Nou ok, gezien het een iPhone is, approved!quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Net nieuwe iPhone 11 en net op vakantie geweest, nu ben ik failliet.
Goede slaaf.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendenweekend weg viel wat goedkoper uit. Misschien toch maar eens aan de iPhone 11 denken ook.
Ik heb een iMac voor alles en een MBA 11" voor op de bank en dat is meer dan genoeg. En ook nog een Windows pc.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:53 schreef HeatWave het volgende:
NEIN!
Koop mijn macs, ik moet ook een iPhone 11 Pro Max en een nieuwe Watch.
Nee, gewoon uitgeven aan mij. Ik verdien kadootje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendenweekend weg viel wat goedkoper uit. Misschien toch maar eens aan de iPhone 11 denken ook.
Tsk, hoe kan je nou zonder Mac Pro? 2x Quad Core Xeon, 32GB RAM, PCIE SSD en een AMD 580 8GB? En dan nog plek voor 3x3TB HD.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een iMac voor alles en een MBA 11" voor op de bank en dat is meer dan genoeg. En ook nog een Windows pc.
Laat dit nou de biggest Mac zijnquote:
Mensen die Apple gebruikenquote:Op zondag 6 oktober 2019 09:53 schreef HeatWave het volgende:
NEIN!
Koop mijn macs, ik moet ook een iPhone 11 Pro Max en een nieuwe Watch.
Ik kan snel genoeg FOK!en op deze iMac.quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, hoe kan je nou zonder Mac Pro? 2x Quad Core Xeon, 32GB RAM, PCIE SSD en een AMD 580 8GB? En dan nog plek voor 3x3TB HD.
Ok ok, je bent al voorzien, je bent vergevenquote:
Wat wil je hebben?quote:Op zondag 6 oktober 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, gewoon uitgeven aan mij. Ik verdien kadootje.
Niet meteen je pener aanbieden.quote:
Gewoon even een tijdmachine naar 1999 uitvinden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ze die gekleurde Macs niet meer hebben.
Ik heb mijn ziel al verkocht aan Tim Apple.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, je bent al voorzien, je bent vergeven.
Toen was ik jongquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon even een tijdmachine naar 1999 uitvinden.
Dun en slank is iets andersquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent toch nog zo slank en lang als een duikplank?
O het gaat een beetje hangenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dun en slank is iets anders. Ben 30+ he, iets andere lichaamsbouw tegenwoordig.
Nog geneukt?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer thuis van mijn verjaardagsfeestje.
Nu maar crashen op de bank
Moet die van mij nog eens opknappen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:16 schreef DrMarten het volgende:
Straks ook maar even actief worden. Kijken naar tv-meubels
Gewoon zelf maken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet die van mij nog eens opknappen.
Vind dat er maar weinig echt mooie tv kasten zijn voor een redelijke prijs.
Ik had een hele leuke simpele metalen van de IKEA. Ging toen uit de collectie. Was al niet duur en ging toen voor een paar cent weg. Tijd laten woonkamer omgegooid waardoor die niet meer paste, ding weggegeven aan iemand die hem kon gebruiken. Nu ga ik de boel weer omgooien en heb ik er weer een nodigquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet die van mij nog eens opknappen.
Vind dat er maar weinig echt mooie tv kasten zijn voor een redelijke prijs.
Een flinke klap doet het wel, het zijn toch vaak mietjes.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:18 schreef Burner82 het volgende:
Hebben we hier nog schaak-genieen? Ik zoen een agressieve opening om een verdedigend spelend opponent te verslaan.
Nee, hij is mijn soon to be vriendje, en ik sta al 9 maanden op de wachtlijst voor agressie regulatie therapiequote:Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een flinke klap doet het wel, het zijn toch vaak mietjes.
Hoiquote:
Zo heb ik iemand 2x hetzelfde boek cadeau gedaanquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een boek gekocht dat ik al heb. Fml.
Oh, dat is wel balen. Hopelijk was het niet te duur en/of kun je het nog aan iemand cadeau doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Had hij maar meer vrienden/familie...quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zijn vriendin naar een verjaardag toe.
Been there, done that.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Nee, vier euro. Anders is de kringloop er blij mee.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, dat is wel balen. Hopelijk was het niet te duur en/of kun je het nog aan iemand cadeau doen.
Het is ook niet de eerste keerquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Been there, done that.
Zou het een symptoom van een groter probleem zijn?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zijn vriendin naar een verjaardag toe.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had hij maar meer vrienden/familie...
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie ik ga vanavond Chinees eten
Stamppottenquote:
Had Cali op bezoek dus dan krijg je dat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelijk weer over seks beginnen he?
Caliquote:Op zondag 6 oktober 2019 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had Cali op bezoek dus dan krijg je dat.
Dat dusquote:
Arganolie smerenquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef Californium het volgende:
Met mijn droge huid en make-uploosheid
Waar haal ik dat? Het komt door een andere creme die ik moet smeren. Heb ook wel een hele vette andere creme maar helpt te weinigquote:
Arganolie hebben ze bij holland & barret denk ik wel. Erg fijn spul. Trekt goed in en geeft geen vette glans.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar haal ik dat? Het komt door een andere creme die ik moet smeren. Heb ook wel een hele vette andere creme maar helpt te weinig
Ik gebruik het ook voor mn haar. Echt super fijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Arganolie hebben ze bij holland & barret denk ik wel. Erg fijn spul. Trekt goed in en geeft geen vette glans.
Ken je nagaan hoe leuk je bent zonder het één en met het ander.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:50 schreef Californium het volgende:
Met mijn droge huid en make-uploosheid
Maar heb je nou geneukt?quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe leuk je bent zonder het één en met het ander.
Natuurlijk niet. Anders zou ik er niet tot mijn ellebogen in zitten met slijmen.quote:
Dus je zat niet tot je ellebogen onder het slijm?quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Anders zou ik er niet tot mijn ellebogen in zitten met slijmen.
Fair pointquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Anders zou ik er niet tot mijn ellebogen in zitten met slijmen.
Of je hebt haar aangerand en dit is je alibi.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thx!quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Arganolie hebben ze bij holland & barret denk ik wel. Erg fijn spul. Trekt goed in en geeft geen vette glans.
Meisjequote:Op zondag 6 oktober 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doodnormaal meisje, overdrijven is ook een vak.
Slijmjurkkkquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe leuk je bent zonder het één en met het ander.
Maar ik ben ook geen 12 meerquote:
Wijfquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar ik ben ook geen 12 meer. Vrouw
Wijf is ook goedquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijf
Lekker wijf, dat dan weer wel.
Dag wijf!quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Wijf is ook goed![]()
![]()
Slijmjurk
Nu slapen
Dag doodnormaal wijf.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar ik ben ook geen 12 meer. Vrouw
Heeujjquote:Op maandag 7 oktober 2019 08:23 schreef Q. het volgende:
Hoera! Vervelende Collega is voor altijd en eeuwig opgerot!
Doe de Paus de groeten (ja ja die woont niet in Rome, I know. Maar ze zijn buren!).quote:
Heb je iets in de koffie gedaan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:23 schreef Q. het volgende:
Morgen de condoleance?quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:23 schreef Q. het volgende:
Wij steunen 'm wel!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan op vakantie gaan, goede alibi.
Ga ook naar Vaticaanstad dus komt goedquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe de Paus de groeten (ja ja die woont niet in Rome, I know. Maar ze zijn buren!).
nice.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga ook naar Vaticaanstad dus komt goed.
Nou ja, we hebben 2,5 dag en voor vrijwel alles moet je vooraf tickets kopen (wat nu al amper meer gaat want vol). Dus ik denk dat we vooral een lijstje maken met redenen waarom we eens terug moetenquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
als het mooi weer is moet je zeker ook even op het torentje van de St pieter.
Ik leef nog.quote:Op maandag 7 oktober 2019 10:47 schreef MCH het volgende:
Leven @:hostiMeister en z'n schandknaapje nog?
aj, dan wordt het lastig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben 2,5 dag en voor vrijwel alles moet je vooraf tickets kopen (wat nu al amper meer gaat want vol). Dus ik denk dat we vooral een lijstje maken met redenen waarom we eens terug moeten.
Santa Maria della Concezione dei Cappucciniquote:
Ja die!quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:59 schreef gianni61 het volgende:
Santa Maria della Concezione dei Cappuccini
Whehe, goed plan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:00 schreef Allures het volgende:
Ga maar niet hier eten https://www.ad.nl/koken-e(...)-spaghetti~a683e489/
Nou, bedankt hequote:Op maandag 7 oktober 2019 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb toen nog het lekkerst in de straat van het hotel gegetenMaar dat is tien jaar geleden dus ik weet het allemaal niet meer. Alleen dat het lekker was.
Ziggo? Heb ik sinds kort ook, heeft iets te maken met de uitrol van nieuwe apparatuur, zeggen zequote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n internet klapt er steeds een minuutje ofzo uit. Superleuk als je in de cloud werkt.
Ah, verklaart misschien ook waarom mijn wifi boven er ineens weer moeite mee heeftquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziggo? Heb ik sinds kort ook, heeft iets te maken met de uitrol van nieuwe apparatuur, zeggen ze.
Haha jij zit zo gewoon bij KPN.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:54 schreef Q. het volgende:
Ziggo.!
XS4ALL.![]()
Jammer dat KPN dat gaat slopen.
Het is echt heel kort elke keer, ik krijg eigenlijk alleen een melding dat mijn VPN weer is verbonden, ik merk het niet eens altijd omdat bij YT de buffer niet eens leeg is voor het weer werkt, dus het filmpje blijft wel doorlopen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, verklaart misschien ook waarom mijn wifi boven er ineens weer moeite mee heeft
Technisch gezien zit ik natuurlijk al gewoon bij KPN maar dan meteen geel XS4ALL-sausje er overheen.quote:
Dat heb ik bij ongeveer elk NOS bericht.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer te facepalmen op FB bij berichtjes van de gemeente Ede. De reacties. OMG.
Ik kreeg de radioapp niet aan de praat vanochtend nooit problemen mee sinds de nieuwe modem, maar merk dat ie er de laatste dagen wat moeite mee heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt heel kort elke keer, ik krijg eigenlijk alleen een melding dat mijn VPN weer is verbonden, ik merk het niet eens altijd omdat bij YT de buffer niet eens leeg is voor het weer werkt, dus het filmpje blijft wel doorlopen.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer te facepalmen op FB bij berichtjes van de gemeente Ede. De reacties. OMG.
Oproep of er mensen zijn die zijn opgegroeid in de jaren 80 en 90 en waar ze dan hun kinderpartijtjes hadden. Zegt er iemand die er veel te jong uitziet 'Wij ginge naar de Mac'.quote:
Ik wil ook meer AH's met zelfscanquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oproep of er mensen zijn die zijn opgegroeid in de jaren 80 en 90 en waar ze dan hun kinderpartijtjes hadden. Zegt er iemand die er veel te jong uitziet 'Wij ginge naar de Mac'.
Oké, die ging open in 1998 of 1999. Kan net, maar is toch niet helemaal wat de bedoeling van de vraag isAangezien er geen ballenbak of speeltuin of wat dan ook is, dus die zijn daar gewoon wat gaan vreten. Moeilijke vraag, blijkbaar.
Tweede bericht: de kleine AH hier krijgt ook een zelfscan, eindelijk, welkom in 2019 enzo. Reactie: Ja die hebben wij bij de andere locatie al een half jaar!
WAUW een half jaar! Ik zag die betaalpalen tien jaar geleden al in Utrecht, maar goed.
Kleine irritaties
Ik wil een AH met zelfscanquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil ook meer AH's met zelfscan
En meer Jumbo's met zelfscan als we toch bezig zijn
Die hebben we wel, maar net de 2 waar ik het meest kom hebben het niet. En bij de jumbo hebben ze een achterlijk systee. Hebben ze een handscanner, maar moet je aksnog in de rij aansluiten bij een kassa om die handscanner af te rekenenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een AH met zelfscan. Dan kan ik daar weer winkelen.
Mijn AH krijgt ze dusquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een AH met zelfscan. Dan kan ik daar weer winkelen.
Huh, het doel van die zelfscan is toch dat je niet meer bij de gewone kassa afrekent maar bij een speciale zelfscankassa?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hebben we wel, maar net de 2 waar ik het meest kom hebben het niet. En bij de jumbo hebben ze een achterlijk systee. Hebben ze een handscanner, maar moet je aksnog in de rij aansluiten bij een kassa om die handscanner af te rekenen
Omdat ik wil zelfscannen. En dat kan niet bij de AH.quote:
Ik ben jaloersquote:
Ik vermijd 'm ook niet per se. Maar ze liggen op gelijke afstand en ik vind het voordeel van de zelfscan zo groot dat ik dan maar naar de Jumbo gaquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog niet zo'n autist dat ik een winkel ga vermijden omdat er geen zelfscan is.
Jumbo hier heeft gewoon aparte zelfscan kassa's hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hebben we wel, maar net de 2 waar ik het meest kom hebben het niet. En bij de jumbo hebben ze een achterlijk systee. Hebben ze een handscanner, maar moet je aksnog in de rij aansluiten bij een kassa om die handscanner af te rekenen
Ja dat heeft de AH hier ook, dan staat er iemand voor een koeling dingen aan te vullen dus denk ik 'ik pak eerst wat anders', ik kom thuis, 'o, mozzarella vergeten'.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vermijd 'm ook niet per se. Maar ze liggen op gelijke afstand en ik vind het voordeel van de zelfscan zo groot dat ik dan maar naar de Jumbo ga.
Wat ook meetelt is dat er bij de AH zo ongeveer 24/7 vakkenvullers bezig zijn en je dus constant aan het slalommen bent om je spullen te kunnen pakken. En ik snap dat er aangevuld moet worden, maar ik vind het wel een irritatiepuntje.
Hier niet, hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Jumbo hier heeft gewoon aparte zelfscan kassa's hoor.
Herkenbaar jaquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heeft de AH hier ook, dan staat er iemand voor een koeling dingen aan te vullen dus denk ik 'ik pak eerst wat anders', ik kom thuis, 'o, mozzarella vergeten'.
/struggles
Bij de 2 jumbo's hier in de stad waarvan ik weet dat ze zelfscan hebben loop je dus mooi met dat apparaat door de winkel, exhter is ie niet gekoppeld aan een bonuskaart oid zoals bij de ah. Dus hebben ze een aparte kassa voor zelfscan. Daar geef je je scanapparaat aan de kassajuf en dan kun je betalen. Als je maar een paar dingen hoeft te hebben kun je ze daar dus net zo goed weer op de band flikkeren. Want zelfscankassa's (dus zonder handscanner) hebben ze ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, het doel van die zelfscan is toch dat je niet meer bij de gewone kassa afrekent maar bij een speciale zelfscankassa?
Of bedoel je die en sta je daar alsnog in de rij? Want ja, dat is bij de Jumbo wel een dingetje idd.
[..]
Omdat ik wil zelfscannen. En dat kan niet bij de AH.
[..]
Ik ben jaloers.
Oh, ja dat heeft de Jumbo hier ook niet, zou wel een goede toevoeging zijn, overigens. Toch pak ik altijd die zelfscanner, meteen inpakken ftw. En het scheelt gewoon veel tijd vind ik.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij de 2 jumbo's hier in de stad waarvan ik weet dat ze zelfscan hebben loop je dus mooi met dat apparaat door de winkel, exhter is ie niet gekoppeld aan een bonuskaart oid zoals bij de ah. Dus hebben ze een aparte kassa voor zelfscan. Daar geef je je scanapparaat aan de kassajuf en dan kun je betalen. Als je maar een paar dingen hoeft te hebben kun je ze daar dus net zo goed weer op de band flikkeren. Want zelfscankassa's (dus zonder handscanner) hebben ze ook niet.
Ik vraag gewoon even of ik er bij mag, of dat ze me iets aan kunnen geven. Laatst hadden ze de kar voor de kruidnoten gezet, dan ga ik echt niet het risico lopen dat ik ze alsnog vergeetquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heeft de AH hier ook, dan staat er iemand voor een koeling dingen aan te vullen dus denk ik 'ik pak eerst wat anders', ik kom thuis, 'o, mozzarella vergeten'.
/struggles
Alsik veel boodschappen nodig heb ga ik naar de AH XL. 2 bigshoppers in de kar, scanner in de hand en gaan met die banaanquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja dat heeft de Jumbo hier ook niet, zou wel een goede toevoeging zijn, overigens. Toch pak ik altijd die zelfscanner, meteen inpakken ftw. En het scheelt gewoon veel tijd vind ik.
Ditquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon even of ik er bij mag, of dat ze me iets aan kunnen geven. Laatst hadden ze de kar voor de kruidnoten gezet, dan ga ik echt niet het risico lopen dat ik ze alsnog vergeet
Hier is geen AH XL. Ik was laatst in de Miro, en dus verdwaaldquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alsik veel boodschappen nodig heb ga ik naar de AH XL. 2 bigshoppers in de kar, scanner in de hand en gaan met die banaan
Ik erger me alleen aan asociaal volk. Tijdje terug een keer mot met een dame die haar kar iedere keer zo parkeerde dat alles geblokkeerd werd. Werd ze boos toen ik voor de 3e keer haar kar aan de kant zette. Toen maar duidelijk gemaakt dat ze echt niet zo bijzonder is dat iedereen wel op haar wacht en voor haar aan de kant gaatquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik erger me tegenwoordig nergens meer aan tijdens boodschappen doen
Miroquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is geen AH XL. Ik was laatst in de Miro, en dus verdwaald. Kon echt niks vinden
.
Ik doe op zaterdag boodschappen voor de hele week, ik moet een eindje tuffen, dus iedere dag boodschappen doen is niet handig. Dat mis ik wel eens, een supermarkt om de hoek.
Ik heb supermarkten om de hoek en geef veel te veel uit aan boodschappen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is geen AH XL. Ik was laatst in de Miro, en dus verdwaald. Kon echt niks vinden
.
Ik doe op zaterdag boodschappen voor de hele week, ik moet een eindje tuffen, dus iedere dag boodschappen doen is niet handig. Dat mis ik wel eens, een supermarkt om de hoek.
Als er oude lijken voor staan te beppen, vraag ik wel of ik er even langs mag.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik erger me tegenwoordig nergens meer aan tijdens boodschappen doen
Ja nou, ik kon niks vinden want ik kom er nooitquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Miro
Lekker 's avonds rond een uurtje of 9 uitgebreid die winkel door.
Ja dat is dan weer een voordeel van supermarkt verder weg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb supermarkten om de hoek en geef veel te veel uit aan boodschappen.
Er zijn nog best veel mensen die op onhandige plekken gaan staak theekransen. Midden in het gangpad en in de ingang/uitgang is hier een populaire plek. En dan vuil kijken wanneer je vraagt of je er langs magquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er oude lijken voor staan te beppen, vraag ik wel of ik er even langs mag.
Sowieso verdienen mensen die waar dan ook in of net voor een deuropening stil gaan staan een schop in de edele delen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn nog best veel mensen die op onhandige plekken gaan staak theekransen. Midden in het gangpad en in de ingang/uitgang is hier een populaire plek. En dan vuil kijken wanneer je vraagt of je er langs mag.
Ja, precies.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er oude lijken voor staan te beppen, vraag ik wel of ik er even langs mag.
Ik vind dat vooral gelden voor mensen die boven/onderaan een (rol)trap met elkaar gaan staan praten/de weg gaan zoeken/whatever.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso verdienen mensen die waar dan ook in of net voor een deuropening stil gaan staan een schop in de edele delen.
Ja ik snap die keuze echt niet. Waarom niet gewoon een paar meter verder lopen en niet de deuropening blokkerenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso verdienen mensen die waar dan ook in of net voor een deuropening stil gaan staan een schop in de edele delen.
Dat klinkt erg lekker. Ik heb net Koe loe kai op.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik consumeer nu roomboterbroodjes met salami en dik de boter erop, uiteraard.
Boven aan de roltrap op Utrecht CS om je heen staan kijken waar je bent, terwijl iedereen achter je over je heen dondertquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral gelden voor mensen die boven/onderaan een (rol)trap met elkaar gaan staan praten/de weg gaan zoeken/whatever.
Of gewoon beseffen dat je daar niet handig staat en zodra iemand vraagt of ie erbij kan, even een paar meter verderop gaan staan. Maar nee, gewoon blijven staan terwijl om de vijf seconden iemand erbij wil.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik snap die keuze echt niet. Waarom niet gewoon een paar meter verder lopen en niet de deuropening blokkeren.
Woah, goed bezigquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:17 schreef Samzz het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik afgelopen weekend op concours dikke punten gereden heb! 201 en 203, bam! Vier winstpunten
.
Babyboomers uit de provincie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boven aan de roltrap op Utrecht CS om je heen staan kijken waar je bent, terwijl iedereen achter je over je heen dondert
Ik heb sinds twee weken een Jumbo dus ik hoef nooit meer naar die ellendige AH hier toe!quote:
Heb je je eigen Jumbo? Vet!quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb sinds twee weken een Jumbo dus ik hoef nooit meer naar die ellendige AH hier toe!
Helaas geen zelfscan maar dat is mij heel wat irritatie wel waard.
Mja ik snap t ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon beseffen dat je daar niet handig staat en zodra iemand vraagt of ie erbij kan, even een paar meter verderop gaan staan. Maar nee, gewoon blijven staan terwijl om de vijf seconden iemand erbij wil.
Ja hequote:
Qquote:
Tegenwoordig zelfs Dunkin' Donuts.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
De Jumbo heeft donutsEn andere bakdingen dan de AH bijvoorbeeld. Van de week nog sticky toffee brownies van de Jumbo maken
Jaquote:
wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Laatst al eentje op
Tenzij ze met 'eentje' een doos bedoeldquote:
ohwquote:
Ik heb ze weggegooid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Laatst al eentje op
Mijn AH is een franchise-vestiging die heel slecht wordt gerund, enorm smerig altijd, lege schappen, asociaal personeel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je je eigen Jumbo? Vet!![]()
Wat vind je ellendig aan de AH ten opzichte van de Jumbo?
Fakkels en hooivorken incoming in 3.. 2.. 1..quote:
een klein doosje zijn maar 2quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij ze met 'eentje' een doos bedoeld
Heeft nog lang geduurdquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga je blokkeren. Je was okay.
Is deze AH trouwens:quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn AH is een franchise-vestiging die heel slecht wordt gerund, enorm smerig altijd, lege schappen, asociaal personeel.
twitter:Mark_Goedhart twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 09:49:49Zag een filmpje waarin een man met een keppeltje door @albertheijn in Kanaleneiland liep. Hij werd door personeel van AH uitgelachen en uitgescholden voor kankerjood. Heeft Albert Heijn dit gajes al ontslagen? reageer retweet
dat is DE Homer Simpson donut!quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou, wie stopt er nou aardbeienjam in een donut
Utrechtquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Is deze AH trouwens:twitter:Mark_Goedhart twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 09:49:49Zag een filmpje waarin een man met een keppeltje door @:albertheijn in Kanaleneiland liep. Hij werd door personeel van AH uitgelachen en uitgescholden voor kankerjood. Heeft Albert Heijn dit gajes al ontslagen? reageer retweet
Oja, fijnquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Is deze AH trouwens:twitter:Mark_Goedhart twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 09:49:49Zag een filmpje waarin een man met een keppeltje door @:albertheijn in Kanaleneiland liep. Hij werd door personeel van AH uitgelachen en uitgescholden voor kankerjood. Heeft Albert Heijn dit gajes al ontslagen? reageer retweet
Oh, dat kanquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een klein doosje zijn maar 2
tevens: Buurmeisje
O, dat klinkt gezelligquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan er echt niks mee.quote:
Geldt dat voor donuts in het algemeen, of enkel voor Dunkin' Donuts?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er echt niks mee.
Vol vet gezogen bollen waar nog eens een stuk van mist ook.
Nee.
In t algemeenquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geldt dat voor donuts in het algemeen, of enkel voor Dunkin' Donuts?
Oei, dat klinkt wel heel erg goed.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond die ene met nutellavulling wel oké.
Alsof de AH hier iets aan gaat doen. Lolquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Aah ja snap ik. Zo nu en dan vind ik t wel lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In t algemeen
Ben nog niet naar de DD in EHV geweest eigenlijk.
Niet zo zompig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
Die dunkin donuts zijn best lekker
Maar je moet eens echte donuts proeven dan. Niet van die supermarkt of zo'n keten. Die zijn heel anders
Heb ze in NY wel eens gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
Die dunkin donuts zijn best lekker
Maar je moet eens echte donuts proeven dan. Niet van die supermarkt of zo'n keten. Die zijn heel anders
Ik ben afgelopen week naar Book of Mormon geweest, van de schrijvers van Southparkquote:
Die vond ik zo tofquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen week naar Book of Mormon geweest, van de schrijvers van Southpark
Heul kei!quote:
Maar wat had jij daar mee te maken dan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag training voor leidinggevenden met acteurs. Was wel![]()
Daar is maar 1 oplossing: Ik ga koffie drinken en kom wel terug voor de afsluitende evaluatie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag training voor leidinggevenden met acteurs. Was wel![]()
Je gaat in gesprek met acteurs die zijn getraind om zo irritant mogelijk te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar wat had jij daar mee te maken dan?
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
Dankzij dit topic CL heb ik zin in Dunkin' donuts met nutellavulling.
Leuke baan, ik zou niet eens hoeven acteren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat in gesprek met acteurs die zijn getraind om zo irritant mogelijk te doen.
Moet zeggen wel geinig om te doen.
Ja nee oké, maar wat had jij er dan mee te maken?quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat in gesprek met acteurs die zijn getraind om zo irritant mogelijk te doen.
Moet zeggen wel geinig om te doen.
Lijkt mij ook wel wat. Betaald worden om irritant te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke baan, ik zou niet eens hoeven acteren.
Jaja, zal wel hequote:
Dat is nog veel moeilijker dan het lijkt denk ik. Deze deed ook militaire training in crisis situaties zoals martelingen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Betaald worden om irritant te zijn.
Ik zie een mogelijke carrière switch voor MCH aankomen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:29 schreef Samzz het volgende:
Lijkt mij ook wel wat. Betaald worden om irritant te zijn.
En? Geklapt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg vandaag een joint aangeboden van een oud leerling
Hij dacht dat je hippie bent vanwege je baard?quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg vandaag een joint aangeboden van een oud leerling
Nee.quote:
Nee, hij kende me van 3 jaar terug. En hij was aan het blowen, wilde vriendelijk zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij dacht dat je hippie bent vanwege je baard?
Altijd fijn om te zien dat mensen door jouw training goed terecht komen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, hij kende me van 3 jaar terug. En hij was aan het blowen, wilde vriendelijk zijn.
Ik krijg al geld van Danny voor elke user die zo dom is om een abo te nemen om mij te blokkerenquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijke carrière switch voor MCH aankomen.
Ik woon naast een jumbo. Donuts binnen loopafstandquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
Dankzij dit topic CL heb ik zin in Dunkin' donuts met nutellavulling.
4 voor een eurooooquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik woon naast een jumbo. Donuts binnen loopafstand
Ik moet er 10 minuten voor in de auto zitten. Dat heeft mijn gewicht wel gered, hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik woon naast een jumbo. Donuts binnen loopafstand
Dat ie nog naar je luistert?quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:15 schreef Allures het volgende:
Ik heb man voorgesteld dat ie morgen even de jumbo binnen wipt. Voor donuts
Ja dit houdt me het meest tegen. Vind het idioot. Zoveel lekkerder dan de gewone donut uit de super zijn ze niet.quote:
Hoeveelquote:
54kg Harddrugs en een stijltangquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ali B gaat 6 jaar de cel in voor smokkel van maar liefst 54kg harddrugs!
[ afbeelding ]
jouw vrouw is helemaal alleen zo dik geworden? Good for youquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou wel lief zijn als ie het niet doet.
Bij de DD in Utrecht kosten ze ondertussen geloof ik 2,25 of 2,50.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit houdt me het meest tegen. Vind het idioot. Zoveel lekkerder dan de gewone donut uit de super zijn ze niet.
Utrecht.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de DD in Utrecht kosten ze ondertussen geloof ik 2,25 of 2,50.
Ik ga liever naar donutzaakje in Nijmegenquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de DD in Utrecht kosten ze ondertussen geloof ik 2,25 of 2,50.
Ja die is de beste maar die is alleen daarquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga liever naar donutzaakje in Nijmegen
Dit lijkt mij heel ranzig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben nu Nutellakroketten in Utrecht. Die met chocola heb ik gemist, maar nu wil ik deze denk ik proberen.
Afgelopen donderdag was het nog steeds een kutstad.quote:
Ben wel een feeder natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:03 schreef Allures het volgende:
[..]
jouw vrouw is helemaal alleen zo dik geworden? Good for you
Laatste keer in Utrecht was ik met een maat in een biercafe in gesprek met een mooie Colombiaanse uitwisselstudente.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag was het nog steeds een kutstad.Afgezien van Tivoli Vredenburg dan.
Viespeuk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste keer in Utrecht was ik met een maat in een biercafe in gesprek met een mooie Colombiaanse uitwisselstudente.![]()
Tis maar net wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Goorlap.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste keer in Utrecht was ik met een maat in een biercafe in gesprek met een mooie Colombiaanse uitwisselstudente.![]()
Spannend levenquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook daarom een kutstad; van die corpulente ongelukkige mannen die aanpappen met studentes in cafeetjes.quote:
Omschrijf jij nu jezelf?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daarom een kutstad; van die corpulente ongelukkige mannen die aanpappen met studentes in cafeetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |