En hoe heet het met een Tarzan xl model?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:06 schreef Kopiko het volgende:
Overigens is pegging kontneuken met een kleine voorbinddildo.
Uuuuh... gewoon: kontneuken met een voorbinddildoquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:21 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
En hoe heet het met een Tarzan xl model?
Waarom specifiek met een kleine?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:06 schreef Kopiko het volgende:
Overigens is pegging kontneuken met een kleine voorbinddildo.
Hoezo? Houden van anale seks maakt niet dat je op mannen valt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Dan kun je je toch net zo goed laten neuken door een kerel.
En daarbij is anale seks gay?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Dan kun je je toch net zo goed laten neuken door een kerel.
Klopt dit @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef Banaanvragen het volgende:
Vraag het aan de oude keeper van ado den haag
schijnt daar nogal vaak voor te komen in die regio
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Voor wie er niet bekend mee is: je met een voorbinddildo in je reet laten neuken door een vrouw.
Wie heeft het wel eens geprobeerd en wie vindt het lekker? Kom je dan ook harder klaar?
LHBTQGUHT, jonguhquote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
God
Je laten neuken in je reet door een vrouw, wat gebeurt er toch met mannen
Politici zijn hier goed in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Voor wie er niet bekend mee is: je met een voorbinddildo in je reet laten neuken
Door een man is veel mannelijker dus?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
God
Past het niet in je plaatje van ‘de man’?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
God
Omdat ik hou van sterke mannen. Niet van mannen die zich in hun reet laten nemen door een vrouw. Waar is hun eergevoel?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Past het niet in je plaatje van ‘de man’?
Je oordeelt een hoop en legt jezelf veel druk op. Waarom maakt dit iets los bij je? Zou je het zelf ook willen proberen, maar geeft het kortsluiting omdat je denkt dat een man een bepaald soort handelingen moet uitvoeren om man te zijn?
Wat zou jij wel eens willen proberen dat buiten je kaders valt?
Sommige homo's kunnen jou zo hard in elkaar beuken dat jij je ook geen man meer voelt.. Dan zijn hun meer man dan jijquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik hou van sterke mannen. Niet van mannen die zich in hun reet laten nemen door een vrouw. Waar is hun eergevoel?
Ik vind dat geen mannen. En nee, ik heb daar geen behoefte aan.
Eer? Je hebt seks met je vrouw, daar komt toch geen eer bij kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik hou van sterke mannen. Niet van mannen die zich in hun reet laten nemen door een vrouw. Waar is hun eergevoel?
Er zullen wel meer mannen zijn die jouw type niet zijn, daar hoef je toch niet zo boos over te zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me door anderen laat leiden? Ik laat me leiden door mijn eigen mening. En je hebt geen seks met je vrouw, je vrouw heeft seks met jou. Je wordt geneukt door een vrouw. Lees die vorige zin nog eens hardop.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eer? Je hebt seks met je vrouw, daar komt toch geen eer bij kijken.
Grappig dat je sterk hangt aan wat iemand in de slaapkamer doet. Als iets er niets mee te maken heeft.. laat je niet zo leiden door wat anderen denken of vinden en geniet gewoon van het leven.
Echte mannen laten zich niet in hun kontje nemen door een vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:49 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mannen zijn die jouw type niet zijn, daar hoef je toch niet zo boos over te zijn?
ja prima dat jij dat vindt, en jij vindt alleen echte mannen aantrekkelijk, ook best, maar dan hoef je toch niet kwaad te zijn dat er ook andere types bestaan? Ik snap dat echt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Echte mannen laten zich niet in hun kontje nemen door een vrouw
Niet om mijzelf te verdedigen, maar euhh ik val wel onder de categorie sterke mannen bv door mn hobby powerliften. Maar ik laat mij ook neuken door mn vriendin met alles erop en eraan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat je over eer praat en handelingen in een slaapkamer. Dus jij laat dingen, omdat je het oordeel van anderen al voelt in je lijf. Je zou niet sterk zijn als je je laat nemen door een vrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me door anderen laat leiden? Ik laat me leiden door mijn eigen mening. En je hebt geen seks met je vrouw, je vrouw heeft seks met jou. Je wordt geneukt door een vrouw. Lees die vorige zin nog eens hardop.
Nee dan ben je duidelijk geen man.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:37 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Niet om mijzelf te verdedigen, maar euhh ik val wel onder de categorie sterke mannen bv door mn hobby powerliften. Maar ik laat mij ook neuken door mn vriendin met alles erop en eraan.
Ben ik nu een man of niet? Of wat is de definitie van een sterke man?
Nee, volgensmij snap jij het niet helemaal. Je eigen eer. Je eigen mannelijkheid. Kan jij jezelf nog oprecht in de spiegel aankijken met de gedachte dat je in je kontje wordt genomen door een vrouw?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat je over eer praat en handelingen in een slaapkamer. Dus jij laat dingen, omdat je het oordeel van anderen al voelt in je lijf. Je zou niet sterk zijn als je je laat nemen door een vrouw.
Seks gaat twee kanten op. Jij doet nu net of alleen diegene die “neemt” seks heeft.
Als je het nou lekker vind om iets in je kont te krijgen. Mooi gaan toch!?
Haha, ik snap het prima. Seks is voor mij doen wat prettig is, in overeenstemming met een ander.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, volgensmij snap jij het niet helemaal. Je eigen eer. Je eigen mannelijkheid. Kan jij jezelf nog oprecht in de spiegel aankijken met de gedachte dat je in je kontje wordt genomen door een vrouw?
Zou ik absoluut niet kunnen, ik vind het niet mannelijk om aan zulke handelingen te doen. Heeft niets te maken wat anderen er van vinden, maar wat ik er zelf van vind.
Je legt jezelf beperkingen op in een slaapkamer waar behalve je partner niemand toegang heeft?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, volgensmij snap jij het niet helemaal. Je eigen eer. Je eigen mannelijkheid. Kan jij jezelf nog oprecht in de spiegel aankijken met de gedachte dat je in je kontje wordt genomen door een vrouw?
Zou ik absoluut niet kunnen, ik vind het niet mannelijk om aan zulke handelingen te doen. Heeft niets te maken wat anderen er van vinden, maar wat ik er zelf van vind.
Interessanter is.. Wat maakt je dan een man?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee dan ben je duidelijk geen man.
Echte hetero mannen zijn ten aller tijden top, ongeacht waar zij hun piemel insteken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:47 schreef Linkse_krijger het volgende:
Je als hetero man anaal laten vernederen
Zelfs geen vingertje bij het pijpen?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echte hetero mannen zijn ten aller tijden top, ongeacht waar zij hun piemel insteken.
Of je vrouw nog durven aankijken. Vrouwen die hier aan meewerken begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zelfs geen vingertje bij het pijpen?
Binnenkort pegging in je urinebuis? Je moet immers alles eens geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:04 schreef Genk_Jan het volgende:
Nooit geprobeerd. Wel het betere rimwerk, zowel geven als krijgen. Je weet niet wat je mist.
Maar je moet alles eens geprobeerd hebben, dus wie weet in de toekomst eens. Bekrompen geesten hierboven.
Nee hoor, om de manier van reageren op mensen die het wel doen of weleens zouden proberen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:21 schreef Harlekien het volgende:
Bekrompen geesten omdat we niet een vrouw ons in onze reet laten nemen.
Tip: Laat je nemen in de badkamer met uitzicht op de spiegel en kijk jezelf goed aanquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:57 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Nee hoor, om de manier van reageren op mensen die het wel doen of weleens zouden proberen.
Ben je een Marokkaan met je eer dit en eer dat?? Neem je ook eerwraak als iemand er een vingertje bij jou erin stopt?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dan krijgt ze waarschijnlijk een flinke mep.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ben je een Marokkaan met je eer dit en eer dat?? Neem je ook eerwraak als iemand er een vingertje bij jou erin stopt?
Ik ben geen Marokkaan, en nee ik hoef niets in mijn reet want ben geen hommo. En heb eergevoel, jij blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ben je een Marokkaan met je eer dit en eer dat?? Neem je ook eerwraak als iemand er een vingertje bij jou erin stopt?
Je hebt nogal last van je eergevoel blijkbaar. Ik zou niet willen ruilen met je.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan, en nee ik hoef niets in mijn reet want ben geen hommo. En heb eergevoel, jij blijkbaar niet.
Je doet alsof eergevoel iets slechts isquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je hebt nogal last van je eergevoel blijkbaar. Ik zou niet willen ruilen met je.
Het hindert jou in je seksleven. Dat lijkt mij niet iets fijns.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je doet alsof eergevoel iets slechts is
Mijn seksleven is meer dan prima zonder dat ik in m'n kont geneuk wordtquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het hindert jou in je seksleven. Dat lijkt mij niet iets fijns.
Sorry? Dat ik mij alleen door de grenzen van mijn partner laat beperken en niet door zoiets achterhaalds als 'eergevoel'?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mijn seksleven is meer dan prima zonder dat ik in m'n kont geneuk wordt
I feel sorry for you
Nee ik heb medelijden met je dat je een stuk plastic in je reet nodig hebt om een goed seksleven te hebben, dat heb ik niet namelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Sorry? Dat ik mij alleen door de grenzen van mijn partner laat beperken en niet door zoiets achterhaalds als 'eergevoel'?![]()
Weet je zeker dat je niet latent homo ben trouwens?
*Steekt vinger op.quote:Voor wie er niet bekend mee is: je met een voorbinddildo in je reet laten neuken door een vrouw.
Wie heeft het wel eens geprobeerd en wie vindt het lekker? Kom je dan ook harder klaar?
Jouw tolerantieniveau is volgens mij ook beneden elk niveau zo te merken. Mijn gevoel zegt dat jouw eergevoel je ook in het dagelijks leven in de weg zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mijn seksleven is meer dan prima zonder dat ik in m'n kont geneuk wordt
I feel sorry for you
Ik ben een vrouw en krijg dus wat anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee ik heb medelijden met je dat je een stuk plastic in je reet nodig hebt om een goed seksleven te hebben, dat heb ik niet namelijk
Man man man, ik ga er maar verder niet op in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 00:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee ik heb medelijden met je dat je een stuk plastic in je reet nodig hebt om een goed seksleven te hebben, dat heb ik niet namelijk
Het lijkt me een enorm onzeker personage. Komt vanzelf goed als je wat ouder wordt hoor, dan maakt het je steeds minder uit wat anderen van je denken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:47 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Jouw tolerantieniveau is volgens mij ook beneden elk niveau zo te merken. Mijn gevoel zegt dat jouw eergevoel je ook in het dagelijks leven in de weg zit.
Dus omdat iemand het niet ziet zitten om door zijn vrouw in zijn kont geneukt te worden is iemand meteen een onzeker personage? Geldt dat ook voor vrouwen die voor geen miljoen anaal willen? Als iemand niet wil dan wil die niet. Einde discussie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:31 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Het lijkt me een enorm onzeker personage. Komt vanzelf goed als je wat ouder wordt hoor, dan maakt het je steeds minder uit wat anderen van je denken.
Daar gaat het niet om. Het gaat om hoe er gereageerd wordt op mensen die het mogelijk wél zien zitten. Hoe komt het dat je daar zo opgefokt van raakt? Toch ergens een diep verlangen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dus omdat iemand het niet ziet zitten om door zijn vrouw in zijn kont geneukt te worden is iemand meteen een onzeker personage? Geldt dat ook voor vrouwen die voor geen miljoen anaal willen? Als iemand niet wil dan wil die niet. Einde discussie.
Beetje compensatiegedrag dus omdat diep van binnen weet dat het triest is dat een vrouw je anaal neukt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:01 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Man man man, ik ga er maar verder niet op in.
Anyway wij hebben er dus wel plezier aan, mijn vriendin geniet ervan ik geniet ervan en wat wil je nog meer. En als we dan de rollen omdraaien neuk ik haar anaal en choke ik haar mss ook nog wel ff gewoon om het lekker mannelijk te houden.
Ik zou niet weten hoequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:47 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Jouw tolerantieniveau is volgens mij ook beneden elk niveau zo te merken. Mijn gevoel zegt dat jouw eergevoel je ook in het dagelijks leven in de weg zit.
De onzekerheid straalt er vanaf inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 10:31 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Het lijkt me een enorm onzeker personage. Komt vanzelf goed als je wat ouder wordt hoor, dan maakt het je steeds minder uit wat anderen van je denken.
Nouja, dat je je zo vreselijk druk maakt om wat anderen doen is een tikkeltje opmerkelijk, in elk geval.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:37 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De onzekerheid straalt er vanaf inderdaad![]()
Waarom boeit het jullie zo wat ik vind? Zit daar niet een tikkeltje onzekerheid? Boeit het jullie toevallig wat ik van jullie rare seksgewoontes vind?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nouja, dat je je zo vreselijk druk maakt om wat anderen doen is een tikkeltje opmerkelijk, in elk geval.
Dat boeit mij helemaal geen reet (quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarom boeit het jullie zo wat ik vind? Zit daar niet een tikkeltje onzekerheid? Boeit het jullie toevallig wat ik van jullie rare seksgewoontes vind?
Het stoort me meer dat we dit maar normaal moeten vinden, maar dat is het eigenlijk totaal niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat boeit mij helemaal geen reet (), maar het boeit jou andersom wel enorm veel, anders zou je niet zo reageren. Leven en laten leven.
Wat is normaal? Niemand heeft het monopolie recht op wat normaal is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het stoort me meer dat we dit maar normaal moeten vinden, maar dat is het eigenlijk totaal niet.
Das het punt toch niet. Je moet niet doen wat je niet wil, maar iets niet doen omdat het niet mannelijk zou zijn is jezelf belemmeren. Waarom zou je een beeld hoog moeten houden, waar niemand in geinteresseerd is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dus omdat iemand het niet ziet zitten om door zijn vrouw in zijn kont geneukt te worden is iemand meteen een onzeker personage? Geldt dat ook voor vrouwen die voor geen miljoen anaal willen? Als iemand niet wil dan wil die niet. Einde discussie.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het stoort me meer dat we dit maar normaal moeten vinden, maar dat is het eigenlijk totaal niet.
Luister droeftoeter, ik probeer het al niet persoonlijk te maken. Doe dat andersom dan ook niet, of loop je wat te trollen hier?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:36 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Beetje compensatiegedrag dus omdat diep van binnen weet dat het triest is dat een vrouw je anaal neukt?
Jij hebt dus totaal geen eergevoel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Eer is niet meer dan een schild om je schaamtegevoel te verbloemen.
ik kan alleen voor mezelf spreken, en mij boeit het niet, als ik hechtte de mening van anderen had ik uberhaupt in dit topic niet gepost, dan had ik het geheim gehouden. Maar je blijft maar reageren,en op een hele agressieve manier, dus daarom reageren we erop. Net zoals je laatste.post, ook weer zoveel en agressief. Dat je het niet normaal vindt is prima, maar dat anderen het wel normaal en lekker vinden is ook prima, hie graag je dat ook anders zou zien. De agressie geeft aan dat je het echt heel erg vindt, dat is opmerkelijk. Maargoed, is ook maar een mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarom boeit het jullie zo wat ik vind? Zit daar niet een tikkeltje onzekerheid? Boeit het jullie toevallig wat ik van jullie rare seksgewoontes vind?
Het komt niet binnen he, wat ik zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:52 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jij hebt dus totaal geen eergevoel?
Anale seks is redelijk mainstream hoor. Kijk anders even in het meest recente durexonderzoek hoeveel mensen dat geprobeerd hebben en hoeveel mensen dat regelmatig doen. Niks raars aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Anale seks is redelijk mainstream hoor. Kijk anders even in het meest recente durexonderzoek hoeveel mensen dat geprobeerd hebben en hoeveel mensen dat regelmatig doen. Niks raars aan.Anale seks misschien, niet dat vrouwen mannen neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ie zou schrikken als je wist hoe vaak dat gebeurtquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Anale seks misschien, niet dat vrouwen mannen neuken
Niet gerelateerd aan seks. Ik hou er niet van dat er aan m'n anus gezeten wordt, omdat het niet prettig voelt en omdat ik het associeer met onderdanigheid.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 14:52 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jij hebt dus totaal geen eergevoel?
Foei papi, mag je hier niet zeggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 17:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet gerelateerd aan seks. Ik hou er niet van dat er aan m'n anus gezeten wordt, omdat het niet prettig voelt en omdat ik het associeer met onderdanigheid.
Met dat stomme eergevoelquote:Op donderdag 10 oktober 2019 23:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
En heb eergevoel, jij blijkbaar niet.
"egootje" "trotsje"quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met dat stomme eergevoel![]()
Wat heeft eer de mensheid ooit gebracht? Niets dan miserie, om het breekbare egootje en trotsje niet te raken![]()
Laat iedereen lekker doen wat ze gezamelijk leuk vinden.. Is het niets voor jou? Prima hoor! Maar beledig diegenen niet die het wel leuk vinden!
Op een anoniem forum.. poeh wat is hij mannelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:26 schreef Solid-Snake het volgende:
Onzekere mannetjes die hun mannelijkheid moeten bewijzen
je vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me door anderen laat leiden? Ik laat me leiden door mijn eigen mening. En je hebt geen seks met je vrouw, je vrouw heeft seks met jou. Je wordt geneukt door een vrouw. Lees die vorige zin nog eens hardop.
true.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:26 schreef Solid-Snake het volgende:
Onzekere mannetjes die hun mannelijkheid moeten bewijzen
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:32 schreef T42 het volgende:
[..]
true.
ik krijg meer sjans met leuke dames als ik op hakken loop met avondje uitgaan
Waarom niet eigenlijk? (Serieuze vraag)quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef roos94 het volgende:
Ik ben vrij openminded, maar ik zou dus nooit een man in zijn reet neuken met een voorbinddildo hoe graag hij dat ook wil.
Zie je het voor je? Jezus man
En met de hand met een gewone dildo of je vingers?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef roos94 het volgende:
Ik ben vrij openminded, maar ik zou dus nooit een man in zijn reet neuken met een voorbinddildo hoe graag hij dat ook wil.
Dit!quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef roos94 het volgende:
Ze neemt je dan juist serieusquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:33 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Dit!
Welke vrouw neemt je hierna nog serieus?
Dit ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:33 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Dit!
Je begrijpt de woordspeling niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als ze even raar is wel waarschijnlijk.
quote:
Doe niet zo bekrompen. Ik heb er zelf niets mee, maar heb ook geen mening over mensen die dat wel fijn vinden. Leven en laten leven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]Dat neemt niet weg dat er aan een vrouw die hieraan meedoet ook het een en ander scheelt.
Ze doen maar. Maar dan niet mensen die dit niet zien zitten voor latente homo's uitmaken of vragen of ze toch een stiekem diep verlangen hebben om door hun vrouw in hun reet geneukt te worden. Steek whatever je wil in je reet maar respecteer dan ook dat niet iedereen daar om zit te springen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Doe niet zo bekrompen. Ik heb er zelf niets mee, maar heb ook geen mening over mensen die dat wel fijn vinden. Leven en laten leven.
Mijn vriendin wil dat ook niet haar vriendinnen wel. Heb ik gewoon toestemming ook nogquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef roos94 het volgende:
Mijn vriendin wil dat ook niet haar vriendinnen wel. Heb ik gewoon toestemming ook nogquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef roos94 het volgende:
Lekker in je vanilla leventje blijven 🤣quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:33 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Dit!
Niet iedereen heeft allerlei buitensporige seksuele verlangens ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:42 schreef T42 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil dat ook niet haar vriendinnen wel. Heb ik gewoon toestemming ook nog
[..]
Lekker in je vanilla leventje blijven 🤣
quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ze doen maar. Maar dan niet mensen die dit niet zien zitten voor latente homo's uitmaken of vragen of ze toch een stiekem diep verlangen hebben om door hun vrouw in hun reet geneukt te worden. Steek whatever je wil in je reet maar respecteer dan ook dat niet iedereen daar om zit te springen.
Leven en laten leven was het toch?
Als je geen meningen wil kun je beter niks zeggen. Of mogen het alleen maar positieve meningen zijn en als je het niks vind moet je je bek maar houden?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tering wat een bagger kraam jij uit.
Je komt zelf met de opmerking dat die een steekje los hebben.. dat is verre van leven en laten leven.
Ik heb er geen mening over dat jij er niets mee hebt, maar wel over het feit dat je andere mensen niet in hun waarde laat.
Nee, je begrijpt me niet of wil me niet begrijpen. Ik zeg dat iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar moet daarbij een ander wel in zijn waarde laten. Dus jij vindt het niets, prima dat is jouw mening, maar hoeft daarbij niet te zeggen dat die andere niet deugt. Dat bedoel ik met leven en laten leven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:00 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als je geen meningen wil kun je beter niks zeggen. Of mogen het alleen maar positieve meningen zijn en als je het niks vind moet je je bek maar houden?
Eh nee, als de ander blijft zuigen over latente homo's en diepe verlangens omdat er nou eenmaal mensen zijn die het niks vinden laat de ander de mensen die het niks vinden ook niet echt in hun waarde. Of vind je dat wel oké?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me niet of wil me niet begrijpen. Ik zeg dat iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar moet daarbij een ander wel in zijn waarde laten. Dus jij vindt het niets, prima dat is jouw mening, maar hoeft daarbij niet te zeggen dat die andere niet deugt.
Hoeft absoluut niet alleen positief te zijn en je bek houden hoeft al helemaal niet. Maar een beetje genuanceerd je mening geven kan best.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:00 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als je geen meningen wil kun je beter niks zeggen. Of mogen het alleen maar positieve meningen zijn en als je het niks vind moet je je bek maar houden?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:27 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om hoe er gereageerd wordt op mensen die het mogelijk wél zien zitten. Hoe komt het dat je daar zo opgefokt van raakt? Toch ergens een diep verlangen?
Hoe genuanceerd is je eigen reactie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:27 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om hoe er gereageerd wordt op mensen die het mogelijk wél zien zitten. Hoe komt het dat je daar zo opgefokt van raakt? Toch ergens een diep verlangen?
Puur een vraag om te kunnen duiden waar de agressie vandaan komt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:20 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
[..]
Hoe genuanceerd is je eigen reactie?
Ik vat dat niet op als een gewone vraag en vooral dat laatste meer als een insinuatie van jouw kant uit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:28 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Puur een vraag om te kunnen duiden waar de agressie vandaan komt.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoezo? Houden van anale seks maakt niet dat je op mannen valt.
Ach beetje pijn bij seks moet kunnenquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh, dat zou niks voor mij zijn. Alleen al omdat ik bang ben iemand pijn te doen
Da's waar, maar kweet niet.... Ik denk dat ik een heel vertrokken gezicht ga trekken als ik die dildo erin ga schuiven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:02 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ach beetje pijn bij seks moet kunnen
Anaal doet geen pijn als je het rustig aanpakt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:02 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ach beetje pijn bij seks moet kunnen
En het dan hebben over vooroordelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 07:12 schreef ariebloot het volgende:
Wat een vooroordelen hebben sommige mensen, dat mag hoor is niks mis mee maar je loopt een heleboel leuke seks mis.
Als het enige wat je kunt bedenken het penetreren van een vrouw in haar kutje en mond is en verder absoluut niet openstaat voor een experiment zoals bijvoorbeeld plasseks of waar het hier over gaat pegging en je niet voor kunt stellen dat het lekker zou kunnen zijn doe je jezelf en je partner in mijn ogen tekort.
Het is zoiets als buiten het bed geen seks willen omdat het alleen in bed lekker is, nou ik kan je verzekeren dat er heel veel leuke seks is en er oneindig veel fantasieën en variaties zijn d ene is vind ik wel lekker en voor herhaling vatbaar en de ander gaat in het vakje misschien later nog eens proberen of verbannen.
Ik vindt het wel lekker om door mijn vrouw met een voorbind dildo anaal geneukt te worden en mijn vrouw ook vooral als het een dubbele dildo is en ze zichzelf dus ook penetreert.
Het voelt ook als de macht aan je vrouw geven, zij bepaald het standje en het tempo, ik kan je zeggen dat klaarkomen veel heftiger is en je ook meerdere keren achter elkaar klaar kunt komen.
En voor de mensen met vooroordelen nee ik voel me geen homo en geen watje ik ben nog steeds de hetero man maar dan een welke geniet van seks.
Denk dat je alleen gaat voelen als je eens wist hoeveel mensen in je omgeving buitensporige seksuele dingen doen...quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:43 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft allerlei buitensporige seksuele verlangens ofzo.
Waarom zou ik me dan alleen moeten voelen als ik wist wat de buurvrouw of m'n maten uitspoken in bed?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:03 schreef T42 het volgende:
[..]
Denk dat je alleen gaat voelen als je eens wist hoeveel mensen in je omgeving buitensporige seksuele dingen doen...
Saai hoor in bedquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Waarom zou ik me dan alleen moeten voelen als ik wist wat de buurvrouw of m'n maten uitspoken in bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |