Ben niet corpulent, niet ongelukkig en pap niet aan met studentes. Dus nee.quote:
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben niet corpulent, niet ongelukkig en pap niet aan met studentes. Dus nee.
Met zo'n TT laat je je in elk geval wel kennen.quote:
Dan klopt het toch wat ik zeg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.
Moest je bij die Colombiaanse studente ook zo lachen om je eigen grapjes?quote:
Jij snapt dat gewoon niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.
Ik moet lachen. Zie voor me hoe hij daar zit te gnorken om zijn eigen grappenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest je bij die Colombiaanse studente ook zo lachen om je eigen grapjes?
Gnorkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet lachen. Zie voor me hoe hij daar zit te gnorken om zijn eigen grappen
En achteraf met die maat een beetje patsen hoe ze haar hadden kunnen sandwichen maar dat zij niet het type mannen zijn dat vrouwen misbruikt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Preciesquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En achteraf met die maat een beetje patsen hoe ze haar hadden kunnen sandwichen maar dat zij niet het type mannen zijn dat vrouwen misbruikt.
Hahahaha bevestigd hetquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk achteraf dat het een hoertje was.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen gaan we naar de Brabanthallen.
Gnorkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen gaan we naar de Brabanthallen.
Die dr eigen drankjes betaalt ja?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk achteraf dat het een hoertje was.
En de mijnequote:Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dr eigen drankjes betaalt ja?
Of hij zat niet in de premium niche waar zij naar op zoek was.quote:
Vieze nagels van het airco ophangen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij zat niet in de premium niche waar zij naar op zoek was.
Nee joh dit was een soort pretty woman momentje met losdop als Richard Gere en die hoer helemaal verliefdquote:
Ieww fysieke arbeid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vieze nagels van het airco ophangen.
Zou hij haar nog hebben getracht te imponeren met zijn warmtepompopbrengst app?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Vieze nagels van het airco ophangen.
Worden ze wel nat van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij haar nog hebben getracht te imponeren met zijn warmtepompopbrengst app?
Droom van iedere vrouwquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee joh dit was een soort pretty woman momentje met losdop als Richard Gere en die hoer helemaal verliefd
Warmtepompen, kreng.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij haar nog hebben getracht te imponeren met zijn warmtepompopbrengst app?
Dank, ik probeerde nog een flauwe woordspeling met een seksuele ondertoon te bedenkenquote:
Oké Robert Redford.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is bij 1 nacht voor 1 miljoen euro.
Dan gaat elke vrouw om.
Dat is mijn ding.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank, ik probeerde nog een flauwe woordspeling met een seksuele ondertoon te bedenken
Jij vuige vrouw.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vuige vrouw.Neuken voor een miljoen?
quote:
Met je ogen dicht merk je geen verschil hoor. Al is een fokpener wel wat pijnlijker.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dan met Richard Gere en niet losdop...
Verschil is alleen dat ik bij Gere m'n ogen niet zo snel dicht wil doen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met je ogen dicht merk je geen verschil hoor. Al is een fokpener wel wat pijnlijker.
Luxemburg of DH?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Leuk huisje op het oog, hopelijk nog niet weg
Ook al heb je je ogen dicht dan hoor je losdop nog steeds gnorken om zijn eigen grapjes tijdens de seks.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Verschil is alleen dat ik bij Gere m'n ogen niet zo snel dicht wil doen.
Beetje winkelen; beetje in het bubbelbad.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dan met Richard Gere en niet losdop...
Hoe bevalt het daar tot zover?quote:
Klinkt als afgelopen weekend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje winkelen; beetje in het bubbelbad.
Warmtepompen, kreng!quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook al heb je je ogen dicht dan hoor je losdop nog steeds gnorken om zijn eigen grapjes tijdens de seks.
Hoe zijn je collega's?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Prima, begin me al iets minder nutteloos te voelen op werk.
FTFYquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Warmtepompen, kreng! *gnork* *gnork*
Dat zal wel het omslagpunt zijn dat je je aan je collega's gaat irriteren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Prima, begin me al iets minder nutteloos te voelen op werk.
Die man is 70.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik bij Gere m'n ogen niet zo snel dicht wil doen.
Met Katja in een jacuzziquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja groetjes aan Katja en Ellie Lust!
En nog steeds lekkerder dan losdop schijnt.quote:
Wil je ff relaxed zitten in een bubbelbad, wil er weer iemand neuken.quote:
Als ik moet kiezen tussen jou en Katja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een kuttelikkertje was.
Ja dan koos ik ook voor Katja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen jou en Katja.
Sletjequote:Op maandag 7 oktober 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Johnny Depp is wel zo'n beetje de oudste waarbij ik wel in het bubbelbad zou gaan.
Goede kansquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal wel het omslagpunt zijn dat je je aan je collega's gaat irriteren.
Maar dat is toch een engerd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Johnny Depp is wel zo'n beetje de oudste waarbij ik wel in het bubbelbad zou gaan.
Jij kan dat hebben.quote:
Wel een aantrekkelijke engerd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar dat is toch een engerd.
Daar houden ze van, kijk naar Airwin die probeert zijn imago daaraan op te hangen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dood gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Waarbij hebben jullie uitvaartverzekering?
O ja, hij is een half jaartje ouder dan Brad pitt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Tegen de tijd dat ik gevonden word valt er weinig meer te begraven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Geen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Delaquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Door de afvoer van het bad gespoeldquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik gevonden word valt er weinig meer te begraven.
Wie vind jij dan een mooie man?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met lush glitters in de human soup voor een feestelijk afscheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door de afvoer van het bad gespoeld
Jesus Navas. Maar dat komt omdat ik een beetje op hem lijk, en op dezelfde dag geboren ben, maar dan met een andere haarkleur en ander jaartal.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een mooie man?
Ik weet zeker dat jij hier wel eens over nadenkt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met lush glitters in de human soup voor een feestelijk afscheid.
Ik ben op andere vlakken zo ongeveer dubbel verzekerd, maar voor een uitvaart zie ik dat niet zitten.quote:
Ik zie dit nu voor me.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jesus Navas. Maar dat komt omdat ik een beetje op hem lijk, en op dezelfde dag geboren ben, maar dan met een andere haarkleur en ander jaartal.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik gevonden word valt er weinig meer te begraven.
Ja, ik bef graag, maar dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me.
[ afbeelding ]
Dat heb ik met Adam Clayton.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jesus Navas. Maar dat komt omdat ik een beetje op hem lijk, en op dezelfde dag geboren ben, maar dan met een andere haarkleur en ander jaartal.
Probleem is alleen dat zo'n uitvaart over het algemeen binnen vijf dagen plaatsvindt maar dat het wel een tijdje kan duren voor je geld is verdeeld. Of wat er na belasting nog van over is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben op andere vlakken zo ongeveer dubbel verzekerd, maar voor een uitvaart zie ik dat niet zitten.
Dat mag tegen die tijd wel van mijn erfenis af.
Gewoon googelen op human soup.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hier wel eens over nadenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |