Ben niet corpulent, niet ongelukkig en pap niet aan met studentes. Dus nee.quote:
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben niet corpulent, niet ongelukkig en pap niet aan met studentes. Dus nee.
Met zo'n TT laat je je in elk geval wel kennen.quote:
Dan klopt het toch wat ik zeg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.
Moest je bij die Colombiaanse studente ook zo lachen om je eigen grapjes?quote:
Jij snapt dat gewoon niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.
Ik moet lachen. Zie voor me hoe hij daar zit te gnorken om zijn eigen grappenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest je bij die Colombiaanse studente ook zo lachen om je eigen grapjes?
Gnorkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet lachen. Zie voor me hoe hij daar zit te gnorken om zijn eigen grappen
En achteraf met die maat een beetje patsen hoe ze haar hadden kunnen sandwichen maar dat zij niet het type mannen zijn dat vrouwen misbruikt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Preciesquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En achteraf met die maat een beetje patsen hoe ze haar hadden kunnen sandwichen maar dat zij niet het type mannen zijn dat vrouwen misbruikt.
Hahahaha bevestigd hetquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk achteraf dat het een hoertje was.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen gaan we naar de Brabanthallen.
Gnorkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen gaan we naar de Brabanthallen.
Die dr eigen drankjes betaalt ja?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk achteraf dat het een hoertje was.
En de mijnequote:Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dr eigen drankjes betaalt ja?
Of hij zat niet in de premium niche waar zij naar op zoek was.quote:
Vieze nagels van het airco ophangen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij zat niet in de premium niche waar zij naar op zoek was.
Nee joh dit was een soort pretty woman momentje met losdop als Richard Gere en die hoer helemaal verliefdquote:
Ieww fysieke arbeid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vieze nagels van het airco ophangen.
Zou hij haar nog hebben getracht te imponeren met zijn warmtepompopbrengst app?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Vieze nagels van het airco ophangen.
Worden ze wel nat van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij haar nog hebben getracht te imponeren met zijn warmtepompopbrengst app?
Droom van iedere vrouwquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee joh dit was een soort pretty woman momentje met losdop als Richard Gere en die hoer helemaal verliefd
Warmtepompen, kreng.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij haar nog hebben getracht te imponeren met zijn warmtepompopbrengst app?
Dank, ik probeerde nog een flauwe woordspeling met een seksuele ondertoon te bedenkenquote:
Oké Robert Redford.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is bij 1 nacht voor 1 miljoen euro.
Dan gaat elke vrouw om.
Dat is mijn ding.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank, ik probeerde nog een flauwe woordspeling met een seksuele ondertoon te bedenken
Jij vuige vrouw.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vuige vrouw.Neuken voor een miljoen?
quote:
Met je ogen dicht merk je geen verschil hoor. Al is een fokpener wel wat pijnlijker.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dan met Richard Gere en niet losdop...
Verschil is alleen dat ik bij Gere m'n ogen niet zo snel dicht wil doen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met je ogen dicht merk je geen verschil hoor. Al is een fokpener wel wat pijnlijker.
Luxemburg of DH?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Leuk huisje op het oog, hopelijk nog niet weg
Ook al heb je je ogen dicht dan hoor je losdop nog steeds gnorken om zijn eigen grapjes tijdens de seks.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Verschil is alleen dat ik bij Gere m'n ogen niet zo snel dicht wil doen.
Beetje winkelen; beetje in het bubbelbad.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dan met Richard Gere en niet losdop...
Hoe bevalt het daar tot zover?quote:
Klinkt als afgelopen weekend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje winkelen; beetje in het bubbelbad.
Warmtepompen, kreng!quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook al heb je je ogen dicht dan hoor je losdop nog steeds gnorken om zijn eigen grapjes tijdens de seks.
Hoe zijn je collega's?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Prima, begin me al iets minder nutteloos te voelen op werk.
FTFYquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Warmtepompen, kreng! *gnork* *gnork*
Dat zal wel het omslagpunt zijn dat je je aan je collega's gaat irriteren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Prima, begin me al iets minder nutteloos te voelen op werk.
Die man is 70.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik bij Gere m'n ogen niet zo snel dicht wil doen.
Met Katja in een jacuzziquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja groetjes aan Katja en Ellie Lust!
En nog steeds lekkerder dan losdop schijnt.quote:
Wil je ff relaxed zitten in een bubbelbad, wil er weer iemand neuken.quote:
Als ik moet kiezen tussen jou en Katja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een kuttelikkertje was.
Ja dan koos ik ook voor Katja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen jou en Katja.
Sletjequote:Op maandag 7 oktober 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Johnny Depp is wel zo'n beetje de oudste waarbij ik wel in het bubbelbad zou gaan.
Goede kansquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal wel het omslagpunt zijn dat je je aan je collega's gaat irriteren.
Maar dat is toch een engerd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Johnny Depp is wel zo'n beetje de oudste waarbij ik wel in het bubbelbad zou gaan.
Jij kan dat hebben.quote:
Wel een aantrekkelijke engerd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar dat is toch een engerd.
Daar houden ze van, kijk naar Airwin die probeert zijn imago daaraan op te hangen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dood gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Waarbij hebben jullie uitvaartverzekering?
O ja, hij is een half jaartje ouder dan Brad pitt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Tegen de tijd dat ik gevonden word valt er weinig meer te begraven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Geen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Delaquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Door de afvoer van het bad gespoeldquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik gevonden word valt er weinig meer te begraven.
Wie vind jij dan een mooie man?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met lush glitters in de human soup voor een feestelijk afscheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door de afvoer van het bad gespoeld
Jesus Navas. Maar dat komt omdat ik een beetje op hem lijk, en op dezelfde dag geboren ben, maar dan met een andere haarkleur en ander jaartal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een mooie man?
Ik weet zeker dat jij hier wel eens over nadenkt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met lush glitters in de human soup voor een feestelijk afscheid.
Ik ben op andere vlakken zo ongeveer dubbel verzekerd, maar voor een uitvaart zie ik dat niet zitten.quote:
Ik zie dit nu voor me.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jesus Navas. Maar dat komt omdat ik een beetje op hem lijk, en op dezelfde dag geboren ben, maar dan met een andere haarkleur en ander jaartal.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik gevonden word valt er weinig meer te begraven.
Ja, ik bef graag, maar dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me.
[ afbeelding ]
Dat heb ik met Adam Clayton.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jesus Navas. Maar dat komt omdat ik een beetje op hem lijk, en op dezelfde dag geboren ben, maar dan met een andere haarkleur en ander jaartal.
Probleem is alleen dat zo'n uitvaart over het algemeen binnen vijf dagen plaatsvindt maar dat het wel een tijdje kan duren voor je geld is verdeeld. Of wat er na belasting nog van over is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben op andere vlakken zo ongeveer dubbel verzekerd, maar voor een uitvaart zie ik dat niet zitten.
Dat mag tegen die tijd wel van mijn erfenis af.
Gewoon googelen op human soup.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hier wel eens over nadenkt.
Het is ook maar de vraag of ze tegen die tijd niet failliet zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat zo'n uitvaart over het algemeen binnen vijf dagen plaatsvindt maar dat het wel een tijdje kan duren voor je geld is verdeeld. Of wat er na belasting nog van over is.
Gewoon de kliko in.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is ook maar de vraag of ze tegen die tijd niet failliet zijn.
Ja dat doe ik dus niet omdat ik er nooit bij stil sta. Ik rij al mensen genoeg dood enzo.quote:
Dat is meer road kill.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus niet omdat ik er nooit bij stil sta. Ik rij al mensen genoeg dood enzo.
Ik heb er ook geen. Ik dacht dat mijn spaargeld wel gewoon genoeg was?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat zo'n uitvaart over het algemeen binnen vijf dagen plaatsvindt maar dat het wel een tijdje kan duren voor je geld is verdeeld. Of wat er na belasting nog van over is.
Beter googlen op 'floppy tits' ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit ga ik niet doen zo voor het slapen gaan.
Wat is dat voor kut artikelquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit vind ik altijd leuk om te lezen.
Mensen die flinke geldproblemen hadden en nu wel 20 bankrekeningen hebben.![]()
Het leuke is, zij heeft een winstadviesbureau.![]()
![]()
https://www.gelderlander.(...)aarvarkens~afbc34d4/
Dat is een wekelijks AD artikel, waarmee je mensen kunt uitlachen.quote:
Sowieso, maar dat maakt het artikel niet minder dom.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een wekelijks AD artikel, waarmee je mensen kunt uitlachen.
Moet jou toch aanstaan, niet?
Ja maar volgens mij krijg je als nabestaande niet meteen toegang tot jouw geld. Zodra de bank weet dat je dood bent, wordt dacht ik je rekening geblokkeerd. Weet het niet helemaal zeker hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Ik dacht dat mijn spaargeld wel gewoon genoeg was?
Het is dom.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso, maar dat maakt het artikel niet minder dom.
Eventjes geen biefstukje. Meid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit vind ik altijd leuk om te lezen.
Mensen die flinke geldproblemen hadden en nu wel 20 bankrekeningen hebben.![]()
Het leuke is, zij heeft een winstadviesbureau.![]()
![]()
https://www.gelderlander.(...)aarvarkens~afbc34d4/
Hoop dat ze me in de vriezer gooien en nog een paar maanden mijn uitkering opstrijken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij krijg je als nabestaande niet meteen toegang tot jouw geld. Zodra de bank weet dat je dood bent, wordt dacht ik je rekening geblokkeerd. Weet het niet helemaal zeker hoor.
Dat is correct.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij krijg je als nabestaande niet meteen toegang tot jouw geld. Zodra de bank weet dat je dood bent, wordt dacht ik je rekening geblokkeerd. Weet het niet helemaal zeker hoor.
Ooit voor een vergelijkbaar artikel benaderd. Hadden al mijn vrienden kunnen lezen hoe ik mijn geld over de balk gooide.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
SNap sowieso niet waarom je zoiets publiekelijk wilt bespreken.
Die mensen denken serieus dat ze ontzettend goed bezig zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
SNap sowieso niet waarom je zoiets publiekelijk wilt bespreken.
Krijg je er nog wat voor? Of is het gewoon een raar soort exhibitionisme?quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit voor een vergelijkbaar artikel benaderd. Hadden al mijn vrienden kunnen lezen hoe ik mijn geld over de balk gooide.
Ach, met 4.5-6k netto per maand doe je het toch niet slecht.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die mensen denken serieus dat ze ontzettend goed bezig zijn.
Benieuwd hoe het gaat met onze topatleet in de Hongaarse celquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ali B gaat 6 jaar de cel in voor smokkel van maar liefst 54kg harddrugs!
[ afbeelding ]
Doet me denken aan mijn broertje. Eigen bedrijf gestart en eigen huis laten bouwen. Wordt geïnterviewd door de krant. Voor een woonhuis special.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit voor een vergelijkbaar artikel benaderd. Hadden al mijn vrienden kunnen lezen hoe ik mijn geld over de balk gooide.
Dat verdien jij in je eentje in 2 weken tochquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, met 4.5-6k netto per maand doe je het toch niet slecht.
Ga even vingeren om de tijd te doden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n sticky toffee cake staat af te koelen maar ik ben redelijk ongeduldig.
Dank jequote:Op maandag 7 oktober 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Per week.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat verdien jij in je eentje in 2 weken toch
En nu wipt hij die Colombiaanse studente?quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broertje. Eigen bedrijf gestart en eigen huis laten bouwen. Wordt geïnterviewd door de krant. Voor een woonhuis special.
Staat ie op 2 pagina’s vol in beeld met de titel: single zoekt een vrouw voor zijn droomhuis..
maanden mee gepest.
Ook man niet?quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel erg optimistisch.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook man niet?
Naja nabestaanden kunnen het wel voorschieten
Nee, partner ook niet. Ook niet bij een en/of rekening.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:09 schreef Allures het volgende:
Ook man niet?
Zelfde effect waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga even vingeren om de tijd te doden.
Dat niet, maar als je jezelf dan in de schulden kan werken en jezelf dan een “winstadviesbureau” noemt....quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nope. Blijkbaar vinden mensen dat leuk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je er nog wat voor? Of is het gewoon een raar soort exhibitionisme?
Ik blijf als laatste over denk ik, dus ik zou eigenlijk ook iets moeten regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook man niet?
Ik denk dat zij dat bureau heeft gestart nadat ze doorkreeg hoe het wel moest, Hans.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je jezelf dan in de schulden kan werken en jezelf dan een “winstadviesbureau” noemt....
Das hetzelfde als een morbide obesitaser een afslank bureau beginnen.
Die schuld was een tijdelijke dubbele hypotheek tijdens de crisis. Niet echt een zeldzaamheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je jezelf dan in de schulden kan werken en jezelf dan een “winstadviesbureau” noemt....
Das hetzelfde als een morbide obesitaser een afslank bureau beginnen.
Ik vind het ook leuk. Om me te verkneukelen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Blijkbaar vinden mensen dat leuk.
Tja, ik geef al een jaar of twee aan dat ik graag bij je op de dot wil, maar je blijft maar weigeren.quote:
Raarquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Blijkbaar vinden mensen dat leuk.
Dat denk ik niet, Piet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat bureau heeft gestart nadat ze doorkreeg hoe het wel moest, Hans.
Ik ben niet zo bekend met moderne internettaalquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tja, ik geef al een jaar of twee aan dat ik graag bij je op de dot wil, maar je blijft maar weigeren.
Hij wil in je grotje.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met moderne internettaal
Je kunt ook gewoon wegblijven en de mensen zonder psychoses eens lekker laten kletsen.quote:
Je kunt ook Oeroeg van Hella Haasse lezen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wegblijven en de mensen zonder psychoses eens lekker laten kletsen.
Lees liever bef z'n posts dan die van jouquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wegblijven en de mensen zonder psychoses eens lekker laten kletsen.
Door wolven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik denk dat dop te vondeling is gelegd vroeger.
Je mankeert wel meer.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lees liever bef z'n posts dan die van jou
Nee, in de vakantie gerookt, en nu weer gestopt een paar dagen. En een hoog testosteron gehalte.quote:
Dit straalt gewoon onzekerheid afquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, in de vakantie gerookt, en nu weer gestopt een paar dagen. En een hoog testosteron gehalte.
Wie ben jij?quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit straalt gewoon onzekerheid af
Welkomquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja verkeerd geklikt eigenlijk op dit topic
Soms, maar eigenlijk nooit in m'n vrije tijd zoals in de kroeg of ergens anders in het openbaar. Alleen soms bij beoordelingsmomenten/belangrijke gesprekken op professioneel vlak.quote:
Dan moet jij zorgen dat je aan de belangrijke kant zit.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Soms, maar eigenlijk nooit in m'n vrije tijd zoals in de kroeg of ergens anders in het openbaar. Alleen soms bij beoordelingsmomenten/belangrijke gesprekken op professioneel vlak.
Ja ik werk nog aan m'n doorbraak, ik ga de administratiewereld bestormen met mijn nieuwe concept: Administratie op papierquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet jij zorgen dat je aan de belangrijke kant zit.
WoW dat is wel iets nieuws ja! Ontzettend veel succes daarmee.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja ik werk nog aan m'n doorbraak, ik ga de administratiewereld bestormen met mijn nieuwe concept: Administratie op papierWeg al het gezeik met vastlopende software
Siquote:
Immer, maar ik ben nu pas wakker dus spring nu even onder de douchequote:
Ja schiet op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer, maar ik ben nu pas wakker dus spring nu even onder de doucheWhy?
Ja, nieuwe foon, dus geen fok meer op de foon. Druk met nieuwe werk en een leven hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja schiet op.
Zie je weinig.
Wanneer was de presentatie?
Je oratiequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, nieuwe foon, dus geen fok meer op de foon. Druk met nieuwe werk en een leven hebben
Welke presentatie?
een leven?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, nieuwe foon, dus geen fok meer op de foon. Druk met nieuwe werk en een leven hebben
Welke presentatie?
Ik word geen professorquote:
Ja, het is echtquote:
waar heb je dat gevonden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word geen professor
Laten we met promotie beginnen
[..]
Ja, het is echt
Nijmegenquote:
ah ja, daar kom ik nooitquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren weer naar de kapper geweest. Nog minder haar over.
nee, ik bedoel eigenlijk: een andere reactie op een MCH post is eigenlijk niet mogelijkquote:
Ohhh, sorry voor de verwarringquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel eigenlijk: een andere reactie op een MCH post is eigenlijk niet mogelijk
Mijn vriendin heeft het nu tot halverwege haar hals. Staat haar leuk maar moet niet korter zijn hoor.quote:
Gelukkig ben ik jouw vriendin niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft het nu tot halverwege haar hals. Staat haar leuk maar moet niet korter zijn hoor.
ik betwijfel het. onkruid is nog minder hardnekkigquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ohhh, sorry voor de verwarring. Maar je hebt gelijk. Misschien als we collectief allemaal alleen die reactie geven dat hij weggaat?
Wat is dit voor jaloerse incel reactiequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel eigenlijk: een andere reactie op een MCH post is eigenlijk niet mogelijk
Dus het is korter dan datquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik jouw vriendin niet.
Lief.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 07:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Beetje haten op AirAir
Ja. Als er een tondeuse aan te pas komt is het zeker korter dan dat.quote:
Gemillimeterd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Als er een tondeuse aan te pas komt is het zeker korter dan dat.
Jeetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Als er een tondeuse aan te pas komt is het zeker korter dan dat.
O god.quote:Tijdens het onderhoud kan tv, internet of telefoon van Ziggo af en toe uitvallen. Vervelend, dat snappen we best. Maar daarna heeft u een betere verbinding met minder kans op problemen.
gabberkapseltje?quote:
Hehehe zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
slecht gecropt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Je ziet alleen precies de korte kant niet
Ja goed, lekker overal mee bezig en vanmiddag moet ik naar school, mini-me zit in groep 8 en krijg dan te horen welke scholen voor haar geschikt zijnquote:
Das vroeg!quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, lekker overal mee bezig en vanmiddag moet ik naar school, mini-me zit in groep 8 en krijg dan te horen welke scholen voor haar geschikt zijn
Ja, maar dan kun je je orienteren op de open dagen, welke scholen wel belangrijk zijn en welke niet. Morgen moeten we naar de scholenmarkt, dan kun je eens kijken van hoe en wat. Ik heb wel twee sterke voorkeuren, maar goed zij moet kiezen, zij moet immers met plezier heen gaan.quote:
Hopelijk wordt ze net als mij hooggeleidquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, lekker overal mee bezig en vanmiddag moet ik naar school, mini-me zit in groep 8 en krijg dan te horen welke scholen voor haar geschikt zijn
True.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je je orienteren op de open dagen, welke scholen wel belangrijk zijn en welke niet. Morgen moeten we naar de scholenmarkt, dan kun je eens kijken van hoe en wat. Ik heb wel twee sterke voorkeuren, maar goed zij moet kiezen, zij moet immers met plezier heen gaan.
Heb twee week geleden gesprek gehad, maar ze konden toen nog niet echt zeggen welk niveau ze kon doen omdat ze een enorme inhaal slag maakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze net als mij hooggeleid
Dat is toch al iets om ontzettend trots op te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb twee week geleden gesprek gehad, maar ze konden toen nog niet echt zeggen welk niveau ze kon doen omdat ze een enorme inhaal slag maakt.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ja wel een spannende periode voor haar, ze heeft er wel zin in.
geel of groen?quote:
Ja echt wel, ben zo blij met deze school, ze liep toen ze hier kwam bijna 2 jaar achter en nu is dat verschil nog maar nihil. Straks lekker op voortgezet onderwijs, dan zal het voor haar wel wat rustiger worden omdat ze dan op niveau loopt en niet meer moet inlopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is toch al iets om ontzettend trots op te zijn
Echt? Kan me niet voorstellen dat dat lekker is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha oke, het kan ook met natuurlijk.
Loopt zelfs een heel topic over op fokquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt? Kan me niet voorstellen dat dat lekker is.
Blond-ishquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slecht gecropt dan
en welke kleur is het tegenwoordig?
Bleh. Allergisch voor.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Wat pittig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik vind de groene juist niet lekker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gele heb ik nooit kunnen waarderen. Ik wil geen fruit dat ik kan aaien.
Ik snij hem gewoon doormidden en lepel hem leegquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Kiwiallebei is lekker vind ik maar niet in kwark of yoghurt
Ja datquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snij hem gewoon doormidden en lepel hem leeg
Ik heb eetrijpe avocado... spannend hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ze moeten ook wel precies goed zijn. Ik had deze woensdag gekocht en je kon er iemand mee knock-out slaan. Ze zijn nu eindelijk eetbaar.
Ik ga dood als ik die eet. Serieus. Zware intolerantie voor. The hard way ontdekt.quote:
Huh? Wat gebeurd er met je dan, behalve het doodgaan? Zwelt alles op?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dood als ik die eet. Serieus. Zware intolerantie voor. The hard way ontdekt.
Nou ja, kotsen en zwaar aan de race. Voor de rest valt het mee. Maar ik word er niet happy van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huh? Wat gebeurd er met je dan, behalve het doodgaan? Zwelt alles op?
Avocadoodquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, kotsen en zwaar aan de race. Voor de rest valt het mee. Maar ik word er niet happy van.
Jezusquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, kotsen en zwaar aan de race. Voor de rest valt het mee. Maar ik word er niet happy van.
Smaakt precies zoals de kiwi zelf. Ik vind het lekkerder en ook nog eens makkelijker etenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt? Kan me niet voorstellen dat dat lekker is.
heb ik dan weer bij kiwi. Zonder de epipen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JezusDacht dat je luchtpijp en tong helemaal zouden opzwellen en je met zo'n epi-pen rondliep, maar dit heb ik ook als ik pittige jambalaya eet.
op de boekenplank zou mijn eerste suggestie zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.
https://www.hema.nl/wonen(...)-stuks-60100479.html
Maar heb geen idee waar ik het moet laten
Huisje op de hei!quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel zooi. Snel een groter huis zoeken.
Voor mij is dit dood gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JezusDacht dat je luchtpijp en tong helemaal zouden opzwellen en je met zo'n epi-pen rondliep, maar dit heb ik ook als ik pittige jambalaya eet.
Ja, tegenvaller dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij is dit dood gaan.Ik ben een man hè?
quote:
Je bent zelf gedoe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik ben van het makkelijke slag, een advocado is een gedoe.
Eet jij je kiwi's ook als een appel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik ben van het makkelijke slag, een advocado is een gedoe.
Nee, dat vind ik écht voor debielen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eet jij je kiwi's ook als een appel?
Het is meer iets van negers. Maar wel echt een aanrader, hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik écht voor debielen.
Ik krijg altijd jeuk in m'n waffel van kiwi's, ik vrees dat dat door de kiwihaartjes erger wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is meer iets van negers. Maar wel echt een aanrader, hoor.
Maak mij ook twee bammetjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Voor lunch?
Ik zal ook eens lunch gaan maken
nee, schrale boterhammen. de visboer was er nietquote:
Voor lunchquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
Voor lunch?
Ik zal ook eens lunch gaan maken
Ik ga morgen weer fanatiek sportenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier de dikzak en niet jij
Ja maar dit is al mijn 2e keer in jarenquote:
Ben je zo'n zenuwpees?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dit is al mijn 2e keer in jaren
Ik zit nooit stil, misschien is dat het. Als je stil zit moet je gewoon de hele tijd met je voet op en neer bewegen. En je vaak druk maken om van alles.
Nou denk niet meer dan de gemiddelde persoon eigenlijk maar als ik er niet op let dan beweegt er iets.quote:
Huehuequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nou denk niet meer dan de gemiddelde persoon eigenlijk maar als ik er niet op let dan beweegt er iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |