For Pathfinder I moest je wel degelijk questlines (Loremaster of Kul Tiras voor Alliance en Zandalar Forever voor Horde) doen. En je hebt I en II nodig voor flying.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Quest line? Moet je niet gewoon die Mechagon en Nazjatar factions grinden tot Revered ofzo?
Dat duurt nog wel ff, krijgen eerst patch 8.3 nog (vermoedelijk einde van het jaar). Gok de expansion pas rond juni/juli ofzo op z'n vroegstquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwe expansion op komst las ik.
Shadowlands
Hopelijk beetje vlot want ik ben bijna uitgespeeld en classic heb ik geen zin in, ik vind de beginquests nu al te traag en onhandig gaan, met respawns van loot waar je op moet wachten, niet alles wat gedeeld is in een groep, etc.
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, krijgen eerst patch 8.3 nog (vermoedelijk einde van het jaar). Gok de expansion pas rond juni/juli ofzo op z'n vroegst
Er was ook een achievement waarbij je iets van 2 dungeons en een raid (weet het niet meer) moest doen, dat was niet voor flying. Mijn vriend heeft die niet gedaan en kreeg gewoon flying zodoende dat ik erachter kwam dat ik dat helemaal niet had hoeven doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
For Pathfinder I moest je wel degelijk questlines (Loremaster of Kul Tiras voor Alliance en Zandalar Forever voor Horde) doen. En je hebt I en II nodig voor flying.
Niet iedereen kan ditquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hoeft allemaal niet zo snel mogelijk hè. Je kan er ook gewoon van genieten en rustig aan doen.
Tot volgende weekquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dit, nee ben er wel klaar mee, uninstalled. Ik ga even een hele lange break nemen en dan zie ik nog wel of ik ooit terugkeer.
Nooit last mee gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 02:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik speel rogue dus eigenlijk wil niemand je
Ja oké, maar dat had iedereen toch al maanden geleden klaar?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
For Pathfinder I moest je wel degelijk questlines (Loremaster of Kul Tiras voor Alliance en Zandalar Forever voor Horde) doen. En je hebt I en II nodig voor flying.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Nooit last mee gehad.
Ik denk dat het probleem dat ze je niet willen, vooral tussen toetsenbord en stoel zit.
Niet als je nu pas BfA ging spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ja oké, maar dat had iedereen toch al maanden geleden klaar?
Dat is onzin, op mijn server is rogue samen met mage de meest gespeelde class, om dan een raid spot te vinden in een nieuwe semi hardcore guild is op zijn zachtst gezegd redelijk lastig nu het spel al een tijdje uit is. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar ik heb geen motivatie om op zoek te gaan op het moment.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Nooit last mee gehad.
Ik denk dat het probleem dat ze je niet willen, vooral tussen toetsenbord en stoel zit.
Denk het nietquote:
. Volgens mij kan je hier je flying progression checken https://www.wowhead.com/flyingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nieuwe expansionquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van? Sorry, niet gevolgt wel benieuwd
Ze was ook nooit echt wegquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:53 schreef Civilian het volgende:
Nou, de titel van dit topic klopt ook niet echt meer
Goed dat je het zeiquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:53 schreef Civilian het volgende:
Nou, de titel van dit topic klopt ook niet echt meer
Nice. Is Sylv niet iets wat overpowered hier?quote:
Ja beter, ben je sneller door die oude content heenquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Level squeeze!
Current max-level characters will begin Shadowlands at level 50 and work toward the new level cap of 60.
nog sneller???quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja beter, ben je sneller door die oude content heen
Van?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:40 schreef Kyran het volgende:
Square Enix belde, willen graag hun expansion terug.
Vertel?quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
lore is nu wel helemaal met de grond gelijk gemaakt zeg.
Alsof Blizz nog iets geeft om Warcraft lorequote:Op vrijdag 1 november 2019 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
lore is nu wel helemaal met de grond gelijk gemaakt zeg.
Al jaren niet meer helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof Blizz nog iets geeft om Warcraft lore
de hele reden dat sylvanas bestaat is mede mogelijk gemaakt door de lich king, zij is een banshee hij de lich king.quote:
Final Fantasy XIV: Shadowbringersquote:
twitter:FF_XIV_EN twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 23:46:27Good luck in the Shadowlands, @Warcraft! https://t.co/l4encZ2cjn reageer retweet
Ben wel een beetje klaar met een gevallen Horde leider die weer ergens een portal opent..quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de hele reden dat sylvanas bestaat is mede mogelijk gemaakt door de lich king, zij is een banshee hij de lich king.
Tja, niemand kent dat spel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Final Fantasy XIV: Shadowbringers
Zelfde idee qua naam, verhaal en content.
Square Enix kon niet laten om even een vriendelijke tweet te postentwitter:FF_XIV_EN twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 23:46:27Good luck in the Shadowlands, @:Warcraft! https://t.co/l4encZ2cjn reageer retweet
Klinkt heel goed. Nooit meer naar Legion of TBC.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:24 schreef Karina het volgende:
levellen in alle gebieden klinkt wel goed. Alleen lijkt me bijvoorbeeld Icecrown wat lastig als je nog niet kunt vliegen. Wat je denk ik nog niet kan op lvl 10.
Levelen in Draenor. Chests openen en bonusdingen doen. Klaarquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klinkt heel goed. Nooit meer naar Legion of TBC.
Nieuw startgebied van 1-10, dan van 11-50 in een expansion als ik het goed begrijp l.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:03 schreef Drizzt het volgende:
Elk stuk ineens tot lvl 60? Hoe moet ik dat voor me zien? Kun je als lvl 1 naar Northrend of het Outland van Legion en daar al questen vanwege level scaling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |