Dat kan, de ene groep zal meer well-geared spelers hebben die Horde spelen dan Alliance en een andere groep heeft weer het tegenovergestelde. Questular zit waarschijnlijk in een andere groep. Tot z'n eigen ergernisquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik speel beide facties en dit klopt. Maar in mijn battlegroep win je toch echt vaker als je horde speelt.
Het kan best zijn dat op een server één van de facties vaker wint. En dat is dan gewoon aantoonbaar. En heel wat anders dan mensen die factie X spelen zijn kut in PvPquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik speel beide facties en dit klopt. Maar in mijn battlegroep win je toch echt vaker als je horde speelt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:08 schreef babylon het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat op een server één van de facties vaker wint. En dat is dan gewoon aantoonbaar. En heel wat anders dan mensen die factie X spelen zijn kut in PvP
Yup. Als je beide facties speelt dan lees je altijd dezelfde opmerkingen in de bg chatsquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:08 schreef babylon het volgende:
Het kan best zijn dat op een server één van de facties vaker wint. En dat is dan gewoon aantoonbaar. En heel wat anders dan mensen die factie X spelen zijn kut in PvP
Behalve in Arathi Basin, volgens mij is dat de enige battleground waar ik win van Russenquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yup. Als je beide facties speelt dan lees je altijd dezelfde opmerkingen in de bg chatsErgo: mensen spelen kut, ongeacht de factie. Alhoewel, over het algemeen Russische spelers altijd heel erg georganiseerd lijken
Het gaat niet om een mening. Jij beweert dat mensen die Horde spelen, niet kunnen pvp-en. Dat is een feit. Nou, toon maar aan dan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]erg hè mensen die een andere mening hebben.
in AV wint alliance overigens bijna altijd. Heb me wel eens afgevraagd of dat aan het design van de bg ligt. Als ik alliance speel dan winnen we, als ik horde speel dan verliezen we eigenlijk standaard.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Behalve in Arathi Basin, volgens mij is dat de enige battleground waar ik win van Russen![]()
Als ik ze zie in AV, dan vertrek ik vrijwel meteen
Even Napoleon roepen dan maar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijkbaar zijn de Russische servers down vanwege DDOS. Maar nu invaden ze EU servers en mijn trade chat wordt volgespammed met russisch.
Herkenbaar, gisteren hadden we wel iemand die continu de vlag pakte. Had wel maar 70k health maar de intentie was er.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:12 schreef Drizzt het volgende:
Wat ik me van WSG herinner (en dat is dan 99% als Horde) is dat het meerendeel van de Horde altijd naar het midden gaat om daar te knokken terwijl de Alliance er omheen probeert te lopen. Ik weet niet hoe vaak ik in CAPS heb getypt dat we voor die godverdomse kutvlag moeten gaanEn reactie ho maar.
Lekker dan, nog meer russen in de bg's.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijkbaar zijn de Russische servers down vanwege DDOS. Maar nu invaden ze EU servers en mijn trade chat wordt volgespammed met russisch.
Elke dag alle dailies sowieso.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:50 schreef Questular het volgende:
Alleen nog rustbolt recistance en ik kan eindelijk vliegen. Hoe farm ik daar rep het snelste?
quote:How to Gain Reputation
To gain reputation with this faction, players need to first complete the Mechagon questline up to Welcome to the Resistance to unlock daily and world quests on Mechagon. Outside of these two methods, killing every rare on Mechagon for the first time and turning in quest items from completing each pet battle world quest for the first time will award additional reputation with this faction.
Deze helpt ook nog:quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:10 schreef Questular het volgende:
Pfff ben pas friendley dit gaat wel even duren met 6 uurtjes wow per week...
Super, thx!quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze helpt ook nog:
https://www.wowhead.com/item=168960/contract-rustbolt-resistance
Het duurde ff maar ik heb hem. Ik zat op 95% en ging nog maar een keertje naar de mine en opeens hadden we zomaar gewonnen (Alliance kan er geen kut van normaal) en kreeg ik de achievement en de mount. Blijkbaar krijg je voor winst ook 'punten'.quote:Op vrijdag 8 november 2019 07:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken wachten event duurt 7 januari. Na 2 weken zal het wel rustigere zijn
Ram is toch wel high res?? Al die oude vanilla mounts zijn nog los resquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het duurde ff maar ik heb hem. Ik zat op 95% en ging nog maar een keertje naar de mine en opeens hadden we zomaar gewonnen (Alliance kan er geen kut van normaal) en kreeg ik de achievement en de mount. Blijkbaar krijg je voor winst ook 'punten'.
De mount is niet geweldig overigens, de normale AV mount had ik al, deze is bijna hetzelfde.
Voor mij is hij bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ram is toch wel high res?? Al die oude vanilla mounts zijn nog los res
Die kost 5 miljoen toch. In geen 5 miljoen jaar krijg ik dat bij elkaarquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:11 schreef cherrycoke het volgende:
De brutosaurus gaat eruit met shadowlands, dit word een FoS. Lekker content verwijderen zodat mensen tokens gaan kopen.
Lekker bezig![]()
groot gelijk, het is een stukje content verwijderen ook gold farmen is content.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kost 5 miljoen toch. In geen 5 miljoen jaar krijg ik dat bij elkaar![]()
Ik zag het al op twitter voorbijkomen, iedereen mad.
Je schijnt hem nog te kunnen krijgen via het BMAH in de toekomst.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:11 schreef cherrycoke het volgende:
De brutosaurus gaat eruit met shadowlands, dit word een FoS. Lekker content verwijderen zodat mensen tokens gaan kopen.
Lekker bezig![]()
oftewel je krijgt hem dan echt nooit als mensen goldcap er tegen aangooienquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je schijnt hem nog te kunnen krijgen via het BMAH in de toekomst.
Ik vermoed dat mensen met veel gold het nu al wel gekocht hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:50 schreef cherrycoke het volgende:
oftewel je krijgt hem dan echt nooit als mensen goldcap er tegen aangooien
ik verwacht niet dat deze het minder dan 5m gold op de BMAH gaat doen vanwege de rarityquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mensen met veel gold het nu al wel gekocht hebben.
gewoon 25 tokens kopenquote:Op vrijdag 22 november 2019 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kost 5 miljoen toch. In geen 5 miljoen jaar krijg ik dat bij elkaar![]()
Ik zag het al op twitter voorbijkomen, iedereen mad.
500 euro 1 token kost 20 euroquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan kwijt? Ik heb geen idee.
Ja dan moet je echt heeeel lang sparenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:18 schreef Evertjan het volgende:
ik zit helemaal in Classic tegenwoordig dus 5 miljoen gold klinkt echt absurd dan
Ik heb 50k in retail dus voor mij klinkt het ook absurdquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:18 schreef Evertjan het volgende:
ik zit helemaal in Classic tegenwoordig dus 5 miljoen gold klinkt echt absurd dan
Ik vind het voor BfA ook absurd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:18 schreef Evertjan het volgende:
Whut?! Ik moet weer gaan spelen zie ik alquote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef Karina het volgende:
Levellen in olde AV gaat als een malle van de week binnen 2,5 uur van lvl 11 naar lvl 120!
Ik ga nu ook gewoon wat low level alts levellen. Heb er nog een paar tussen de 30-60 zoiets.
Wtfquote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef Karina het volgende:
Levellen in olde AV gaat als een malle van de week binnen 2,5 uur van lvl 11 naar lvl 120!
Ik ga nu ook gewoon wat low level alts levellen. Heb er nog een paar tussen de 30-60 zoiets.
Ik heb hem ook gekocht de super schattig.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:12 schreef lifeblind het volgende:
Wat is Dottie een schatje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shit! Van 11 naar 120 in 2,5 uur klonk fantastischquote:
Helaasquote:Op donderdag 5 december 2019 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Shit! Van 11 naar 120 in 2,5 uur klonk fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |