Waar is de jus?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet een bal mee, nu.
Smerige dik varken ben je ookquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet een bal mee, nu.
Godenbal.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet een bal mee, nu.
Lekker man. Laat het smaken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet een bal mee, nu.
NOu ten eerste ze geen chickies noemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef standaard-viezerik het volgende:
Hey, hoe regel je chickies?
Wtfquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen over aardappels, die ik praktisch nooit eet.
Mwa redelijke trailer. Had liever gehad dat de acteur meer op Stanley had geleken tho.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken. Trailer beloofde veel goeds.
Waar is de Nutella?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet een bal mee, nu.
van je zolderkamer komenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef standaard-viezerik het volgende:
Hey, hoe regel je chickies?
Op Frenkie na? Frenkie is juist degene die alleen maar met de bal wandelt en al het tempo eruit haalt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:42 schreef SamCooke het volgende:
Er wordt heel slecht bewogen zonder bal. Op Frenkie na heeft echt niemand zijn niveau gehaald.
Wijnaldum was het eerste half uur nog niet wakker, Depay bakt er helemaal niets van, Bergwijn laat totaal niet zien waarom hij de voorkeur krijgt boven Malen.
Van Dijk en de Ligt ook niet sterk in de opbouw, gelukkig defensief geen problemen met de N.Ieren.
En over Dumfries en de Roon hoeven we het niet meer hebben. Die zijn enorm slecht en horen gewoon niet in de basis.
Oké tho.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa redelijke trailer. Had liever gehad dat de acteur meer op Stanley had geleken tho.
Geen aanspeelpunt.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Op Frenkie na? Frenkie is juist degene die alleen maar met de bal wandelt en al het tempo eruit haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |