https://dekanttekening.nl(...)ten-zonder-steun-vs/twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:40:34.....again said “NO,” thinking, as usual, that the U.S. is always the “sucker,” on NATO, on Trade, on everything. The Kurds fought with us, but were paid massive amounts of money and equipment to do so. They have been fighting Turkey for decades. I held off this fight for.... reageer retweet
Het mooie is, hij heeft het zelf niet eens door hoe hypocriet hij is. Over blinde haat gesprokenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hallotjes..
Jij bent degene die mensen "beschuldigt" van deze "misdaden"
[..]
Wat in de ogen van normaal denkende mensen de gewoonste zaken van de wereld zijn, maar jij vindt dat op basis van deze kenmerken, normaal doen, je ze wel uit mag roeien?
Ja, dat is eng ja.
Niet qua GDP of inwoners natuurlijk ,wel qua relevantie voor de islamitische wereld. Het land van Mekka en de heilige kubus, het land dat meer dan elk ander islamitisch land geld besteed om hun versie van de islam over de wereld te verspreiden. En het zijn christen vriendjes door en doorquote:
Die monobrauwquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:12 schreef Atak het volgende:
We gaan zien hoeveel Syriërs achter de YPG SDF zullen staan. Mensen vergeten dat het hun land is. [ afbeelding ]
Syriërs bereiden zich voor om hun eigen land te bevrijden.twitter:Ozkok_A twitterde op maandag 07-10-2019 om 15:17:06New footage from mobilized #Turkey-backed #FSA rebels are appearing who will be used as hold force by the Turkish army against #YPG/#PKK in northern #Syria. https://t.co/PpBndReXzM reageer retweet
HEY ER KOMEN MILJOENEN MENSEN ERBIJ.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:36 schreef vigen98 het volgende:
nu krijgen we ook nog eens 5 miljoen arabieren Assyrisch land bewonen. Dit is gewoon een vorm van genocide.
Oh zijn jullie weer onderling plannetjes aan het beramen hoe je mensen hier zwart kunt krijgen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:59 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Het mooie is, hij heeft het zelf niet eens door hoe hypocriet hij is. Over blinde haat gesproken
Vorm van genocide. Haha.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:36 schreef vigen98 het volgende:
Mooi manAmerika de verrader wat een verassing, nu krijgen we ook nog eens 5 miljoen arabieren Assyrisch land bewonen. Dit is gewoon een vorm van genocide. Die Syriërs in Turkije moeten gewoon terug naar hun eigen gebied en niet in land gaan wonen waar de oorspronkelijke bevolking van Syrië probeert te overleven.
Ja, het verplaatsen van miljoenen mensen en het plaatsen waar een of andere bevolkingsgroep woont is etnic cleansing.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
HEY ER KOMEN MILJOENEN MENSEN ERBIJ.
GENOCIDEEE!!!
PKK sympathisanten? Ik ben geen Koerd FYI. Ik heb niks met de PKK. Ik denk aan mijn eigen volk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:40 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Vorm van genocide. Haha.
Er heerst paniek onder de PKK sympathisanten.
Ach ja, je weet toch wat ze zeggen. Een terroristische organisatie voor de een zijn vrijheidsstrijders voor de ander.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh zijn jullie weer onderling plannetjes aan het beramen hoe je mensen hier zwart kunt krijgen?
Volgens mij zijn jullie twee nog altijd degenen die een terroristische organisatie steunen.
Je denkt aan je eigen volk en dat is?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
PKK sympathisanten? Ik ben geen Koerd FYI. Ik heb niks met de PKK. Ik denk aan mijn eigen volk.
Assyriërs.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je denkt aan je eigen volk en dat is?
Net gebruikte het woord 'genocide'.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja, het verplaatsen van miljoenen mensen en het plaatsen waar een of andere bevolkingsgroep woont is etnic cleansing.
https://www.un.org/en/genocideprevention/genocide.shtmlquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net gebruikte het woord 'genocide'.
...
...quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://www.un.org/en/genocideprevention/genocide.shtml
Ethnic cleansing is een onderdeel van genocide.
Is 5 miljoen mensen verplaatsen naar een andere locatie "genocide"?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:36 schreef vigen98 het volgende:
nu krijgen we ook nog eens 5 miljoen arabieren Assyrisch land bewonen. Dit is gewoon een vorm van genocide.
Wanneer het leidt toch een van de vorige uitgelijnde criteria, ja. Als jij bijvoorbeeld 5 miljoenen pakistanen gaat verplaatsen naar een plek waar al 10.000 indianen wonen, dan weet je al wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
[..]
Is 5 miljoen mensen verplaatsen naar een andere locatie "genocide"?
Is het verplaatsen op zich "genocide"?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wanneer het leidt toch een van de vorige uitgelijnde criteria, ja. Als jij bijvoorbeeld 5 miljoenen pakistanen gaat verplaatsen naar een plek waar al 10.000 indianen wonen, dan weet je al wat er gaat gebeuren.
Je slaat de plank weer mis. PKK en zijn terroristen als vrijheidsstrijders beschouwen komt direct in aanmerking met verheerlijken van terrorisme aangezien de PKK al jarenlang is opgenomen in de terrorismelijst van de EU:quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ach ja, je weet toch wat ze zeggen. Een terroristische organisatie voor de een zijn vrijheidsstrijders voor de ander.
In dit soort van getallen ja zie punt b en c.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het verplaatsen op zich "genocide"?
Wat lul je dan allemaal over genocide dit en dat? Ben je de regen van vatenbommen over Aleppo met de handtekening van Assad eronder zo snel vergeten?quote:
Jij bent toch een Armeniër en geen Assyrier?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
PKK sympathisanten? Ik ben geen Koerd FYI. Ik heb niks met de PKK. Ik denk aan mijn eigen volk.
Ik ben je even kwijt nu hoor, je loopt al dagen te raaskallen over hoe kut de PKK is en nu gooi je een hele lijst positieve punten neerquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
PKK terroristen zijn vaak moslims? Deze gozer weet dus niet dat PKK een atheïstisch/communistische ideologie aanhangt waar geen plek is voor religie. PKK leden vreten varkensvlees in hun stink grotten en drijven juist de spot met de Islam. Ook niet te vergeten dat uit veel PKK lijken is gebleken dat zij niet eens besneden waren. Dit zal ook wel te maken hebben met het grote aantal armeniërs die deel nemen uit deze terreur organisatie.
Misschien komt dit aan als een shock, maar je kan beide zijnquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij bent toch een Armeniër en geen Assyrier?
Waarschijnlijk gaat hij een paar duizend jaar achteruit gezien Armeniërs afstammelingen van mesopotamiers zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij bent toch een Armeniër en geen Assyrier?
Wat heb ik daar mee te maken dan? Als ze uit Aleppo komen laat ze terug gaan naar Aleppo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat lul je dan allemaal over genocide dit en dat? Ben je de regen van vatenbommen over Aleppo met de handtekening van Assad eronder zo snel vergeten?
'Mogen'quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef Atak het volgende:
Dus Syriërs mogen nog geen eens naar een ander gedeelte van hun land in tijdens van oorlog :s
Noord Syrië is gewoon voornamelijk Arabisch en Turkmeens. Ik zie het probleem niet dat Syriërs terug gaan naar noord Syrië.
Dat ze hun land weer willen opbouwen is juist goed. Als ze ook paar olievelden kunnen krijgen om de wederopbouw van een toekomstige republiek van noord Syrië makkelijker te kunnen maken zou helemaal mooi zij.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij een paar duizend jaar achteruit gezien Armeniërs afstammelingen van mesopotamiers zijn.
Vluchtelingen zijn ook geen vorsten die alles voor het kiezen hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
'Mogen'... Alsof Erdogan hen een keus zal geven...
Dat deden toch de Armenen met de Azerbeidzjanen in Karabakh?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze zijn Syriër maar ze zijn voornamelijk Arabieren, zou jij het oké vinden als opeens 10 miljoen Koerden in Kirkuk gaan wonen en de Turkmenen daar gaan verjagen? Hypocriet. Zijn toch beide Irakezen of niet?
Jij weet zelf ook wel dat Artsakh van oorsprong en nog steeds altijd Armeens is. Jullie zijn daar later in gaan wonen en kregen het cadeau van de USSR. Maar goed, dit gaat over Syrië niet over Azerbeidzjan en Armenië etc. Whataboutism zal hier niet werken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat deden toch de Armenen met de Azerbeidzjanen in Karabakh?
Sterke reactie deze.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben je even kwijt nu hoor, je loopt al dagen te raaskallen over hoe kut de PKK is en nu gooi je een hele lijst positieve punten neer
Jullie?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat Artsakh van oorsprong en nog steeds altijd Armeens is. Jullie zijn daar later in gaan wonen en kregen het cadeau van de USSR. Maar goed, dit gaat over Syrië niet over Azerbeidzjan en Armenië etc. Whataboutism zal hier niet werken.
twitter:LukeDCoffey twitterde op maandag 07-10-2019 om 13:20:26We should welcome Turkey taking steps to secure its border. US can’t do it forever. They have legitimate security concerns. Also, the YPG is a neo-Marxist group that serves as Syrian branch of the PKK (designated a terrorist group by US Govt). So please spare me the tears. reageer retweet
En dan heb jij het over genocide goedpraten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat Artsakh van oorsprong en nog steeds altijd Armeens is. Jullie zijn daar later in gaan wonen en kregen het cadeau van de USSR. Maar goed, dit gaat over Syrië niet over Azerbeidzjan en Armenië etc. Whataboutism zal hier niet werken.
Inden Haag zijn ze weer eens geschokt. Het is ongehoord!. D66 wil zelfs sancties tegen de Turkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappige reacties uit Den Haag wel. Jarenlang bezuinigen op de eigen defensie, maar wel verwachten dat de VS tot in de eeuwigheid blijft vechten aan de andere kant vd wereld. Toen we werden uitgenodigd om mee te doen kregen ze ook de middelvinger. En nu opeens staan te springen nadat je 0 geïnvesteerd hebt in zelf invloed krijgen daar.
Zoals je kan zien bezetten de Armeniërs een veel groter gebied dan het gebied waarin de Armeniers leven. Een miljoen Azeris zijn verdreven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sancties tegen de Turken, altijd een goed idee. Erdolf is blijkbaar een oorlog nodig om van z'n enorme gefaal op allerlei gebieden af te leiden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Inden Haag zijn ze weer eens geschokt. Het is ongehoord!. D66 wil zelfs sancties tegen de Turken![]()
https://nos.nl/l/2305105
Met dit soort opmerkingen ben je geen haar beter natuurlijk, integendeel. Je bevindt je alleen aan de andere kant van de medaille maar qua hatelijke generalisaties doe je er niet voor onder.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Make me, jij zet nederlanders die varkensvlees eten even weg als tokkies, omdat ze niet voldoen aan jouw smerige islamitische kutmoraal.
En je maar afvragen waarom moslims over de hele wereld, waar dan ook, geminacht worden. Nou, nu weet je waarom en iedereen die nog iets positiefs dacht is ook wel om denk ik.
Bedankt.
Extremisten van welke leest dan ook gebruiken vergelijkbare retoriek. Hierdoor versterken ze ook elkaar en zijn ze zelfs elkaar dankbaar voor hun bestaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen ben je geen haar beter natuurlijk, integendeel. Je bevindt je alleen aan de andere kant van de medaille maar qua hatelijke generalisaties doe je er niet voor onder.
Stammen oorlogen kennen geen grenzen :pquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:37 schreef Peligrosso het volgende:
Wat bezielt die Turken, Armenen, Koerden (en weet ik veel wat voor volk daar allemaal leeft) toch om die stammenoorlogen, van soms al eeuwen geleden, in dit mooie land voort te zetten? Zelfs gastjes van de 3e of 4e generatie komen er niet los van, wat een achterlijken
Genetische aanleg voor agressiviteit, gaat duizenden jaren terug puur gekeken naar de gehele regio.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:37 schreef Peligrosso het volgende:
Wat bezielt die Turken, Armenen, Koerden (en weet ik veel wat voor volk daar allemaal leeft) toch om die stammenoorlogen, van soms al eeuwen geleden, in dit mooie land voort te zetten? Zelfs gastjes van de 3e of 4e generatie komen er niet los van, wat een achterlijken
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben je even kwijt nu hoor, je loopt al dagen te raaskallen over hoe kut de PKK is en nu gooi je een hele lijst positieve punten neer
Precies. De extremist aan de andere kant die dit leest ziet dit ook weer als bevestiging van zijn haat. Mooie bezigheidstherapie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Extremisten van welke leest dan ook gebruiken vergelijkbare retoriek. Hierdoor versterken ze ook elkaar en zijn ze zelfs elkaar dankbaar voor hun bestaan.
En jij denkt dat dat land in vrede zal blijven leven? LoL. Alle landen in dat gehele gebied die bevriend zijn met de joden en christenen zullen halsoverkop gaan. Saudi Arabië is alles behalve islamitisch. Het zijn de westerse christen kolonisten die daar aan de macht zijn. Leidinggevende van Saudi Arabié zijn ook niet aan de macht gekomen door middel van een verkiezing maar vanuit een westerse bezetting.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:49 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Saudi Arabië, belangrijkste islamitische land, vaart prima met hun vriendjes met christenen koers. Tenzij je hier wou beweren dat Amerika niet vuistdiep in SA zit. Selectief toepassen van verzen is het enige wat gelovigen doen, alles wat niet in lijn is met de verzen wordt genegeerd en als het toevallig eens een keertje uitkomt versterkt dat hun geloof.
Turken gaan straks janken bij de NAVO en mogen wij ongewild deze shit oplossen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:52 schreef RamboDirk het volgende:
Bij een fontein van vrede denk ik altijd aan een cumshot.
Maar komt er ook een livestream? Ik denk overigens dat de Turken kansloos zijn tegen de Koerden tenzij ze chemische wapens gaan inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |