Of een goodness-of-fit test op een normale verdeling met berekend gemiddelde en variantie. Ik denk dat Wim daar wel zin in heeft, om dat in zijn vrije tijd te doen!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zou je per team een gemiddelde afwijking van het gemiddelde van elke ronde moeten berekenen
Mijn statistiekkennis is een beetje roestig, maar aangezien ik vanaf 2 januari waarschijnlijk voor m'n werk dit soort dingen moet gaan doen zou ik het wel leuk vinden om een beetje te oefenen met dit soort gegevensquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of een goodness-of-fit test op een normale verdeling met berekend gemiddelde en variantie. Ik denk dat Wim daar wel zin in heeft, om dat in zijn vrije tijd te doen!
We hebben hem gevonden, de nieuwe scorekeeper van de FPCL!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn statistiekkennis is een beetje roestig, maar aangezien ik vanaf 2 januari waarschijnlijk voor m'n werk dit soort dingen moet gaan doen zou ik het wel leuk vinden om een beetje te oefenen met dit soort gegevens
Ik heb er zin in. Benieuwd wie Pozzovivo een kans geeft.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer beginnen we weer met lijstjes insturen? Bongo Bongo nadert snel
We zijn nog niet eens vol. Gastarbeiders gevraagd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer beginnen we weer met lijstjes insturen? Bongo Bongo nadert snel
Er zijn toch wel mensen die dit heel leuk zouden vinden en er nog niet bij staan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens vol. Gastarbeiders gevraagd.
geen probleem heywooweltquote:Op woensdag 18 december 2019 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Eeuwige dank aan frankgod voor de mention
Ik heb wel tips voor jequote:Op woensdag 18 december 2019 10:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat klopt, de neo van het stel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |