abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 21:44:29 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_189371468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa redelijke trailer. Had liever gehad dat de acteur meer op Stanley had geleken tho.
Oh dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Als het maar goed geacteerd wordt en wat aktie heeft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189371472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Op Frenkie na? Frenkie is juist degene die alleen maar met de bal wandelt en al het tempo eruit haalt.
@El-Stinho
pi_189371474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef Szura het volgende:

[..]

Die gaat weer dubbels sjoken
MvG op zijn top is door niemand te pakken genot _O_
pi_189371476
Als het misgaat wordt het Maasgebouw bestormt of moeten we naar Zeist?
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189371485
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Als het maar goed geacteerd wordt en wat aktie heeft.
Het moet wel lijken anders zou het nergens op slaan natuurlijk.
pi_189371486
quote:
99s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

@:el-stinho
Oh god.
pi_189371489
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Hele rare ben jij.
Ik zit niet op Fok!
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:45:26 #258
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_189371491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:44 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Ik sta in je hal .
ik ben geen chickie
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_189371497
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Wtf

Een bal zonder jus is als je moeder zonder een piemel in haar mond
Ja?
pi_189371498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:45 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Ik zit niet op Fok!
MADDDDD TRIGGERED
pi_189371502
Waarom heeft Bergwijn eigenlijk een basisplaats?
pi_189371505
graag op anoniem
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:46:17 #263
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189371509
Tijd dat het balletje weer gaat rollen.
pi_189371510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:45 schreef Harlekien het volgende:
Waarom heeft Bergwijn eigenlijk een basisplaats?
Anders haalde we het quota niet. Zoveel zwarte in de basis, zoveel witte.
pi_189371514
Geen mosterd bij je bal doen :')
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189371516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:45 schreef Harlekien het volgende:
Waarom heeft Bergwijn eigenlijk een basisplaats?
Huh Bergwijn, ik dacht dat Promes daar stond :')
pi_189371523
graag op anoniem
pi_189371527
In Azie spelen ze al voor t WK 2022 waar we wereldkampioen gaan worden *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189371528
quote:
Stukje penis
pi_189371532
quote:
die heeft geheid zo'n harige poes
pi_189371536
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Stukje penis
Lekker man
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:47:30 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189371538
quote:
Die is net 13?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189371543
Stelling: Dit Oranje heeft een te hoog negergehalte.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189371544
quote:
Toch nog een beetje niveau vanavond
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:47:43 #275
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189371545
quote:
Omgebouwde vent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')