Bij NS is het ook goedkoper, daar hangt alleen een Netgear routertje van twee tientjes in iedere bak en daarom is het zo bagger.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Werkt dat dan wel? Als het bij de NS ook zoveel heeft gekost zou je denken dat er goedkopere manieren zijn om mensen te ergeren
en is wifi tegenwoordig nog zo'n investering waard?
Is ie verhuisd naar Almelo de Riet ja?quote:
Of misschien is het gewoon schermen met idiote bedragen zodat mensen vanzelf gaan zeggen "oh laat dan maar zitten" net zoals die toiletten in SLT die de jaarlijkse defensiebegroting van half Afrika per stuk moesten kosten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:02 schreef Eix het volgende:
Misschien is het bedrag inclusief de kosten van een data-abonnement voor de gehele levensduur van het rijtuig?
Verrek ja. Het stationsgebouw lijkt zelfs niet eens op Borne...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is ie verhuisd naar Almelo de Riet ja?
Vast niet, dat wifi is voor zijn verbinding naar buiten nog steeds afhankelijk van het 2G/3G/4G/5G netwerk van een mobiele provider. En laat Duitsland staat nou niet echt bekend om een goed mobiel netwerk...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Werkt dat dan wel? Als het bij de NS ook zoveel heeft gekost zou je denken dat er goedkopere manieren zijn om mensen te ergeren
en is wifi tegenwoordig nog zo'n investering waard?
Nog afgezien van de technische uitdagingen levert dat nog steeds geen 100% dekking op in Duitsland.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef James1988 het volgende:
Daarom verbindt dat ding met alle mobiele netwerken die er zijn en wordt het beste netwerk gebruikt.
DDZ? Zoveel hebben ze daar nou ook weer niet van op voorraadquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag heeft de NS middels een bericht bekend gemaakt dat de spitstrein Alkmaar-Haarlem definitief vervangen zal worden door DDZ. DDM-1 zal volgens dit bericht terzijde gaan.
detail: het bericht is in de loop van middag van internet gehaald.
de e-locs 1700 van de Houtrakpolder zijn nu wel allemaal naar HKS Metals afgeleverd. Er is dus wat ruimte om DDM-1 te stallen. Echter had ik eerder DDAR verwacht, dat materieel was nagenoeg ongewijzigd weer de baan op geslingerd. DDM-1 had nog nette nieuwe bekleding gekregen in de eerste klas.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DDZ? Zoveel hebben ze daar nou ook weer niet van op voorraad
Er kan in december wat doorgeschoven worden van Zwolle-Utrecht (daar gaat dan 100% SNG rijden).quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DDZ? Zoveel hebben ze daar nou ook weer niet van op voorraad
Dit ja, verre van zelfs. In grote delen van Duitsland mag je blij zijn als je überhaupt bereik hebt, laat staan internet via 3G of 4Gquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:18 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Nog afgezien van de technische uitdagingen levert dat nog steeds geen 100% dekking op in Duitsland.
Kijk, en degelijke kooi van Faraday constructie dusquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:09 schreef James1988 het volgende:
De constructie van die rijtuigen helpt ook niet mee. Ook in Nederland heb ik in de IC Berlijn een stuk minder goed bereik dan in een VIRM of ICM op dezelfde route.
Kosten die stops veel extra? Trans-Siberïe of Transmongolië lijken mij ook wel mooi, maar er liggen denk ik best wel wat leuke plaatsen aan die lijn, dan is het toch haast zonde om niet in een aantal niet een aantal een of twee dagen te blijven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:17 schreef greavy het volgende:
Volgend jaar met de Trans-Mongolië Expres samen met mijn zus. Maar dan onderweg 2 stops, dus niet rechtstreeks van Moskou naar Beijing.
Vancouver-Toronto doe ik wel zonder stops. Trein gaat dwars door de Canadese Rockies oa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |