Staat nu ook in de OP. Thanks voor posten.quote:
Denk dat dit wel een universele reactie isquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef lashatumbai het volgende:
Die hoge noot kan echt het ultieme cringe moment gaan worden haha.
Ik ben niet super onder de indruk. Klinkt niet verkeerd op het eerste gehoor, maar had toch meer verwacht.
Duncan won ermeequote:Op donderdag 30 januari 2020 10:09 schreef FruitofUtopia het volgende:
Alleen niet zo'n fan van de ohohohoh's in het refrein. Vind ik altijd een beetje makkelijk.
Maar dat werkt waarschijnlijk wel in de zaal.
Ja dit. En dat ik zelf La Venda leuker vond dan ditquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef lashatumbai het volgende:
Die hoge noot kan echt het ultieme cringe moment gaan worden haha.
Ik ben niet super onder de indruk. Klinkt niet verkeerd op het eerste gehoor, maar had toch meer verwacht.
Lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk wel dat we hem door kunnen strepen als potentiële winnaar. Wat jullie? Of is dat een beetje voorbarig
Echt hoor. Dat had ik wel echt live willen meemaken La Venda. Was het hoogtepuntje zo'n beetje bij Eurovision in Concert.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. En dat ik zelf La Venda leuker vond dan dit
Oh absoluut. Dit gaat never nooit winnen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk wel dat we hem door kunnen strepen als potentiële winnaar. Wat jullie? Of is dat een beetje voorbarig
Gheghe.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een universele reactie is
(Geldt althans voor mij)
Ja, maar een goed resultaat zou al mooi zijn voor Spanje en dat zou best kunnen met een goede staging denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Dat dacht ik bij Amanecer ookquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, maar een goed resultaat zou al mooi zijn voor Spanje en dat zou best kunnen met een goede staging denk ik
Vorig jaar hadden ze heel veel geld in de staging gestopt, waardoor ze ook meteen doorsloegen we zullen zienquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Amanecer ook
Maar misschien hebben ze er wat van geleerd!
<3 Amanecer. Live kwam het alleen minder uit de verf...quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Amanecer ook
Maar misschien hebben ze er wat van geleerd!
Vond het onterecht dat het zo laag eindigde.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
<3 Amanecer. Live kwam het alleen minder uit de verf...
quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:23 schreef lashatumbai het volgende:
Hij heeft niet echt een toegankelijk hoofd, beetje reptiel achtig. Of denk ik nu weer rare dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |