Toch maar even de vraag voor je gesteld in curacaos netwerkje...quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:58 schreef Lonaa het volgende:
Naja, het is wat het is en misschien doe ik het wel alsnog gewoon, maar blerf. Geld. Gebrek aan geld.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toch maar even de vraag voor je gesteld in curacaos netwerkje...
Wie vliegt (vanaf) dond met tui naar AMS?
Doe een slowchat Go Fund Mequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:58 schreef Lonaa het volgende:
Naja, het is wat het is en misschien doe ik het wel alsnog gewoon, maar blerf. Geld. Gebrek aan geld.
Ha, alsof ik naar een bios metquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Misschien in de pauze even een liedje inzetten
Zeer mee eensquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
En die speckjes zijn lekker hoor Bluezz! Mits knapperig gebakken in boter en door een stamppot. Ik kreeg er een echte spekjes-fix van. Niet verwacht!
Balen van de financiële tegenvaller maar bijna Honda tijdquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]ze mag eventueel op woensdag ook al vliegen.
![]()
Maar lief
De vraag is wie het wat kostquote:
Hoe zat het ook alweer? Jij had je koffer al gepakt voor je volgende vakantie?quote:
Ja dus?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer? Jij had je koffer al gepakt voor je volgende vakantie?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:11 schreef Barreltje het volgende:
Waar is de crowdfund actie voor Honda?
Nee hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dus?Ik hoef met niemand rekening te houden en alles is al betaald
Door mij
Vragen?
Euroscoop in Schiedam is wel een chille bios eigenlijk, op die kutpauzes na dan (áltijd beroerd getimed ook, ķķk knapquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, alsof ik naar een bios metpauze
zou gaan!
en er zit een Brams.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Euroscoop in Schiedam is wel een chille bios eigenlijk, op die kutpauzes na dan (áltijd beroerd getimed ook, ķķk knap)
Was ook niet als commentaar bedoeld hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen van jou geen commentaar verwacht.
Dan begreep ik jequote:Op zondag 6 oktober 2019 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook niet als commentaar bedoeld hoor![]()
Wordt honger lijden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:39 schreef Molo het volgende:
We krijgen zo bezoek (paar uurtjes, twee volwassenen en twee kleine kindjes, blijven niet eten).
Gezellig
Koos heeft o.a. een hele tompouce per persoon gekocht. Stokbroodjes, een hele grillworst en een hele Tęte de Moine![]()
Ben benieuwd hoe ver ze komen
Ja, weet ook eigenlijk niet wat ik daarmee precies bedoeldequote:
Ik heb Iglo visfilet Italiano in de airfryer gepropt. Past niet echtquote:
Awquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, weet ook eigenlijk niet wat ik daarmee precies bedoelde
Zo’n plak vage vis in een metalen bakje? Ik haal die bij de Aldi. Met een beetje vouwen past het net-aan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Iglo visfilet Italiano in de airfryer gepropt. Past niet echtNou ja, niet meer kopen
Dat jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo’n plak vage vis in een metalen bakje?
Ik wacht vol spanning op je reviewquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jaBeetje proppen dan lukt het wel. Alleen is dat bakje volgens mij bedoeld voor lekvocht en dat past er nu dus niet meer in
Zal wel een zompig zootje worden dus
Voorlopig duurt het vooral gewoon heel erg langquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op je review
Jeeejquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:46 schreef Aure het volgende:
Wij zitten in de trein op weg naar Schipholwel met mega omweg, maar soit.
Smakeloos. Blij dat het op is. Gauw twee frikandellen erachteraan anders meurt de airfryer nog 2 weken naar vis.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op je review
Klinkt matigquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smakeloos. Blij dat het op is. Gauw twee frikandellen erachteraan anders meurt de airfryer nog 2 weken naar vis.
Fijne vakantiequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:46 schreef Aure het volgende:
Nee, maar mr. Berk is nu wel mijn vaste vakantiegezelschap.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de tweede heb je Mr.Berk aan de haak geslagen?
Have funquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:46 schreef Aure het volgende:
Yep smerig en yep slimquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:52 schreef Myraela het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, hoe smerig die visdingen ook zijn. Iglo is wel slim bezig. Beetje koolvis verkopen voor meer dan 4 euro.
CUL / Pats hier met je nieuwe keukenspeeltjes topic #7quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De airfryertang is in ieder geval een uiterst prima investering geweest
Don't try at homequote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vond die viscuisine-dingen vroeger wel aardig. Ook al tien jaar niet gegeten.Geen idee wat ik er nu van zou vinden.
Doet t bij mij niet, die link.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef Lonaa het volgende:
https://vimeo.com/user96235429/review/364615527/eba25575b7
bewegend Dora-beeld![]()
Voor vlieg-donatie mag je een DM sturen.
Omg wat een cutie. Ze lijkt daar niet zo heel klein?quote:
Wij eten Buffalowings van bloemkool straksquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:19 schreef Zilverberk het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik heb nog een bloemkool liggen, kan ik daar wat leuks mee?
Oh das lief!quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:15 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Omg wat een cutie. Ze lijkt daar niet zo heel klein?
Ik wil heel graag doneren maar ben helaas een arme student :\ ik hoop dat je genoeg geld bijeen krijgt.
Ik heb de griek even lastig gevallen. Inktvis en lam.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:19 schreef Zilverberk het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik heb nog een bloemkool liggen, kan ik daar wat leuks mee?
Ziet er tof uit, maar dan had ik wat eerder moeten beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij eten Buffalowings van bloemkool straks![]()
Met een ballegie gehakt.
zoiets
Lekkerrrquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik heb de griek even lastig gevallen. Inktvis en lam.
Ziet er best leuk uit. Zie het mezelf nog niet maken want veel werkquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij eten Buffalowings van bloemkool straks![]()
Met een ballegie gehakt.
zoiets
Nee dat hoeft hier zéker niet. We eten ze dan ook met een lekkere gehaktbalquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Zie het mezelf nog niet maken want veel werkEn van mij hoeft het ook niet vegan te zijn.
Rond twaalf uur trok ik een flesje Grolsch kruidige herfstbok los. In de pan met rundvlees en ui gegoten, straks hachee eten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eigenlijk nu al zin om de gordijnen dicht te doenen een bokbiertje in te schenken.
Ow verjaardagsgeld is een optiequote:Op zondag 6 oktober 2019 17:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh das lief!Ze komt soberso hoor eind van de week. Dan maar een maand wat rustiger aan doen. Ben ook nog binnenkort jarig, ik vraag de vlucht gewoon voor mijn verjaardag ofzo
Wat betreft groot: ik vind het heel moeiijk in te schatten via beeld. We aan het zien
Dat is een filmpje van Sally. Die waar ze een aardbei wil.quote:
Onder de knie, zeiden ze. Maar ja is nog puppy dus kan nog groeien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow verjaardagsgeld is een optie![]()
Dora komt tķt aan de knie, tķch? op het filmpje...
Kut.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een filmpje van Sally. Die waar ze een aardbei wil.
Ik dacht al, die oogt niet bepaald pupperigquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een filmpje van Sally. Die waar ze een aardbei wil.
Ik kom hier al wat langer dan jijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog door de truien, jurkjes, bloeses en vesten heen zien te worstelen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:55 schreef Barreltje het volgende:
Tevens eerste tussenstand van kast opruiming:Sterkte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog door de truien, jurkjes, bloeses en vesten heen zien te worstelen.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat zat er wel aan te komen jaquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krikke stapt op. Nwe burgemeester hier dus "binnenkort".
Morgen weer een dag.. nu eerst naar l'dam om uit eten te gaanquote:
Foto van de kast?quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:58 schreef Holyme het volgende:
Ugh, kasten. Lang leve een walk in closet waar alles op rekken hangt en je zo overzicht hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |