Dat was een prima selectie die vooral erg in balans was. Elke tekortkoming van een speler werd wel weer opgevangen door een kwaliteit van de ander. Daarnaast had een enkeling het beste jaar uit hun carriere.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:23 schreef Generationalpha het volgende:
Zit nog eens wat beelden terug te kijken van het kampioensjaar. Wat een bizar iets blijft het toch dat toen ineens alles goed viel. De ene na de andere bal de kruising in, wedstrijdenlang de nul houden.
Als je basisklant bent, ben je een succesquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]Zijn alle drie basisklanten (geweest).
Precies. Het is echt niet zo alsof dat seizoen alleen maar van geluk aan elkaar hing. We waren toen juist als collectief heel erg stabiel en in balans. Daarnaast vochten we voor elke meter, hadden we prima karakters in het team en ook zeker spelers met kwaliteit. Karsdorp, Kongolo, Jorgensen, Berghuis, Elia, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra. Stuk voor stuk goede spelers (voor de Eredivisie).quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was een prima selectie die vooral erg in balans was. Elke tekortkoming van een speler werd wel weer opgevangen door een kwaliteit van de ander. Daarnaast had een enkeling het beste jaar uit hun carriere.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb jij het niet zo op Stam. Toch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik wel. Ben die kale klatsbakkes al lang beu. “Indrukwekkende verschijning” het is een lachertje van de bovenste plank, een zenuwlijer die onzin uitkraamt.
Het doel van een huurspeler is een plek in een selectie vullen die dun of niet bezet is. Dat doe je blijkbaar goed genoeg met een huur als ze in de basis staan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je basisklant bent, ben je een succes
Zoals eerder gezegd Feyenoord had voor Henk Fraser moeten gaan. Maar ik kan me nog herinneren dat 90% in dit topic euforisch was over Stam en anti Fraser was.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik wel. Ben die kale klatsbakkes al lang beu. “Indrukwekkende verschijning” het is een lachertje van de bovenste plank, een zenuwlijer die onzin uitkraamt.
Over 3 jaar is Gio een legende die zijn weerga niet kent, nu vinden veel mensen het nog een lul.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Giogod heeft het beste eruit gehaald.
Gelukkig is ie weg en gaat het beter.
Hoe stond jij tegenover Van Bommel? Die werd binnengehaald als held van de club.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd Feyenoord had voor Henk Fraser moeten gaan. Maar ik kan me nog herinneren dat 90% in dit topic euforisch was over Stam en anti Fraser was.
Ze kunnen er allebei niet zoveel van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd Feyenoord had voor Henk Fraser moeten gaan. Maar ik kan me nog herinneren dat 90% in dit topic euforisch was over Stam en anti Fraser was.
Gio heeft mij de mooiste jaren als Feyenoorder gegeven, kan mij het schelen wat de rest vindt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Over 3 jaar is Gio een legende die zijn weerga niet kent, nu vinden veel mensen het nog een lul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Positief wel. Maar dat was vooral gebaseerd op dat van Bommel de jeugd geweldig liet spelen. Maar ik heb in Jaap nooit een grote trainer gezien. Bij Reading was het ook ouderwets fysiek Engels voetbal maar niet om aan te gluren. Terwijl je met Henk Fraser wel wist wat voor vlees je in de kuip hebt. Heeft het bij elke club eigenlijk wel prima gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe stond jij tegenover Van Bommel? Die werd binnengehaald als held van de club.
Qua uitstraling en 'boegbeeld voor de club' 100% ja.quote:
Ik vond Gio niet echt uitstraling hebben. Maar kan aan zijn interviews liggen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Qua uitstraling en 'boegbeeld voor de club' 100% ja.
En ik wil nog atlijd een keer zien wat Gio kan met een selectie die meer is dan pure middelmaat.
Die laat ik er buiten, die zijn inhoudsloos en zullen dat ook atlijd blijven (net als bijna elke andere trainer tegenwoordig, uitzonderingen daar gelaten). Meer de uitstraling dat er geen kwaad in zit, de correctheid, nooit een kwaad woord (publiekelijk) over spelers, etc.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vond Gio niet echt uitstraling hebben. Maar kan aan zijn interviews liggen.
Het blijft de eeuwige vraag wat Gio gedaan zou hebben met de huidige troep die er speelt. Ik vermoed precies even slecht. Maar in zijn tijd stonden er een Kuijt, Van Persie, fitte Karsdorp en Kongolo, Jörgensen in zijn ene topjaar etc.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gio heeft mij de mooiste jaren als Feyenoorder gegeven, kan mij het schelen wat de rest vindt.
Elia vergeet je.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het blijft de eeuwige vraag wat Gio gedaan zou hebben met de huidige troep die er speelt. Ik vermoed precies even slecht. Maar in zijn tijd stonden er een Kuijt, Van Persie, fitte Karsdorp en Kongolo, Jörgensen in zijn ene topjaar etc.
Van Persie terug was wel het hoogtepunt toch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Elia vergeet je.
Even mijn mond spoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |