abonnement Unibet Coolblue
pi_189316504
Wat bezielt die Turken, Armenen, Koerden (en weet ik veel wat voor volk daar allemaal leeft) toch om die stammenoorlogen, van soms al eeuwen geleden, in dit mooie land voort te zetten? Zelfs gastjes van de 3e of 4e generatie komen er niet los van, wat een achterlijken :')
Radio Espantoso
pi_189316538
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met dit soort opmerkingen ben je geen haar beter natuurlijk, integendeel. Je bevindt je alleen aan de andere kant van de medaille maar qua hatelijke generalisaties doe je er niet voor onder.
Extremisten van welke leest dan ook gebruiken vergelijkbare retoriek. Hierdoor versterken ze ook elkaar en zijn ze zelfs elkaar dankbaar voor hun bestaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189316560
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:37 schreef Peligrosso het volgende:
Wat bezielt die Turken, Armenen, Koerden (en weet ik veel wat voor volk daar allemaal leeft) toch om die stammenoorlogen, van soms al eeuwen geleden, in dit mooie land voort te zetten? Zelfs gastjes van de 3e of 4e generatie komen er niet los van, wat een achterlijken :')
Stammen oorlogen kennen geen grenzen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189316684
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:37 schreef Peligrosso het volgende:
Wat bezielt die Turken, Armenen, Koerden (en weet ik veel wat voor volk daar allemaal leeft) toch om die stammenoorlogen, van soms al eeuwen geleden, in dit mooie land voort te zetten? Zelfs gastjes van de 3e of 4e generatie komen er niet los van, wat een achterlijken :')
Genetische aanleg voor agressiviteit, gaat duizenden jaren terug puur gekeken naar de gehele regio.
Kan geen twijfel over bestaan, maar het is geen populair feit dus krijgt het een “dat is racismeeeee” stempel, want dan hoef je de simpele waarheid niet onder ogen te komen.
pi_189316717
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 15:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik ben je even kwijt nu hoor, je loopt al dagen te raaskallen over hoe kut de PKK is en nu gooi je een hele lijst positieve punten neer :?
_O- .
pi_189316754
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Extremisten van welke leest dan ook gebruiken vergelijkbare retoriek. Hierdoor versterken ze ook elkaar en zijn ze zelfs elkaar dankbaar voor hun bestaan.
Precies. De extremist aan de andere kant die dit leest ziet dit ook weer als bevestiging van zijn haat. Mooie bezigheidstherapie.
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:52:06 #58
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189316786
Bij een fontein van vrede denk ik altijd aan een cumshot.

Maar komt er ook een livestream? Ik denk overigens dat de Turken kansloos zijn tegen de Koerden tenzij ze chemische wapens gaan inzetten.
pi_189316813
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:49 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Saudi Arabië, belangrijkste islamitische land, vaart prima met hun vriendjes met christenen koers. Tenzij je hier wou beweren dat Amerika niet vuistdiep in SA zit. Selectief toepassen van verzen is het enige wat gelovigen doen, alles wat niet in lijn is met de verzen wordt genegeerd en als het toevallig eens een keertje uitkomt versterkt dat hun geloof.
En jij denkt dat dat land in vrede zal blijven leven? LoL. Alle landen in dat gehele gebied die bevriend zijn met de joden en christenen zullen halsoverkop gaan. Saudi Arabië is alles behalve islamitisch. Het zijn de westerse christen kolonisten die daar aan de macht zijn. Leidinggevende van Saudi Arabié zijn ook niet aan de macht gekomen door middel van een verkiezing maar vanuit een westerse bezetting.
Bram van Molen.
pi_189317094
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:52 schreef RamboDirk het volgende:
Bij een fontein van vrede denk ik altijd aan een cumshot.

Maar komt er ook een livestream? Ik denk overigens dat de Turken kansloos zijn tegen de Koerden tenzij ze chemische wapens gaan inzetten.
Turken gaan straks janken bij de NAVO en mogen wij ongewild deze shit oplossen.
pi_189317133
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:52 schreef RamboDirk het volgende:
Maar komt er ook een livestream? Ik denk overigens dat de Turken kansloos zijn tegen de Koerden tenzij ze chemische wapens gaan inzetten.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:12 schreef Syd het volgende:

[..]

Turken gaan straks janken bij de NAVO en mogen wij ongewild deze shit oplossen.
Hebben jullie de eerste twee militaire operaties gemist, of zo?
pi_189317150
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie de eerste twee militaire operaties gemist, of zo?
Wat hebben die precies te maken met de huidige situatie?
pi_189317152
Vroeger gingen ze nog stoer doen voordat ze paar petsen kregen en zielig begonnen te doen. Nu beginnen ze al zielig te doen voordat ze petsen krijgen. Ik ben bang dat ze niet eens gaan vechten maar gewoon met de hakken tegen de billen naar het zuiden.
pi_189317176
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:17 schreef Syd het volgende:

[..]

Wat hebben die precies te maken met de huidige situatie?
Als je denkt dat Turkije kansloos is tegen SDF/YPG en/of achteraf gaat janken heb je echt geen idee waar je over praat.
pi_189317180
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:12 schreef Syd het volgende:

[..]

Turken gaan straks janken bij de NAVO en mogen wij ongewild deze shit oplossen.
Menen jullie deze shit serieus of is het een grap? Turkije heeft een leger van intotaal ruim 700.000 manschappen. Toen Turkije , Afrin binnenviel , zijn de totaal aantal doden aan de turkse kant rond de 50 á 70 man, waarbij de gehele Afrin regio in noordwest Syrië volledig is veroverd.

Dit keer zal er wel meer doden vallen denk ik aangezien we over een veel groter territorium spreken dan Afrin regio.

Bram van Molen.
pi_189317322
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je denkt dat Turkije kansloos is tegen SDF/YPG en/of achteraf gaat janken heb je echt geen idee waar je over praat.
Och meid toch voel jeje aangevallen ik heb nog niks gezegd en meteen gaan die tranen rollen :')

Ok voor jouw beeldvorming Turkije zal dit wel winnen ja maar Turken kennende wordt dit een vies slachtveld waar veel onschuldige burgers bij om zullen komen.

Turken hebben maar 1 doel en dat is al jaren zeer duidelijk.

Dus westerse wereld gaat mee bemoeien en de Turken gaan janken en rest is wel bekend.

Dus ga niet meteen zo janken man.
pi_189317340
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:19 schreef Bramvanmolen het volgende:

[..]

Menen jullie deze shit serieus of is het een grap? Turkije heeft een leger van intotaal ruim 700.000 manschappen. Toen Turkije , Afrin binnenviel , zijn de totaal aantal doden aan de turkse kant rond de 50 á 70 man, waarbij de gehele Afrin regio in noordwest Syrië volledig is veroverd.

Dit keer zal er wel meer doden vallen denk ik aangezien we over een veel groter territorium spreken dan Afrin regio.

Meen jij dit serieus?

Lekker allemaal aannames. En je zelf Bram noemen maar ondertussen als Ahmed geboren zijn, anders wordt je niet serieus genomen. Kijk ik kan ook aannames doen.
pi_189317347
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:30 schreef Syd het volgende:

[..]

Och meid toch voel jeje aangevallen ik heb nog niks gezegd en meteen gaan die tranen rollen :')

Ok voor jouw beeldvorming Turkije zal dit wel winnen ja maar Turken kennende wordt dit een vies slachtveld waar veel onschuldige burgers bij om zullen komen.

Turken hebben maar 1 doel en dat is al jaren zeer duidelijk.

Dus westerse wereld gaat mee bemoeien en de Turken gaan janken en rest is wel bekend.

Dus ga niet meteen zo janken man.
Leugens vertellen is gratis.

Als je kijkt naar hoe de steden er toe zijn na de amerikaanse bezetting van noorden van syrie , en na de militaire operatie van Turkije in Afrin , dan zie je toch echt een zeer groot verschil waarbij zo goed als alle gebouwen intact zijn gebleven in de Afrin regio.

Amerika was gewoon bezig met een kruistocht tegen de moslims waarbij ze alles bewust hebben vernield. In Raqqa bijvoorbeeld bleef er geen enkel huis of gebouw intact.
Bram van Molen.
pi_189317365
_O-

Tweet reeks

ragipsoylu twitterde op maandag 07-10-2019 om 16:51:57 BREAKING — U.S. Senator Graham and Senator Van Hollen to introduce bipartisan sanctions bill against Turkey and call for Ankara’s suspension from NATO “if Turkey invades Syria” reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189317371
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:32 schreef Bramvanmolen het volgende:

[..]

Leugens vertellen is gratis.

Als je kijkt naar hoe de steden er toe zijn na de amerikaanse bezetting van noorden van syrie , en na de militaire operatie van Turkije in Afrin , dan zie je toch echt een zeer groot verschil waarbij zo goed als alle gebouwen intact zijn gebleven.

Amerika was gewoon bezig met een kruistocht tegen de moslims waarbij ze alles bewust hebben vernield. In Raqqa bijvoorbeeld bleef er geen enkel huis of gebouw intact.
Jaja Ahmed zal wel....neem dan je echte naam als je zielig zit te doen..jouw neem ik niet serieus..
pi_189317437
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189317443
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:30 schreef Syd het volgende:

[..]

Och meid toch voel jeje aangevallen ik heb nog niks gezegd en meteen gaan die tranen rollen :')
Geen idee waarom je het persoonlijk maakt.

Turkije heeft een professioneel leger, en kan dus o.a. luchtaanvallen uitvoeren. De SDF/YPG heeft alleen grondtroepen.

En verder heeft Turkije al twee militaire operaties met succes uitgevoerd.

De realiteit is simpelweg dat Turkije wint van SDF/YPG. Mij zal je niet horen zeggen dat het makkelijk zal gaan; alleen dat overwinning van de Turken een feit is (mochten andere landen zich er niet mee bemoeien).

quote:
Ok voor jouw beeldvorming Turkije zal dit wel winnen .
Nou dan?

Waarom maak jij het persoonlijk wanneer je exact zegt wat ik ook zeg.

Echt, the fuck.

quote:
Turken hebben maar 1 doel en dat is al jaren zeer duidelijk.

Dus westerse wereld gaat mee bemoeien en de Turken gaan janken en rest is wel bekend.

Dus ga niet meteen zo janken man.
Je geeft toe dat de Turken zullen winnen, maar de Turken gaan ook janken, want de Westerse wereld gaat zich ermee bemoeien.

Okay. Uit alles blijkt dat je er weinig vanaf weet, en vooral leuk vindt om mee te lullen.
pi_189317487
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:54 schreef Bramvanmolen het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat land in vrede zal blijven leven? LoL. Alle landen in dat gehele gebied die bevriend zijn met de joden en christenen zullen halsoverkop gaan. Saudi Arabië is alles behalve islamitisch. Het zijn de westerse christen kolonisten die daar aan de macht zijn. Leidinggevende van Saudi Arabié zijn ook niet aan de macht gekomen door middel van een verkiezing maar vanuit een westerse bezetting.
Oei, aangezien Erdo niets doet zonder toestemming van Amerika moet Turkije met die gedachtengang ook wel snel ten onder gaan . Jullie land zit nota bene in een militair verdrag met de christenen. Dat zal jij anders zien, en dat is dus het selectief toepassen van verzen :).

Trouwens dikke :') voor SA niet islamitisch noemen
pi_189317512
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:41 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Oei, aangezien Erdo niets doet zonder toestemming van Amerika
:').

Als je nou had gezegd 'Rusland', had ik je op zich nog gelijk willen geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')