En hoe heet het met een Tarzan xl model?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:06 schreef Kopiko het volgende:
Overigens is pegging kontneuken met een kleine voorbinddildo.
Uuuuh... gewoon: kontneuken met een voorbinddildoquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:21 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
En hoe heet het met een Tarzan xl model?
Waarom specifiek met een kleine?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:06 schreef Kopiko het volgende:
Overigens is pegging kontneuken met een kleine voorbinddildo.
Hoezo? Houden van anale seks maakt niet dat je op mannen valt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Dan kun je je toch net zo goed laten neuken door een kerel.
En daarbij is anale seks gay?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Dan kun je je toch net zo goed laten neuken door een kerel.
Klopt dit @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef Banaanvragen het volgende:
Vraag het aan de oude keeper van ado den haag
schijnt daar nogal vaak voor te komen in die regio
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Voor wie er niet bekend mee is: je met een voorbinddildo in je reet laten neuken door een vrouw.
Wie heeft het wel eens geprobeerd en wie vindt het lekker? Kom je dan ook harder klaar?
LHBTQGUHT, jonguhquote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
God
Je laten neuken in je reet door een vrouw, wat gebeurt er toch met mannen
Politici zijn hier goed in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Voor wie er niet bekend mee is: je met een voorbinddildo in je reet laten neuken
Door een man is veel mannelijker dus?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
God
Past het niet in je plaatje van ‘de man’?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
God
Omdat ik hou van sterke mannen. Niet van mannen die zich in hun reet laten nemen door een vrouw. Waar is hun eergevoel?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 07:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Past het niet in je plaatje van ‘de man’?
Je oordeelt een hoop en legt jezelf veel druk op. Waarom maakt dit iets los bij je? Zou je het zelf ook willen proberen, maar geeft het kortsluiting omdat je denkt dat een man een bepaald soort handelingen moet uitvoeren om man te zijn?
Wat zou jij wel eens willen proberen dat buiten je kaders valt?
Sommige homo's kunnen jou zo hard in elkaar beuken dat jij je ook geen man meer voelt.. Dan zijn hun meer man dan jijquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik hou van sterke mannen. Niet van mannen die zich in hun reet laten nemen door een vrouw. Waar is hun eergevoel?
Ik vind dat geen mannen. En nee, ik heb daar geen behoefte aan.
Eer? Je hebt seks met je vrouw, daar komt toch geen eer bij kijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik hou van sterke mannen. Niet van mannen die zich in hun reet laten nemen door een vrouw. Waar is hun eergevoel?
Er zullen wel meer mannen zijn die jouw type niet zijn, daar hoef je toch niet zo boos over te zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me door anderen laat leiden? Ik laat me leiden door mijn eigen mening. En je hebt geen seks met je vrouw, je vrouw heeft seks met jou. Je wordt geneukt door een vrouw. Lees die vorige zin nog eens hardop.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eer? Je hebt seks met je vrouw, daar komt toch geen eer bij kijken.
Grappig dat je sterk hangt aan wat iemand in de slaapkamer doet. Als iets er niets mee te maken heeft.. laat je niet zo leiden door wat anderen denken of vinden en geniet gewoon van het leven.
Echte mannen laten zich niet in hun kontje nemen door een vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:49 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mannen zijn die jouw type niet zijn, daar hoef je toch niet zo boos over te zijn?
ja prima dat jij dat vindt, en jij vindt alleen echte mannen aantrekkelijk, ook best, maar dan hoef je toch niet kwaad te zijn dat er ook andere types bestaan? Ik snap dat echt niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Echte mannen laten zich niet in hun kontje nemen door een vrouw
Niet om mijzelf te verdedigen, maar euhh ik val wel onder de categorie sterke mannen bv door mn hobby powerliften. Maar ik laat mij ook neuken door mn vriendin met alles erop en eraan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat je over eer praat en handelingen in een slaapkamer. Dus jij laat dingen, omdat je het oordeel van anderen al voelt in je lijf. Je zou niet sterk zijn als je je laat nemen door een vrouw.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me door anderen laat leiden? Ik laat me leiden door mijn eigen mening. En je hebt geen seks met je vrouw, je vrouw heeft seks met jou. Je wordt geneukt door een vrouw. Lees die vorige zin nog eens hardop.
Nee dan ben je duidelijk geen man.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:37 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Niet om mijzelf te verdedigen, maar euhh ik val wel onder de categorie sterke mannen bv door mn hobby powerliften. Maar ik laat mij ook neuken door mn vriendin met alles erop en eraan.
Ben ik nu een man of niet? Of wat is de definitie van een sterke man?
Nee, volgensmij snap jij het niet helemaal. Je eigen eer. Je eigen mannelijkheid. Kan jij jezelf nog oprecht in de spiegel aankijken met de gedachte dat je in je kontje wordt genomen door een vrouw?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat je over eer praat en handelingen in een slaapkamer. Dus jij laat dingen, omdat je het oordeel van anderen al voelt in je lijf. Je zou niet sterk zijn als je je laat nemen door een vrouw.
Seks gaat twee kanten op. Jij doet nu net of alleen diegene die “neemt” seks heeft.
Als je het nou lekker vind om iets in je kont te krijgen. Mooi gaan toch!?
Haha, ik snap het prima. Seks is voor mij doen wat prettig is, in overeenstemming met een ander.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, volgensmij snap jij het niet helemaal. Je eigen eer. Je eigen mannelijkheid. Kan jij jezelf nog oprecht in de spiegel aankijken met de gedachte dat je in je kontje wordt genomen door een vrouw?
Zou ik absoluut niet kunnen, ik vind het niet mannelijk om aan zulke handelingen te doen. Heeft niets te maken wat anderen er van vinden, maar wat ik er zelf van vind.
Je legt jezelf beperkingen op in een slaapkamer waar behalve je partner niemand toegang heeft?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, volgensmij snap jij het niet helemaal. Je eigen eer. Je eigen mannelijkheid. Kan jij jezelf nog oprecht in de spiegel aankijken met de gedachte dat je in je kontje wordt genomen door een vrouw?
Zou ik absoluut niet kunnen, ik vind het niet mannelijk om aan zulke handelingen te doen. Heeft niets te maken wat anderen er van vinden, maar wat ik er zelf van vind.
Interessanter is.. Wat maakt je dan een man?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee dan ben je duidelijk geen man.
Echte hetero mannen zijn ten aller tijden top, ongeacht waar zij hun piemel insteken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:47 schreef Linkse_krijger het volgende:
Je als hetero man anaal laten vernederen
Zelfs geen vingertje bij het pijpen?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echte hetero mannen zijn ten aller tijden top, ongeacht waar zij hun piemel insteken.
Of je vrouw nog durven aankijken. Vrouwen die hier aan meewerken begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:27 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zelfs geen vingertje bij het pijpen?
Binnenkort pegging in je urinebuis? Je moet immers alles eens geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:04 schreef Genk_Jan het volgende:
Nooit geprobeerd. Wel het betere rimwerk, zowel geven als krijgen. Je weet niet wat je mist.
Maar je moet alles eens geprobeerd hebben, dus wie weet in de toekomst eens. Bekrompen geesten hierboven.
Nee hoor, om de manier van reageren op mensen die het wel doen of weleens zouden proberen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:21 schreef Harlekien het volgende:
Bekrompen geesten omdat we niet een vrouw ons in onze reet laten nemen.
Tip: Laat je nemen in de badkamer met uitzicht op de spiegel en kijk jezelf goed aanquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:57 schreef Genk_Jan het volgende:
[..]
Nee hoor, om de manier van reageren op mensen die het wel doen of weleens zouden proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |