abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189314731
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:19 schreef Bramvanmolen het volgende:
Ik ben altijd al voorstander geweest van de koerden toen ze isis afmaakten samen met Amerika. Maar nu ga ik toch een flesje whiskey open trekken bij de eerste bombardement van het turkse leger.
Why?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189314752
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb dit maar voor een klein deel meegekregen, maar Turkije gaat dus even duizenden Koerden zo maar afslachten?
Daar zaten mensen ook over te huilen vlak voor de Afrin op.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189314763
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:30 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Je blijft een eng mannetje, de intense haat die hier uit spreekt vind ik al heerlijk. Alleen al voor figuren als jou hoop ik dat de Koerden de vloer aanvegen met een eventuele turkse inmenging.

Jij staat echt symbool voor alles wat mensen hier in Nederland haten aan turken. Een blinde adoratie voor een idiote dictator, een onvoorwaardelijke steun aan alles wat maar een vleugje islam ademt en een waanbeeld dat turkije of zoals jij het ziet het nieuwe ottomaanse rijk ook maar enige invloed heeft op het wereldtoneel.

Ik denk zelfs dat veel turken jou als een mongool zullen zien in turkije, jij bent echt het prototype anatolische plattelandsbewoner die is blijven hangen in zijn denkbeelden van 40 jaar terug. Turken in Istanbul zullen waarschijnlijk lachen om figuren als jij. :')
Haha ik een eng mannetje omdat ik tegen een terroristische organisatie ben maar jouw donkere denkbeeld over de gemiddelde Turk is niet eng? De PKK bestaat al meer dan 40 jaar. Wat heeft Erdogan ermee te maken? Zo zie je maar weer hoe dom jij bent en hier slechts onzin uitkraamt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2019 14:52:32 ]
pi_189314790
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Yep en de gebruikelijke ultranationalistische en fascistische Erdogan fans lopen zich hierom al te verkneukelen :r
En Koerdistan heeft natuurlijk niemand in de zin van een 'patron-client' relatie aangezien de belangen van iedereen ergens anders liggen en wij als Europa toch niets gaan doen. Dit gaat werkelijk gewoon gebeuren zonder dat iemand er iets om heeft? Jezus... Wat is dit triest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189314802
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Beetje goed betaalde baan, propagandaverspreider voor Erdolf?
Ja want iedereen die van Turkije houdt is een propagandaverspreider voor Erdogan?

Jullie verbazen mij echt keer op keer met jullie zwakzinnige opmerkingen.
pi_189314810
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waar zouden ze zich moeten terugtrekken?
Dat deden ze in Afrin. Het centrum was al ontruimd voordat NAVO Afrin had overgenomen.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:42:09 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189314813
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Haha ik een eng mannetje omdat ik tegen een terroristische organisatie ben maar jouw donkere denkbeeld over de gemiddelde Turk is niet eng? De PKK bestaat al meer dan 40 jaar. Wat heeft Erdogan ermee te maken? Zo zie je maar weer hoe dom jij bent en hier slechts onzin uitkraamt.

Hallotjes 8)7 ..

Jij bent degene die mensen "beschuldigt" van deze "misdaden"

quote:
geen plek is voor religie. PKK leden vreten varkensvlees in hun stink grotten en drijven juist de spot met de Islam. Ook niet te vergeten dat uit veel PKK lijken is gebleken dat zij niet eens besneden waren
Wat in de ogen van normaal denkende mensen de gewoonste zaken van de wereld zijn, maar jij vindt dat op basis van deze kenmerken, normaal doen, je ze wel uit mag roeien?

Ja, dat is eng ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2019 14:52:18 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189314833
Wat mensen vergeten: net zoals operatie olijftak gaat de aankomende operatie (genaamd fontein van vrede) binnen de framework van NAVO gebeuren. Eng dat mensen niet achter NAVO staan. Doet mij denken dat sommige mensen hier ook niet achter NAVO gaat staan als Rusland Europa aanvalt.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:44:14 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189314834
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

En Koerdistan heeft natuurlijk niemand in de zin van een 'patron-client' relatie aangezien de belangen van iedereen ergens anders liggen en wij als Europa toch niets gaan doen. Dit gaat werkelijk gewoon gebeuren zonder dat iemand er iets om heeft? Jezus... Wat is dit triest.
Nope, de Koerden hebben keihard gevochten tegen IS en dergelijke ratten en hebben grote offers gebracht en worden nu door iedereen in de steek gelaten en door alle partijen messen in hun rug gestoken.
Zeer triest idd. Net zoals het gedrag van de usual suspects hier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189314843
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hallotjes 8)7 ..

Jij bent degene die mensen "beschuldigt" van deze "misdaden"
[..]

Wat in de ogen van normaal denkende mensen de gewoonste zaken van de wereld zijn, maar jij vindt dat op basis van deze kenmerken, normaal doen, je ze wel uit mag roeien?

Ja, dat is eng ja.
Ik geef daarmee aan dat het aanhangen van een religie verboden is binnen de PKK. Wat boeit mij nou of jij of jouw tokkie soortgenoten varkensvlees opvreten?
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:46:00 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189314853
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:45 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik geef daarmee aan dat het aanhangen van een religie verboden is binnen de PKK. Wat boeit mij nou of jij of jouw tokkie soortgenoten varkensvlees opvreten?
En zie hier wat in onze samenleving gewoon vrij rondloopt mensen, joy! *O*.
Get woke, go broke!
pi_189314885
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En zie hier wat in onze samenleving gewoon vrij rondloopt mensen, joy! *O*.
Haha scheer je weg clown.
pi_189314895
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:32 schreef Bramvanmolen het volgende:

[..]

Wel vreemd denk ik dan dat een boek uit het jaar 600 van ene arabier die mohammed heet die in een woestijn leeft , gelijk heeft in het jaar 2019. Eindresultaat zul je binnenkort zien. Koerden die voorstander zijn van YPG/PKK zullen afgeslacht worden.
Saudi Arabië, belangrijkste islamitische land, vaart prima met hun vriendjes met christenen koers. Tenzij je hier wou beweren dat Amerika niet vuistdiep in SA zit. Selectief toepassen van verzen is het enige wat gelovigen doen, alles wat niet in lijn is met de verzen wordt genegeerd en als het toevallig eens een keertje uitkomt versterkt dat hun geloof.
pi_189314900
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:44 schreef Atak het volgende:
Wat mensen vergeten: net zoals operatie olijftak gaat de aankomende operatie (genaamd fontein van vrede) binnen de framework van NAVO gebeuren. Eng dat mensen niet achter NAVO staan. Doet mij denken dat sommige mensen hier ook niet achter NAVO gaat staan als Rusland Europa aanvalt.
Vals dilemma.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189314907
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat deden ze in Afrin. Het centrum was al ontruimd voordat NAVO Afrin had overgenomen.
Ze trokken terug ten oosten van de Eufraat omdat het daar veilig gebied was voor hen, maar nu gaat die veiligheid ook eindigen. Er is geen alternatieve veilige zone meer voor hen.

Hun dilemma is nu net als bij Afrin. Overgave aan Ankara of overgave aan Damascus. Eerlijk gezegd denk ik dat op termijn overgave aan Damascus minder pijnlijk zal zijn, omdat ik verwacht dat op termijn ook de door de Turken gedomineerde gebieden in handen van Damascus zal komen.
-Rabia Al-Basri
pi_189314924
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:44 schreef Atak het volgende:
Hoe kom je daarbij? Dat het "binnen de mavo framework gaat gebeuren"
-Rabia Al-Basri
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:51:05 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189314927
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Haha scheer je weg clown.
Make me, jij zet nederlanders die varkensvlees eten even weg als tokkies, omdat ze niet voldoen aan jouw smerige islamitische kutmoraal.

En je maar afvragen waarom moslims over de hele wereld, waar dan ook, geminacht worden. Nou, nu weet je waarom en iedereen die nog iets positiefs dacht is ook wel om denk ik.

Bedankt :).
Get woke, go broke!
pi_189314930
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze trokken terug ten oosten van de Eufraat omdat het daar veilig gebied was voor hen, maar nu gaat die veiligheid ook eindigen. Er is geen alternatieve veilige zone meer voor hen.

Hun dilemma is nu net als bij Afrin. Overgave aan Ankara of overgave aan Damascus. Eerlijk gezegd denk ik dat op termijn overgave aan Damascus minder pijnlijk zal zijn, omdat ik verwacht dat op termijn ook de door de Turken gedomineerde gebieden in handen van Damascus zal komen.
Ze kunnen nog naar het zuiden trekken om aan de olievelden te kleven. Slecht nieuws voor hun is dat dat Assad de olievelden terug wilt. Goede deal IMHO. Olievelden voor Assad. Noord Syrië voor NAVO (voor de vluchtelingen).
pi_189314934
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Dat het "binnen de mavo framework gaat gebeuren"
Lees je even in wat Trump zei (half uurtje geleden).
pi_189314940
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:49 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Saudi Arabië, belangrijkste islamitische land,
Wut? :')
-Rabia Al-Basri
pi_189314952
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Lees je even in wat Trump zei (half uurtje geleden).
Hij zegt wij gaan geen onderdeel zijn van de operatie
-Rabia Al-Basri
pi_189314968
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij zegt wij gaan geen onderdeel zijn van de operatie
Denk je dat het een toeval is dat YPG hun loopgraven moesten opblazen? Denk je dat Trump geen Intel gaat geven nadat hij zei dat YPG een gevaar vormt voor NAVO?
pi_189314973
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze kunnen nog naar het zuiden trekken om aan de olievelden te kleven. Slecht nieuws voor hun is dat dat Assad de olievelden terug wilt. Goede deal IMHO. Olievelden voor Assad. Noord Syrië voor NAVO (voor de vluchtelingen).
Dat geneuzel van Erdogan over dat hij daar miljoenen Syriërs wilt huisvesten is gewoon voor de Turkse bühne om zo meer backing te krijgen voor deze operatie.
-Rabia Al-Basri
pi_189315006
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Denk je dat het een toeval is dat YPG hun loopgraven moesten opblazen? Denk je dat Trump geen Intel gaat geven nadat hij zei dat YPG een gevaar vormt voor NAVO?
De Amerikanen liet hen die stellingen ontruimen om de Turken van af te laten voor een operatie. Nu draait Trump zoals gebruikelijk en geeft groen licht voor een operatie
-Rabia Al-Basri
pi_189315012
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat geneuzel van Erdogan over dat hij daar miljoenen Syriërs wilt huisvesten is gewoon voor de Turkse bühne om zo meer backing te krijgen voor deze operatie.
Vluchtelingen probleem ontwrichte EU bijna. Ik denk dat je het vluchtelingen probleem onderschat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')