Jaaaayyyyy die, mooi he! /ontzagquote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:28 schreef fietsie het volgende:
Philips concept:
[ afbeelding ]
RealView heeft ook zoiets:
[ afbeelding ]
Vakgenoten van mij zijn bezig met trajecten op dat vlak; in het Noorden is er nog geen draagvlak voor.quote:
Deze vaardigheid heeft me zeker 10 kilo zwaarder gemaakt in mijn leven. Had ik maar nooit geleerd dat chocolademelk niet altijd uit een pak komt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:44 schreef fietsie het volgende:
Uk maakte voor het eerst zelf warme chocomelk met een pannetje op t gas.
Geen draagvlak of te duur? Het UMCG is volgens mij toch wel vooruitstrevend?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakgenoten van mij zijn bezig met trajecten op dat vlak; in het Noorden is er nog geen draagvlak voor.
Je moet naast geld ook vergunningen hebben, en mensen die dit begeleiden. UMCG zet op t moment in op andere aandachtsgebieden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen draagvlak of te duur? Het UMCG is volgens mij toch wel vooruitstrevend?
Ah ja precies, maar geen draagvlak klinkt wat negatief, alsof ze er niks in zien ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moet naast geld ook vergunningen hebben, en mensen die dit begeleiden. UMCG zet op t moment in op andere aandachtsgebieden.
Heeft te maken met een enorme hoeveelheid factoren. Waarbij financieel rendement er op dit moment 1 is. Dat rapport van BDO dat alle media gister overnemen illustreert dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah ja precies, maar geen draagvlak klinkt wat negatief, alsof ze er niks in zien ofzo.
Ja raar hč, de ene dag is het KOUD en de andere dag gaat het weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat raar weer dan, net naar huis gefietst, zonnebril op en jas (zomerjas) half open. Gisteren had ik een dikkere jas aan, was gewoon niet leuk meer.
Maar ik ga weer, propedeuse uitreiking bijwonen
*boks* Nummer gescoord?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:09 schreef Kreator het volgende:
Sjans in de meubelzaak met een leuk halfbloedje..
De ckassa deed het niet dus ik moest er een half uur mee kletsen.
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:23 schreef Candaasje het volgende:
Ben je inmiddels 'al' waar je zijn moet Fles?
Krijg je statiegeld voor terugquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
26 minuten vertraging, niet eens genoeg om geld terug te vragen. Fuck alles. Bier!
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krijg je statiegeld voor terug
Ligt eraan hoeveel je zuipt hequote:
tuurlijk niet męn. Je betaalt het toch eerst zelfquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je zuipt he
De kunst is om daar niet aan te denken want dan is het gratis geld.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk niet męn. Je betaalt het toch eerst zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
De kunst is om daar niet aan te denken want dan is het gratis geld.
Jullie vrouwen hebben echt een eigenaardig beeld van geld. Vooral van andermans geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je vindt mij representatief voor alle vrouwenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben echt een eigenaardig beeld van geld. Vooral van andermans geld
Dat gaat ook wel weer wat verquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je vindt mij representatief voor alle vrouwen![]()
Ben het wel gewend van jullie mannenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer wat verMaar het generaliseerde zo lekker voor de vuist weg
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben het wel gewend van jullie mannen
Ergens gaat hier dan iets niet goed..quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben het wel gewend van jullie mannen
Ga weg jijquote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nokia
Miele
laptop
laptops
koelkast
nest
domo
Dyson
Apple
Philips
Etna
Dirt devil
Siemens
Zanussi
ferm
KitchenAid
kenwood
Bosch
Makita
AEG
Atag
Sharp
Sony
Asus
iPad
iPhone
Smeg
Just in case
Hama
Sandisk
Logitech
Samsung
Huawei
smartphone
Case logic
Brother
Motorola
Moulinex
Linksys
Iemand nog aanvullingen?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moet naast geld ook vergunningen hebben, en mensen die dit begeleiden. UMCG zet op t moment in op andere aandachtsgebieden.
Het rekencentrum van de RUG heeft nogal een forse 3D-sectie, en die hebben de afgelopen 20 jaar veel scans van het UMCG omgezet in 3D. Ik weet eigenlijk niet hoe actief die tak nu is, maar in Groningen hebben ze op dit terrein véél werk verzet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah ja precies, maar geen draagvlak klinkt wat negatief, alsof ze er niks in zien ofzo.
Vandaag gaf ik de verkoper van de Riepe m'n statiegeldbon.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar ik pin nooit meer geld en je kan nog steeds niet pinnen bij de straatnieuwsverkoper
I know, korte lijntjes met UMCG daarover.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:39 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Het rekencentrum van de RUG heeft nogal een forse 3D-sectie, en die hebben de afgelopen 20 jaar veel scans van het UMCG omgezet in 3D. Ik weet eigenlijk niet hoe actief die tak nu is, maar in Groningen hebben ze op dit terrein véél werk verzet.
Ja, ik zie dat dit een forse stap verder isquote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
I know, korte lijntjes met UMCG daarover.
Maar dit is meer dan 3D; hier zit nog een hele dimensie aan technologie achter.
Een jeugdvriendin werkt bij een van de Philips onderaannemers in Israel die er aan bouwen..
Ik zag vandaag nog een ander smaakje staan idd. Maar ik heb eigenlijk een prijsmaximumquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:01 schreef Lonaa het volgende:
@:sigme, de brouwerij van de baltic tripel heeft nog veeeel meer heel lekker bier
Ze hebben er ook nog meer die niet bij de AH te koop zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een ander smaakje staan idd. Maar ik heb eigenlijk een prijsmaximum. Laatst mocht ik extra dure biertjes kopen vanwege dat mijn lief z'n cursus gehaald had (zwakke smoes hoor, het was een 'certificaat van deelname', maar eh, elke smoes is goed
).
Het lukt me al 30 jaar het niet kwijt te raken. Tegenwoordig niet zo'n prestatie, maar tussen m'n 16e en 26ste was niet alles al zo gesetteldquote:
Jezus. Je flesopener een naam geven. Jij tilt alcoholisme naar een HEEL nieuw level. Slaat er voor het gemak een paar over ookquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Je flesopener een naam geven. Jij tilt alcoholisme naar een HEEL nieuw level. Slaat er voor het gemak een paar over ook![]()
SPOILER: kijk en huiverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hoe ingewikkeld kan het zijn!?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]Te weinig chocoladeSPOILER: kijk en huiverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Communicatie blijft een kunst... echt alles wat scheef kan lopen bij mijn opvangkittens loopt ook mis.
Mensen die niet teruggebeld worden, mensen die verkeerd worden teruggebeld en een verblijf bij mij wat van een week of twee en niet-besmettelijk naar zeker nog een maand, inclusief virus en wekelijkse dierenartscontroles gaat. Zitten ze daar op hun kamertjeNiet direct het asiel kwalijk te nemen, het is een zeldzaam ziektebeeld.
De kittens hebben al baasjes, die wilden de zorg evt al overnemen. Top! Ik net de dierenarts omgeluld want die had redenen om dat geen goed plan te vinden, maar mijn argumenten waren blijkbaar sterk genoeg... blijken de baasjes nog onvoldoende info te hebben over eventuele lange termijn problemen, dus die twijfelen nu (een beetje). Dus die moeten de dierenarts toch even spreken.Oh wat een gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hoe ingewikkeld kan het zijn!?![]()
[..]Lijstjes bijhoudenSPOILER: kijk en huiverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG ik moet echt nodig dat lijstje van "al" mijn lijstjes updaten dat ik vandeweek postteHet is minstens dubbel zo lang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, baal er echt van. De standaard procedures lopen prima.quote:
En ondertussen is het risico en de dierenartskosten voor jou?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, baal er echt van. De standaard procedures lopen prima.
Maar als er iets afwijkt dan slaat de stront tegen de ventilator. Niet fijn. Juist dan moet het allemaal lopen.
Het zijn allemaal lieve mensen, maar iedereen doet zijn of haar eigen stukje. Zonder zicht op de rest.
Nee gek! Wordt allemaal door hen betaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ondertussen is het risico en de dierenartskosten voor jou?
Aww. Nou, dan staan we weer gelijk ongeveer. Hoewel, ik kan nog wel wat van je overnemenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is mijn stress en ergernis die niet vergoed wordt
Bohquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn dan de foto's. Gisteren met de dames van het eet/kookclubje naar De Steenen Tafel geweest in het kader van ons tienjarig jubileum.
De Steenen Tafel is een klassiek restaurant waar ze voornamelijk met biologische streekproducten werken. Het is best een prijzig restaurant dat gelukkig meedoet aan de restaurant week. Alle 20 tafels waren gisteravond bezet, en lang niet iedereen at het restaurantweek menu.
Ik hou wel van vis maar mijn maag niet dus kreeg ik als voorgerecht ham van een veluws beest (geen idee meer welk beest) met groenten in het zuur. We dronken er een heerlijke Montepulciano bij.
Een van ons ging voor het nagerecht van het menu, de anderen voor een kaasdessert (het restaurant is bekend om z'n kaaswagen, alleen al daarom zou je daar heen gaan). Bij de kaas dronken we Abuelo Rafael (een zoete sherry)
We hebben ontzettend lekker gegeten en we gaan zeker niet nog 10 jaar wachten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GROEN...! GROEEEEN...! GROEEEEEEN!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dertienletterwoordenlingo.
"Dubbeldoelkoe. D - U - B - B - E - L - D - O - E - L - K - O - E."
Ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping
WHČP WHČČČP WHEDDEDOEWČP!
[..]Houd je ook een lijstje bij van wat je niet hoeft te kopen en uit eigen tuin en stal komt? Stiekem had ik wel verwacht dat jullie ook zelf wijn en bier zouden maken.SPOILER: kijk en huiverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aw, dat is liefquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aww. Nou, dan staan we weer gelijk ongeveer. Hoewel, ik kan nog wel wat van je overnemen
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn dan de foto's. Gisteren met de dames van het eet/kookclubje naar De Steenen Tafel geweest in het kader van ons tienjarig jubileum.
De Steenen Tafel is een klassiek restaurant waar ze voornamelijk met biologische streekproducten werken. Het is best een prijzig restaurant dat gelukkig meedoet aan de restaurant week. Alle 20 tafels waren gisteravond bezet, en lang niet iedereen at het restaurantweek menu.
Ik hou wel van vis maar mijn maag niet dus kreeg ik als voorgerecht ham van een veluws beest (geen idee meer welk beest) met groenten in het zuur. We dronken er een heerlijke Montepulciano bij.
Een van ons ging voor het nagerecht van het menu, de anderen voor een kaasdessert (het restaurant is bekend om z'n kaaswagen, alleen al daarom zou je daar heen gaan). Bij de kaas dronken we Abuelo Rafael (een zoete sherry)
We hebben ontzettend lekker gegeten en we gaan zeker niet nog 10 jaar wachten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga toch al check-in. WANT deze keer maakt het toch niet uit. Het zit bij de prijs in en het is ook niet sneller want de transferbus moet toch wachten op de rest van de sloebers die wel (lees: ook) checked-in bags hebbenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aw, dat is lief![]()
Maar jij gaat op ferkaaansieDie stress past vast niet meer in je carry on.
Ja! Dat! * Dr_Flash dansje doet met Franquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
GROEN...! GROEEEEN...! GROEEEEEEN!
Ik kreeg van de week een schnitzel met ananas erin (quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Behalve die kaasgang dan
Sjieke tatta jijquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga toch al check-in. WANT deze keer maakt het toch niet uit. Het zit bij de prijs in en het is ook niet sneller want de transferbus moet toch wachten op de rest van de sloebers die wel (lees: ook) checked-in bags hebben
Awwwquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een schnitzel met ananas erin (). Moest aan jou denken.
En we hadden in Rusland ook abrikozenroggebrood gekregen. Dat was wel lekker
Zij was de zangeres van After Forever en later Nightwish.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
Zit net fragmenten van Beste Zangers terug te kijken.
Dat mens kan wel zingen
I knowquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zij was de zangeres van After Forever en later Nightwish.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De ananas zag er uit als wanneer een cordon bleu gemaakt wordt met oude kaas
sorry
Het wordt stiekem nog iets gekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt stiekem nog iets gekker![]()
Dat hotel is best wel OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word regelmatig op een smerige tijd op Schiphol gedropt door de taxi. En moet dan vaak nog uren wachten op mn vlucht. Dan is Yotel wel ok.
Met onze Zangjufquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
Ze zat op de Rockacademie met een dorpsgenoot
[..]
Boooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto’s wil ik zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het 1 keer eerder gedaan, toen vond ik nogal wat verbeterpuntjesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat hotel is best wel OK
Ik word regelmatig op een smerige tijd op Schiphol gedropt door de taxi. En moet dan vaak nog uren wachten op mn vlucht. Dan is Yotel wel ok.
Ah. Die zat ook in die aflevering van de reünie?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met onze Zangjuf![]()
die nu ziekjes is en toch iemand heeft geregeld voor de zangrep. vanavond.
Ach. Kan altijd beter. Maar wat wil je voor een hokje waar je per uur betaald.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer eerder gedaan, toen vond ik nogal wat verbeterpuntjesWie weet gaat het nu beter dus
Kijk voor de gein es bij de Edeka, schappen vol idd met van die flessen in papier. En ja, toevallig zag ik dat Baltic d'r ook ibj staan, dus hetzelfdequote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben er ook nog meer die niet bij de AH te koop zijn.
Mijn eerste keer (quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Kan altijd beter. Maar wat wil je voor een hokje waar je per uur betaald.
dat klonk heel fout
Daar zal het ook wel veel voor worden gebruikt?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Kan altijd beter. Maar wat wil je voor een hokje waar je per uur betaald.
dat klonk heel fout
Lijkt me niet. Yotel is airside. Je moet eerst door security en paspootcontrole geweest zijn en je komt er alleen in als je een boarding pass hebt voor de dag van checkout.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel veel voor worden gebruikt?
Mwoah met de parkeertarieven van Schiphol lijkt me dat niet de top-plek voor zoiets..quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fles pakt vast een UV lamp inquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doe es niet zo nuchterquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Yotel is airside. Je moet eerst door security en paspootcontrole geweest zijn en je komt er alleen in als je een boarding pass hebt voor de dag van checkout.
Ja doe ik. Maar voor heeeeeel andere doeleindenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fles pakt vast een UV lamp in
ZAL IK ES DRONKE GAAN DOEN DAN HE WIL JE DAT LIEVER SOMS NOU HEHEHEquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ie standaard een operationele UV lamp, een reserve en een vervangende gloeilamp in zijn dividertjes heeft zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk je echt die 4 uurtjes nog te kunnen slapen? Zal je niet helemaal hyper de pyper zijn denk je?
Lol toen kreeg ik nog een appje of ik een appel wilde.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn eerste keer () was een hele nacht. Alleen had ik het ontbijt specifiek aan de kamer besteld om 6:00 omdat ik om 6:30 moest boarden. Toen het er om 6:15 nog niet was ben ik er zelf maar achteraan gegaan en toen moest nog ALLES bij elkaar gegraaid en geprepareerd worden. Total failure voor een tent wiens klanten per definitie in tijdnood zijn.
Nee. Maar beter dan me knetterdood zitten vervelen bij de gate. Mss nog ff lekker douchen of zoquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow!Maar denk je echt die 4 uurtjes nog te kunnen slapen? Zal je niet helemaal hyper de pyper zijn denk je?
Nou. Lief toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol toen kreeg ik nog een appje of ik een appel wilde.
Ik heb geen eigen auto. En besides, met wat je tegenwoodig allemaal hoort over valet parking?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd te 'slapen' in de 'bibliotheek' van Schiphol. Dat was ook niet echt een heel groot succes![]()
Ik vind mijn eigen auto toch het fijnste reizen. Of de trein, mits er geen vertraging is en aansluitende bussen normaal rijden.
Lekker blijven doen man (zolang anderen er geen last vsn hebben). Houdt het leven leukquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
in Duitsland heb je op een paar (2) vliegvelden tegenwoordig Napcabs. Dat dient ongeveer hetzelfe doel, alleen dan wat minimalistischer. Alleen een bed en een schrijftafeltje. Voor plee en douche moet je de gang op. Dat voordeel heeft Yotel dan wel.
Ik word finaal uitgelachen in PTA hoorMaar fuck dat, ik vind het wel wat toevoegen. Ik doe soms graag dingen die niet iedereen doet
![]()
Yep.5 seconden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah. Die zat ook in die aflevering van de reünie?
Mocht iemand een goede valet parking nodig hebben, ik weet er één. Stuur maar door. werk al jaren met deze organisatie en die is echt perfect.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen auto. En besides, met wat je tegenwoodig allemaal hoort over valet parking?Godswonder dat die onzin nog bestaat.
Ja ditquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lekker blijven doen man (zolang anderen er geen last vsn hebben). Houdt het leven leuk
Ok, nou ik ben benieuwd of het deze keer beter bevalt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar beter dan me knetterdood zitten vervelen bij de gate. Mss nog ff lekker douchen of zoslapen zal wel bij een uurtje of anderhalf blijven. Maakt het uit.
![]()
Ik vind het heel erg goed dat dit soort voorzieningen er zijn, en ik wil vooral dat het blijft. En dat maak je het beste duidelijk door er gebruik van te maken. Zelfde liedje als met de railcatering in de trein bijvoorbeeld. Instandhouding als doel op zich
Ja was lief, alleen een beetje te vroeg voor fruit voor mij.quote:
Bier en wijn maken is echt een ambacht. Ik drink graag gevarieerd lekker bier, en ik ben niet zo goed als @Sarabi, dus ik koop het welquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houd je ook een lijstje bij van wat je niet hoeft te kopen en uit eigen tuin en stal komt? Stiekem had ik wel verwacht dat jullie ook zelf wijn en bier zouden maken.
Zet het lijstje eens op alfabet. Dit is geen doen met uitzoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nokia
Miele
laptop
laptops
koelkast
nest
domo
Dyson
Apple
Philips
Etna
Dirt devil
Siemens
Zanussi
ferm
KitchenAid
kenwood
Bosch
Makita
AEG
Atag
Sharp
Sony
Asus
iPad
iPhone
Smeg
Just in case
Hama
Sandisk
Logitech
Samsung
Huawei
smartphone
Case logic
Brother
Motorola
Moulinex
Linksys
Iemand nog aanvullingen?
Mensen. Echt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Zet het lijstje eens op alfabet. Dit is geen doen met uitzoeken.
Niets mis mee. En die napcabs vind ik wel grappig in ieder geval een stuk grappiger dan een man die eens zo'n massagestoel voor dat doel gebruikte. Dat ding gaat een enorme herrie maken als je er geen geld in doet maar hij sliep er gewoon doorheen. De andere wachtende reizigers werden er helemaal gek van.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
in Duitsland heb je op een paar (2) vliegvelden tegenwoordig Napcabs. Dat dient ongeveer hetzelfde doel, alleen dan wat minimalistischer. Alleen een bed en een schrijftafeltje. Voor plee en douche moet je de gang op. Dat voordeel heeft Yotel dan wel.
Ik word finaal uitgelachen in PTA hoorMaar fuck dat, ik vind het wel wat toevoegen. Ik doe soms graag dingen die niet iedereen doet
Ik moest terug van Barca/ Lloret de mar naar Ehv. en vloog om 7 uur ‘s morgens.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd te 'slapen' in de 'bibliotheek' van Schiphol. Dat was ook niet echt een heel groot succes![]()
Ik vind mijn eigen auto toch het fijnste reizen. Of de trein, mits er geen vertraging is en aansluitende bussen normaal rijden.
Que?quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Zet het lijstje eens op alfabet. Dit is geen doen met uitzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah ok, dat wist ik niet, in mijn hoofd ben jij een soort ultieme boerin ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Bier en wijn maken is echt een ambacht. Ik drink graag gevarieerd lekker bier, en ik ben niet zo goed als @:Sarabi, dus ik koop het wel
Verder eten we al een aantal jaar niet heel veel meer van eigen erf; wel fruit, zomergroente, veruit het meeste vlees. Maar inmaken etc doen we allang niet meer.
Terecht. Heb je hem geslagen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis mee. En die napcabs vind ik wel grappig in ieder geval een stuk grappiger dan een man die eens zo'n massagestoel voor dat doel gebruikte. Dat ding gaat een enorme herrie maken als je er geen geld in doet maar hij sliep er gewoon doorheen. De andere wachtende reizigers werden er helemaal gek van.
Oeh, dat is op zich prima. Maar ik kan niet meer zonder mijn oortjes, want ik volg anders altijd iedereens gesprekken en dan word ik helemaal dol.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik moest terug van Barca/ Lloret de mar naar Ehv. en vloog om 7 uur ‘s morgens.
Laatste bus was 19:30 uur om daar te komen.
Vond het wel een levenservaring om een avond en nachtje op het vliegveld te bivakkeren.
Met een boek, want in een wereld zonder internet en mobiel en oortjes.
#jaren90.
Het is dan ook een Duitse brouwerij.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk voor de gein es bij de Edeka, schappen vol idd met van die flessen in papier. En ja, toevallig zag ik dat Baltic d'r ook ibj staan, dus hetzelfde
Op Schiphol stikt het in de nacht en vroege uurtjes van de muizen. Daar kwam ik ook pas achter toen ik het zelf zag, toen heb ik samen met een jongen uit India de hele nacht muizen lopen tellen. En sindsdien probeer ik het aantal altijd te overtreffen maar nooit gelukt, we hadden er toen 14 gezien ofzo.quote:
Ja ja ja! In mijn hoofd ookquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
in mijn hoofd ben jij een soort ultieme boerin ofzo.Wel een hippe,
Met mijn boze blikken.quote:
Ja die piepte niet zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mijn boze blikken.Gelukkig waren er mondiger mensen die heel boos op hem werden. Ging ie eruit en ging ie in de stoel daarnaast liggen.
Whehehe! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten. Al was het alleen om onderschepping door buren te voorkomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel thuis zijn komende dagen rond postbezorgtijd graag Liesj0n. Er komt een doos met een kleine 500 bierdoppen naar je toe.
Einde dienstmededeling
Het gaat niet door de brievenbus passenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehe! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten. Al was het alleen om onderschepping door buren te voorkomen.
Is EHV niet dicht ‘s nachts? Of wellicht was dat destijds nog niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik moest terug van Barca/ Lloret de mar naar Ehv. en vloog om 7 uur ‘s morgens.
Laatste bus was 19:30 uur om daar te komen.
Vond het wel een levenservaring om een avond en nachtje op het vliegveld te bivakkeren.
Met een boek, want in een wereld zonder internet en mobiel en oortjes.
#jaren90.
Geen dode duiven of geen dode duiven voor jou?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, dat is op zich prima. Maar ik kan niet meer zonder mijn oortjes, want ik volg anders altijd iedereens gesprekken en dan word ik helemaal dol.
(Hoewel als niemand een mobiele telefoon had, dan zal dat misschien ook wel rustiger zijn geweest.....hmmm....)
Kennen jullie die grap van die student die wel wat duiven ging halen aankomend weekend en dus vanmiddag met een piepschuim doos liep te slepen? Ja? Nou, er zijn nog heel geen overleden duiven. /goedverhaaldit
En ik begon erover met de melding dat het statiegeldloze flesjes zijn, maar in Duitsland zit er wel pfand op. Ik zag ze overigens bij de Mitra.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is dan ook een Duitse brouwerij.maar goede tip
Spaar je bierdoppen? Ik heb er nog wel wat liggen, en ik kan makkelijk verzamelenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehe! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten. Al was het alleen om onderschepping door buren te voorkomen.
Geen dode duiven bij de opvangquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen dode duiven of geen dode duiven voor jou?
Ik ga er van uit dat je m ook op woordlengte, en op alfabet achteruit gesorteerd gewoon hebt klaarstaan.quote:
Kun je niet beter/goedkoper naar een echt hotel net buiten schiphol gaan. Een avond van te voren die kant op. Rustig slapen en door een shuttelbus voor de vertrekhal afgezet. Luxe,rust en net zo veel kwijt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar beter dan me knetterdood zitten vervelen bij de gate. Mss nog ff lekker douchen of zoslapen zal wel bij een uurtje of anderhalf blijven. Maakt het uit.
![]()
Ik vind het heel erg goed dat dit soort voorzieningen er zijn, en ik wil vooral dat het blijft. En dat maak je het beste duidelijk door er gebruik van te maken. Zelfde liedje als met de railcatering in de trein bijvoorbeeld. Instandhouding als doel op zich
Goedkoper zeker niet. Dan ben je zeker 100-150 euro kwijt. EN moet je de avond van tevoren nog avondeten ergens.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Kun je niet beter/goedkoper naar een echt hotel net buiten schiphol gaan. Een avond van te voren die kant op. Rustig slapen en door een shuttelbus voor de vertrekhal afgezet. Luxe,rust en net zo veel kwijt.
Ooit uren lang achter de douane op Schiphol rond gehangen. Samen met nog een hand vol mensen. Helemaal uitgestorven. Beetje lezen, kletsen met verkopers die hiets te doen hadden, liggen in een relaxstoel en steeds kijken op de schermen waar alle vluchten waren geannuleerd. Behalve een vlucht naar Indonesie en mijn vlucht. Voor de douane was het chaos en druk. Na de douane een surrealistisch Schipholquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, nou ik ben benieuwd of het deze keer beter bevalt.
Ik vind 4 uur wachten op Schiphol altijd wel heel goed te doen, even wat eten, muizen tellen, beetje bij de winkeltjes kijken of gewoon wandelen en door de grote ramen naar de vliegtuigen en lichtjes kijken enzo, of even naar het museum of die technologie dingen voor kinderen. Oh en ik kan makkelijk 20 minuten kijken naar de "man in de klok". Maar het liefste kijk ik naar andere reizigers, vind het sfeertje wel leuk.
Volgens mij kan je ook douchen op Schiphol zonder dat je een hotel hebt.
Is dat echt zoveel goedkoper dan? Een keer de auto een weekje op P5 ofzo laten staan, weekje voor ¤90? En dan met een gratis bus voor de vertrekhal worden afgezet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mocht iemand een goede valet parking nodig hebben, ik weet er één. Stuur maar door. werk al jaren met deze organisatie en die is echt perfect.
Moet je zo'n plakstrip meenemenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
p Schiphol stikt het in de nacht en vroege uurtjes van de muizen. Daar kwam ik ook pas achter toen ik het zelf zag, toen heb ik s
Op Schiphol is tenminste gelukkig nog iets geopend. Bijna altijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit uren lang achter de douane op Schiphol rond gehangen. Samen met nog een hand vol mensen. Helemaal uitgestorven. Beetje lezen, kletsen met verkopers die hiets te doen hadden, liggen in een relaxstoel en steeds kijken op de schermen waar alle vluchten waren geannuleerd. Behalve een vlucht naar Indonesie en mijn vlucht. Voor de douane was het chaos en druk. Na de douane een surrealistisch SchipholWas best tof.
Geloof dat wij 80 euro kwijt zijn voor 5 of 6 dagen. Dan rij je met je auto naar vertrekhal 2, chauffeur neemt de auto over. Op het moment dat jij het vliegtuig uitstapt bel je met ze, je pakt je bagage, ga naar de vertrekhal 2 en je krijgt je sleutels en kunt weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat echt zoveel goedkoper dan? Een keer de auto een weekje op P5 ofzo laten staan, weekje voor ¤90? En dan met een gratis bus voor de vertrekhal worden afgezet.
Dat zie je toch niet vaak, dat dat soort lui zich laten verrassenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Ooit vier uur op Belgrado gezeten, er was een bar open. Na een uur waren die door het bier heen
EN voor 2 weken?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat wij 80 euro kwijt zijn voor 5 of 6 dagen. Dan rij je met je auto naar vertrekhal 2, chauffeur neemt de auto over. Op het moment dat jij het vliegtuig uitstapt bel je met ze, je pakt je bagage, ga naar de vertrekhal 2 en je krijgt je sleutels en kunt weg.
Lief, maar voorlopig kan ik even vooruit geloof ik. Ik spaar ze niet maar ik werk op een BSO en met bierdoppen kan je leuk knutselen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Spaar je bierdoppen? Ik heb er nog wel wat liggen, en ik kan makkelijk verzamelen.
Lol ja voorlopig heb ik genoeg.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
All I really wanted to say is:
Weet je deze nog? Dit waren er 149.
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Ja die rust is raar dan he? Zeker als de winkeltjes enzo nog dicht zijn. Ik vind het ook gewoon relaxed, pas op het vliegveld en door de checks heb ik ook een soort rust, van dat er dan bijna niets meer mis kan gaan. wel een geluk dat jouw vlucht wel ging, anders is de lol er snel af denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit uren lang achter de douane op Schiphol rond gehangen. Samen met nog een hand vol mensen. Helemaal uitgestorven. Beetje lezen, kletsen met verkopers die hiets te doen hadden, liggen in een relaxstoel en steeds kijken op de schermen waar alle vluchten waren geannuleerd. Behalve een vlucht naar Indonesie en mijn vlucht. Voor de douane was het chaos en druk. Na de douane een surrealistisch SchipholWas best tof.
Accorhotel. Donderdag op vrijdag 79 Euro. Vrijdag op zaterdag 85 Euro.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedkoper zeker niet. Dan ben je zeker 100-150 euro kwijt. EN moet je de avond van tevoren nog avondeten ergens.
ja en als ik thuis ga slapen ben ik voor 0 euro klaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Accorhotel. Donderdag op vrijdag 79 Euro. Vrijdag op zaterdag 85 Euro.
En als je in Amsterdam gaat slapen ben je voor nog geen 50 Euro klaar.
Vliegveld guangzhou is ook een uitdaging. Grooooooot. Maar slechts een paar vluchten per dag en een paar eettentjes. Dus redelijk uitgestorven. Het was dat de vlucht met overstap van 4 uur zo belachelijk veel goedkoper was.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op Schiphol is tenminste gelukkig nog iets geopend. Bijna altijd.
Ooit vier uur op Belgrado gezeten, er was een bar open. Na een uur waren die door het bier heen
En lopen stressen om maar niet te laat op Schiphol te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en als ik thuis ga slapen ben ik voor 0 euro klaar.
Ja, ht kan ook best fout gaan, maar dan heb ik marge. En als ik om 9:30 of zo pas bij Yotel ben, boejje. Ga ik het nog steeds gebuikenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
En lopen stressen om maar niet te laat op Schiphol te zijn.
Ik heb het zelfde probleem. Eenmaal op Schiphol en de tas afgegeven begint voor mij de vakantie. Kans dat er dan nog iets fout gaat dat mijn schuld is, is dan minimaal.
https://topvalet.nl/tarieven/quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN voor 2 weken?
Ik heb voor onder de 150 euro een taxi van Deventer naar Schiphol. De goedkoopste moet nota bene eerst vanuit Ede naar Deventer komen. Terugweg overdag dus trein dus tientje of zo
En dan heb je geen apen die je kar in de gort rijden zonder dat je er wat van kan zeggen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://topvalet.nl/tarieven/
Wij gebruiken het natuurlijk zakelijk.
Nee, dit zijn 2 mensen die dit bedrijf hebben (zijn echt dag en nacht bereikbaar) en werken met gepensioneerde chauffeurs. Spreken over het algemeen niet heel goed engels, maar genoeg om de auto aan te nemen en af te geven. De auto staat in een garage, overdekt. Doe dit (voor mijn leidinggevenden) al zo'n jaar of 5 en meerdere keren per maand en er is nog nooit iets voorgevallen, geen krasje of niets.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan heb je geen apen die je kar in de gort rijden zonder dat je er wat van kan zeggen?
Is de beruchtste taxi van Salland "De Neuze" niet nog goedkoper?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN voor 2 weken?
Ik heb voor onder de 150 euro een taxi van Deventer naar Schiphol. De goedkoopste moet nota bene eerst vanuit Ede naar Deventer komen. Terugweg overdag dus trein dus tientje of zo
Wat wij doen kan iedereen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Bier en wijn maken is echt een ambacht. Ik drink graag gevarieerd lekker bier, en ik ben niet zo goed als @:Sarabi, dus ik koop het wel
Vast wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is de beruchtste taxi van Salland "De Neuze" niet nog goedkoper?
Door het pannekoekenontbijt hadden we weinig eetlust de rest van de dag, dus niks meer gegeten. Maar mijn lief wil altijd nog even 'iets', dus nu hebben we een glas warme melk met een chocoladebordje: een stukje puur-met-chilipeper, een stukje 95% (ken ik nog niet) en de altijd lekkere 99% van Lindt.quote:
Ja nee, daarom win jij prijzenquote:
Wat het oplevert? Hopelijk minder stress met vertrek. En wat meer geld om tijdens de vakantie uit te geven. Op het eindtotaal maakt het voor mij niets uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel.
Jullie moeten allemaal eens ophouden met je blindstaren op geld en prijs en wat het kost. Kijk eens naar wat het oplevert
wat ik steeds vergeet te vragen, waar maken jullie het bier? Want het op foto''s dat je daar best de ruimte voor nodig hebt.quote:
99 % geloof ik gewoon niet. Dan zit je pure cacao te nassen, dat is gortdroge poeier. Dat moet je niet willenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Door het pannekoekenontbijt hadden we weinig eetlust de rest van de dag, dus niks meer gegeten. Maar mijn lief wil altijd nog even 'iets', dus nu hebben we een glas warme melk met een chocoladebordje: een stukje puur-met-chilipeper, een stukje 95% (ken ik nog niet) en de altijd lekkere 99% van Lindt.
Precies datquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat het oplevert? Hopelijk minder stress met vertrek. En wat meer geld om tijdens de vakantie uit te geven. Op het eindtotaal maakt het voor mij niets uit.
Probeer het eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
99 % geloof ik gewoon niet. Dan zit je pure cacao te nassen, dat is gortdroge poeier. Dat moet je niet willen
Jonguh, da's wel de buschauffeur van 'Busje komt zo' die je dan naar Schiphol brengtquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel.
Jullie moeten allemaal eens ophouden met je blindstaren op geld en prijs en wat het kost. Kijk eens naar wat het oplevert
Oh nou. Vet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jonguh, da's wel de buschauffeur van 'Busje komt zo' die je dan naar Schiphol brengt
Nou ja, bij het koffers inchecken zei ik nog dat het zo fijn was dat mijn vlucht wel ging en toen zei de grondstewardess heel optimistisch "Ja, nog wel!"quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja die rust is raar dan he? Zeker als de winkeltjes enzo nog dicht zijn. Ik vind het ook gewoon relaxed, pas op het vliegveld en door de checks heb ik ook een soort rust, van dat er dan bijna niets meer mis kan gaan. wel een geluk dat jouw vlucht wel ging, anders is de lol er snel af denk ik.
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nee, daarom win jij prijzen
Dat kan echt niet iedereen, net zo min als buikdansen.
Gewoon in de keukenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wat ik steeds vergeet te vragen, waar maken jullie het bier? Want het op foto''s dat je daar best de ruimte voor nodig hebt.
Nou ja dan heb je alles uit handen gegeven, kun je zelf geen fouten meer maken, dat idee vooral denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja die rust is raar dan he? Zeker als de winkeltjes enzo nog dicht zijn. Ik vind het ook gewoon relaxed, pas op het vliegveld en door de checks heb ik ook een soort rust, van dat er dan bijna niets meer mis kan gaan. wel een geluk dat jouw vlucht wel ging, anders is de lol er snel af denk ik.
Wauw, dan is het helemaal geweldig dat jullie daar prijzen mee winnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon in de keukenwij hebben echt nog heel standaard materiaal. 1 weckketel.
Meeste brouwers stappen na 1x brouwen al over naar prof. spullen. Daar hebben we helaas nog geen geld voor.
Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw, dan is het helemaal geweldig dat jullie daar prijzen mee winnen.
In Hoofddorp?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gooien de auto altijd bij Spaarne gasthuis neer als we vanaf Schiphol vliegen. Kleine ¤40,- voor een week.
Oeh, is dat niet heel bitter?quote:
Nee hoor, kranten aan het lezen, eindelijk tijd voorquote:
De krant ligt hier nog. Geen zin meer in.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, kranten aan het lezen, eindelijk tijd voor
1 Keer heel vroeg in de ochtend op oudjaarsdag vanaf Hongkong gevlogen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna.quote:
Casa de Papel seizoen 3 aan het kijken.quote:
Dat klinkt leuk ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet naar bed. Gewoon niets te zeggen. Rijdende Rechter van vorige week aan het kijken. Als mod wel een geinige kwestie. Iemand sleept een online bridgeclub voor de RR omdat hij op hun forum een sanctie heeft gekregen.
Nee heb hoofdpijn en heb beauty and the beast op staan.quote:
Nee nou ja, als ik dat elke keer zou posten dat het zo ver was kon Haags_Kwartiertje rustig gaan zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet naar bed. Gewoon niets te zeggen.
Je zit hem best op zijn hielen toch? Heb de top500 even niet bij de hand mobiel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, als ik dat elke keer zou posten dat het zo ver was kon Haags_Kwartiertje rustig gaan zitten
Heeft ie hobby's?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vader wordt zaterdag 61. Maar wat geef je zo’n man voor zijn verjaardag... En hij weet zelf ook niks dus dat maakt het heel makkelijk allemaal.
Een belevenisquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vader wordt zaterdag 61. Maar wat geef je zo’n man voor zijn verjaardag... En hij weet zelf ook niks dus dat maakt het heel makkelijk allemaal.
Mwoa ik loop maar een tonnetje of 5 achterquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je zit hem best op zijn hielen toch? Heb de top500 even niet bij de hand mobiel.
Oh, wat een sneu mannetje hč...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet naar bed. Gewoon niets te zeggen. Rijdende Rechter van vorige week aan het kijken. Als mod wel een geinige kwestie. Iemand sleept een online bridgeclub voor de RR omdat hij op hun forum een sanctie heeft gekregen.
Tegenwoordig steeds vaker de tactiek om onze ouders een uitje/iets actiefs oid cadeau te doen. Uiteindelijk vinden ze dat toch vaak het leukste. Mijn ouders hebben we voor hun 50 jarig huwelijk een weekend mee de hei op genomen en mijn schoonmoeder gaat voor haar verjaardag met ons naar Analogues.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wacht, dit is hoe ik het zelf veel vaker moet doen. Dank je Flesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een belevenisNeem hem een dagje mee op vader-en-dochter-dag. Ga wat stoers doen wat hem lichamelijk nog toegestaan is, waterskieën of zo. Daarna saampjes eten, gewoon jij en hij, niemand anders. Makes him feel special. Genoeg foto's maken, over een maandje nogeens een ingelijste collage toesturen, zit je geramd voor de erfenis
Altijd blijven dromen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik loop maar een tonnetje of 5 achter
Ergens snap ik hem wel. Dit is niet te vergelijken met iets als FOK! natuurlijk. Maar overall wel sneu.quote:
Mwoa ik kan wel belangrijkere dingen verzinnenquote:
Als al je levensdoelen gehaald zijn, kan je hier nog los. Op de back-up bucketlistquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik kan wel belangrijkere dingen verzinnen
Top, ga ik over een maandje eens uitproberen denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daarprima bus verbinding vanaf daar
Ja, dat is dus echt een groot probleem.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als al je levensdoelen gehaald zijn, kan je hier nog los. Op de back-up bucketlist
Ik vond BB wel steeds beter worden, terwijl ik me aanvankelijk afvroeg hoe je in godsnaam zoveel seizoenen kon maken over een docent die drugs gaat maken om zijn chemo te betalen. Jesse is wel één van mijn favo tvserie karaktersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:15 schreef Candaasje het volgende:
Duf hier![]()
Net nog wat berekeningen gemaakt voor morgen samen met huisgenoot. Vriend nog even gesproken. En nu aan het bedenken wat ik zal gaan kijken.
Ik moet nog altijd Breaking bad eens kijken . Kwam alleen de vorige keer niet voorbij aflevering 3. Maar een van de proffen hier had heel bewust wat stoffen die in die serie gebruikt worden verwerkt in het cursusmateriaa,l, dus misschien toch eens doen.
Maar op dit moment heb ik vooral zin in een Disney film geloof ik
Zet het toch maar op de lijst. Just in case. Want lijstjesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is dus echt een groot probleem.
Oldtimer motors. Maarja wat kan ik daarmee haha.quote:
Daar maak ik mijn vader echt niet gelukkig mee haha. Ik denk dat het ook een hele awkward situatie gaat worden dan haha. Wij zijn niet-echt een gezin waarin we veel affectie tonen ofzo. We weten het wel maar we dragen het niet uit. Volg je me nogquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een belevenisNeem hem een dagje mee op vader-en-dochter-dag. Ga wat stoers doen wat hem lichamelijk nog toegestaan is, waterskieën of zo. Daarna saampjes eten, gewoon jij en hij, niemand anders. Makes him feel special. Genoeg foto's maken, over een maandje nogeens een ingelijste collage toesturen, zit je geramd voor de erfenis
Dat klinkt heel leuk. Maar dat gaat hem niet worden. Ik heb momenteel geen geld voor een weekendje weg ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds vaker de tactiek om onze ouders een uitje/iets actiefs oid cadeau te doen. Uiteindelijk vinden ze dat toch vaak het leukste. Mijn ouders hebben we voor hun 50 jarig huwelijk een weekend mee de hei op genomen en mijn schoonmoeder gaat voor haar verjaardag met ons naar Analogues.
Wel even van te voren reserverenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Top, ga ik over een maandje eens uitproberen denk ik
Nou, ga dan eens breken met die traditiequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daar maak ik mijn vader echt niet gelukkig mee haha. Ik denk dat het ook een hele awkward situatie gaat worden dan haha. Wij zijn niet-echt een gezin waarin we veel affectie tonen ofzo. We weten het wel maar we dragen het niet uit. Volg je me nog
Dat moet je wel ongeveer dezelfde dingen leuk vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mooie motor kopen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oldtimer motors. Maarja wat kan ik daarmee haha.
nja, genetica doet ook iets toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat moet je wel ongeveer dezelfde dingen leuk vinden.
Blijkbaar niet in mijn familie.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, genetica doet ook iets toch?
Bijzonderquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in mijn familie.
Extraleuk als iemand het als persoonlijke belediging ervaart als je een activiteit niet leuk vindt die zij wel leuk vindt.quote:
HET IS GEEN SANCTIEquote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HET IS GEEN SANCTIE
maar een strafmaatregel![]()
Ja, dát stukje snapte ik wel. Maar waz t verschil tussen een sanctie en een strafmaatregel?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rijdende rechter
Die van gisteren is nog leuker lucky!
Reserveren bij het ziekenhuis?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wel even van te voren reserveren
Weet ik niet, we keken alleen het laatste stukje van dat programmaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wie heeft bij web gewonnen? Mastermilo toevallig?
De eerste tijd is dat ei toch nog niet ingenesteld.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:51 schreef derLudolf het volgende:
Die dochter zat aan de wijn terwijl ze van de week bezig was d'r zelf te insemineren?
Nou ja, dán zou je het terug moeten kijken, want daar draait het vooral om bij de eiser.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, dát stukje snapte ik wel. Maar waz t verschil tussen een sanctie en een strafmaatregel?
WIJNENWIJNENWIJNENWIJNENquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De eerste tijd is dat ei toch nog niet ingenesteld.
Ordemaatregelquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HET IS GEEN SANCTIE
maar een strafmaatregel![]()
En nu komt TP erachter dat ze geadopteerd isquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, genetica doet ook iets toch?
Kun je geen korte samenvatting geven?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja, dán zou je het terug moeten kijken, want daar draait het vooral om bij de eiser.
Geen zin in hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kun je geen korte samenvatting geven?
quote:
Ik citeer enkele de Meilandjes heurquote:
Wijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van zulke mensen verwacht ik het ook welquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik citeer enkele de Meilandjes heur
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wijn?
Of dat het ei de eerste tijd niet is ingenesteld en dat je risicoloos kunt zuipen?TweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je spoilervraag snap ik niet zo, wat bedoel je?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
wie?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt TP erachter dat ze geadopteerd is
Een vriendin van mij dacht dit ook. Hoe reageer je daar op zonder dat t de vriendschap beschadigt...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Tweede
En je spoilervraag snap ik niet zo, wat bedoel je?
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat er op ELK moment minstens iemand in deze SC op een ongebruikelijke plaats dent te vertoevenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Fles, heerlijk Malta! Wij zijn pas een paar uur terug vanaf Corfu
oh well zo direct bedoelde ik het ook weer nietquote:
Zelf de keuze laten maken in wat ze doet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een vriendin van mij dacht dit ook. Hoe reageer je daar op zonder dat t de vriendschap beschadigt...
Er was een man die toeschouwer was bij een spel bij een online bridgeclub. Er was een andere man die ook toeschouwer was bij datzelfde spel. Man 2 zei dat man 1 niet welkom was om mee te kijken bij dat spel omdat man 1 man 2 zou stalken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kun je geen korte samenvatting geven?
SPOILER: uitspraakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet ik niet, we keken alleen het laatste stukje van dat programma
Ik zat vandaag in Amsterdam, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat er op ELK moment minstens iemand in deze SC op een ongebruikelijke plaats dent te vertoeven![]()
Doe ik heel erg graag aanmee
Wat is er ongebruikelijk aan Corfu? Of Malta? Of KL?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat er op ELK moment minstens iemand in deze SC op een ongebruikelijke plaats dent te vertoeven![]()
Doe ik heel erg graag aanmee
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er was een man die toeschouwer was bij een spel bij een online bridgeclub. Er was een andere man die ook toeschouwer was bij datzelfde spel. Man 2 zei dat man 1 niet welkom was om mee te kijken bij dat spel omdat man 1 man 2 zou stalken.
De bridgeclub heeft toen geen onderzoek gedaan maar wel een ordemaatregel genomen. Hierdoor werd het technisch niet meer mogelijk dat man 1 en man 2 elkaar nog zouden treffen op de site.
Man 1 sleepte de bridgeclub voor de RR. Hij vond dat hem een sanctie was opgelegd terwijl hij niets had misdaan. Zijn goede naam was bezoedeld, stalking is immers een strafbaar feit.
Er was veel geharrewar over het woord sanctie.DankjewelSPOILER: uitspraakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meiland. Kennelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over wiens dochter met een ei en wijn hebben jullie het?
Wie?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat filmpje vd verdachte van Halle ah bekijken.
Man, die is incompentent..![]()
Helaas niet incompetent genoeg om niet alsnog 2 onschuldigen te vermoorden
Van meilandquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, als we het leuk wilen houden voor iedereen is elke bestemming buiten Nederland okee. Als w echt moeilijk willen gaan doen... Meh.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er ongebruikelijk aan Corfu? Of Malta? Of KL?
Lekker ben jij, vraag je mij iets, vraag ik iets terug en dan ga je tukkenquote:
Ah ok. Ben ik ook weer bij.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meiland. Kennelijk.
Ik heb het programna (Chateau Meiland) nog nooit gezien.
Of enige HBO/Netflix-serie overigens.
Ah, echt compleet gemist geloof ikquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-extreemrechts.html
Stuur mij even een DM dan kijk ik er morgen even naar.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Reserveren bij het ziekenhuis?
Linkjes?
Will do!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stuur mij even een DM dan kijk ik er morgen even naar.
Haha nee.. Dat gaat hem niet worden. Misschien dat we binnenkort wel met heel het gezin eens naar blijdorp ofzo kunnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ga dan eens breken met die traditie
Dan zal hij er eerst een weg moeten doen of een loods bij moeten kopen haha. Ik weet niet waar hij ze allemaal vandaan haalt hoor. Maar volgens mij vermenigvuldigen ze zich.quote:
Over haarquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zit er WD40 in die kubussen?quote:
1. Nee, CubeLube is veel geavanceerderquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zit er WD40 in die kubussen?
Staat er braille op die kubussen?
Is Hip to be Square de themesong in de kubusscene?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Stomme uitslag iigAch toch Uniek. Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
2. Maar hoe kan je zo'n ding dan geblinddoekt oplossen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Nee, CubeLube is veel geavanceerder
2. Nee, competition-illegal.
3. Nee, geen flauw idee van dat hele nummer
Hoe was het dan eng? Ik probeer me te bedenken waarom het enger kan zijn, of naja dat wel, de landingsbaan kan glad zijn en wanneer het vriest moeten de vleugels enzo eerst behandeld worden maar had je ook meer last van turbulentie ofzo~En door jouw post heb ik opeens zin in sneeuw. Terwijl ik ook echt nog niet klaar ben met de zomer.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bij het koffers inchecken zei ik nog dat het zo fijn was dat mijn vlucht wel ging en toen zei de grondstewardess heel optimistisch "Ja, nog wel!"
Uiteindelijk ging hij dus wel3 uur te laat of zo. En dan opstijgen terwijl het hard sneeuwt, dat was ķķk heel indrukwekkend eng. Knettervolle vlucht overigens. Naast mij zat een knul die naar een begrafenis moest met een totaal andere vlucht, maar die ging niet en toen hebben ze hem op mijn vlucht gezet.
https://ruwix.com/the-rub(...)lindfolded-tutorial/quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
2. Maar hoe kan je zo'n ding dan geblinddoekt oplossen?
Ok, mijn interesse in jouw hobby is nu op. Dit is te veel moeite manquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://ruwix.com/the-rub(...)lindfolded-tutorial/
Ik ook niet (klaar met de zomer). Mijn vakantie is down the drain gegaan. Weer een jaar wachtenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe was het dan eng? Ik probeer me te bedenken waarom het enger kan zijn, of naja dat wel, de landingsbaan kan glad zijn en wanneer het vriest moeten de vleugels enzo eerst behandeld worden maar had je ook meer last van turbulentie ofzo~En door jouw post heb ik opeens zin in sneeuw. Terwijl ik ook echt nog niet klaar ben met de zomer.
dank je wel. Met mijn vader 15 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uniek![]()
Heb het meegemaakt bij mijn vader. Sterkte lieverd, knuf
Jammer! Toch kudo's voor zo ver gekomenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, mijn interesse in jouw hobby is nu op. Dit is te veel moeite man
Ja ik boek echt vooruitgang gelukkig. Oefen ook zo vaak mogelijk. En probeer op aangeven vd fysio dingen die hij aangeeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dank je wel. Met mijn vader 15 jaar geleden ook.
Hey naar nu het met je breuk goed gaat dan gaat het hard goed hoor.... Niet bang zijn, je spieren weten wel wat ze kunnen hebben
Jaaaaah, wacht! Nu word je mij! NIET doen!!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ik boek echt vooruitgang gelukkig. Oefen ook zo vaak mogelijk. En probeer op aangeven vd fysio dingen die hij aangeeft.
Maar op straat en in het OV ben ik angstig. Met regen extra want al mijn schoenen (incl bergschoenen) glij ik mee met nat weer. En dat is echt doodeng. En het regent nogal vaak de laatste tijd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |