against Turkey's Syria offensive

https://ahvalnews.com/un-(...)keys-syria-offensive
pi_189371338
IntelAgencyNGO twitterde op donderdag 10-10-2019 om 21:37:14 Huge #Turkish twitter account is sharing a picture implying those in the picture are #terrorists in civilian clothes. However I have confirmed that this photo was taken in 2013 or before and was made when the #YPJ was fighting against #ISIS and Al-Nusra. https://t.co/UbvQ2RZzy4 reageer retweet
IntelAgencyNGO twitterde op donderdag 10-10-2019 om 21:37:14 These kinds of fake news happen mostly on Twitter and for all sides during a conflict. The #SDF is also into this. Don't believe every picture you see on social media. reageer retweet
Even m'n account afgestoft.
Hoi
pi_189371365
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:06 schreef JeroinBMX het volgende: [..] Dat gebied zou Osmaans islamitische grondgebied zijn. Daardoor zou Turkije recht hebben op annexatie.
Constantinopel wordt dus straks ook afgestaan?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189371394
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Constantinopel wordt dus straks ook afgestaan?
Met grote militaire macht kan dat wel ja met praten of bullshit niet.. Erdogan gebruikt zijn militaire macht om Osmaans islamitische grondgebied terug te veroveren.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:47:12 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189371530


Mooie kaart, als ik ypg'er zou zijn zou ik na realistatie van de buffer geen zin meer hebben in alle gedoe en weer terug keren naar Assad-land.

Het een en ander was al stiekem besloten tijdens deze top. Er moet een goede reden komen dat de Koerden willen/moeten terug keren als onderdanen naar de de Syrische staat.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 21:47:18 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189371534
Hou het feitelijk, geen losse plaatjes zonder bronvermelding, losse tweetdumps worden ook niet echt gewaardeerd. bvd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_189371635
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie kaart, als ik ypg'er zou zijn zou ik na realistatie van de buffer geen zin meer hebben in alle gedoe en weer terug keren naar Assad-land.

Het een en ander was al stiekem besloten tijdens deze top. Er moet een goede reden komen dat de Koerden willen/moeten terug keren als onderdanen naar de de Syrische staat.
Dat is makkelijk praten ''terug naar Assad''. Assad zal alle Koerden uitroeien wanneer hij zijn kans krijgt met als reden ''hoog verraad , samenwerking buitenlandse vijandelijke machten enz..''
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:50:34 #9
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189371641
Al die omgekomen SDF commandanten die hier trots geshowed worden, waren dat oorlogsmisdadigers, of is het enkel omdat Turkije ze de oorlog heeft verklaard dat het iets goeds is?
pi_189371672
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:50 schreef Woelwater het volgende:
Al die omgekomen SDF commandanten die hier trots geshowed worden, waren dat oorlogsmisdadigers, of is het enkel omdat Turkije ze de oorlog heeft verklaard dat het iets goeds is?
Ik probeer hier aan te geven dat men massaal word afgeslacht op de frontlinies. Vanuit twitter berichten zie je wie wanneer dood is gegaan (vanuit beide kanten bekeken , turkse twitteraars en koerdische)
pi_189371713
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Met grote militaire macht kan dat wel ja met praten of bullshit niet.. Erdogan gebruikt zijn militaire macht om Osmaans islamitische grondgebied terug te veroveren.
ik vind je best grappig. Tegen een paar koerden mag erdolfje met zn militaire macht spelen. Gata hij straks ook de rest van het grondgebied terugpakken wat ze verloren toen ze pak op hun billen kregen en al dat land verloren?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:53:02 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189371719
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:50 schreef Woelwater het volgende:
Al die omgekomen SDF commandanten die hier trots geshowed worden, waren dat oorlogsmisdadigers, of is het enkel omdat Turkije ze de oorlog heeft verklaard dat het iets goeds is?
Er blijkt nergens uit dat ze daadwerkelijk omgekomen zijn. Is iedere x een foto ve levende persoon + een mededeling zonder bron door betreffende user.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189371725
Clashes in Ser Kaniy: more than 100 Turkish mercenaries killed, 9 captured

As part of legitimate defense operations in the region, the SDF repelled attempts by the Turkish occupation army and its mercenaries to infiltrate Ser Kaniy city. During the clashes, more than 100 mercenaries were killed and 9 others arrested.

The Turkish occupation army and its mercenaries continue to try to infiltrate into the city of Ser Kaniy the ancient town of Tel Halaf. The SDF is confronting the attacks of mercenaries and the occupation army as part of the legitimate defense, and fierce clashes are taking place in the area.

Since the beginning of the clashes, 150 mercenaries have been killed and 9 mercenaries of the Turkish occupation army have been captured.

Clashes are still going on in the region

https://www.hawarnews.com(...)captured-h11980.html
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:14 #14
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189371832
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:50 schreef Woelwater het volgende:
Al die omgekomen SDF commandanten die hier trots geshowed worden, waren dat oorlogsmisdadigers, of is het enkel omdat Turkije ze de oorlog heeft verklaard dat het iets goeds is?
Ach ja Arabieren verdrijven en vermoorden, vastgesteld door (Human Rights Monitor).

http://www.scoop.co.nz/st(...)ians-under-cover.htm

Gebruik maken van kindsoldaten:

https://www.globalresearc(...)-trafficking/5610540

Het zijn filthy rats, dus het maakt niets uit of Nederland of welk ander land matties met ze is. Als ik stront op straat zie en ik wil dat opruimen en iemand zegt dat het geen stront maar een bloemetje is blijft het stront voor mij.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:51 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189371928
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef JeroinBMX het volgende:
Clashes in Ser Kaniy: more than 100 Turkish mercenaries killed, 9 captured

As part of legitimate defense operations in the region, the SDF repelled attempts by the Turkish occupation army and its mercenaries to infiltrate Ser Kaniy city. During the clashes, more than 100 mercenaries were killed and 9 others arrested.

The Turkish occupation army and its mercenaries continue to try to infiltrate into the city of Ser Kaniy the ancient town of Tel Halaf. The SDF is confronting the attacks of mercenaries and the occupation army as part of the legitimate defense, and fierce clashes are taking place in the area.

Since the beginning of the clashes, 150 mercenaries have been killed and 9 mercenaries of the Turkish occupation army have been captured.

Clashes are still going on in the region

https://www.hawarnews.com(...)captured-h11980.html
Aaaaah deze mooie bron die ook tijdens de oorlog om Afrin vermeldde dat de YPG daar aan de winnende hand was en Turkije veel manschappen verloor.

Samengevat; 3 weken later viel Afrin.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:07:21 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189372203
Afijn, Turkije is dus terug gevallen van een semi-westers beschaafd land naar een conflict opzoekende agressor la Irak, Iran. Dat hek rond het MO waarbinnen ze het maar zelf uit moeten zoeken en we eigenlijk ver weg van zouden moeten blijven kan nu dus doorgetrokken worden rond Turkije.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:08:35 #18
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189372229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:07 schreef Woelwater het volgende:
Afijn, Turkije is dus terug gevallen van een semi-westers beschaafd land naar een conflict opzoekende agressor la Irak, Iran. Dat hek rond het MO waarbinnen ze het maar zelf uit moeten zoeken en we eigenlijk ver weg van zouden moeten blijven kan nu dus doorgetrokken worden rond Turkije.
Als je het opruimen van terroristische organisaties semi-westers noemt, dan 'so be it'.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:26:53 #19
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189373018
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:07 schreef Woelwater het volgende:
Dat hek rond het MO waarbinnen ze het maar zelf uit moeten zoeken en we eigenlijk ver weg van zouden moeten blijven
En dat gebeurt dus niet vanwege onze olieverslaving, tevens de reden waarom het zover is gekomen dat Turkije actie moet ondernemen om de door de Amerikanen gesteunde YPG op te ruimen die dan weer tegen IS vocht die eerder weer vrij spel had van de NAVO omdat ze tegen Assad waren omdat hij in de weg lag met zijn Russisch gezinde kutland.

Volg je het nog?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189373151
Een en al propaganda omtrent dit conflict. Zij met sympathie voor de Koerden in Noord Syrie verspreiden beelden en foto's van aanslagen jaren geleden, Turkse nationalisten doen hetzelfde...
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:37:51 #21
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189373509
quote:
12s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]

En dat gebeurt dus niet vanwege onze olieverslaving, tevens de reden waarom het zover is gekomen dat Turkije actie moet ondernemen om de door de Amerikanen gesteunde YPG op te ruimen die dan weer tegen IS vocht die eerder weer vrij spel had van de NAVO omdat ze tegen Assad waren omdat hij in de weg lag met zijn Russisch gezinde kutland.

Volg je het nog?
Nah, volgen doe ik het niet en heb eigenlijk ook niets in dit topic te zoeken. Maar toch bedankt dat je het even probeerde op te helderen voor me :)
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:44:20 #22
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189373721
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:37 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Nah, volgen doe ik het niet en heb eigenlijk ook niets in dit topic te zoeken. Maar toch bedankt dat je het even probeerde op te helderen voor me :)
Ik vrees dat maar een zeer klein deel van de wereldbevolking begrijpt waar dit werkelijk over gaat. Het is zowat een studie geworden om alle beslissingen die nu genomen worden door gebeurtenissen uit het verleden te verklaren. Zoals ik in het vorige deel verklaarde: het gros van de wereldbevolking neemt klakkeloos dingen aan in plaats van kritische vragen te stellen en zaken te onderzoeken omdat het zoveel tijd kost, maar als we eens de moeite namen en ook nog eens moeite namen om in de spiegel te kijken dat wij, de westerse wereld, evengoed hebben zitten stoken voor ons financile gewin, dan was er nu veel minder gedoe op de wereld. Maar ja, alles voor het geld h!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189374257
Goede tweet reeks

WaelAlzayat twitterde op donderdag 10-10-2019 om 19:27:17 A Recent, but Forgotten History: Syria reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189374371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:53 schreef JeroinBMX het volgende:
Clashes in Ser Kaniy: more than 100 Turkish mercenaries killed

Hier ben ik gestopt met.lezen. 100? Ff serieus :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189374412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:39 schreef JeroinBMX het volgende:
Syria says no dialogue with U.S.-backed Kurdish forces who 'betrayed' their country

[ afbeelding ]

Asked about whether Damascus should resume dialogue with the Kurdish-led forces that were facing a Turkish assault to oust them from northeast Syria, Maqdad said these “armed groups had betrayed their country and committed crimes against it.”

“We won’t accept any dialogue or talk with those who had become hostages to foreign forces ... There won’t be any foothold for the agents of Washington on Syrian territory,” Maqdad told reporters in his office in Damascus.

https://www.reuters.com/a(...)ountry-idUSKBN1WP2LN

Assad wilt wraak , grote wraak. Het is aan de Koerden wiens kant ze gaan kiezen, Turkije of Syri. Ik zie de toekomst zeer donker zwart in voor de Koerden in Syri.

+

UN Security Council fails to agree on statement against Turkey's Syria offensive

https://ahvalnews.com/un-(...)keys-syria-offensive
Ouch! Geen, "bescherm ons van de Turken" net als toen bij Afrin dus.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189374463
QalaatAlMudiq twitterde op donderdag 10-10-2019 om 20:03:02 @JulianRoepcke #Syria: tonight #TSK & Nat. Army launched attack on Ras Al-Ayn, entering the town from East. Clashes ongoing with #SDF-#YPG in the industrial district. https://t.co/GnhK5IGrDS reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189374752
quote:
Hij geeft dus toe dat YPG = PKK
Hij geeft toe dat YPG een bedreigjng is.
Dit is gewoon een KGB operatie.
pi_189374767
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189374902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:30 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hij geeft dus toe dat YPG = PKK
Hij geeft toe dat YPG een bedreigjng is.

Wat oudere video. Ironisch genoeg heeft deze Graham sanctie wet ingediend omdat de turoen stappen nemen tegen de pkk.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189375069
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:44 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik vrees dat maar een zeer klein deel van de wereldbevolking begrijpt waar dit werkelijk over gaat. Het is zowat een studie geworden om alle beslissingen die nu genomen worden door gebeurtenissen uit het verleden te verklaren.
True
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189375215
The US shared intelligence with Turkey that may have helped it target the Kurds in Syria

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
  donderdag 10 oktober 2019 @ 23:53:57 #34
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_189375229
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:44 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik vrees dat maar een zeer klein deel van de wereldbevolking begrijpt waar dit werkelijk over gaat. Het is zowat een studie geworden om alle beslissingen die nu genomen worden door gebeurtenissen uit het verleden te verklaren. Zoals ik in het vorige deel verklaarde: het gros van de wereldbevolking neemt klakkeloos dingen aan in plaats van kritische vragen te stellen en zaken te onderzoeken omdat het zoveel tijd kost, maar als we eens de moeite namen en ook nog eens moeite namen om in de spiegel te kijken dat wij, de westerse wereld, evengoed hebben zitten stoken voor ons financile gewin, dan was er nu veel minder gedoe op de wereld. Maar ja, alles voor het geld h!
https://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d%27%C3%A9tat

Waar het mee begon idd. :{
pi_189375281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:52 schreef NeurosceptischeD het volgende:
The US shared intelligence with Turkey that may have helped it target the Kurds in Syria

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Niks geks dit. De pkk is voor de VS als de Turken een terroristische organisatie. Dat ze Intel sharen over deze organisatie bis niet dan normaal.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:31:36 #36
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189375680
quote:
Nu pas doorgelezen en beluisterd. OMG! :o

Maar dit is precies wat ik bedoel, de tegenstrijdigheden wat voor de bhne wordt verteld en wat er in de geheime agenda's wordt besproken. Dit is hoe het spel al decennia lang gespeeld wordt in het Midden-Oosten.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189375713
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:44 schreef ACT-F het volgende:
maar als we eens de moeite namen en ook nog eens moeite namen om in de spiegel te kijken dat wij, de westerse wereld, evengoed hebben zitten stoken voor ons financile gewin, dan was er nu veel minder gedoe op de wereld.
Sorry hoor maar met de Amerikaanse 1% identificeer ik mij geheel niet en de schurkenregimes in europe die hun belangen dien(d)en verdienen wat mij betreft niet meer dan tribunalen voor landverraad en de oorlogsmisdaden die zij direct gefaciliteerd/aangejaagd hebben in colaboratie met "gematigde rebellen".
pi_189375740
Volgens syrisch observatorium rechten van de mens heeft het SDF een dorp terugveroverd bij Tal Abyad en is het de turken niet gelukt om de stad te omsingelen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:41:20 #39
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_189375748
Dus de Turken bombarderen de Syrische Koerden die zo dapper tegen IS hebben gestreden.
Wat hebben de Turken tegen IS gedaan (ze heulden zelfs even samen betreft de olie)... dus vrij weinig. De Koerden (zowel mannen als vrouwen stonden elke dag in de frontlinie).

En nu wil Erdogan met de modernste technieken (als NAVO-lid) de Syrische Koerden vermoorden (ik zie weer een genocide aankomen)... en als Turkije weer een paar honderd duizend Koerden heeft vermoord.
Dan gaan de Koerden een guerrillastrijd aan. Ja, ook in Turkije. Dan volgen er bomaanslagen... en hoe noemt Turkije dat dan? Inderdaad terrorisme!

Maar wat Turkije nu in Noord Syri doet, dat is staatsterrorisme.

En dan Trump, die de 2e wereldoorlog erbij durft te halen.
Maar wat deed Amerika in de eerste jaren van de oorlog? Helemaal niets, ja er waren Amerikaanse individuen die Europa de eerste jaren hielpen, maar de V.S. waren zogezegd neutraal.

Maar de bittere waarheid is dat Amerika ons pas te hulp kwam, nadat de Japanners hun basis op Hawa hadden aangevallen. Had Japan dat niet gedaan (dank u Japan!) dan hadden de Amerikanen ons ook nooit geholpen!

Dus wie helpt die verdomde Trump van zijn roze schijtwolk van zelfgenoegzaamheid af!
En wie stopt die Turkse inval!

Laten we ajb de Amerikanen schorsen bij de NAVO... en de Turken er per direct uitzetten. En natuurlijk ook alle banden met de Turkse regering verbreken. :r
pi_189375867
NotWoofers twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 00:54:11 Right. SOHR claims that Yasbah is recaptured, the Tel Abyad MC Facebook page reports the recapture of Tel Kendar. reageer retweet
pi_189375876
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:31 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nu pas doorgelezen en beluisterd. OMG! :o

Maar dit is precies wat ik bedoel, de tegenstrijdigheden wat voor de bhne wordt verteld en wat er in de geheime agenda's wordt besproken. Dit is hoe het spel al decennia lang gespeeld wordt in het Midden-Oosten.
Het lijkt wel theater.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 01:13:19 #42
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189375925
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Sorry hoor maar met de Amerikaanse 1% identificeer ik mij geheel niet en de schurkenregimes in europe die hun belangen dien(d)en verdienen wat mij betreft niet meer dan tribunalen voor landverraad en de oorlogsmisdaden die zij direct gefaciliteerd/aangejaagd hebben in colaboratie met "gematigde rebellen".
Dat je er niet mee eens bent snap ik, maar ondertussen gooien we wel de tank vol en sponsoren we ongewild landen als SA die op hun beurt de terroristen sponsoren. Ben jij bereid aanzienlijk meer te betalen voor je brandstof en andere aardolieproducten zodat we SA kunnen boycotten?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 01:16:05 #43
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189375942
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:41 schreef Also-von-Oder het volgende:
Dus de Turken bombarderen de Syrische Koerden die zo dapper tegen IS hebben gestreden.
Wat hebben de Turken tegen IS gedaan (ze heulden zelfs even samen betreft de olie)... dus vrij weinig. De Koerden (zowel mannen als vrouwen stonden elke dag in de frontlinie).

En nu wil Erdogan met de modernste technieken (als NAVO-lid) de Syrische Koerden vermoorden (ik zie weer een genocide aankomen)... en als Turkije weer een paar honderd duizend Koerden heeft vermoord.
Dan gaan de Koerden een guerrillastrijd aan. Ja, ook in Turkije. Dan volgen er bomaanslagen... en hoe noemt Turkije dat dan? Inderdaad terrorisme!

Maar wat Turkije nu in Noord Syri doet, dat is staatsterrorisme.

En dan Trump, die de 2e wereldoorlog erbij durft te halen.
Maar wat deed Amerika in de eerste jaren van de oorlog? Helemaal niets, ja er waren Amerikaanse individuen die Europa de eerste jaren hielpen, maar de V.S. waren zogezegd neutraal.

Maar de bittere waarheid is dat Amerika ons pas te hulp kwam, nadat de Japanners hun basis op Hawa hadden aangevallen. Had Japan dat niet gedaan (dank u Japan!) dan hadden de Amerikanen ons ook nooit geholpen!

Dus wie helpt die verdomde Trump van zijn roze schijtwolk van zelfgenoegzaamheid af!
En wie stopt die Turkse inval!

Laten we ajb de Amerikanen schorsen bij de NAVO... en de Turken er per direct uitzetten. En natuurlijk ook alle banden met de Turkse regering verbreken. :r
Om je 8 delen van deze reeks te besparen verwijs ik je naar de volgende uiteenzetting van de Washington Post:

NWS / Turkse invasie in Syrie begonnen #6
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189376286
Nu al 174 ypg terroristen gedood.

Goed bezig Turkije. Doorgaan.
pi_189376347
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
Volgens syrisch observatorium rechten van de mens heeft het SDF een dorp terugveroverd bij Tal Abyad en is het de turken niet gelukt om de stad te omsingelen.
Dat observatorium is welgeteld 1 persoon die vanuit Londen bericht...hoe serieus kan je dat als bron nemen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189376353
quote:
Geertje. :D

Toen Turkije, IS helemaal de moeder neukte, was hij maar wt blij dat Turkije streed tegen IS. Turkije heeft ook de meeste vluchtelingen opgenomen van alle landen in de wereld.

Nu is meneertje opeens volledig omgedraaid en vindt hij het schandalig dat Turkije bezig is met eens invasie in Noord-Syri. :')
pi_189376375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 04:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat observatorium is welgeteld 1 persoon die vanuit Londen bericht...hoe serieus kan je dat als bron nemen?
het klopte echter wel :P
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:13:23 #48
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189376583
quote:
Niemand kan zo dom zijn....toch?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189376720
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:31 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nu pas doorgelezen en beluisterd. OMG! :o

Maar dit is precies wat ik bedoel, de tegenstrijdigheden wat voor de bhne wordt verteld en wat er in de geheime agenda's wordt besproken. Dit is hoe het spel al decennia lang gespeeld wordt in het Midden-Oosten.
Dit is gewoon hoe geopolitiek werkt. Gaat allemaal om belangen en soms veranderen die belangen wat.

Niets bijzonders.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:39:37 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189376760
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
Volgens syrisch observatorium rechten van de mens heeft het SDF een dorp terugveroverd bij Tal Abyad en is het de turken niet gelukt om de stad te omsingelen.
Die kapper in het VK?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189376763
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 01:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat je er niet mee eens bent snap ik, maar ondertussen gooien we wel de tank vol en sponsoren we ongewild landen als SA die op hun beurt de terroristen sponsoren. Ben jij bereid aanzienlijk meer te betalen voor je brandstof en andere aardolieproducten zodat we SA kunnen boycotten?
Ja daar ben ik bereid toe maar de hypocriete westerse gemeenschap blijkbaar nog steeds niet. Misschien dat greta thunberg daar ook nog een verhaaltje over kan houden in de vn. How dare they.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:23:38 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189377049
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 03:26 schreef Werkperd het volgende:
Nu al 174 ypg terroristen gedood.

Goed bezig Turkije. Doorgaan.
En hoe weet Erdolf en zijn etnische zuiveringsbrigade zeker dat dit allemaal Koerdische 'terroristen' of 'soldaten' waren? Waarschijnlijk zijn meer dan de helft van de doden mensen die niets met het conflict te maken hebben.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:26:32 #54
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_189377060
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:23 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En hoe weet Erdolf en zijn etnische zuiveringsbrigade zeker dat dit allemaal Koerdische 'terroristen' of 'soldaten' waren? Waarschijnlijk zijn meer dan de helft van de doden mensen die niets met het conflict te maken hebben.
Als je gewoon alles wat je kapot schiet terrorist noemt, is dat een stuk makkelijker tellen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:47:25 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189377167
Waarom zouden we ons druk maken om terroristen :')

quote:
Mogelijk veel Nederlanders in vuurlinie Syri


Veel Nederlandse vrouwen en kinderen bevinden zich in kamp Al Hol, op circa 50 kilometer van de Turkse grens

DEN HAAG - Honderden Nederlanders bevinden zich mogelijk in het gebied in Noordoost-Syri dat wordt aangevallen door Turkije. Uit de jongste cijfers van de inlichtingendienst AIVD blijkt dat er nog 125 volwassen zogeheten uitreizigers in Syri zijn. In Syri en Turkije bevinden zich daarnaast nog 210 kinderen met een Nederlandse link. De Fransen eisen een spoedoverleg vanwege de spanningen. Er wordt gevreesd dat IS-strijders profiteren van de Turkse strijd tegen de Koerden.

De cijfers van de inlichtingendienst betreffen zowel mensen in vluchtelingenkampen als in Syrische detentie. De AIVD noch het ministerie van Buitenlandse Zaken kan precies zeggen waar in Syri die Nederlanders zich bevinden.

Wel is bekend dat veel Nederlandse vrouwen en kinderen zich bevinden in het kamp Al Hol, op circa 50 kilometer van de Turkse grens. Het is niet duidelijk of de Turkse aanval ook dat kamp zal bereiken.

Omsingeling
Turkse troepen en Syrische rebellen hebben donderdag zeker twee plaatsen omsingeld waar Koerden het voor het zeggen hebben. Het gaat om de grensplaatsen Ras al-Ain en Tel Abyad, meldden de Syrische rebellen die samenwerken met het Turkse leger.

Ondertussen zijn er berichten over burgerslachtoffers door luchtaanvallen van de Turkse luchtmacht op diverse plaatsen in het grensgebied. De door Koerden geleide Syrische Democratische Strijdkrachten (SDF) repten over negen doden sinds het begin van het Turkse offensief woensdag.

Kind
Autoriteiten in Turkse grensplaatsen meldden dat daar door raketaanvallen vanuit Syri zes mensen zouden zijn omgekomen, onder wie een baby van negen maanden. Er raakten tientallen mensen gewond.

Frankrijk wil naar aanleiding van de Turkse inval in Syri spoedoverleg van de internationale coalitie tegen de terreurgroep Islamitische Staat (IS) . De Franse minister van Buitenlandse Zaken, Jean-Yves Le Drian, zei dat het spoedoverleg nodig is, omdat IS mogelijk zou kunnen profiteren van de huidige strijd in Koerdische gebieden in het noordoosten van Syri.

Meer dan dertig landen, inclusief Nederland, hebben een coalitie gevormd om de soennitische extremisten van IS te bestrijden die onder meer in Syri circa vijf jaar lang dood en verderf zaaiden. Syrisch-Koerdische milities speelden een cruciale rol bij het verslaan van IS in het noordoosten van Syri. Zij worden op hun beurt nu door Turkije aangevallen.

https://www.telegraaf.nl/(...)s-in-vuurlinie-syrie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189377277
Al Hol ligt toch om de hoek bij Kut?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189377335
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:47 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zouden we ons druk maken om terroristen :')
[..]

Hier wordt ik idd niet warm of koud van dat er wat gevangengenomen ISIS strijders gebombardeerd worden.

Als ik de koerden was zou ik trouwens eens flink wat chaos in Turkije zelf gaan scheppen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189377470
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:08 schreef Hathor het volgende:
Al Hol ligt toch om de hoek bij Kut?
:D

Al Hol ligt iets zuidelijker :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189377507
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:47 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zouden we ons druk maken om terroristen :')
[..]

Voor als ze straks gaan aanbellen bij een Nederlandse consulaat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189378097
Wat zou het fijn zijn als Erdogan plotseling komt te overlijden aan een hartaanval.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189378186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:23 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En hoe weet Erdolf en zijn etnische zuiveringsbrigade zeker dat dit allemaal Koerdische 'terroristen' of 'soldaten' waren? Waarschijnlijk zijn meer dan de helft van de doden mensen die niets met het conflict te maken hebben.
Deze post is echt nice.

Begint met goede bedoelingen:
quote:
En hoe weet Erdolf en zijn etnische zuiveringsbrigade zeker dat dit allemaal Koerdische 'terroristen' of 'soldaten' waren?
Goede vraag op zich. Want waarom zouden we dingen moet aannemen?! Aannames zijn niet okay.

quote:
Waarschijnlijk zijn meer dan de helft van de doden mensen die niets met het conflict te maken hebben.
Ja, vergeet wat ik zei, aannames zijn cool.
pi_189378251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het fijn zijn als Erdogan plotseling komt te overlijden aan een hartaanval.
Zou hem gegund zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:32:10 #63
8781 crew  Frutsel
pi_189378252
quote:
Turkse aanval op Syri eist honderden levens, onder wie baby

Bij de strijd in het noordoosten van Syri loopt het dodental op. Er zouden honderden slachtoffers zijn. Aan Turkse zijde zou vandaag de eerste militair zijn omgekomen. Ook vielen er burgerdoden aan beide kanten, onder wie vier kinderen.

Het Turkse ministerie van Defensie meldt dat er voor het eerst een Turkse militair is omgekomen, en dat drie anderen gewond zijn geraakt. Eerder liet het Turkse ministerie weten dat er in totaal 277 Syrisch-Koerdische strijders, die Turkije als terroristen beschouwt, zijn omgebracht.

Burgerslachtoffers
Ook vielen er in het conflict meerdere burgerslachtoffers. Volgens Turkse autoriteiten zouden bij Koerdische mortieraanvallen bij de Turkse grensdorpen zeker zes burgers omgekomen zijn. Onder de slachtoffers zou een jongetje van negen maanden zijn en drie meisjes jonger dan 15 jaar.

In Syri zouden zeker zeven burgers om het leven zijn gekomen.
Sommige users hier vinden dit vast mooi :)
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:32:47 #64
186611 Haags
pi_189378261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Sommige users hier vinden dit vast mooi :)
Waarom zou men zoiets treurigs mooi vinden :?
Zonder wrijving geen glans
pi_189378275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Sommige users hier vinden dit vast mooi :)
Ontzettend rare post dit.
blablablabla
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:37:20 #66
8781 crew  Frutsel
pi_189378339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Waarom zou men zoiets treurigs mooi vinden :?
Gezien de posthistorie... zijn immers maar Koerden enzo. Collateral Damage, dat soort shit krijg je dan. Hierboven wordt al gejuicht om tighonderd dode Koerden (terroristen)
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:39:02 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189378358
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Sommige users hier vinden dit vast mooi :)
Hoe kom je daar zo opeens bij?

Misschien moet je dan even met die users in gesprek gaan om hun motivatie te horen.. Want ik denk eerder dat je verkeerde conclusies uit posts haalt..
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:41:20 #68
8781 crew  Frutsel
pi_189378393
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hoe kom je daar zo opeens bij?

Misschien moet je dan even met die users in gesprek gaan om hun motivatie te horen.. Want ik denk eerder dat je verkeerde conclusies uit posts haalt..
Zou kunnen maar ik twijfel daar toch zeker aan. En een gesprek haalt weinig uit. En mede door dat soort extremisten krijg ik dezelfde gedachten maar dan de andere kant op. Maar goed, het is allemaal al triest genoeg.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:41:24 #69
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189378396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Gezien de posthistorie... zijn immers maar Koerden enzo. Collateral Damage, dat soort shit krijg je dan. Hierboven wordt al gejuicht om tighonderd dode Koerden (terroristen)
Oh je bedoeld lui als werkperd.. ach dat is gewoon een trolletje op een zielig kantoor ofzo..
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:42:41 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189378413
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh je bedoeld lui als werkperd.. ach dat is gewoon een trolletje op een zielig kantoor ofzo..
Gewoon een kloontje van een kloontje dat hier wel vaker onzin loopt te spuien als het om Turkije gaat.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:44:23 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189378429
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Sommige users hier vinden dit vast mooi :)
Turkije rekent die baby gewoon bij 'verslagen terroristen'. Ik zie erdogan al zitten met een krijtje in z'n hand om streepjes te tekenen. Bij elke 50 streepjes doet ie een fapje.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:48:59 #72
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189378478
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zou kunnen maar ik twijfel daar toch zeker aan. En een gesprek haalt weinig uit. En mede door dat soort extremisten krijg ik dezelfde gedachten maar dan de andere kant op. Maar goed, het is allemaal al triest genoeg.
Ik moet altijd een beetje lachen als mensen denken dat het over afkomst of groepen mensen gaat..

Oorlog gaat over geld.. in alle gevallen..
En het meeste is al beklonken voor de eerste beweging gemaakt word..

Extremisten.. terroristen.. dreigingen.. Je kan er allemaal heel ingewikkeld over doen, maar dat is het niet, het is poepsimpel..

Koop er alvast maar een stukje grond..
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:49:03 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189378480
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Deze post is echt nice.

Begint met goede bedoelingen:
[..]

Goede vraag op zich. Want waarom zouden we dingen moet aannemen?! Aannames zijn niet okay.
[..]

Ja, vergeet wat ik zei, aannames zijn cool.
Gewoon nummers uit een hoge hoed trekken is ook heel cool. Vooral wanneer er gebombardeerd wordt in dichtbevolkte gebieden en dan alle doden bestempelen als 'terroristen'. Dat is pas cool, vooral voor de Grijze Inteeltwolven en andere Erdolfaanhangers.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_189378487
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-het-niet~a6902bb9/

Behoorlijk wat tegenstanders zo te lezen, ook vanuit het leger ziet men het als een vorm van verraad.
Al zal het in de VS zelf over het algemeen ongetwijfeld met gejuich worden ontvangen. 80% is voor totale terugtrekking uit het MO.
En terecht. Ik vind ook dat Europa zelf maar eens zijn shit moet oplossen, in plaats van elke keer op de sterke arm van de VS te leunen.
Er is geld zat, investeer miljarden in leger.
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:50:49 #75
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189378510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Sommige users hier vinden dit vast mooi :)
Wie heeft jou ooit mod gemaakt. Tering wat een onzin kraam je allemaal uit.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:52:10 #76
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189378530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:50 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Wie heeft jou ooit mod gemaakt. Tering wat een onzin kraam je allemaal uit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 03:26 schreef Werkperd het volgende:
Nu al 174 ypg terroristen gedood.

Goed bezig Turkije. Doorgaan.
Lijkt erop alsof deze user het echt wel mooi vind.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:52:13 #77
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189378531
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:50 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Wie heeft jou ooit mod gemaakt. Tering wat een onzin kraam je allemaal uit.
:')
Door hem kan jij hier posten slimpie
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:54:29 #78
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189378569
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-het-niet~a6902bb9/

Behoorlijk wat tegenstanders zo te lezen, ook vanuit het leger ziet men het als een vorm van verraad.
Al zal het in de VS zelf over het algemeen ongetwijfeld met gejuich worden ontvangen. 80% is voor totale terugtrekking uit het MO.
En terecht. Ik vind ook dat Europa zelf maar eens zijn shit moet oplossen, in plaats van elke keer op de sterke arm van de VS te leunen.
Er is geld zat, investeer miljarden in leger.
De gemiddelde Amerikaan weet waarschijnlijk niet eens waar Turkije ligt.
pi_189378608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De gemiddelde Amerikaan weet waarschijnlijk niet eens waar Turkije ligt.
Precies.
Die vinden dit besluit van Trump meer dan prima. Let them eurofucks solve their own shit yooo
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:57:01 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189378610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-het-niet~a6902bb9/

Behoorlijk wat tegenstanders zo te lezen, ook vanuit het leger ziet men het als een vorm van verraad.
Al zal het in de VS zelf over het algemeen ongetwijfeld met gejuich worden ontvangen. 80% is voor totale terugtrekking uit het MO.
En terecht. Ik vind ook dat Europa zelf maar eens zijn shit moet oplossen, in plaats van elke keer op de sterke arm van de VS te leunen.
Er is geld zat, investeer miljarden in leger.
Dat gebeurd nu toch? We moeten toch wapensystemen verkopen? De economie moet wel een beetje draaien..

We doen enkel geen atoombommen meer..
pi_189378629
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:49 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Gewoon nummers uit een hoge hoed trekken is ook heel cool.
Je maakt aanname op aanname.

Er vliegen drones, het gebied wordt continu gemonitord.

Alsjeblieft, een video van de vorige operatie:

Maar goed, blijf vooral elkaar na-apen en vooral lekker boos doen met de aannames.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:58:44 #82
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189378639
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je maakt aanname op aanname.

Er vliegen drones, het gebied wordt continu gemonitord.

Alsjeblieft, een video van de vorige operatie:

Maar goed, blijf vooral elkaar na-apen en vooral lekker boos doen met de aannames.
Waarom zijn er dan vluchtelingen?
pi_189378650
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:57 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat gebeurd nu toch? We moeten toch wapensystemen verkopen? De economie moet wel een beetje draaien..
Nou dat valt vies tegen, onze regeringsleiders spreken allemaal hun woede en dreigen met economische sancties uit maar militair ingrijpen tegen de turken durft men niet of kan met niet.
blablablabla
pi_189378684
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:58 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan vluchtelingen?
WaArOm ZiJn Er DaN VlUcHteLiNgEn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 11:01:53 ]
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:05:05 #85
8781 crew  Frutsel
pi_189378735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Nou dat valt vies tegen, onze regeringsleiders spreken allemaal hun woede en dreigen met economische sancties uit maar militair ingrijpen tegen de turken durft men niet of kan met niet.
Soms vraag ik me af of dat niet allemaal gewoon 'voor de bhne" is...

Voor de rest kan ook niemand wat. Je gaat geen collega NAVO lidstaat aanvallen.

en als de grote landen als VS, Rusland en China tegen zijn komt er vanuit de VN ook niets want VEETOOO...

Sancties is het enige wat je kan doen als bijv Europese Unie, maar vraag me af of je alle neuzen dezelfde kant op krijgt.
pi_189378831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af of dat niet allemaal gewoon 'voor de bhne" is...

Voor de rest kan ook niemand wat. Je gaat geen collega NAVO lidstaat aanvallen.

en als de grote landen als VS, Rusland en China tegen zijn komt er vanuit de VN ook niets want VEETOOO...

Sancties is het enige wat je kan doen als bijv Europese Unie, maar vraag me af of je alle neuzen dezelfde kant op krijgt.
sancties moeten er dan ook zeker komen nu, vind ik. en ik kan nog wel wat bedenken, maar dan word je net zo slecht als erdo.
pi_189378836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af of dat niet allemaal gewoon 'voor de bhne" is...

Voor de rest kan ook niemand wat. Je gaat geen collega NAVO lidstaat aanvallen.

en als de grote landen als VS, Rusland en China tegen zijn komt er vanuit de VN ook niets want VEETOOO...

Sancties is het enige wat je kan doen als bijv Europese Unie, maar vraag me af of je alle neuzen dezelfde kant op krijgt.
Je hoeft Turkije ook niet aan te vallen, maar je kan toch de plek van de Amerikanen in die grensregio overnemen met Europese veiligheidstroepen? Turkije gaat echt geen inval doen als daar enkele duizenden EU-militairen zijn gestationeerd. Of Russen desnoods, de EU is een wassen neus die alles met diplomatie wil oplossen .

Economische sancties zijn leuk en aardig maar treffen vooral ons zelf.
blablablabla
pi_189378886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hoeft Turkije ook niet aan te vallen, maar je kan toch de plek van de Amerikanen in die grensregio overnemen met Europese veiligheidstroepen?
Gouden oplossing!!!
pi_189378888
Kun je niet met bijvoorbeeld Frankrijk, Duitsland, Nederland, VK en nog een paar Europese landen wat VN troepen die kant op sturen ter observatie? Een beetje zoals de blauwhelmen toen in voormalig Joegoslavi. Macron die zou dat denk ik wel willen want hij was erg boos. :7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189378908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gouden oplossing!!!
:)
Opgelost, bel jij Mark even dat we dit gaan doen?
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:19:42 #91
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_189378915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
Kun je niet met bijvoorbeeld Frankrijk, Duitsland, Nederland, VK en nog een paar Europese landen wat VN troepen die kant op sturen ter observatie? Een beetje zoals de blauwhelmen toen in voormalig Joegoslavi. Macron die zou dat denk ik wel willen want hij was erg boos. :7
VN => VN veiligheidsraad => Russisch veto.

Iemand nog andere ideen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_189378917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
Kun je niet met bijvoorbeeld Frankrijk, Duitsland, Nederland, VK en nog een paar Europese landen wat VN troepen die kant op sturen ter observatie? Een beetje zoals de blauwhelmen toen in voormalig Joegoslavi. Macron die zou dat denk ik wel willen want hij was erg boos. :7
nee want Rusland

Rusland en Syrie hadden de sdf ook aangevallen, maar werden door de VS tegengehouden paar jaar terug ofzo.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189378950
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

nee want Rusland

Rusland en Syrie hadden de sdf ook aangevallen, maar werden door de VS tegengehouden paar jaar terug ofzo.
Rusland stelt geen klote voor militair gezien, met hun oude troep.
blablablabla
pi_189378961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Rusland stelt geen klote voor militair gezien, met hun oude troep.
:').
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:25:54 #95
8781 crew  Frutsel
pi_189379019
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

sancties moeten er dan ook zeker komen nu, vind ik. en ik kan nog wel wat bedenken, maar dan word je net zo slecht als erdo.
Er gaan elk jaar miljoenen toeristen die kant op... begin daar maar eens.
pi_189379042
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Een land met een economie zo groot als die van de Benelux, als je daar militair niet tegenop kan als EU kun je jezelf beter direct opheffen.
blablablabla
pi_189379050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:17 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zei Lindsey Graham een aantal jaren geleden :)

edit: huilen om drogredenen en dan zelf komen met een lading aan ad hominems ^O^
https://nos.nl/artikel/23(...)en-turkse-inval.html

De nieuwe Mohammed/Jezus Lindsey zegt dat Turkije niet moet aanvallen. Ik neem aan dat je nie mening nu ook overneemt?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:28:37 #98
186611 Haags
pi_189379061
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Een land met een economie zo groot als die van de Benelux, als je daar militair niet tegenop kan als EU kun je jezelf beter direct opheffen.
Je bent toch niet serieus nu h? :|W
Zonder wrijving geen glans
pi_189379077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Je bent toch niet serieus nu h? :|W
:')

Waar komt die angst voor Rusland toch vandaan. bang dat ze ons kapot nuken?
blablablabla
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:31:00 #100
186611 Haags
pi_189379099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]

:')

Waar komt die angst voor Rusland toch vandaan. bang dat ze ons kapot nuken?
Nee, dat zullen ze ook zeker niet doen.
Zonder wrijving geen glans
pi_189379155
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee, dat zullen ze ook zeker niet doen.
Precies.
blablablabla
pi_189379194
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Turkije rekent die baby gewoon bij 'verslagen terroristen'. Ik zie erdogan al zitten met een krijtje in z'n hand om streepjes te tekenen. Bij elke 50 streepjes doet ie een fapje.
Die baby heeft in Turkije het leven verloren door beschietingen van het SDF/PKK.
pi_189379211
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Een land met een economie zo groot als die van de Benelux, als je daar militair niet tegenop kan als EU kun je jezelf beter direct opheffen.
Allejezus...

Je haalt echt een paar dingen door elkaar. Maar goed, maakt niet uit. Gewoon lekker verder ouwehoeren.
pi_189379236
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Allejezus...

Je haalt echt een paar dingen door elkaar. Maar goed, maakt niet uit. Gewoon lekker verder ouwehoeren.
Vertel?
blablablabla
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:40:54 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189379244
voor in invasie hoeven we niet zo heel bang meer te zijn nee maar als ze daar (evt met de Syriers) gaan lopen klieren dan krijgen onze 'peacekeepers' helemaal niets meer gedaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189379255
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]

:')

Waar komt die angst voor Rusland toch vandaan. bang dat ze ons kapot nuken?
"Angst" ook echt...

Gok eens welk land ervoor heeft gezorgd dat de Syrische regering weer de overhand kreeg in het oorlog?
Gok eens welk land iedereen rekening mee houdt in Syri, inclusief de VS en Turkije?
Gok eens welk land de baas is in Syri? Waar iedereen mee onderhandelt?

Maar ja, economie dit dat zus zo, Rusland boeboe.
pi_189379380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

"Angst" ook echt...

Gok eens welk land ervoor heeft gezorgd dat de Syrische regering weer de overhand kreeg in het oorlog?
Gok eens welk land iedereen rekening mee houdt in Syri, inclusief de VS en Turkije?
Gok eens welk land de baas is in Syri? Waar iedereen mee onderhandelt?

Maar ja, economie dit dat zus zo, Rusland boeboe.
Maar als de Amerikanen daar vervolgens een zooi troepen stationeren dan is er feitelijk niks aan de hand en laten ze dat begaan? Dat desolate stukje grensgebied heeft totaal geen prioriteit voor de Russen, dat zie je toch aan alles.

Ik vind dat als je als Europese regeringsleiders er statements uitkraamt zoals de afgelopen dagen, je daar ook wel een keer wat actie aan mag verbinden. Daarbij komt deze actie van de Amerikanen ook niet uit de lucht vallen. Trump heeft zo vaak geroepen dat EU een keer zijn eigen boontjes moet gaan doppen vanuit militair oogpunt.

Vanuit economisch oogpunt: Rusland geeft een kleine 70 miljard uit aan defensie, de EU gezamenlijk 200+ miljard. En dan kun je als het echt uit de hand loopt nog rekenen op steun van de VS want NAVO.
blablablabla
pi_189379480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Er gaan elk jaar miljoenen toeristen die kant op... begin daar maar eens.
steeds minder. en hoe agressiever erdo doet, hoe meer er weg zullen blijven, dus dat regelt zichzelf.
pi_189379483
de VS vindt dat landen die hun contributiegeld aan de navo niet volledig betalen, geen recht van spreken hebben.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189379502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:02 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

steeds minder. en hoe agressiever erdo doet, hoe meer er weg zullen blijven, dus dat regelt zichzelf.
Erdolfje kan Nederlandse raadsleden opsluiten en mensen blijven alsnog komen.
pi_189379520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Erdolfje kan Nederlandse raadsleden opsluiten en mensen blijven alsnog komen.
veranderd wel als nederlanders zich daar onveilig gaan voelen.
pi_189379674
De Koerden gaan morgenvanmiddag protesteren op Het Malieveld. Dat kan nog wel eens gezellig worden.
blablablabla
pi_189379716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Erdolfje kan Nederlandse raadsleden opsluiten en mensen blijven alsnog komen.
Tot men een negatief reisadvies afgeeft en je er onverzekerd heen moet. Dan gaat geen hond meer die kant op.
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:31:46 #114
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189379854
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Tot men een negatief reisadvies afgeeft en je er onverzekerd heen moet. Dan gaat geen hond meer die kant op.
Dit blijft ook ieder jaar weer terug komen. Niet naar Turkije vanwege Erdo etc etc, maar afgelopen zomer gewoon weer volop Nederlanders, Belgen, Duitsers enz. gespot in Alanya net zoals alle jaren daar voor.
pi_189380020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:31 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Dit blijft ook ieder jaar weer terug komen. Niet naar Turkije vanwege Erdo etc etc, maar afgelopen zomer gewoon weer volop Nederlanders, Belgen, Duitsers enz. gespot in Alanya net zoals alle jaren daar voor.
Die oorden gelden als relatief veilig, Erdogan is ook niet achterlijk. Maar als de EU harde sancties gaat opleggen en er breekt een grootschalige economische crisis uit kan het zomaar verder escaleren.
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:47:33 #116
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189380062
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Die oorden gelden als relatief veilig, Erdogan is ook niet achterlijk. Maar als de EU harde sancties gaat opleggen en er breekt een grootschalige economische crisis uit kan het zomaar verder escaleren.
Ik acht de EU daar te soft voor.
pi_189380176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:47 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Ik acht de EU daar te soft voor.
Te soft of gewoon slim? Turkije importeerde in 2018 voor iets van 6 miljard uit Nederland, wij importeren voor 350 miljoen uit Turkije . Geen idee hoe de rest van de lidstaten er voor staat maar je doet als Nederland je eigen economie er waarschijnlijk ook behoorlijk wat pijn mee als je economische sancties op gaat leggen.

Hadden op het verzoek van de Amerikanen moeten in gaan om militairen te sturen, is nu te laat.
blablablabla
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:02:19 #118
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_189380317
Ik steun de Koerden wegens haar vrouwenleger.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:14:05 #119
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189380546
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

WaArOm ZiJn Er DaN VlUcHteLiNgEn
Ja trek het maar in het belachelijke kereltje.. Goed bezig man ^O^
pi_189380686
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:47 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Ik acht de EU daar te soft voor.
quote:
Tusk noemt dreigementen Erdogan ‘totaal ongepast’: ‘We laten ons niet chanteren’
Het dreigement van de Turkse president Erdogan om miljoenen Syrische vluchtelingen in Turkije naar Europa te sturen als de EU niet inbindt over de Turkse operatie in Syri, is totaal ongepast. Dat zei EU-president Donald Tusk vandaag in Nicosia. Ook minister Stef Blok (Buitenlandse Zaken) noemde het dreigement misplaatst.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-chanteren~a606c499/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:27:24 #121
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189380742
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Eerst zien dan geloven. Netals dat Finland roept dat ze geen wapens meer gaan leveren aan Turkije terwijl ze nooit wapens of munitie hebben geleverd.

Begrijp me niet verkeerd, misschien is het een keer goed dat de EU streng optreedt i.p.v. die loze dreigementen. Daar prikt Erdo al jaren doorheen.
pi_189380963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:27 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven. Netals dat Finland roept dat ze geen wapens meer gaan leveren aan Turkije terwijl ze nooit wapens of munitie hebben geleverd.

Begrijp me niet verkeerd, misschien is het een keer goed dat de EU streng optreedt i.p.v. die loze dreigementen. Daar prikt Erdo al jaren doorheen.
Waarschijnlijk gaat dat toch niet gebeuren. De EU is echt veel te soft. Dit vergt echt een keiharde aanpak.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189381083
mutludc twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 13:00:35 One of the biggest fears with the Turkish military operation is the situation of ISIS detained. Today unrest in al-Hawl camp as attack intensifies on Ras al-Ain and Tal Abyad in NE Syria intensify. https://t.co/fWsktk3IfL reageer retweet
Hoe gaan de Turken het uitleggen dat ze straks letterlijk de reden zijn dat IS weer terug is?
pi_189381113
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 08:23 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

En hoe weet Erdolf en zijn etnische zuiveringsbrigade zeker dat dit allemaal Koerdische 'terroristen' of 'soldaten' waren? Waarschijnlijk zijn meer dan de helft van de doden mensen die niets met het conflict te maken hebben.
Je moeder.

Je moet snappen dat de bron afkomstig is van een professioneel leger die de meest moderne technologien gebruik en daarmee exact kan onderscheiden wie wel of niet uitgeschakeld wordt. Je moet Israel niet met Turkije vergelijken die blindelings bommen op appartementen gooien.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:47:36 #125
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381118
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef skysherrif het volgende:
mutludc twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 13:00:35 One of the biggest fears with the Turkish military operation is the situation of ISIS detained. Today unrest in al-Hawl camp as attack intensifies on Ras al-Ain and Tal Abyad in NE Syria intensify. https://t.co/fWsktk3IfL reageer retweet
Hoe gaan de Turken het uitleggen dat ze straks letterlijk de reden zijn dat IS weer terug is?
IS komt niet terug. Die mensen zijn voor Turkije een net zo grote dreiging als voor de rest van Europa.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:50:17 #126
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189381152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je moeder.

Je moet snappen dat de bron afkomstig is van een professioneel leger die de meest moderne technologien gebruik en daarmee exact kan onderscheiden wie wel of niet uitgeschakeld wordt. Je moet Israel niet met Turkije vergelijken die blindelings bommen op appartementen gooien.
Ik moet niet? Het klopt dat er met moderne methoden veel minder burgerslachtoffers vallen, maar dan praten we over een percentuele afname. Absoluut vallen er nog steeds veel slachtoffers, vooral bij aanvallen in stedelijk gebied zoals Erdolf zijn genocidebrigade nu uitvoert.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_189381180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef KrAlex het volgende:

[..]

IS komt niet terug. Die mensen zijn voor Turkije een net zo grote dreiging als voor de rest van Europa.
Misschien dan eerst eens zorgen dat er een oplossing komt voor die kampen ipv deze aanval. Op dit moment is Turkije de reden dat IS kan terugkeren. Lekkere dolk in de rug voor alle Turkse families gestorven door IS van Erdogan.

Overigens zijn eer ook behoorlijke aanwijzingen dat er voormalige IS leden zijn onder de jihadisten die nu onder Turkse vlag vechten in Noord Syrie.
pi_189381202
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef skysherrif het volgende:
mutludc twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 13:00:35 One of the biggest fears with the Turkish military operation is the situation of ISIS detained. Today unrest in al-Hawl camp as attack intensifies on Ras al-Ain and Tal Abyad in NE Syria intensify. https://t.co/fWsktk3IfL reageer retweet
Hoe gaan de Turken het uitleggen dat ze straks letterlijk de reden zijn dat IS weer terug is?
Misschien is het juist wel de bedoeling van de Turken om hun bondgenoten te bevrijden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:55:10 #129
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381240
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Misschien dan eerst eens zorgen dat er een oplossing komt voor die kampen ipv deze aanval. Op dit moment is Turkije de reden dat IS kan terugkeren. Lekkere dolk in de rug voor alle Turkse families gestorven door IS van Erdogan.

Overigens zijn eer ook behoorlijke aanwijzingen dat er voormalige IS leden zijn onder de jihadisten die nu onder Turkse vlag vechten in Noord Syrie.
Speculaties, nemen we alle woorden terug als straks een groot deel van de Syrische vluchtelingen (oorspronkelijke bewoners van de regio) terug kunnen naar de terreurvrije zone?

De Koerden, waarom het Koerden genoemd worden snap ik niet, want meer dan de helft van de millitanten hebben een andere afkomst (Engelsen, Amerikanen, Chinezen etc) hebben de lokale bevolking daar eerst weg gejaagd om vervolgens die steden over te nemen.
pi_189381255
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:48 schreef Werkperd het volgende:
11 dorpen zijn al gevallen. Ratten (terroristen) zijn op vlucht.
3 dagen vechten en 11 dorpjes, waar van sommigen ook weer terug zijn veroverd poehpoeh

Eigenlijk schandalig dat Tel Abyad en Ras al ain nog niet veroverd zijn.
pi_189381282
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:55 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Speculaties, nemen we alle woorden terug als straks een groot deel van de Syrische vluchtelingen (oorspronkelijke bewoners van de regio) terug kunnen naar de terreurvrije zone?

De Koerden, waarom het Koerden genoemd worden snap ik niet, want meer dan de helft van de millitanten hebben een andere afkomst (Engelsen, Amerikanen, Chinezen etc) hebben de lokale bevolking daar eerst weg gejaagd om vervolgens die steden over te nemen.
Laten we vooral onthouden wat dit voor gevolgen heeft voor IS.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:58:01 #132
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381285
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

3 dagen vechten en 11 dorpjes, waar van sommigen ook weer terug zijn veroverd poehpoeh

Eigenlijk schandalig dat Tel Abyad en Ras al ain nog niet veroverd zijn.
Het Turkse leger is nog niet begonnen met het zware geschut. Het zijn vooral de millitanten van het vrije Syrische leger die nu de strijd aangaan.
pi_189381296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:58 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Het Turkse leger is nog niet begonnen met het zware geschut. Het zijn vooral de millitanten van het vrije Syrische leger die nu de strijd aangaan.
De constante luchtaanvallen zijn wel degelijk Turks
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:59:08 #134
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381298
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Laten we vooral onthouden wat dit voor gevolgen heeft voor IS.
Hoe eng Erdogan ook mag zijn, dit gaat zelfs hem te ver. En zal er zeker voor zorgen dat hij in de komende verkiezingen 95% van de bevolking tegen zich krijgt. IS is voor de Turkse bevolking net zo erg als de pkk.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:59:54 #135
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381312
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De constante luchtaanvallen zijn wel degelijk Turks
Klopt, maar daar win je geen oorlog mee. Anders was de pkk 20 jaar geleden wel opgedoekt.

Pas wanneer de tanks en grondtroepen in het spel komen gaat het snel.
pi_189381328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:48 schreef Werkperd het volgende:
11 dorpen zijn al gevallen. Ratten (terroristen) zijn op vlucht.
Welke dorpen ?
Heb je een lijstje ?
pi_189381337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:59 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Klopt, maar daar win je geen oorlog mee. Anders was de pkk 20 jaar geleden wel opgedoekt.

Pas wanneer de tanks en grondtroepen in het spel komen gaat het snel.
Dat verwacht ik ook wel, maar daarom bedoel ik ook dat het nou niet echt een gigantische militaire overwinning is tot nu toe voor hen zoals werkperd het wil verkopen.
pi_189381354
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef skysherrif het volgende:
mutludc twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 13:00:35 One of the biggest fears with the Turkish military operation is the situation of ISIS detained. Today unrest in al-Hawl camp as attack intensifies on Ras al-Ain and Tal Abyad in NE Syria intensify. https://t.co/fWsktk3IfL reageer retweet
Hoe gaan de Turken het uitleggen dat ze straks letterlijk de reden zijn dat IS weer terug is?
isis is nooit weggeweest.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189381358
Een duidelijk beeld hoe snel de IS kromp nadat Turkije zijn Operation Euphrates Shield lanceerde:



Hoorden we de Nederlandse media hierover? Nee natuurlijk niet. Want ze kunnen het niet verteren dat Turkije IS heeft verslagen in Syri.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:02:53 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189381361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:55 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Speculaties, nemen we alle woorden terug als straks een groot deel van de Syrische vluchtelingen (oorspronkelijke bewoners van de regio) terug kunnen naar de terreurvrije zone?

De Koerden, waarom het Koerden genoemd worden snap ik niet, want meer dan de helft van de millitanten hebben een andere afkomst (Engelsen, Amerikanen, Chinezen etc) hebben de lokale bevolking daar eerst weg gejaagd om vervolgens die steden over te nemen.
Iedereen jaagt iedereen al jaren weg in die contreien.. niets nieuws onder de zon..
pi_189381372
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis is nooit weggeweest.
Nouja je snapt wat ik bedoel. Dat die cellen weer actief kunnen worden wegens destabilisatie in de veroverde gebieden en ontsnapte gevangenen.
pi_189381408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:02 schreef Werkperd het volgende:
Een duidelijk beeld hoe snel de IS kromp nadat Turkije zijn Operation Euphrates Shield lanceerde:

[ afbeelding ]

Hoorden we de Nederlandse media hierover? Nee natuurlijk niet. Want ze kunnen het niet verteren dat Turkije IS heeft verslagen in Syri.
Ik heb hier ook een kaart met kleurtjes, hier zie je duidelijk dat Noord Korea IS verslagen heeft:

  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:06:14 #143
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:02 schreef Werkperd het volgende:
Een duidelijk beeld hoe snel de IS kromp nadat Turkije zijn Operation Euphrates Shield lanceerde:

[ afbeelding ]

Hoorden we de Nederlandse media hierover? Nee natuurlijk niet. Want ze kunnen het niet verteren dat Turkije IS heeft verslagen in Syri.
De Nederlandse media neemt niemand (mag ik hopen) toch serieus? Als er wat negatiefs te melden is over Turkije heeft NOS altijd de primeur, maar dit hebben ze geheel genegeerd en laten overkomen alsof de PYD IS heeft verslagen.
pi_189381418
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja je snapt wat ik bedoel. Dat die cellen weer actief kunnen worden wegens destabilisatie in de veroverde gebieden en ontsnapte gevangenen.
isis is nooit gestopt met aanslagen in irak als syrie. in de woestijn lopen ze nog steeds vrij rond. maar die kampen hadden allang opgelost moeten worden alleen wilden de europeanen niet meewerken om het op te lossen, dus zijn de europeanen zel net zo verantwoordelijk wanneer ze weer vrij rondlopen. overigens als de koerden gewoon hun werk doen gaan ze echt niet vrijkomen, volgens mij was al hol verder landinwaarts dan de geplande turkse actie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:07:00 #145
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381419
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:06 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik heb hier ook een kaart met kleurtjes, hier zie je duidelijk dat Noord Korea IS verslagen heeft:

[ afbeelding ]
Tjappie :')
pi_189381437
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis is nooit gestopt met aanslagen in irak als syrie. in de woestijn lopen ze nog steeds vrij rond. maar die kampen hadden allang opgelost moeten worden alleen wilden de europeanen niet meewerken om het op te lossen, dus zijn de europeanen zel net zo verantwoordelijk wanneer ze weer vrij rondlopen. overigens als de koerden gewoon hun werk doen gaan ze echt niet vrijkomen, volgens mij was al hol verder landinwaarts dan de geplande turkse actie.
Ik denk eerder dat ze vrijkomen omdat er een kamp van 70.000 man in opstand komt.
pi_189381448
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze vrijkomen omdat er een kamp van 70.000 man in opstand komt.
daar hebben de bewakers hun AK voor ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189381451
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:06 schreef KrAlex het volgende:

[..]

De Nederlandse media neemt niemand (mag ik hopen) toch serieus? Als er wat negatiefs te melden is over Turkije heeft NOS altijd de primeur, maar dit hebben ze geheel genegeerd en laten overkomen alsof de PYD IS heeft verslagen.
Heb je de berichten hier van de tokkies niet gelezen? Dan snap je wel wat ik bedoel...
pi_189381454
RojavaIC twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 13:55:49 "The SDF took back all the villages from the Turkish proxy forces east of Tel Abyad, but the Turkish proxy forces are still holding two villages in the west of the city.Reports of US patrols in Tel Abyad are fake. They have withdrawn and are not moving."- Source in Tel Abyad https://t.co/POfdJKYK6E reageer retweet
Weinig objectieve bron, maar ik zie hem serieus worden genomen door mensen die wel weten welke bronnen te vertrouwen zijn.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:10:04 #150
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381464
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:09 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Heb je de berichten hier van de tokkies niet gelezen? Dan snap je wel wat ik bedoel...
Daar lees ik overheen. Mensen die enkel de NOS als bron hebben zijn net zo erg als de Turken die enkel A Haber kijken.
pi_189381529
Ondertussen bombarderen de Russen Idlib
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:15:12 #152
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189381536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:48 schreef Werkperd het volgende:
11 dorpen zijn al gevallen. Ratten (terroristen) zijn op vlucht.
Ik vind dat nationalisme van je wel aandoenlijk.. Nergens thuis.. overal buitenlander..
Ken je dat gevoel?
pi_189381546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:02 schreef Werkperd het volgende:
Een duidelijk beeld hoe snel de IS kromp nadat Turkije zijn Operation Euphrates Shield lanceerde:

[ afbeelding ]

Hoorden we de Nederlandse media hierover? Nee natuurlijk niet. Want ze kunnen het niet verteren dat Turkije IS heeft verslagen in Syri.
Ik zie dat IS toen alle olievelden in handen had! Aan wie verkochten ze die olie ook alweer?
pi_189381551
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:09 schreef skysherrif het volgende:
RojavaIC twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 13:55:49 "The SDF took back all the villages from the Turkish proxy forces east of Tel Abyad, but the Turkish proxy forces are still holding two villages in the west of the city.Reports of US patrols in Tel Abyad are fake. They have withdrawn and are not moving."- Source in Tel Abyad https://t.co/POfdJKYK6E reageer retweet
Weinig objectieve bron, maar ik zie hem serieus worden genomen door mensen die wel weten welke bronnen te vertrouwen zijn.
De Turken worden in de pan gehakt _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189381559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zie dat IS toen alle olievelden in handen had! Aan wie verkochten ze die olie ook alweer?
Wat is jouw bron ook alweer?
pi_189381567
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:15 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik vind dat nationalisme van je wel aandoenlijk.. Nergens thuis.. overal buitenlander..
Ken je dat gevoel?
_O-
pi_189381579
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wat is jouw bron ook alweer?
Waarschijnlijk geen Erdogan-propagandakanaal.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189381628
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Hallojo het volgende:

[..]

De Turken worden in de pan gehakt _O_
_O-.
pi_189381631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:48 schreef Werkperd het volgende:
11 dorpen zijn al gevallen. Ratten (terroristen) zijn op vlucht.
Bron ?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:21:36 #160
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189381632
HarbiehNadie twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 12:22:28 On sale in #Idlib . This gun costs 225 $ and this mortar also costs 225 $. You have a choice. It's unfortunate that weapons so easy to buy in my country. #Syria https://t.co/ykfsH5wc9Q reageer retweet


  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:24:10 #161
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_189381667
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 13:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je moeder.

Je moet snappen dat de bron afkomstig is van een professioneel leger die de meest moderne technologien gebruik en daarmee exact kan onderscheiden wie wel of niet uitgeschakeld wordt. Je moet Israel niet met Turkije vergelijken die blindelings bommen op appartementen gooien.
:')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_189381668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:16 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wat is jouw bron ook alweer?
Rusland en AP. In ieder geval niet een journalist uit Turkije want alle kritische mensen daar zitten in de gevangenis.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:29:35 #163
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189381730
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:06 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik heb hier ook een kaart met kleurtjes, hier zie je duidelijk dat Noord Korea IS verslagen heeft:

[ afbeelding ]
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_189381756
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Rusland en AP. In ieder geval niet een journalist uit Turkije want alle kritische mensen daar zitten in de gevangenis.
Hier hebben we dus geen flikker aan. Ga jij maar fftjes glazen maken of wassen.
pi_189381780
https://www.geenstijl.nl/(...)o-op-nrc-cartoonist/ Hier nog wat meer Turken die helemaal losgaan vanwege een grapje. _O-
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:33:40 #166
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189381794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Hier hebben we dus geen flikker aan. Ga jij maar fftjes glazen maken of wassen.
Wie zijn we?
pi_189381827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Hier hebben we dus geen flikker aan. Ga jij maar fftjes glazen maken of wassen.
Goudvisjes toch... Zijn jullie vergeten wat er ook alweer gebeurde toen Erdolfje een Russisch vliegtuig uit de lucht had geschoten? Zolang geleden is het niet hoor?
pi_189381839
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wie zijn we?
Erdogan en zijn moordbrigade.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:40:25 #169
299349 KrAlex
Byk Kaptan!
pi_189381910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Goudvisjes toch... Zijn jullie vergeten wat er ook alweer gebeurde toen Erdolfje een Russisch vliegtuig uit de lucht had geschoten? Zolang geleden is het niet hoor?
Was Nederland maar zo dapper tegenover de Russen met MH17.
pi_189381924
Azaz wordt onder vuur genomen door SDF, eerste bommen vallen nu ook op Kobane.
pi_189381948
Kobani zit vol gevluchte mensen uit de omgeving. Grote kans op veel burgerslachtoffers daar.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:49:18 #172
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189382005
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Hier hebben we dus geen flikker aan. Ga jij maar fftjes glazen maken of wassen.
Je gaat nu ontkennen dat criticasters van Erdolf niet massaal aan de kant zijn gezet of vast zijn gezet? Heb je echt zo'n ontiegelijk bord voor je kop?
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:49:45 #173
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189382017
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wie zijn we?
Leden van de grijze inteeltwolven denk ik.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_189382018
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Kobani zit vol gevluchte mensen uit de omgeving. Grote kans op veel burgerterroristenslachtoffers daar.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189382390
Na al 2 dagen te zijn beschoten door Turks artillerie is er nu een aanslag van ISIS geweest op deze stad.

Tientallen burgers daar al gedood.

Bedankt Turkije, de mensen in dit topic die hier achter staan moeten de ogen uit hun kop schamen.
pi_189382418
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:19 schreef skysherrif het volgende:
Na al 2 dagen te zijn beschoten door Turks artillerie is er nu een aanslag van ISIS geweest op deze stad.

Tientallen burgers daar al gedood.

Bedankt Turkije, de mensen in dit topic die hier achter staan moeten de ogen uit hun kop schamen.
Zou het waarderen als je de connectie tussen deze 2 gebeurtenissen kan aanwijzen.
Hoi
pi_189382443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:21 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Zou het waarderen als je de connectie tussen deze 2 gebeurtenissen kan aanwijzen.
Dat door het offensief van Turkije, IS alle gelegenheid krijgt van de chaos om aanslagen te plegen, te rebelleren in de kampen en zich te hergroeperen.
pi_189382447
Zou me ook niet verbazen als die beelden nu als propaganda zullen worden gebruikt met de implicatie dat het een Turkse bom is geweest.
Hoi
pi_189382469
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat door het offensief van Turkije, IS alle gelegenheid krijgt van de chaos om aanslagen te plegen, te rebelleren in de kampen en zich te hergroeperen.
Je weet dat er zowat maandelijks aanslagen gebeuren in noord-Syri? Er zijn geen georganiseerde inlichtingendiensten etc. in noord-Syri. Zonder het Turkse offensief zou die ISIS-terrorist nog steeds zijn auto kunnen laten exploderen.
Hoi
pi_189382501
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:22 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Zou me ook niet verbazen als die beelden nu als propaganda zullen worden gebruikt met de implicatie dat het een Turkse bom is geweest.
Waarom zou dat moeten?

Turkije beschiet de stad nu al een dag of 2 met meerdere burgers dood als gevolg....
pi_189382520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:02 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

steeds minder. en hoe agressiever erdo doet, hoe meer er weg zullen blijven, dus dat regelt zichzelf.
Uberhaupt naar een islamitisch land gaan |:( Er zijn toch geneg andere, goedkope shitholes te vinden.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_189382533
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten?

Turkije beschiet de stad nu al een dag of 2 met meerdere burgers dood als gevolg....
Vice versa
Hoi
pi_189382880
Grootschalige leugen operaties op twitter van YPG en zijn sympathisanten die beeldmateriaal gebruiken die niks met het Turkse leger te maken hebben:

  vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:53:36 #184
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189382974
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:48 schreef Werkperd het volgende:
Grootschalige leugen operaties op twitter
Waarom zet Erdogan allerlei journalisten vast?
Vanwege dat ie de waarheid naar buiten wil brengen ofzo?
pi_189383140
Opnieuw een dorp bevrijdt van terroristische handlangers van de kolonisten.

Mehrabal village liberated from terrorist east of Tal Abyad

  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:05:46 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189383143
ging weer helemaal nergens over heh dit }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189383225
Volgens YPG media zijn vele van hun soldaten gedood laatste paar uur door FSA en Turkish armed forces:



En ook een leidinggevende blijkt vermoord te zijn:

(Helemaal linksbovenaan is een leidinggevende die gestorven is in the battlefields , ivan Ibrahim ilo)

pi_189383313
Arabische strijders die momenteel aan de frontlinie aan het vechten zijn tegen de Koerden krijgen reinforcements , strijders van de groepering Ahrar al-Sharqiya arriveren nu op de frontlinies:



Turkish Arabic brotherhood :Y
pi_189383349
#FSA #TSK arrested 3 #PENTAGON backed #ypg terrorists near #Ras Al Ayn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door sp3c op 11-10-2019 16:19:59 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:20:24 #190
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383376
Leuk al die plaatjes.. maar zonder enige bronvermelding kun je ook mickey mouse stickers posten..

En die hashtags... twitter is dat andere blauwige scherm...
pi_189383401
Hoezo mag je geen foto's plaatsen wtf. Wel vreemd. Zeg dan gwn direct dat je er niet tegen kan. Ook goed. Realiteit doet pijn snap ik. Dit zijn new new foto's vanuit de frontlinies. Sneller dan ieder ander media.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:22:31 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189383420
je mag gewoon foto's plaatsen maar als ik bloed zie gaat het onder een spoiler
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189383428
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef sp3c het volgende:
je mag gewoon foto's plaatsen maar als ik bloed zie gaat het onder een spoiler
Roger that.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:23:08 #194
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:21 schreef NeurosceptischeD het volgende:
Hoezo mag je geen foto's plaatsen wtf. Wel vreemd. Zeg dan gwn direct dat je er niet tegen kan. Ook goed. Realiteit doet pijn snap ik. Dit zijn new new foto's vanuit de frontlinies. Sneller dan ieder ander media.
Alright.. new nog weahl nouw stel jezeaolf dan maar even voor.. Alright..
pi_189383440
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:22 schreef sp3c het volgende:
je mag gewoon foto's plaatsen maar als ik bloed zie gaat het onder een spoiler
En de bron erbij vermelden misschien ?
  Moderator vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:24:02 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189383454
wel zo netjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:25:53 #197
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189383477
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:19 schreef NeurosceptischeD het volgende:
#FSA #TSK arrested 3 #PENTAGON backed #ypg terrorists near #Ras Al Ayn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er een beetje uit zoals IS met hun gevangenen omging :r
pi_189383508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ziet er een beetje uit zoals IS met hun gevangenen omging :r
Want Amerikanen gingen netjes om met hun gevangenen. :')
Hoi
pi_189383524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ziet er een beetje uit zoals IS met hun gevangenen omging :r
Ze hebben geluk als ze niet onthoofd worden. Daar zijn geen turkse soldaten vergis je niet. Dit zijn toch echt meer radicalere groeperingen die Erdogan op hun afstuurt.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:28:52 #200
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:27 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Want Amerikanen gingen netjes om met hun gevangenen. :')
Want Napoleon ging netjes om met zn gevangenen :')
pi_189383546
Deze laffe mongolen. :|W Pleur lekker op naar Syri en ga daar je land helpen. Wat je nu doet maakt geen flikker uit.

quote:


Groep Koerden demonstreerde op Schiphol tegen Turkse inval
https://nos.nl/artikel/23(...)en-turkse-inval.html
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:33:11 #202
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:29 schreef Craptacular het volgende:
Deze laffe mongolen. :|W Pleur lekker op naar Syri en ga daar je land helpen. Wat je nu doet maakt geen flikker uit.
[..]

Dat doen ze nu ook niet..
pi_189383610
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wordt Baqiya alleen gezegd door IS?
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat men behoorlijk bang is van dit soort Syrische groeperingen. Ze hebben niet echt iets te maken met mensenrechten en zijn ook geen officile leger.
pi_189383688
Achja verder gewoon niet ingaan op die onzinnigheid.

Ondertussen is de stad bijna omsingeld



Vluchten is niet echt meer een optie vanwege drones die daar vliegen.
pi_189383697
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja dit is allemaal niet zo interessant, als ik alle gekke meningen op twitter of facebook hier zou zetten ben ik heel de dag bezig.
Laten we het bij het nieuws houden idd
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189383710
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:41 schreef skysherrif het volgende:
Achja verder gewoon niet ingaan op die onzinnigheid.

Ondertussen is de stad bijna omsingeld

[ afbeelding ]

Vluchten is niet echt meer een optie vanwege drones die daar vliegen.
9 oktober
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:44:57 #207
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:43 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

9 oktober
JohnRei35860719 twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 16:34:01 #Erdogan promised to protect #civilians in northeastern #Syria. Now his army shelled the public #hospital in the city of #Ras_AlAin. There are casualties. reageer retweet
pi_189383737
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

JohnRei35860719 twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 16:34:01 #Erdogan promised to protect #civilians in northeastern #Syria. Now his army shelled the public #hospital in the city of #Ras_AlAin. There are casualties. reageer retweet
Tijdens het offensief kijk ik alleen naar nieuws over gebiedsovernames. Dit soort berichten geloof ik dus voor geen meter.
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:48:26 #209
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383758
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:46 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Tijdens het offensief kijk ik alleen naar nieuws over gebiedsovernames. Dit soort berichten geloof ik dus voor geen meter.
Bezettingen met zwaar geweld bedoel je...
(Gebieds)overnames doe je in overleg..
pi_189383792
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Bezettingen met zwaar geweld bedoel je...
(Gebieds)overnames doe je in overleg..
Laatste keer dat ik keek was ik vrij zeker dat dit topic over het nieuws gaat en niet over taalfouten. Het feit dat je m'n statement dan ook ontwijkt zegt genoeg.
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:54:07 #211
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_189383814
Het positieve aan dit alles is dat de relaties tussen Turkije en Isral nu vast snel zullen normaliseren. Je kunt natuurlijk moeilijk klagen over de manier van terrorismebestrijding van de n als die een peuleschil is in vergelijk met je eigen. Even los van eerdere resultaten (lees: genocides). Je zag de Saudi's ook inbinden toen Yemen een dingetje werd. Is het allemaal toch een laken een pak daar. Of soort zoekt soort, zo je wil.

Toch fijn dat wij er dit keer niets mee te maken hebben. Frontex opplussen en richting Constantinopel sturen om de grens dicht te houden en dan zien we wel wie in welke vorm het overleeft. Linksom of rechtsom mag de overwinnaar iig niet bij de EU.

Oja, en Turkijke mag wel uit de NAVO nu. Grootmachtje spelen doen ze maar allenig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:54:45 #212
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:51 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik keek was ik vrij zeker dat dit topic over het nieuws gaat en niet over taalfouten. Het feit dat je m'n statement dan ook ontwijkt zegt genoeg.
Waar ontwijk ik je statement? Ik ga er juist precies op in..

Met je taalfout..
pi_189383838
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:54 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Waar ontwijk ik je statement? Ik ga er juist precies op in..

Met je taalfout..
:')
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:00:22 #214
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189383880
quote:
helder
pi_189383974
Focus ligt momenteel op 2 plekken:

rr0162 twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 16:32:05 Current confirmed situations in the Tell Abyad and Ras Al-Ayn areas as of 14:30 GMT 2019-10-11 @NotWoofers @VivaRevolt https://t.co/umxrsjVjFP reageer retweet
Tell Abyad:


Ras al-Ayn:


[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 17:08:01 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:09:36 #216
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_189384004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:07 schreef zarGon het volgende:
Focus ligt momenteel op 2 plekken:

rr0162 twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 16:32:05 Current confirmed situations in the Tell Abyad and Ras Al-Ayn areas as of 14:30 GMT 2019-10-11@:NotWoofers @:VivaRevolt https://t.co/umxrsjVjFP reageer retweet
Tell Abyad:
[ afbeelding ]

Ras al-Ayn:
[ afbeelding ]
De Turken laten het vechten over aan de milities zo te zien.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_189384072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:35 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Het is wel interessant. Bewijst maar weer de banden met de PKK die ook gewone koerden hebben zij het psychologische banden.
Rot toch lekker op met dat soort verdachtmakingen :') Triest figuur
pi_189384077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:54 schreef AgLarrr het volgende:
Het positieve aan dit alles is dat de relaties tussen Turkije en Isral nu vast snel zullen normaliseren. Je kunt natuurlijk moeilijk klagen over de manier van terrorismebestrijding van de n als die een peuleschil is in vergelijk met je eigen. Even los van eerdere resultaten (lees: genocides). Je zag de Saudi's ook inbinden toen Yemen een dingetje werd. Is het allemaal toch een laken een pak daar. Of soort zoekt soort, zo je wil.

Toch fijn dat wij er dit keer niets mee te maken hebben. Frontex opplussen en richting Constantinopel sturen om de grens dicht te houden en dan zien we wel wie in welke vorm het overleeft. Linksom of rechtsom mag de overwinnaar iig niet bij de EU.

Oja, en Turkijke mag wel uit de NAVO nu. Grootmachtje spelen doen ze maar allenig.
Ik denk het niet hoor, lees dit maar.

De Isralische premier Benjamin Netanyahu heeft de Turkse militaire operatie ‘Operatie Vredeslente’ in het noordoosten van Syri krachtig veroordeeld.

PKK mogen voor de Turken dan wel terroristen zijn, Hamas en dergelijke zijn dan wel weer vrijheidsstrijders in hun strijd tegen Isral.
pi_189384095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:29 schreef Craptacular het volgende:
Deze laffe mongolen. :|W Pleur lekker op naar Syri en ga daar je land helpen. Wat je nu doet maakt geen flikker uit.
[..]

Waar blijven de Nederlandse politiehonden? Oh ik zie het al. Het zijn geen Turken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:18:07 #220
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189384101
Laatste waarschuwing. Feitelijk nieuws met bronnen. Discussiren mag, ook hier met zo veel mogelijk bronnen en achtergronden. Geen losse schreeuwtweets of onzinnige (reddit) oid posts.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_189384119
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

De Turken laten het vechten over aan de milities zo te zien.
Ze deden dat ook tijdens de Afrin operatie. Het was zeldzaam dat Turkse commando's daadwerkelijk op de frontlinie gingen vechten. Intotaal gingen er rond de 60 turkse soldaten dood tijdens operation olive branch, zeer weinig dus:

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Olive_Branch
pi_189384143
Weer een dorp dichtbij Tal Abyad veroverd:



Koerden gaan ten onder. Maar dat is ook niet zo gek. Want Amerikaans/westers verraad van de Koerden is inmiddels een Koerdische traditie geworden.
pi_189384147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Rot toch lekker op met dat soort verdachtmakingen :') Triest figuur
Verdachtmaking? Je kan lezen neem ik aan?
Hoi
pi_189384161
Tweede Turkse soldaat KIA. ;(.

Deze had ik een jaar geleden gemaakt (incompleet na dag 50, zal 'm updaten als ik tijd heb):
pi_189384203
In wiens handen is Deir al Ezor precies? De Rebellen?
pi_189384262
Nederland schort wapenexport Turkije op



Nederland schort de wapenexport naar Turkije op. Zolang het land bezig is met een militaire operatie in Noord-Syri zullen geen exportvergunningen worden afgegeven.

Dat zei vicepremier Hugo de Jonge na afloop van de ministerraad. ,,Dit is een forse stap. Minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken zal maandag in Brussel andere EU-landen oproepen hetzelfde te doen.” De Tweede Kamer had donderdag al opgeroepen tot een wapenembargo.

In dat debat stelde minister Sigrid Kaag (Buitenlandse Handel) donderdag al dat exportvergunningen niet worden afgegeven als er een risico bestaat dat wapens worden ingezet voor iets waarbij mensenrechten worden geschonden of de regionale stabiliteit wordt ondermijnd. Zo werden vorig jaar al vijf aanvragen van Turkije afgewezen. Kaag zei toen nog ‘geen voorstander’ te zijn van een eenzijdig wapenembargo.

Staatsbezoek
Minister Blok was aanvankelijk niet van plan om maandag naar Brussel af te reizen. Hij zou meegaan naar India, waar de koning en koningin een staatsbezoek afleggen. Hij heeft uiteindelijk zijn agenda toch omgegooid om met de buitenlandministers van de Europese Unie over de Turkse inval in Noord-Syri te spreken.

https://www.ad.nl/politie(...)tps://www.google.nl/
pi_189384267
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:28 schreef skysherrif het volgende:
In wiens handen is Deir al Ezor precies? De Rebellen?
Regering.

Rebellen (of hoe je ze wil noemen) zitten daar helemaal niet. Alleen SDF zit in de buurt (in het noorden).
pi_189384412
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:24 schreef zarGon het volgende:
Tweede Turkse soldaat KIA. ;(.

Deze had ik een jaar geleden gemaakt (incompleet na dag 50, zal 'm updaten als ik tijd heb):
[ afbeelding ]
Nog niet officieel volgens mij maar vandaag zijn er 3 omgekomen, 4 in totaal met die van gisteren.
Sylesem, tesiri yok; sussam gnl razı değil
pi_189384479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:43 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Nog niet officieel volgens mij maar vandaag zijn er 3 omgekomen, 4 in totaal met die van gisteren.
2 in/rond Azaz en 2 in Ras al-Ayn, correct?

Beetje cru, kan het even niet netter zeggen, maar die in Azaz vallen buiten deze operatie.

En zover ik weet zijn er geen andere KIAs nog bevestigd.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:50:28 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189384498
Turkije :')

quote:
121 Turken gearresteerd voor online kritiek op offensief in Syri

In Turkije zijn 121 mensen aangehouden omdat ze online kritiek hadden geleverd op het offensief in Syri. Bovendien worden zo’n 500 accounts op sociale media onderzocht die het offensief als “bezetting” bestempelden. Dat meldde minister van Binnenlandse Zaken Sleyman Soylu tijdens een bijeenkomst met aanhangers van het Turkse leger.

“We staan niet toe dat mensen zulke dingen zeggen over onze soldaten, die tegen terroristen vechten en hun leven riskeren”, zei de minister in Ankara. Voor de Turkse overheid is de kritiek een “lastercampagne” tegen haar operatie ‘Peace Spring’ die woensdag van start ging. Critici werden beschuldigd van “terroristische propaganda” en “aansporing”, verklaarde persagentschap Anadolu. De operatie is Turkijes derde inval tegen de Syrisch-Koerdische militie in Syri.

“Zwarte propaganda”
Tegen 78 mensen werden juridische stappen ondernomen voor “zwarte propaganda tegen Turkije”, aldus de minister van Binnenlandse Zaken. Andere beschuldigingen waren onder meer het beschadigen van de reputatie van veiligheidstroepen en het verspreiden van leugens en nepnieuws op sociale media.

Volgens de pro-Koerdische democratische partij (HDP) werden meer dan 90 aanhangers en leden aangehouden voor het veroordelen van de inval, meldde partijwoordvoerder Ayse Acar Basaran vandaag in het parlement. Tegen hooggeplaatste partijleden zouden strafrechtelijke klachten ingediend zijn.

Geblokkeerd
De Turkse mediawaakhond RTUK waarschuwde dat radio-, televisie- en internetcontent tegen de militaire operatie die “burgers met valse informatie misleiden” geblokkeerd zullen worden. Mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) verklaarde dat het Turkse offensief “niet gebruikt dient te worden als voorwendsel” om Koerdische politici en vreedzame activisten aan te vallen.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)f-in-syrie~a3fea5d2/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189384507
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

2 in/rond Azaz en 2 in Ras al-Ayn, correct?

Beetje cru, kan het even niet netter zeggen, maar die in Azaz vallen buiten deze operatie.

En zover ik weet zijn er geen andere KIAs nog bevestigd.
Alle 4 zijn bevestigd: https://twitter.com/tcsavunma
Hoi
pi_189384514


Sultan Murad brigade met sadam hoessein fotos op hun pick ups voor ze richting front trekken

Die brigade die wij dus gefinancieerd hebben.
pi_189384540
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Sultan Murad brigade met sadam hoessein fotos op hun pick ups voor ze richting front trekken

Die brigade die wij dus gefinancieerd hebben.
Abdullah calan zijn foto staan ook overal in Syri, maar die gast is ook terrorist numero 1. Kijk je daar met hetzelfde perspectief naar als deze groep? De VS heeft namelijk deze groep gesteund.
Hoi
pi_189384544
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:19 schreef NeurosceptischeD het volgende:
#FSA #TSK arrested 3 #PENTAGON backed #ypg terrorists near #Ras Al Ayn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben zo te zien ook wel wat klappen gehad tussendoor.
pi_189384562
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:51 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Alle 4 zijn bevestigd: https://twitter.com/tcsavunma
Ah, ik zie die nieuwe tweet net.

Welke twee van deze operatie zie jij? Ik zie er alleen eentje (i.v.m. deze operatie/tijdens de gevechten)
pi_189384575
Trouwens, ES is officieel afgerond; is OB dat ook? Naar mijn weten is OB nog gaande.
pi_189384583
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ah, ik zie die nieuwe tweet net.

Welke twee van deze operatie zie jij? Ik zie er alleen eentje (i.v.m. deze operatie/tijdens de gevechten)
OB is nog gaande.

Deze tweet is overigens nog van 12 uur geleden https://twitter.com/tcsavunma/status/1182500466787307520?s=20
Hoi
pi_189384632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:57 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

OB is nog gaande.

Deze tweet is overigens nog van 12 uur geleden https://twitter.com/tcsavunma/status/1182500466787307520?s=20
Ja, hij was de eerste (van gisteren).

Ik dacht dat er vandaag sprake was van 2 KIA (dus 3 in totaal), vermoedelijk heb ik dat verkeerd begrepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 18:00:54 ]
pi_189384650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:51 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Alle 4 zijn bevestigd: https://twitter.com/tcsavunma
Met die 2 van ES komt het totaal KIA van ES uit op 74 (volgens mijn lijstje).

Deze 2 zijn de enige die sinds maanden KIA zijn, klopt dat?
pi_189384654
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:50 schreef Nikonlover het volgende:
urkije :')

Ik heb van een Turk geleerd dat kritiek hebben op de invasie gelijkstaat aan hoogverraad. Het is praktisch heulen met de vijand.
pi_189384658
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb van een Turk geleerd dat kritiek hebben op de invasie gelijkstaat aan hoogverraad. Het is praktisch heulen met de vijand.
Er is niet eens een invasie gaande? :?
Hoi
pi_189384668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:03 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Er is niet eens een invasie gaande? :?
Oh nee sorry, ik bedoel 'Turkije zet de bloemetjes buiten in de lente-actie.'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 18:04:50 ]
pi_189384676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:03 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Er is niet eens een invasie gaande? :?
Turkije valt Syri binnen (zonder toestemming of hoe je dat wil noemen), het is een invasie.
pi_189384685
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Turkije valt Syri binnen (zonder toestemming of hoe je dat wil noemen), het is een invasie.
quote:
Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land, over het algemeen met als doel het veroveren van het land of het regime te verdrijven.
nee
Hoi
pi_189384692
bencnn twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 17:54:45 SDF says five #ISIS prisoners have escaped from prison in NE #Syria after it came under mortar fire. Don't say you weren't warned. reageer retweet
Top
pi_189384713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:05 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land,
Nee?
pi_189384727
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:05 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]


[..]

nee
Turkije verovert tot zo ver het land. De eerder veroverde gebieden zijn niet teruggegeven. En ook niet aangegeven dat ze dat van plan zijn (voor zover ik weet). En ook zou je SDF kunnen zien als 'regime', aangezien zij de baas zijn daar.

(En om te mierenneuken: er staat "over het algemeen".)
pi_189384730
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee?
Het doel is niet het penetreren van de Syrische regering. Turkije verdrijft een terroristische organisatie langs zijn grens. Dat is het doel.
Hoi
pi_189384734
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:06 schreef skysherrif het volgende:
bencnn twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 17:54:45 SDF says five #ISIS prisoners have escaped from prison in NE #Syria after it came under mortar fire. Don't say you weren't warned. reageer retweet
Top
Mooi toch. Dan kunnen ze misschien nog een paar pentagon-backed-forces pijn doen voordat ze kapot geschoten worden door de Turkse leger. Erdogan zal trouwens alle ISIS leden die gevangen genomen worden per direct terug sturen naar land van herkomst. Dus binnenkort zul je zien dat een heleboel IS leden terug naar Frankrijk Duitsland Nederland gestuurd zullen worden. Dat Nederland en al die andere Europese landen die gasten niet terug wou is niet de probleem van Erdogan.

Trump en Erdogan hebben zo afgesproken dat ze allen terug naar Europa moeten.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:10:19 #251
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:05 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

[..]

nee
Jawel.. anders zouden ze een zgn veilige strook BINNEN de grens aanleggen..

Nu zijn ze gewoon gebieden aan het bezetten..
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:10:20 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189384739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:09 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Het doel is niet het penetreren van de Syrische regering. Turkije verdrijft een terroristische organisatie langs zijn grens. Dat is het doel.
Hoeveel krijg je betaald door Ankara voor dit soort posts?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189384747
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:09 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Het doel is niet het penetreren van de Syrische regering. Turkije verdrijft een terroristische organisatie langs zijn grens. Dat is het doel.
Er hoeft helemaal geen spraken te zijn van het penetreren van Assad.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 18:13:08 ]
pi_189384753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:05 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land, over het algemeen met als doel het veroveren van het land of het regime te verdrijven.
Het Turkse leger gaat Syri niet binnen en verovert geen land?
pi_189384755
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:09 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Turkije verdrijft een terroristische organisatie langs zijn grens. Dat is het doel.
Je zou dat kunnen zien als een legitieme reden, maar alsnog is het een invasie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 18:11:58 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:11:48 #256
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384758
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:09 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Het doel is niet het penetreren van de Syrische regering. Turkije verdrijft een terroristische organisatie langs zijn grens. Dat is het doel.
Langs? Dan zitten ze toch echt aan de verkeerde kant..
pi_189384760
Turkije heeft zulke operaties ook in Noord-Irak uıtgevoerd. Geen invasie, maar een vredesmissie.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189384773
Als je dit een invasie noemt ben je vergeten wat Duitsland deed in 1940. :')
Hoi
pi_189384779
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Turkije heeft zulke operaties ook in Noord-Irak uıtgevoerd. Geen invasie, maar een vredesmissie.
Dat is (vaak) in samenwerking met de lokale of de centrale regering (en er gelden andere regels, aangezien Turkije daar geen land overneemt).
pi_189384781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:13 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Als je dit een invasie noemt ben je vergeten wat Duitsland deed in 1940. :')
Waarom is het zo moeilijk voor jouw brein om te begrijpen dat invasies op verschillende wijze en om verschillende doelen uitgevoerd kunnen worden?
pi_189384785
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:13 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Als je dit een invasie noemt ben je vergeten wat Duitsland deed in 1940. :')
Godwins maken je argument per definitie (bij deze discussie althans) nietig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 18:14:23 ]
pi_189384802
https://twitter.com/NotWoofers/status/1182684872680325120

Turkse rebellengroep met een foto van Saddam op hun trucs.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:18:03 #263
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/NotWoofers/status/1182684872680325120

Turkse rebellengroep met een foto van Saddam op hun trucs.
Staat een paar posts terug al..
en het is trucks
pi_189384851
Journalisten zijn blijkbaar onder vuur genomen door terroristen met een sniper.
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:23:11 #265
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384864
Bijbehorende filmpje van de fotos hierboven:
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:21 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Journalisten zijn blijkbaar onder vuur genomen door terroristen met een sniper.
Van welke kant? en bron?
pi_189384865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:21 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
Journalisten zijn blijkbaar onder vuur genomen door terroristen met een sniper.
Graag linkjes bij dit soort uitspraken.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:23:17 #267
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189384866
https://twitter.com/ABC/status/1182689910077054980?s=19

Troepen terugtrekken, troepen znden - Het is amper te volgen.
pi_189384874
Ik zie het nu op tv. Probeer een bron te vinden.
Hoi
pi_189384876
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Staat een paar posts terug al..
en het is trucks
Nu is het trucs
pi_189384878
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:23 schreef Eightyone het volgende:
https://twitter.com/ABC/status/1182689910077054980?s=19

Troepen terugtrekken, troepen znden - Het is amper te volgen.
Elizabeth_McLau twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 17:51:27 Pentagon announces deployment of 3,000 US troops to #SaudiArabia:- 2 Fighter Squadrons- 1 Air Expeditionary Wing- 2 Patriot Batteries- 1 THAADSince May, DOD has increased the # of forces by ~14,000 to CENTCOM area "as an investment into regional security." reageer retweet


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2019 18:25:01 ]
pi_189384882
op_shield twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 18:02:37 Turkish Vice President says that Turkish Armed Forces and SNA managed to enter 8km deep into near Tal Abyad and 4km near Rasulaynhttps://t.co/N3sSiJLhBx reageer retweet
pi_189384885
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Graag linkjes bij dit soort uitspraken.
quote:
Ahaber twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 16:36:50 Terr rgt YPG'nin gazetecilere sald?r? an? kamerada https://t.co/vZikNJ8typ #YPGattackedJournalists reageer retweet
En dit gebeurde gisteren.
https://www.dailysabah.co(...)s-near-syrian-border

edit: link
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:26:26 #273
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:23 schreef Eightyone het volgende:
https://twitter.com/ABC/status/1182689910077054980?s=19

Troepen terugtrekken, troepen znden - Het is amper te volgen.
Ze waren ook niet weg uit syrie he? itt wat trump eerst zei
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:30:45 #274
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:25 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

[..]

Ahaber twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 16:36:50 Terr rgt YPG'nin gazetecilere sald?r? an? kamerada https://t.co/vZikNJ8typ #YPGattackedJournalists reageer retweet
En dit gebeurde gisteren.
https://www.dailysabah.co(...)s-near-syrian-border

edit: link
Een artikel wat voor 3/4 uit goedpraten van de invasie bestaat.. de stasi kon dat stukken beter
pi_189384944
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een artikel wat voor 3/4 uit goedpraten van de invasie bestaat.. de stasi kon dat stukken beter
Is het echt zo moeilijk om geen Godwinnetjes te plegen?
pi_189384946
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een artikel wat voor 3/4 uit goedpraten van de invasie bestaat.. de stasi kon dat stukken beter
Je doet het echt goed met de drogredenen maar waarschijnlijk snap je dat ik dat artikel heb gestuurd omdat er een video in zit die je graag als bron wilde.
Hoi
pi_189384965
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:34:17 #278
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384968
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:31 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Je doet het echt goed met de drogredenen maar waarschijnlijk snap je dat ik dat artikel heb gestuurd omdat er een video in zit die je graag als bron wilde.
Ja en toevallig is dat een heel klein geknipt stukje van een hele serie aan schoten.. Ik heb de rest van het filmpje ook gezien namelijk..
Niks gericht op journalisten..
pi_189384979
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:34 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja en toevallig is dat een heel klein geknipt stukje van een hele serie aan schoten.. Ik heb de rest van het filmpje ook gezien namelijk..
Niks gericht op journalisten..
heb je toevallig de eerste video ook gezien. Je kookt van de arrogantie.
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:36:14 #280
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384992
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is het echt zo moeilijk om geen Godwinnetjes te plegen?
Je hebt geen idee wat de stasi was?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:36:51 #281
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189384999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:35 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

heb je toevallig de eerste video ook gezien. Je kookt van de arrogantie.
Arrogantie? leg eens uit?

Met de eerste video kan ik niets.. ik versta er geen reet van, ik hoor enkel een vrouw in redelijke paniek
pi_189385062
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:36 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Arrogantie? leg eens uit?

Met de eerste video kan ik niets.. ik versta er geen reet van, ik hoor enkel een vrouw in redelijke paniek
Als je er niets van verstaat huur je een tolk. Ik heb je een bron gegeven. Ik kan het voor je vertalen maar of je me vertrouwt is een tweede
Hoi
pi_189385101
anadoluagency twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 17:48:34 Video |@LindseyGrahamSC confesses YPG/PKK a 'threat' to Turkey. "Obama made a huge mistake in relying on YPG Kurds" #OperationPeaceSpring #BarisPinariHarekati https://t.co/En1vFignme reageer retweet
omg :')
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:46:20 #284
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189385113
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:41 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Als je er niets van verstaat huur je een tolk. Ik heb je een bron gegeven. Ik kan het voor je vertalen maar of je me vertrouwt is een tweede
Als je Turks wilt posten, zoek dan een Turks forum of post iets met ondertiteling..

Ik zie net ook een filmpje voorbij komen van een opgeblazen gebouw midden in een straat met gewonden..
Maar die post ik niet want ik kan er niets mee..

Engels is prima hier.. (van mij mag Duits ook)
Maar Turks doe je maar in het betreffende subforum

Als dat arrogant is dan is dat maar zo..
pi_189385134
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als je turks wilt posten, zoek dan een turks forum of post iets met ondertiteling..

Ik zie net ook een filmpje voorbij komen van een opgeblazen gebouw midden in een straat met gewonden..
Maar die post ik niet want ik kan er niets mee..

Engels is prima hier.. (van mij mag Duits ook)
Maar turks doe je maar in het betreffende subforum

Als dat arrogant is dan is dat maar zo..
Dit gaat godverdomme om een operatie door Turkije, wat verwacht je? :') De ondertitels konden net zo goed vervalst zijn.
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:49:34 #286
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189385150
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:47 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Dit gaat godverdomme om een operatie door Turkije, wat verwacht je? :') De ondertitels konden net zo goed vervalst zijn.
Ja wat kun je verwachten van een land dat hordes journalisten in de bak flikkert...
Uitgekauwde erdoganda..
pi_189385193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:44 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:
anadoluagency twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 17:48:34 Video |@:LindseyGrahamSC confesses YPG/PKK a 'threat' to Turkey. "Obama made a huge mistake in relying on YPG Kurds" #OperationPeaceSpring #BarisPinariHarekati https://t.co/En1vFignme reageer retweet
omg :')
Cool we reageren met exact dezelfde reactie...
quote:
Bovenstaande link bevat audio, overigens.
pi_189385203
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Cool we reageren met exact dezelfde reactie...
[..]

Bovenstaande link bevat audio, overigens.
oeps
Hoi
pi_189385322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:53 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

oeps
Toont wel mooi de twee gezichten van de VS.
pi_189385362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:47 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

Dit gaat godverdomme om een operatie door Turkije, wat verwacht je? :') De ondertitels konden net zo goed vervalst zijn.
Turks praten doe je maar in Turkije idd
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:07:34 #291
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189385375
Nog wat meer Turkse huurlingen:




https://twitter.com/NoorNahas1/status/1182675191853469697

Heel gericht en geavanceerd allemaal joh..
pi_189385433
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 18:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Cool we reageren met exact dezelfde reactie...
[..]

Bovenstaande link bevat audio, overigens.
Lindsey Graham geeft toe dat de ypg een bedreiging bis voor de Turken, maar hij wil dus sancties instellen tegen de Turken omdat ze de bedreiging aanpakken.

Heb ik het goed begrepen?

Audio? Die heb ik gemist.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189385474
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Lindsey Graham geeft toe dat de ypg een bedreiging bis voor de Turken, maar hij wil dus sancties instellen tegen de Turken omdat ze de bedreiging aanpakken.

Heb ik het goed begrepen?

Audio? Die heb ik gemist.
Ja, je hebt het goed.
Hoi
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 19:16:25 #294
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189385478
mutludc twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 19:01:41 SDF sources release the video of the moment when a prison was hit. SDF previously announced that 5 ISIS detained militants fled Jirkin prison in #Qamishli, as a result of shelling’# https://t.co/h5LGVMeCTM reageer retweet
Video in de tweet
pi_189385490
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Lindsey Graham geeft toe dat de ypg een bedreiging bis voor de Turken, maar hij wil dus sancties instellen tegen de Turken omdat ze de bedreiging aanpakken.

Heb ik het goed begrepen?

Audio? Die heb ik gemist.
Audio van het gesprek staat in het artikel, in twee delen.
pi_189385604
Netanyahu's empty support of the Kurds helps no one



Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu loves the Kurds, at least from afar...

https://www.washingtonexa(...)e-kurds-helps-no-one
pi_189385610


[ Bericht 100% gewijzigd door WillekeurigeNaam135 op 11-10-2019 19:27:47 ]
Hoi
pi_189385635
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:
mutludc twitterde op vrijdag 11-10-2019 om 19:01:41 SDF sources release the video of the moment when a prison was hit. SDF previously announced that 5 ISIS detained militants fled Jirkin prison in #Qamishli, as a result of shelling’# https://t.co/h5LGVMeCTM reageer retweet
Video in de tweet

1. d'r valt niets uit de lucht en op basis van de explosie kan je zeggen dat de fps wel genoeg zou moeten zijn om de granaat of wat dan ook op beeld te zien.
2. Daarnaast gebruikt turkije geen mortieren.
Hoi
pi_189385658
Overigens, het lijkt sterk op een ondergrondse explosie.
Hoi
pi_189385659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:28 schreef WillekeurigeNaam135 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1. d'r valt niets uit de lucht en op basis van de explosie kan je zeggen dat de fps wel genoeg zou moeten zijn om de granaat of wat dan ook op beeld te zien.
2. Daarnaast gebruikt turkije geen mortieren.
De jihadisten die onder t urkse vlag strijden wel..
pi_189385674
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De jihadisten die onder t urkse vlag strijden wel..
Ze hebben vrijwillig 5 isis leden vrijgelaten. Ik zie daar geen cel openbreken of iets. Of zijn die isis leden onder de grond?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')