abonnement Unibet Coolblue
pi_189319421
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het blijft de eeuwige vraag wat Gio gedaan zou hebben met de huidige troep die er speelt. Ik vermoed precies even slecht. Maar in zijn tijd stonden er een Kuijt, Van Persie, fitte Karsdorp en Kongolo, Jörgensen in zijn ene topjaar etc.
Heeft ook gewoon met gasten als Nelom en Bilal moeten spelen hoor.
pi_189319426
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Van Persie terug was wel het hoogtepunt toch? :) (Qua spelers.)
Het blijft zonde dat je niet een seizoen lang hem als onbetwiste spits had lopen en ook nog eens topfit was.

Dan was het iemand die je kampioen kon maken. Nu was het net te vaak net niet, maar tegelijk liet hij af en toe dingen zien.. man wat was dat nog genieten.
pi_189319448
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het blijft zonde dat je niet een seizoen lang hem als onbetwiste spits had lopen en ook nog eens topfit was.

Dan was het iemand die je kampioen kon maken. Nu was het net te vaak net niet, maar tegelijk liet hij af en toe dingen zien.. man wat was dat nog genieten.
Wanneer was het net niet dan? Schoot bijna elke kans die hij kreeg er in toch?
pi_189319543
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wanneer was het net niet dan? Schoot bijna elke kans die hij kreeg er in toch?
Qua fitheid.
pi_189319563
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Qua fitheid.
Dat is waar maar dat wist je van tevoren.
  maandag 7 oktober 2019 @ 22:32:51 #256
438851 Oldground
El Poderoso
pi_189323446
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een rare opmerking?

De kwaliteit van de selectie is toch het uiteindelijke eindproduct wat een BVO levert? Iedereen die in diezelfde BVO een steentje bijdraagt aan dat resultaat, met de directie voorop, mag zich dat aan het einde van het seizoen aanrekenen.

[..]

_O- 20 miljoen :D :'( :D
[..]

Ja, hier hebben verschillende users enorm veel last van. Je moet echt oppassen met wat je zegt.
Sommige hebben hier geen plank voor hun harses als het aankomt op de kwaliteit van de selectie maar een complete houtzagerij.
Je snapt niet wat ik bedoel.

Na een blamerende nederlaag - zoals zondag - wordt er bij Feyenoord (ik gok ook bij andere clubs) door de meeste journalisten gewezen naar de (povere) kwaliteit van de selectie. Ook hier overigens.

De selectie van een goed draaiend elftal heeft een hoge kwaliteit en de selectie van een slecht draaiend elftal is matig. Ik vind dat getuigen van een ongekend simplisme, alsmede kortzichtigheid. Dat wilde ik hier even benadrukken.

Verder denk ik inderdaad dat Sinisterra en Senesi een potentiële transferwaarde vertegenwoordigen van +20 mln. Dat is ook helemaal niet zo vreemd als jij schetst. Meet jezelf niet zo'n verschrikkelijk minderwaardigheidscomplex aan.
Van alles is weer waardeloos.
pi_189323564
Gezien wat ik tot nu toe heb gezien dit seizoen is het niet een kwestie van een goed elftal wat slecht draait. Het is gewoon niet zo'n goed elftal. Klaar.
  maandag 7 oktober 2019 @ 22:41:29 #258
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189323591
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Gezien wat ik tot nu toe heb gezien dit seizoen is het niet een kwestie van een goed elftal wat slecht draait. Het is gewoon niet zo'n goed elftal. Klaar.
Vorig jaar hadden ze een mindere selectie en werden ze makkelijk derde.
Makkelijk tweede.
pi_189323630
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze een mindere selectie en werden ze makkelijk derde.
Toen hadden we Robin nog en een bikkelaar op het middenveld. Vind het niveau tot nu toe lager dan vorig seizoen. Ongedisciplineerd zooitje
pi_189323681
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze een mindere selectie en werden ze makkelijk derde.
Dat waren de verdiensten van Gio. Onze kale klets kan er geen reet van.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189324237
Stam is het niet. Simpel.
Van Geel heeft nog ff een kut trainer aangesteld. Wie heeft trouwens die Jan de Jong toen aangesteld? Want Eenhoorn had toen toch wel oren naar een overstap naar Feyenoord? Waarom is toen voor de Jong gekozen?
  maandag 7 oktober 2019 @ 23:23:06 #262
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189324325
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Toen hadden we Robin nog en een bikkelaar op het middenveld. Vind het niveau tot nu toe lager dan vorig seizoen. Ongedisciplineerd zooitje
Dat we Robin als joker niet meer hebben is jammer, maar vorig seizoen pakten we toch meer punten zonder hem dan met hem dus dat zou het verschil niet mogen maken.

Verder is Tapia voor Vilhena voor een verzwakking, Fer is een versterking voor Clasie en stJuste en Karsdorp zijn ongeveer gelijk. Verdedigend hebben we met Ié en Senesi meer opties gekregen (toch beter dan de verbannen vBeek en vdHeijden), Kökcü, Sinisterra en Burger zijn een jaartje ouder en beter geworden maar Botteghin en Toornstra lijken een jaartje gammeler. O en Kelly en Narsingh ipv de verbannen Ayoub en Martina, maakt geen reet uit want die kunnen er alle vier geen kut van.

Per saldo zie ik weinig verschil, eigenlijk. Behalve qua salariskosten, die zijn wel flink omhoog gegaan door het aanhouden van vdHeijden, Ayoub en vBeek...
Makkelijk tweede.
pi_189324534
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Per saldo zie ik weinig verschil, eigenlijk. Behalve qua salariskosten, die zijn wel flink omhoog gegaan door het aanhouden van vdHeijden, Ayoub en vBeek...
Tsja. Het niveau ligt duidelijk lager dus dat moet ergens door komen zou je denken. M.u.v. Porto vind ik Feyenoord slap en ongedisciplineerd ogen.
  maandag 7 oktober 2019 @ 23:37:31 #264
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189324537
Scheelt allemaal niet zoveel met vorig jaar.
pi_189324637
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:37 schreef fetX het volgende:
Scheelt allemaal niet zoveel met vorig jaar.
Dat zal over een tijdje duidelijker worden. Uit zie ik ons weinig punten pakken
pi_189324701
Die Berghuis speelde gisteren trouwens ook als een natte krant. Tegen Porto was hij ook niet veel soeps los van een schot op de lat was Larsson veel dreigender.

En dan begint meneer gisteren tegen Rijnmond te zeiken dat kritiek alleen maar bij Feyenoord voorkomt. Nee wij zijn de enige supporters die deze zooi elk jaar moeten slikken. Dat er een paar met wat minder fatsoen en hersencellen met ziekte woorden gaan schelden dat is niet netjes, maar PSV en Ajax was je met deze prestaties al uit de bus gesleurd en mocht je jezelf gaan verantwoorden voor een woedende menigte op een regenachtige zondag avond.
Ik ben dat joch echt zo zat, had aub lekker naar die lampenstad gegaan.
pi_189324727
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Berghuis speelde gisteren trouwens ook als een natte krant. Tegen Porto was hij ook niet veel soeps los van een schot op de lat was Larsson veel dreigender.

En dan begint meneer gisteren tegen Rijnmond te zeiken dat kritiek alleen maar bij Feyenoord voorkomt. Nee wij zijn de enige supporters die deze zooi elk jaar moeten slikken. Dat er een paar met wat minder fatsoen en hersencellen met ziekte woorden gaan schelden dat is niet netjes, maar PSV en Ajax was je met deze prestaties al uit de bus gesleurd en mocht je jezelf gaan verantwoorden voor een woedende menigte op een regenachtige zondag avond.
Ik ben dat joch echt zo zat, had aub lekker naar die lampenstad gegaan.
Die Berghuis die van zich afbijt op de uitlatingen van de meegereisje supporters :') En dan niet zozeer over dat ''werken voor je kanker geld'', maar dat die het ongelooflijk vindt dat mensen kritiek op Stam hebben. Klere ventje dat het dr is.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:01:02 #268
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189324777
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:37 schreef fetX het volgende:
Scheelt allemaal niet zoveel met vorig jaar.
Qua punten uiteindelijk wel. Alhoewel we onder Gio natuurlijk ook dit soort kansloze reeksen hadden, maar dat was vaak wel met een lastiger programma en met een betere beginfase.
Makkelijk tweede.
pi_189324802
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 23:54 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Die Berghuis die van zich afbijt op de uitlatingen van de meegereisje supporters :') En dan niet zozeer over dat ''werken voor je kanker geld'', maar dat die het ongelooflijk vindt dat mensen kritiek op Stam hebben. Klere ventje dat het dr is.
Hij en Jorgensen zijn allebei van die gefrustreerde eikels die geen kut meer hebben gepresteerd na de titel. Jorgensen loopt er ook als een gefrustreerde en gepiekeerde eikel bij. Maakte domme overtredingen, zeiken dat een transfer niet lukt, kunstgras dan deed meneer niks en met van Persie kon hij niet samen. Ik heb een 35e jarige van Persie niet horen zeiken over supporters, kunstgras of domme overtredingen zien maken. Die 2 zijn zogenaamd je beste spelers maar laten het totaal afweten.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:08:31 #270
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189324819
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 00:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hij en Jorgensen zijn allebei van die gefrustreerde eikels die geen kut meer hebben gepresteerd na de titel. Jorgensen loopt er ook als een gefrustreerde en gepiekeerde eikel bij. Maakte domme overtredingen, zeiken dat een transfer niet lukt, kunstgras dan deed meneer niks en met van Persie kon hij niet samen. Ik heb een 35e jarige van Persie niet horen zeiken over supporters, kunstgras of domme overtredingen zien maken. Die 2 zijn zogenaamd je beste spelers maar laten het totaal afweten.
Berghuis geen kut meer gepresteerd na de titel?

VPersie klaagde overigens ook gewoon over kunstgras. En terecht. Blijf mij verbazen dat dat nu nog niet afgelopen is.
Makkelijk tweede.
pi_189324849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Berghuis geen kut meer gepresteerd na de titel?

VPersie klaagde overigens ook gewoon over kunstgras. En terecht. Blijf mij verbazen dat dat nu nog niet afgelopen is.
Berghuis deed het leuk tegen de kleintjes. Maar in de toppers liet hij het afweten. Jorgensen liep net niet jankend het veld af op kunstgras. Misschien hebben die supporters los van het kanker woordje toch wel een punt.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:20:48 #272
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189324867
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 00:14 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Berghuis deed het leuk tegen de kleintjes. Maar in de toppers liet hij het afweten. Jorgensen liep net niet jankend het veld af op kunstgras. Misschien hebben die supporters los van het kanker woordje toch wel een punt.
Je kan veel zeggen over Berghuis en Jørgensen maar ze werken allebei hard, zowel binnen als buiten het veld.
Makkelijk tweede.
pi_189327566
https://www.ad.nl/nederla(...)rers-kopen~adbdda90/

Wat moet je daar nou mee als ex-speler?
blablablabla
pi_189327661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:37 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)rers-kopen~adbdda90/

Wat moet je daar nou mee als ex-speler?
Speeltje en ego. Ze willen laten zien hoe je een club runt en hopen misschien daarbij op een Swansea-effect. John van Zweden is er best op vooruit gegaan toen.
pi_189327984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Speeltje en ego. Ze willen laten zien hoe je een club runt en hopen misschien daarbij op een Swansea-effect. John van Zweden is er best op vooruit gegaan toen.
John heeft zich nooit met de club bemoeid , die kocht voor 60k aandelen om de club te redden en dacht eigenlijk dat hij zijn geld kwijt zou zijn. Dat liep ff anders :+ .

Ben wel benieuwd of het echt een speeltje is voor er bij of dat Dirk zich daar ook met de dagelijkse gang van zaken gaat bemoeien en dus weg gaat bij Feyenoord.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')