Desnoods zet je er een enkeldeks bak tussen die je na 2045 kunt hergebruiken elders..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:02 schreef Fred2 het volgende:
VIRM is modulair gemaakt, dus je hoeft alleen maar een paar nieuwe tussenbakken te maken.
Dan je nog kiezen of je de bestaande stellen wil verlengen of dat je overal een bak uithaalt, een nieuwe bak met gelijkvloerse instap er tussen zet en dan met nieuwe kopbakken extra stellen samenstelt.
DDZ idem dito.
Je zou dan rond 2045 de VIRM-bakken kunnen vervangen door nieuwe DD-bakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 12:29 schreef Peter het volgende:
Desnoods zet je er een enkeldeks bak tussen die je na 2045 kunt hergebruiken elders..
Je zou er voor kunnen kiezen om 1 toegang te maken over de trein, voldoe je aan de eis! (Y)quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:25 schreef ReisT het volgende:
VIRM aanpassen aan de nieuwe toegankelijkheideisen vond de minister dan weer niet nodig. Want dat was zonde van de miljoenen om die in 2030 te verbouwen en na 2045 niet meer in te zetten...
Dat wel, maar het moet ook niet zo zijn als als je 1,80 lang bent al klem zit tussen de stoelenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:41 schreef James1988 het volgende:
Ik vind de stoel waar zij in zit er wel veel uitnodigender en comfortabeler uitzien dan de stoel voor haar.
Mooi, NS neemt de prijsverhoging dezelfde dag nog overquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:07 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Op piekdagen kun je als NS de prijs omhoog gooien van fietsdagkaarten. Dat zorgt dan voor een iets lagere vraag. Sowieso moet je fietsen niet in grote hoeveelheden in de trein willen hebben. Dat levert alleen maar vertraging op.
Het stimuleren van OV-fietsgebruik kan de vraag alsnog accomoderen. Voorzover dat nu nog niet gedaan wordt kun je in de zomermaanden OV-fietsen van forensenstations verplaatsen naar toeristische plekken.
Bel Peter R de Vries anders ff voor een praktijktest...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wel, maar het moet ook niet zo zijn als als je 1,80 lang bent al klem zit tussen de stoelen
Goed plan. Is het alibi ook direct geregeldquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Bel Peter R de Vries anders ff voor een praktijktest...
Hah, vet, daar ga ik gelijk een proefabo op nemen, dankjewel!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:31 schreef _JdM_ het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)dienst-over-treinen/
Erik de Zwart heeft een streamingsdienst over treinen gelanceerd: 24trains.tv . Eerste twee weken gratis te proberen
Dat is niet goedkooptwitter:tmmd twitterde op woensdag 23-10-2019 om 14:57:10 Die Ausstattung mit WLAN kostet für jeden einzelnen Wagen ca. 20.000¤. Insgesamt werden 30 Millionen dafür investiert. #DBME19 reageer retweet
Ah, Juliën-City.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:34 schreef dennistd het volgende:
Maar even voor trein aan het spelen vanavond:
[ afbeelding ]
Werkt dat dan wel? Als het bij de NS ook zoveel heeft gekost zou je denken dat er goedkopere manieren zijn om mensen te ergerenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:31 schreef dennistd het volgende:Dat is niet goedkooptwitter:tmmd twitterde op woensdag 23-10-2019 om 14:57:10 Die Ausstattung mit WLAN kostet für jeden einzelnen Wagen ca. 20.000¤. Insgesamt werden 30 Millionen dafür investiert. #DBME19 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |