Herkenbaar daderprofiel voor dit type misdrijf.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oftewel: de opgepakte dader zou een blanke Duitser zijn met een Oostenrijkse achtergrond.
Called itquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oftewel: de opgepakte dader zou een blanke Duitser zijn met een Oostenrijkse achtergrond.
Ik las ff geleden dat ze de mensen uit de Synagoge aan het evacueren zijn. Met enorm veel politiebescherming.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Weet jij of die kinder al uit de Synagoge gehaald zijn?
Theoretisch kan het nog een bekeerling zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beetje raar om dan een granaat een kebabzaak in te gooien. Vlees niet halal genoeg ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Theoretisch kan het nog een bekeerling zijn.
Zou mooi zijn als dit zonder verdoving aan de gang is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:LVZ twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:53:36+++ UPDATE +++ Einer der beiden Täter ist schwer verletzt und wird derzeit operiert. Es handelt sich offenbar um einen Deutschen. Der zweite befindet sich weiterhin auf der Flucht. https://t.co/hSWrppIndh #hal0910 #le0910 reageer retweet
Antisemitisme gaat veel verder terug dan de nazi's... voor de nazi's was een het een behoorlijk algemene visie in amerika en frankrijk onder andere...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Even een serieuze vraag, waar komt die haat vanuit het westen jegens de joden eigenlijk vandaan? En dan bedoel ik dus dit soort rechts-extremistische mafklappers die tot zoiets in staat zijn? Het is niet dat je negatieve zaken hoort over joden, ook zijn ze niet oververtegenwoordigd in alle negatieve cijfers, dus de haat op joden zou dat nu echt nog gebaseerd zijn op het nazi verleden?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:57 schreef Zipportal het volgende:
De dader heeft alles op Twitch gestreamd. Beelden zijn nu offline gehaald.
Dat verbaasd mij ook wel ja. Al zijn Joden altijd al een zondebok geweest, zo zijn er in de 16e eeuw al heel veel Joden naar Belgie en Nederland gevlucht vanuit Spanje.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Even een serieuze vraag, waar komt die haat vanuit het westen jegens de joden eigenlijk vandaan? En dan bedoel ik dus dit soort rechts-extremistische mafklappers die tot zoiets in staat zijn? Het is niet dat je negatieve zaken hoort over joden, ook zijn ze niet oververtegenwoordigd in alle negatieve cijfers, dus de haat op joden zou dat nu echt nog gebaseerd zijn op het nazi verleden?
Uitstekende vraag , die ik met alle liefde wil beantwoorden , weet alleen niet of NWS de geschikte platform is om dat te doenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is het nog ergens terug te zien ?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:57 schreef Zipportal het volgende:
De dader heeft alles op Twitch gestreamd. Beelden zijn nu offline gehaald.
Uitleggen waarom Joden misschien niet zo geliefd zijn is immers ook antisemitisme. Helaas.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uitstekende vraag , die ik met alle liefde wil beantwoorden , weet alleen niet of NWS de geschikte platform is om dat te doen
Ja graagquote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Uitstekende vraag , die ik met alle liefde wil beantwoorden , weet alleen niet of NWS de geschikte platform is om dat te doen
Dat is ook bijzonder ongepast in dit topic, jezus man.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uitleggen waarom Joden misschien niet zo geliefd zijn is al antisemitisme. Helaas.
Zijn kanaal (Spilljuicequote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is ook bijzonder ongepast in dit topic, jezus man.
In de oudheid was antisemitisme voornamelijk op etniciteit gebaseerd, en nog niet zo zeer religieus. Toen kreeg je dat gezeik / de beschuldiging dat enkele joden ooit niet zo lief waren tegen een of andere pik die later nogal belangrijk bleek voor wat de meest voorkomende religie in het westen zou worden. En ik denk dat dat het moment was waarop het antisemitisme religieus werd. Daarna nog wat gezeik in de middeleeuwen dat Joden magie zouden beoefenen, bloed van christenkinderen drinken en de duivel aanbidden, veroorzakers van de pest. De soldaten die op kruistocht gingen hadden er ook een handje van om, nog in Europa, Joodse gemeenschappen te plunderen en uit te moorden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als je het als betoog afsteekt niet nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Uitleggen waarom Joden misschien niet zo geliefd zijn is immers ook antisemitisme. Helaas.
Nazifoben zullen het ongeacht de vorm van formulering interpreteren als antisemitisch complotdenken omdat ook een neutrale duiding aandacht kan leggen op ongemakkelijke feitelijkheden die niet ter ongelovige ore dienen te komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Als je het als betoog afsteekt niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |