Oh dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Als het maar goed geacteerd wordt en wat aktie heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa redelijke trailer. Had liever gehad dat de acteur meer op Stanley had geleken tho.
@El-Stinhoquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Op Frenkie na? Frenkie is juist degene die alleen maar met de bal wandelt en al het tempo eruit haalt.
Het moet wel lijken anders zou het nergens op slaan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Als het maar goed geacteerd wordt en wat aktie heeft.
Ja?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf
Een bal zonder jus is als je moeder zonder een piemel in haar mond
Anders haalde we het quota niet. Zoveel zwarte in de basis, zoveel witte.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:45 schreef Harlekien het volgende:
Waarom heeft Bergwijn eigenlijk een basisplaats?
Huh Bergwijn, ik dacht dat Promes daar stondquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:45 schreef Harlekien het volgende:
Waarom heeft Bergwijn eigenlijk een basisplaats?
Die is net 13?quote:
Toch nog een beetje niveau vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |