Yup kansloos te klein. Je hebt rond station op langere termijn minstens 40.000 fietsplekken nodig. Zelfde geldt voor Amsterdam waar de nieuwe stallingen een doekje voor het bloeden zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zit ook die nieuwe megastalling met 12500 plaatsen al vol ja?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | +--------------+---------------+---------------+---------------+ | | IC 396 | IC 394 | IC 392 | +--------------+---------------+---------------+---------------+ | Hamburg Hbf | V 08:53 | V 12:53 | V 16:53 | | Padborg st | 10:53 - 10:59 | 14:53 - 14:59 | 18:53 - 18:59 | | Kolding st | 11:40 - 11:43 | 15:40 - 15:43 | 19:40 - 19:43 | | Odense st | 12:19 - 12:22 | 16:19 - 16:22 | 20:19 - 20:22 | | Ringsted st | 13:03 A | 17:03 A | 21:03 A | | Koebenhavn H | 13:33 A | 17:33 A | 21:33 A | +--------------+---------------+---------------+---------------+ |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | +--------------+---------------+---------------+---------------+ | | IC 393 | IC 395 | IC 397 | +--------------+---------------+---------------+---------------+ | Koebenhavn H | V 07:26 | V 11:26 | V 15:26 | | Ringsted st | V 07:55 | V 11:55 | V 15:55 | | Odense st | 08:37 - 08:40 | 12:37 - 12:40 | 16:37 - 16:40 | | Kolding st | 09:15 - 09:18 | 13:15 - 13:18 | 17:15 - 17:18 | | Padborg st | 09:59 - 10:02 | 13:59 - 14:02 | 17:59 - 18:02 | | Hamburg Hbf | 12:02 A | 16:02 A | 20:02 A | +--------------+---------------+---------------+---------------+ |
Wat denk je, zeker, maar ding is zo groot dat je met wat creativiteit altijd wel een plekje vindt ook al staat er VOL.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zit ook die nieuwe megastalling met 12500 plaatsen al vol ja?
Volgens mij had het te maken met de route waar de trein nu over rijdt, die is nu wel geschikt (capaciteit, veiligheid, iets) en eerder nog niet? en die diesel ICE's die mochten volgens mij gewoon niet meer rijden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:11 schreef James1988 het volgende:
Ik gok een stukje historie (de Grote Belt-brug is er pas 22 jaar) en plaatselijke belangen (tussengelegen steden).
Lijkt me niet. IC3s worden al jaren gebruikt op verbindingen tussen Kopenhagen en Kolding / Esbjerg, en ook voor treinen via Flensburg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef bork het volgende:
[..]
Volgens mij had het te maken met de route waar de trein nu over rijdt, die is nu wel geschikt (capaciteit, veiligheid, iets) en eerder nog niet? en die diesel ICE's die mochten volgens mij gewoon niet meer rijden.
Is er eigenlijk al bekend welk type rijtuigen, welke samenstelling etc.?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:25 schreef James1988 het volgende:
De Denen krijgen halverwege 2021 een zooitje Vectrons geleverd, en zouden in 2022 nieuwe rijtuigen moeten ontvangen. (...)
Het laatste wat erover bekend is, is dat Siemens, Bombardier en Talgo op de shortlist staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:44 schreef BLS het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al bekend welk type rijtuigen, welke samenstelling etc.?
Hadden we het vorige week al over toch? Die Vindobona revivalquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef bork het volgende:
Vanaf 4 mei gaat er een trein (Railjet) rijden tussen Berlijn en Graz, via Praag en Wenen. https://www.morgenpost.de(...)der-Wien-fahren.html
Hmmm waarop zijn ze overgestapt dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:57 schreef Fixers het volgende:
Die buffels kunnen heus nog wel een doel dienen.
'Treinen die zonder bovenleiding kunnen rijden.'
https://nos.nl/artikel/23(...)en-en-hoofddorp.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |