quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
IS STAM AL OUT? Opzouten met die kale enge gladjakker. Tijd dat er weer een echte god voor de groep komt te staan zoals John de Wolf of Henk Fraser. Aanpakken die verwende jochies godverredomme.
Omdat Bottegod na gisteren echt niet meer in Feyenoord 1 komt te spelen, tenzij er een golf aan blessures komt of zo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat we een nieuwe aanvoerder krijgen?
Bron?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Bottegod na gisteren echt niet meer in Feyenoord 1 komt te spelen, tenzij er een golf aan blessures komt of zo.
Ook dat las u hier voor het eerst.
lol wie wilde je dan centraal zetten?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Bottegod na gisteren echt niet meer in Feyenoord 1 komt te spelen, tenzij er een golf aan blessures komt of zo.
Geen bron. Dat is gewoon mijn vermoeden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet dat Stam de selectieformulieren invult, logica is hier dan niet van toepassing.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen bron. Dat is gewoon mijn vermoeden.Stuur je vermoedens maar naar forum@fok.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post afgehandeld.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen bron. Dat is gewoon mijn vermoeden.Bottegod kan al 2 jaar niet meer. De rest is geschiedenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel managercarrière op FIFA 20 met Feyenoord, kan bevestigen dat dit beter simuleert dan met Botteghin erin.quote:
Mwa, oneens. We hadden hem aangetrokken nadat hij een goede periode had klaargespeeld bij Groningen. Hij zou sowieso een stap hogerop hebben gemaakt, deed dat uiteindelijk naar ons. Helaas heeft niemand een glazen bol hoe hij het verder zou doen, maar de overstap van Groningen naar ons was destijds logisch.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Herstel: Botteghin had nooit bij Feyenoord mogen voetballen. Dat kampioensjaar was vooral dankzij de snelle backs dat hij kon renderen (net als Jan Arie).
Stam is mokereigenwijs.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag je vinden natuurlijk. Volgens mij waren er maar weinig positief over zijn komst destijds, hoe logisch het voor jou ook mocht zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwa, oneens. Hij hadden hem aangetrokken nadat hij een goede periode had klaargespeeld bij Groningen. Hij zou sowieso een stap hogerop hebben gemaakt, deed dat bij ons. Helaas heeft niemand een glazen bol hoe hij het verder zou doen, maar de overstap van Groningen naar ons was destijds logisch.
Je hebt Feyenoord-AZ gemist?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meh, Haps zien we nu voor het eerst ongeveer veel wedstrijden spelen, en ik ben daar verre van positief over eigenlijk. Aanvallend leuk en aardig, maar wat laat hij zijn verdediging vaak in de steek zeg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:00 schreef o.us het volgende:
Maar goed, dat kan weer bij hetzelfde lijstje als Bilal, Larsson, Scharie, Tapia. Alleen Haps en Berghuis hebben laten zien dat hun overstap naar de top hen goed deed.
Naja, die kerel heeft de afgelopen jaren ook glazen benen gehad. Dat gaat je ontwikkeling ook in de weg zitten, zeker als je toevallig in deze chaos eigenlijk voor het eerst weer wedstrijden achter elkaar fit bent. Beter dan Malacia iig, zeker in deze roerige fase.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh, Haps zien we nu voor het eerst ongeveer veel wedstrijden spelen, en ik ben daar verre van positief over eigenlijk. Aanvallend leuk en aardig, maar wat laat hij zijn verdediging vaak in de steek zeg.
Dat wat Kongolo wel goed deed in het kampioensjaar.
Net als Fer, Karsdorp, Clasie enzo, dat was ook allemaal een succes ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Naja, die kerel heeft de afgelopen jaren ook glazen benen gehad. Dat gaat je ontwikkeling ook in de weg zitten, zeker als je toevallig in deze chaos eigenlijk voor het eerst weer wedstrijden achter elkaar fit bent. Beter dan Malacia iig, zeker in deze roerige fase.
Ik volg Huddersfield niet echt meer, is Kongolo bassispeler daar? Geen interesse in een verhuur tijdens de winterstop, en Botteghin deponeren bij Excelsior of Dordt?
Misschien wilt Kuyt wel als trainer-speler aan de slag gaan en flikkeren we Stam bij de O19, dan lossen we zowel het spitsenprobleem als het trainersprobleem op.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als Fer, Karsdorp, Clasie enzo, dat was ook allemaal een succes ja.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als Fer, Karsdorp, Clasie enzo, dat was ook allemaal een succes ja.
Het is toch voor ons te hopen dat Senesi niet topfit is en Jaap daarom de voorkeur blijft geven aan Botteghin.quote:
Emigreren en in een totaal vreemd land terecht komen ver van alles kan een grote mentale impact hebben. Maar die kerel heeft tot Deadline Day constant bij San Lorenzo gespeeld. Dus als hij niet fit is, geloof ik er niet in dat niet om de fysieke fitheid gaat. Dat hij in oktober nog steeds niet speelt is echt een kapitale fout van Stamquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is toch voor ons te hopen dat Senesi niet topfit is en Jaap daarom de voorkeur blijft geven aan Botteghin.
Anders hebben we echt een enorm probleem!
Ik lees het niet voor het eerst en ik geloof ook niet dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |