abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:36:54 #201
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189355414
Echt, wat een mongool. De eerste vraag die ik hem zou stellen als ik hem zou verhoren zou zijn: "En, hoe vond je zelf dat het ging?"
We have always been at war with Eastasia.
pi_189355440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zelfs de grootste rechtswappie zal niet trots zijn op deze beelden. Echt alles gaat fout. Hij wil een synagoge kapot schieten, maar weet niet eens hoe hij binnen moet komen. Letterlijk heel zijn plan loopt vast bij de voordeur. Maar 2 van zijn bommen werken terwijl de auto vol lag. Zijn machinegeweer werkt maar 1 keer. Zijn shotgun richt amper schade aan behalve bij de man die er voor blijft liggen. De rest mist hij allemaal. Hij wist zelfs niet hoe je een slot uit de deur schiet. Hint: niet rechts van de deurhendel.
Gelukkig maar.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189355461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:36 schreef -XOR- het volgende:
Echt, wat een mongool. De eerste vraag die ik hem zou stellen als ik hem zou verhoren zou zijn: "En, hoe vond je zelf dat het ging?"
En dat ie dan antwoord dat er nog wel ruimte voor verbetering is. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189355470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:36 schreef -XOR- het volgende:
Echt, wat een mongool. De eerste vraag die ik hem zou stellen als ik hem zou verhoren zou zijn: "En, hoe vond je zelf dat het ging?"
Hij zegt op een gegeven moment in dat filmpje dat hij een neet is en het daardoor allemaal niet kan _O-
pi_189355483
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij bent blank (toch?)
Jij al afstand gedaan van deze debiel en deze verschrikkelijke racistische daad en moorden?
Is gedrag nu raciaal bepaald ja? Ben jij zo een gematigde nazi die ik hier zo dapper, eenzaam verdedig? Of gewoon een andere aanhanger van de rassenleer? Doe je ook aan schedelmeten?
pi_189355519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hij zegt op een gegeven moment in dat filmpje dat hij een neet is en het daardoor allemaal niet kan _O-
Echt Herrenvolk, dat hoor je zo. _O_
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:40:45 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189355529
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zijn doel was om zoveel mogelijk Joden te vermoorden. Toen zijn plan voor geen meter werkte besloot die dat het beter was om over te stappen naar plan B. En schoot vervolgens een Duitste vrouw neer

Als dit de neo nazi's zijn waar de media ons voor waarschuwt dan hebben we werkelijk niets te vrezen _O-
Volgens mij schoot hij de slachtoffers uit pure frustratie dood. De lamlul.

En nee, dit is er niet zoéén hoewel alsnog dodelijk gevaarlijk. Dit is een eenling die "beroemd" wil worden. Vandaar ook het filmen van zijn gefaal.

Waarvoor gewaarschuwd wordt zijn de georganiseerde en (al dan niet zelfgetrainde) groepen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:41:08 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189355554
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik meen het!
Neuh..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189355556
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Is gedrag nu raciaal bepaald ja? Ben jij zo een gematigde nazi die ik hier zo dapper, eenzaam verdedig? Of gewoon een andere aanhanger van de rassenleer? Doe je ook aan schedelmeten?
Oja dat was het, daar herken ik je nickname van _O-
pi_189355561
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarvoor gewaarschuwd wordt zijn de georganiseerde en (al dan niet zelfgetrainde) groepen.
Van nazi's?
pi_189355617
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Neuh..
Begint je dan al een beetje te dagen hoe bespottelijk die stellingnames zijn of wil het (katten)belletje nog steeds niet rinkelen daarboven? :B
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:44:26 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189355706
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Begint je dan al een beetje te dagen hoe bespottelijk die stellingnames zijn of wil het (katten)belletje nog steeds niet rinkelen daarboven? :B
Of er ook maar iemand is die reeds bij de eerste post van deze bespottelijke act niet doorhad wat je het idiote "punt" is wat je probeert te maken... ;(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189355808
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij die 2e houten (dubbele) deur (naar de begraafplaats?) met een enorme kier een "explosief" laten afgaan terwijl die zo in te trappen is :|W
Vrouw die langsloopt en alleen iets tegen hem zegt en absoluut niet bedreigend voor hem is doodschieten uit pure frustratie :|W

Ben erg blij dat hij zo incompetent als de pest is (hij heeft dan wel veel -nogal gebrekkige - zelfgemaakte wapens en aanverwanten, maar verder dan dat is hij qua voorbereiding duidelijk niet gekomen. Hij heeft zijn doelwit niet eens verkend of zijn wapens getest), maar helaas niet zó incompetent dat erin het geheel geen onschuldige levens verloren zijn gegaan -O-
Ja dat het is het enige positieve, dat dit soort gedachtegoed de grootse mongolen die er zijn aantrekt. Nu maar lekker levenslang in de bak flikkeren in een goede multi culti bak.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189355811
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of er ook maar iemand is die bij de eerste post van deze bespottelijke act niet doorhad wat je het idiote "punt" is wat ge probeert te maken... ;(
Die stellingnames zijn universeel idioot, niet slechts toegepast op nazisme. Dat er vanuit die andere ideologie nog heel veel meer ellende komt (andersgelovigen aangedaan door aanhangers ervan) maakt het if anything nog bespottelijker maar dat zal er wel weer niet in willen bij je.

Meten met twee maten, gaat nog eens héél groot worden. _O- :W
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:48:51 #215
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189355861
en wat gaan we doen met deze witte mannen?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:49:12 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189355870
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Die stellingnames zijn universeel idioot, niet slechts toegepast op nazisme. Dat er vanuit die andere ideologie nog heel veel meer ellende komt (andersgelovigen aangedaan door aanhangers ervan) maakt het if anything nog bespottelijker maar dat zal er wel weer niet in willen bij je.

Meten met twee maten, gaat nog eens héél groot worden. _O- :W
Nee, dat zijn ze niet. Moslims zijn niet over één kam te scheren. Nazi's wél. Ok de neo-variant ervan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189355872
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat het is het enige positieve, dat dit soort gedachtegoed de grootse mongolen die er zijn aantrekt. Nu maar lekker levenslang in de bak flikkeren in een goede multi culti bak.
Nou als American History X enige indicatie mag zijn dan zal hij in ieder geval niet veel langer nog als incel door het leven hoeven. ~O>
pi_189355906
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou als American History X enige indicatie mag zijn dan zal hij in ieder geval niet veel langer nog als incel door het leven hoeven. ~O>
:D :P

Mja het gevangenissysteem in de VS is voor veel mensen echt verwerpelijk maar met dit soor lui kan je moeilijk medelijden hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189355908
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ze niet. Moslims zijn niet over één kam te scheren. Nazi's wél. Ok de neo-variant ervan.
Maar wat nou als ze zeer gematigd zijn en hechten aan de oppervlakkige uiterlijkheden en vieringen, het niet zo nauw nemen met de leer. Gewoon meedoen en Hitler vooral vereren vanwege het uitmuntende wegennetwerk dat hij Duitsland geschonken heeft? De joden weg willen hebben was helemaal niet vreemd in die tijdsgeest, we moeten het natuurlijk wel in historisch perspectief zien, ik durf gerust te stellen dat Adolf Hitler niet alleen Führer maar ook feminist was! _O-
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:51:45 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189355931
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Maar wat nou als ze zeer gematigd zijn en hechten aan de oppervlakkige uiterlijkheden en vieringen, het niet zo nauw nemen met de leer. Gewoon meedoen en Hitler vooral vereren vanwege het uitmuntende wegennetwerk dat hij Duitsland geschonken heeft? De joden weg willen hebben was helemaal niet vreemd in die tijdsgeest, we moeten het natuurlijk wel in perspectief zien! _O-
Of je gaat gewoon door met je bespottelijke act. Dat kan ook natuurlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189355946
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon door met je bespottelijke act. Dat kan ook natuurlijk.
Tja, niet iedereen krijgt graag een spiegel voorgehouden hè?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:54:09 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189355985
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tja, niet iedereen krijgt graag een spiegel voorgehouden hè?
Jij duidelijk niet nee. Ach, we hebben niet allemaal zelfkennis.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189356037
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij duidelijk niet nee. Ach, we hebben niet alkemaal zelfkennis.
Ach wat zouden die paar rituele onthoofdingen en slachtpartijen compleet met het nemen van slave... oh wacht ik dacht weer aan die andere..

Nou en. dan had ie wat vernietigingskampen! De gematigde nazi ziet in hem dan misschien wel de perfecte leider maar dat betekent echt niet dat ze alles goed vinden hoor!
  woensdag 9 oktober 2019 @ 22:56:47 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189356083
En nu weer on topic.

Dat filmpje is echt 1 groot vertoon van pure incompetentie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189356238
Ik lees dat ie "zelfgemaakte wapens" had. Gelukkig was het een amateur.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Beste debater 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 23:32:47 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189356805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 18:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was vroeger, nu zijn we geïnformeerd. Iedereen kent het leed van ww2 en de holocaust, iedereen weet dat er al jaren propaganda werd gebruikt tegen de joden. Dus waar komt nu die haat vandaan vraag ik mij af. Het joden-moslim verhaal is een compleet ander verhaal in mijn ogen, die haat vanuit het westen begrijp ik gewoon niet. Het is niet dat joden hier negatief worden neergezet, ze komen niet voor in alle negatieve cijfers, je hebt er totaal geen last van. Zou dit dan nog de gevolgen zijn van eeuwenlange jodenvervolging en haat? En zo ja, hoe roeien we zoiets uit. Ik wist nog niet eens dat de haat jegens joden zo goed tierde in rechts-extremistische kringen.
Antisemitisme is van alle tijden; de Joden waren en zijn nu eenmaal makkelijke zondebokken. Volgens de doorsnee antisemiet moet er een reden worden gezocht achter dat antisemitisme, in de trant van: "Als het al zo lang bestaat, dan moet dat wel iets betekenen... misschien zijn de Joden wel heel nare mensen die van alles bekokstoven! Al eeuwen!"

Vervolgens wordt dat 'onderbouwd' met:

- uit de context gehaalde of valse citaten (laatst was er hier nog een die trachtte een Romeinse bron aan te halen waaruit moest blijken dat de Joden 'toen al gewantrouwd werden wegens geldzaken', hetgeen echter een bron betrof waarin dat geheel niet beweerd werd, gewoon de standaard Romeinse riedel dat Joden (en andere minderheidsgroepen, waaronder christenen) suspect waren vanwege het hebben van een eigen (nieuwe) religie waarin geen ruimte was voor keizeraanbidding en polytheïsme);

- Overduidelijke vervalste 'bewijzen' zoals de 20e eeuwse Russische inventie 'de Protocollen van de Wijzen van Zion', een flop document dat rijkelijk plagiaat pleegt uit de werken van Maurice Joly (Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu) en Hermann Goedsche (Biarritz). Alhier een website met doorverwijzingen die feilloos deze nepperij blootlegt: https://rationalwiki.org/(...)arned_Elders_of_Zion;

- Achterlijke uitspraken als "De Joden verklaarden Duitsland eerst de oorlog!!!". Dit op basis van een veel gekopieerd krantenartikel van 24 maart 1933, waarin onder de kop 'Judea declares war on Germany' precies wordt aangegeven wat die 'oorlogsverklaring' inhield: een boycot door Britse Joden van Duitse producten. Een actie voortgekomen uit de al ras voortschrijdende antisemitische maatregelen van de NSDAP. Hier een kopie van het hele artikel: https://www.h-ref.de/fein(...)ares-war-evening.jpg.

Maar volgens de usual suspects was dit een echte oorlogsverklaring van 'de Joden' aan Duitsland, zo maar, uit het niets, omdat er ook helemaal geen reden toe was. Dat terwijl eenieder die Hitler's broddelwerk Mein Kampf gelezen had allang wist waar de klepel hing (zie o.a. Volume I, hoofdstuk 12 en volume II, hoofdstuk 15).

- De Talmud; volgens dezelfde types een walgelijk werk van perverse en moorddadige plannetjes, een geheime leer naast de Bijbel die bol staat van de walgelijke uitspraken, en precies aangeeft waar het 'de Jood' om te doen is. Hier een gigantische website die dat allemaal netjes weerlegt:
http://talmud.faithweb.com/.

Uiteindelijk draait deze hele trieste complotdenkerij om het aloude riedeltje dat 'de Joden' aan de touwtjes der wereldgeschiedenis trekken. Waarom? Omdat ze kennelijk én oppermachtig zijn, én doortrapt, omdat ze alle wereldvolkeren willen verdelgen om zo de wereld te kunnen domineren. En dus worden en werden ze verantwoordelijk gehouden voor zowel communisme als kapitalisme, maar ook voor heel specifieke wereldgebeurtenissen, alles van de moorden op Franz Ferdinand, Tsaar Nicolaas II en John F. Kennedy, van massale hongersnoden (Holodomor), van 9/11... allemaal zaken veroorzaakt door 'de Joden' in hun poging de status quo te ondermijnen en hun 'meesterplan' te verwezenlijken. Lees dit nog eens terug. Het leest als een goedkoop, infantiel 'good guys vs. bad guys who WANT TO RULE THE WORLD' cartoon.

Derhalve zal, welk bewijs tegen die anti-Joodse ideeën ook wordt aangebracht, geen enkel bewijs deze horde kunnen overtuigen: want ook die 'tegenbewijzen' zijn natuurlijk of allemaal vals, of niet oprecht en dienen om de 'Goj' om de tuin te leiden.

Maar het is vooral een menselijke aangelegenheid: wentel je eigen ongeluk, je eigen onzekerheid en je eigen falen af op 'de ander', het liefst exotische 'anderen'; noem ze maar op: de Ku Klux Klan, de IRA, de Ulster Army, de Black Israelites, de Nation of Islam... in dat geval zijn de drammerige SJW'ers en herstelbetaling-eisende 'nazaten der slaven' daar ook een perfect voorbeeld van. Een duistere 'ZIJ' lonken in de schaduw en dwarsbomen mijn geluk.

Hoe het ook zij, velen hebben geprobeerd de Joden te vernietigen... De Babyloniërs, de Egyptenaren, de Perzen, de Romeinen, de Katholieken, de Protestanten, de Moslims, de Nazi's, de Communisten en thans die vergaarbak van neo-nazistische segmenten. Kennelijk zit er echter toch waarheid in de Bijbelse spreuk: "En Ik zal zegenen, die u zegenen, en vervloeken, die u vervloekt; en in u zullen alle geslachten des aardrijks gezegend worden" (Genesis 12,3). Met Jodenhaters loopt het namelijk altijd slecht af.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 10-10-2019 00:12:42 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 00:03:22 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189357189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zou dat uiteraard delen met een beoogd doel. Het zou al winst zijn als mensen eens zouden ophouden met alle joden te zien als de altijd goedwillende en eeuwige slachtoffers maar het is van essentieel belang dat mensen begrijpen hoe ze bespeelt worden. (En dat kan helaas alleen door de wie er bij te betrekken). Maar het is de zaken omdraaien door te stellen dat die wens voortvloeit uit antisemitisme, alsof joden met willekeur zijn uitgekozen om te haten.
Vertel, hoe worden we bespeeld?

Verder is het nogal laf om enerzijds de Joden continu als touwtjestrekkers te noemen, om vervolgens te komen met de disclaimer dat het natuurlijk niet álle Joden betreft. Hetgeen logischerwijze leidt tot de conclusie dat het dus wel volstrekt willekeurig is om Joden te haten, aangezien ze niet allemaal 'meedoen met het masterplan'. Ergo, Jood-zijn is kennelijk geen vereiste om de wereld te willen domineren. Dat betekent vervolgens dat er óf weer een kleinere maar supermachtige groep Joden is die de touwtjes in handen heeft, en alléén zij, waardoor het ineens weer wél noodzakelijk is dat dat groepje enkel uit Joden bestaat, óf dat er binnen alle volken lieden bestaan met twijfelachtige ideeën, plannen, onwenselijke idealen etcetera, en dat een etniciteit of religie daar bar weinig causaal verband mee heeft.

Ik gok op de laatste.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189357375
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef dagobertE6 het volgende:
en wat gaan we doen met deze witte mannen?
Opsluiten, sleutel weggooien, klaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 05:49:03 #229
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189358133
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Even een serieuze vraag, waar komt die haat vanuit het westen jegens de joden eigenlijk vandaan? En dan bedoel ik dus dit soort rechts-extremistische mafklappers die tot zoiets in staat zijn? Het is niet dat je negatieve zaken hoort over joden, ook zijn ze niet oververtegenwoordigd in alle negatieve cijfers, dus de haat op joden zou dat nu echt nog gebaseerd zijn op het nazi verleden?
Onwetendheid. In de Christelijke middeleeuwen mochten Joden (en zigeuners, en ander "vreemd volk") niet meedoen met de rest (konden geen burger worden, geen lid zijn van een gilde), en hadden daardoor een soort paralelle samenleving. En ze werden niet altijd begrepen (taal, gedrag), dus daar komen praatjes van. Als ze vervolgens de geldmarkt gaan beheersen door geld tegen rente uit te lenen (wat christenen niet mogen) krijgen ze een zekere macht in de samenleving die het achterbakse geroddel alleen maar erger maakt. Door die leugens worden ze gehaat. Dat nog ondersteund door het Nieuwe Testament waarin "de Joden" niets van Jezus moeten hebben.
Die roddels vormen nog steeds de basis van het antisemitisme, vooral die over geld en macht en buiten het zicht van de samenleving dingen beramen.

Daarom moet je geen parallelle samenlevingen/culturen in een land willen. Hetzelfde zag je bij katholieken en nu bij moslims. En op FOK! zie je heel duidelijk de blinde haat van "atheïsten" voor iets dat zij totaal niet begrijpen.
pi_189358157
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 05:49 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Onwetendheid. In de Christelijke middeleeuwen mochten Joden (en zigeuners, en ander "vreemd volk") niet meedoen met de rest (konden geen burger worden, geen lid zijn van een gilde), en hadden daardoor een soort paralelle samenleving. En ze werden niet altijd begrepen (taal, gedrag), dus daar komen praatjes van. Als ze vervolgens de geldmarkt gaan beheersen door geld tegen rente uit te lenen (wat christenen niet mogen) krijgen ze een zekere macht in de samenleving die het achterbakse geroddel alleen maar erger maakt. Door die leugens worden ze gehaat. Dat nog ondersteund door het Nieuwe Testament waarin "de Joden" niets van Jezus moeten hebben.
Die roddels vormen nog steeds de basis van het antisemitisme, vooral die over geld en macht en buiten het zicht van de samenleving dingen beramen.

Daarom moet je geen parallelle samenlevingen/culturen in een land willen. Hetzelfde zag je bij katholieken en nu bij moslims. En op FOK! zie je heel duidelijk de blinde haat van "atheïsten" voor iets dat zij totaal niet begrijpen.
Blinde haat zelfs tegenwoordig?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189358465
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Inderdaad, op Osama kon je tenminste nog een deftig fapje plegen dat is hierbij wel anders.
Zolang je maar gelukkig bent en niemand er mee lastig valt.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
Een samenvatting van de vid voor de mensen die hem niet gezien hebben

Play by Play to help you avoid this nonsense because the video is fucking boring and downright pointless.

1. Doesn't start till 3:30min in. Everything before that is him fumblefucking with his mobile hotspot.
2. 4-6Min: Plays a shitty rap song (I'm sure this inspired him to kill Jews for sure), after fumblefucking with a shotgun.
3. 6min: "Nobody expects the internet SS" still can't fucking drive a car
4. 7min: Tosses a flashbang over the wall of the synagogue? Defeated by a stuck wooden door. He obviously has a low athletics skill.
5. 8min: We get to see his arsenal of explosive. Sweet jesus he should've driven in there and lit them all off and gone up like Hiroshima. NOTE: He still hasn't done shit but throw a smoke bomb
6. 830: Uses a bomb to open the door. Still fucking fails, should've brought thieves picks. Stupid barbarian.
7. 9min: Kills an old woman because he's dumb. shoots the tires in his cars. Now he can't get away.
8. 10min: Once again a door blocks his way and he can't open it.
9. 11min: Attempts to 360 no scope some old dude who checks the body, fails at fucking pulling the trigger. Drops ammo everywhere. Old dude drives off.
10. 1130: Shoots a door in frustration. Door still stands.
11. 13min: Starts throwing bombs over the wall, they don't go off.
12 14min in: with him failing to do jack shit he drives off listening to some weeb anime music, his tire is blown and you can hear it.
13 1430: "Sorry guys I tried to kill some mutts and failed like the loserkin I am" You got that right Hans.
14: 15min: NEW SPOT! HE CAN DO IT! God this music sucks, like i"m at a bad japanese restaurant.
15. 16min: He throws another 'bomb' into a deli or something. An old woman looks at him in disbelief, he ignores her and starts shooting up the resteraunt
16. 1610-30: He goes in tries to shoot the person working there, his gun jams, tries to shoot another old dude, gun jams. DROPS ANOTHER FUCKING MAGAZINE.
17. 1630-45: two employees hide behind a coke vending machine, he tries to shoot them, his gun jams. One runs away, the other cries. Crying dude was shot and killed. Shoulda ran like the other guy or hid behind a door.
18. 1730min: throws his discarded magazine in frustration. Goes back to his car. We now have the same techno weeb shitty music.
19. 1815: Takes shotgun out from his car, aims at some rando, dude runs, he shoots him and fucking misses. GREAT AIM THERE HANS!
20. 1840: drops streaming cam upside down , gets in car and raves to the stream that he sucks and can't shoot/hit shit, and is a failure. Drives off in his shitty car.
21. 20min in: Tries to run down two more people with a shot gun, shoots at them, GUESS WHAT HAPPENED?!‽? If you said "He missed!" you'd be right. First sound of police sires in the distance
22. 2030-2120: Goes back into resteraunt, shoots dead employee again. I guess I was wrong there were two employees, just one. He hits the dead guy twice three times with shotgun blasts. +10XP
23. 22min: FINALLY THE ADULTS ARRIVE. Cops barricade both ends of the street and block him in. He shoots a shotgun at the cops that have to be 100+ feet away. Very effective use of ammo. Oh he's using a homemade shotgun, no wonder it's garbage. Shoulda bought a real one from all the refugees flooding his LOVELY country.
24. 2310: Now the cops are shotting at him. Thank christ.
25. 24min: He gets through the barricade(?). he's driving somewhere now. Now apologies to everyone for being a shitty human being and a lousy marksman. Needs more levels in Ranger for sure.
26. 2745min: You see he's been injured in his neck? Not sure from what.
27. 28min: "So guys this was my action, I'm a complete loser, I will discard the smartphone." Tosses phone out the window.

THE. FUCKING. END

Woorden kunnen niet beschrijven hoe achterlijk en impotent de dader was , dit moet je echt met eigen ogen beschouwen
Die Neo-Nazi uit Nieuw Zeeland had ook alles gefilmd en live op internet gezet. Dit is blijkbaar een nieuwe trend nu onder extreemrechts terreur. Hebben ze afgekeken van IS, die filmde ook al hun gruwelijke daden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_189358722
Was er überhaupt wel iemand in die synagoge?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 07:54:22 #233
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189358733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Even een serieuze vraag, waar komt die haat vanuit het westen jegens de joden eigenlijk vandaan? En dan bedoel ik dus dit soort rechts-extremistische mafklappers die tot zoiets in staat zijn? Het is niet dat je negatieve zaken hoort over joden, ook zijn ze niet oververtegenwoordigd in alle negatieve cijfers, dus de haat op joden zou dat nu echt nog gebaseerd zijn op het nazi verleden?
***heel goed op m'n woorden letten, anders wordt ik beschuldigd van antisemitisme***

De stelselmatige onderdrukking alsmede het onthouden van eerste levensvoorzieningen en een toekomst voor Palestijnen, kan gezien de stelselmatigheid ervan gelijk geschaard worden met het leed dat de internationale Joodse gemeenschap, met name die in Europa, decennia terug is aangedaan.

Because they are the real anti-Semites. Palestinians are by definition Semite. The Israeli's even want to steal that from them.
pi_189358737
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

Zolang je maar gelukkig bent en niemand er mee lastig valt.
[..]

Die Neo-Nazi uit Nieuw Zeeland had ook alles gefilmd en live op internet gezet. Dit is blijkbaar een nieuwe trend nu onder extreemrechts terreur. Hebben ze afgekeken van IS, die filmde ook al hun gruwelijke daden.
Streamden die ook alles live? Ik denk dat het helemaal niet is afgekeken is maar dat voor alles tegenwoordig gebruik gemaakt wordt van sociale media, inclusief de mogelijkheid om te streamen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:01:35 #235
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189358791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:52 schreef RamboDirk het volgende:
Was er überhaupt wel iemand in die synagoge?
Nee , de meeste zaten thuis hun geld te tellen
Ik ben inmiddels overleden
pi_189358811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:52 schreef RamboDirk het volgende:
Was er überhaupt wel iemand in die synagoge?
80 personen-
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_189358822
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:54 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

***heel goed op m'n woorden letten, anders wordt ik beschuldigd van antisemitisme***

De stelselmatige onderdrukking alsmede het onthouden van eerste levensvoorzieningen en een toekomst voor Palestijnen, kan gezien de stelselmatigheid ervan gelijk geschaard worden met het leed dat de internationale Joodse gemeenschap, met name die in Europa, decennia terug is aangedaan.

Because they are the real anti-Semites. Palestinians are by definition Semite. The Israeli's even want to steal that from them.
:O
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_189358871
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Streamden die ook alles live? Ik denk dat het helemaal niet is afgekeken is maar dat voor alles tegenwoordig gebruik gemaakt wordt van sociale media, inclusief de mogelijkheid om te streamen.
Ze proberen die streams wel snel uit de lucht te halen, maar die van Christ-Church heeft een flinke tijd online gestaan. Is best ziek dat je een terroristische aanslag als een soort Reality TV live kunt uitzenden. En dan moeten ze natuurlijk ook nog een manifest achterlaten, wat dat hoort blijkbaar.

Zo een manifest kan alleen niet uitleggen wat iemand er toe beweegt om onschuldige mensen te vermoorden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 08:19:24 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189358961
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu weer on topic.

Dat filmpje is echt 1 groot vertoon van pure incompetentie.
Ja.

HLN schrijft dat ze hem op extreemrechtse groepen een heilige noemen :') Als ze zo iemand al een heilige noemen, dan zegt dat genoeg over die achterlijke lui.

Laatste zin:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)ch-te-werk~a32ea6ff/

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 10-10-2019 08:34:33 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189359082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Even een serieuze vraag, waar komt die haat vanuit het westen jegens de joden eigenlijk vandaan?
De Kerken hebben bijna 2000 jaar lang lopen verkondigen dat "de Joden Jezus vermoord hebben". Jodenhaat werd mensen met de paplepel ingegoten. In sommige maatschappijen leidde dat er toe dat Joden werden uitgesloten van veel gildelidmaatschappen, in het Katholieke Duitsland uiteindelijk tot de holocaust.

Joden bleken echter bijzonder veerkrachtig. En DAT steekt mensen het meest. Want als zelfs een zwaar onderdrukte minderheid zo dominant kan worden in de wetenschappen, geneeskunde, filmindustrie, financiële wereld etc - wat is dan jouw excuus om geen succes te zijn ?

Niet dat dat laatste voor FOKkers speelt natuurlijk.
  Beste debater 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 10:02:49 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189360037
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:30 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

De Kerken hebben bijna 2000 jaar lang lopen verkondigen dat "de Joden Jezus vermoord hebben". Jodenhaat werd mensen met de paplepel ingegoten. In sommige maatschappijen leidde dat er toe dat Joden werden uitgesloten van veel gildelidmaatschappen, in het Katholieke Duitsland uiteindelijk tot de holocaust.

Joden bleken echter bijzonder veerkrachtig. En DAT steekt mensen het meest. Want als zelfs een zwaar onderdrukte minderheid zo dominant kan worden in de wetenschappen, geneeskunde, filmindustrie, financiële wereld etc - wat is dan jouw excuus om geen succes te zijn ?

Niet dat dat laatste voor FOKkers speelt natuurlijk.

Duitsland Katholiek? Duitsland is de bakermat van het Lutheranisme, en t.t.v. de Tweede Wereldoorlog was het overwegend Lutheraans.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189360095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Duitsland Katholiek? Duitsland is de bakermat van het Lutheranisme, en t.t.v. de Tweede Wereldoorlog was het overwegend Lutheraans.
Hitler was Katholiek en de nazibeweging ontstond grotendeels in Beieren - veel Katholieker dan dat wordt het niet.

Niet dat Luther positiever over Joden was - Jodenhaat is iets dat Katholieken en protestanten al eeuwen iets gemeenschappelijks geeft.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:15:17 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189360177
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hitler was Katholiek en de nazibeweging ontstond grotendeels in Beieren - veel Katholieker dan dat wordt het niet.

Niet dat Luther positiever over Joden was - Jodenhaat is iets dat Katholieken en protestanten al eeuwen iets gemeenschappelijks geeft.
Nagenoeg het enige verzet in Duitsland tegen de nazi's na 1933 kwam van de katholieken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Beste debater 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 10:21:29 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189360260
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hitler was Katholiek en de nazibeweging ontstond grotendeels in Beieren - veel Katholieker dan dat wordt het niet.

Niet dat Luther positiever over Joden was - Jodenhaat is iets dat Katholieken en protestanten al eeuwen iets gemeenschappelijks geeft.
Integendeel; Katholieken waren het minst te porren voor de NSDAP, Hitler was verre van praktiserend Katholiek en uit de bronnen blijkt dat het meest virulent antisemitische Nazi-onderdeel, de Totenkopf SS die het kampsysteem beheerde, overwegend gemand werd door agnosten (Gottglaubigen), gevolgd door Lutheranen, gevolgd door Katholieken.

https://ajps.org/2017/08/(...)-for-hitler-and-why/

Maar ik zie graag een bron waaruit blijkt dat de Nazibeweging overwegend een 'katholieke aangelegenheid' was.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189360520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hitler was Katholiek en de nazibeweging ontstond grotendeels in Beieren - veel Katholieker dan dat wordt het niet.

Niet dat Luther positiever over Joden was - Jodenhaat is iets dat Katholieken en protestanten al eeuwen iets gemeenschappelijks geeft.
Nooit van het Rijksconcordaat gehoord ?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:46:25 #246
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189360550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nagenoeg het enige verzet in Duitsland tegen de nazi's na 1933 kwam van de katholieken.
De christelijke partij hielp Hitler anders mooi aan de macht. En je vergeet de communisten en socialisten die ook gewoon in het verzet zaten, en door Hitler zwaar vervolgd werden.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:50:15 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189360600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:46 schreef VoMy het volgende:

[..]

De christelijke partij hielp Hitler anders mooi aan de macht. En je vergeet de communisten en socialisten die ook gewoon in het verzet zaten, en door Hitler zwaar vervolgd werden.
De die-hard communisten ook idd. Maar het gros van de socialisten en communisten sloot zich gewoon aan bij de NSDAP
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189360648
quote:
Dader aanslag Halle publiceerde antisemitisch manifest online: “Zoveel mogelijk niet-blanken doden, liefst Joden”
https://www.hln.be/nieuws(...)iefst-joden~a19eb991
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:58:22 #249
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189360688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

De die-hard communisten ook idd. Maar het gros van de socialisten en communisten sloot zich gewoon aan bij de NSDAP
Hier wil ik wel een bronnetje van, aangezien in Nederland vooral de conservatieven en liberalen de Hugo Boss uniformpjes juichend tegemoet traden.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 11:04:36 #250
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189360761
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja.

HLN schrijft dat ze hem op extreemrechtse groepen een heilige noemen :') Als ze zo iemand al een heilige noemen, dan zegt dat genoeg over die achterlijke lui.

Laatste zin:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)ch-te-werk~a32ea6ff/
Ben benieuwd of hij iemands bitch wordt in de cel. Lijkt het wel op.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')