Ik heb er ook al een. Ik ben niet meer onder invloed van de waan van de dag.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben al begonnen met de longlist, volgend jaar wordt mijn jaar
Procyclingstats top 300 zeker?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als newbie heb ik mij alvast goed voorbereid met mijn shortlist van om en nabij de 300 renners
Jeetje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als newbie heb ik mij alvast goed voorbereid met mijn shortlist van om en nabij de 300 renners
Teleurstellend..ik had zeker 500 op mijn shortlist vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Maximaal 10 renners.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
In een ronde bied je op maximaal 14 renners?
Is het dan ook zo dat je maximaal 99,6 miljoen kunt uitgeven de eerste biedronde? Stel namelijk - al is de kans erg klein - dat je gelijk 100 miljoen hebt uitgegeven en al de tien renners hebt dan heb je geen geld meer voor de overige vier renners.quote:
Volgens mij mag je gewoon 100 miljoen uitgeven, verstandig is misschien anders want dan doe je het met minder rennersquote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat je maximaal 99,6 miljoen kunt uitgeven de eerste biedronde? Stel namelijk - al is de kans erg klein - dat je gelijk 100 miljoen hebt uitgegeven en al de tien renners hebt dan heb je geen geld meer voor de overige vier renners.
Is goed, ik neem de top 14 van vorig jaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we allemaal een themateam gaan maken?
Dat mag ja, kans is miniem dat je 10 renners pakt de eerste ronde.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat je maximaal 99,6 miljoen kunt uitgeven de eerste biedronde? Stel namelijk - al is de kans erg klein - dat je gelijk 100 miljoen hebt uitgegeven en al de tien renners hebt dan heb je geen geld meer voor de overige vier renners.
Gimmicks zijn voor mensen die te slecht zijn om te winnenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:40 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we allemaal een themateam gaan maken?
Als de deadline maar niet op 1 januari middernacht ligtquote:Op donderdag 26 december 2019 00:08 schreef wimderon het volgende:
Op 1 januari starten met een lekker lange eerste biedronde, is dat wat? De Tour Down Under heeft zich keurig aan ons aangepast met de start een week later dan vorig jaar.
Prima wmb.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:08 schreef wimderon het volgende:
Op 1 januari starten met een lekker lange eerste biedronde, is dat wat? De Tour Down Under heeft zich keurig aan ons aangepast met de start een week later dan vorig jaar.
Een lekker lange biedronde zal wel wat langer zijn dan één avond.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Momo het volgende:
Deadline dan 2 januari misschien gezien de toestand sommige mensen 1 januari in zijn?
Lange biedronde, dus deadline zal wel 4 januari zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Momo het volgende:
Deadline dan 2 januari misschien gezien de toestand sommige mensen 1 januari in zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |