Heb ik al over gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:53 schreef Maikuuul het volgende:
Prachtig, bazen zoals Werkman zouden een aparte status op dit mooie forum moeten krijgen
Slechte Eric scheurs imitatie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:39 schreef Werkman het volgende:
Beste te lezen op nieuw tablad.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Amateur, het is Eric Schreurs, met een r ertussen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Slechte Eric scheurs imitatie.
Je kan nu stemmen, vrind.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Amateur, het is Eric Schreurs, met een r ertussen.
En dan nog Jopie, kan je het beter?
Voor dit soort kwaliteit zouden ze jou moeten betalen. Niet andersomquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Heb ik al over gehad.
Maar dan moet ik betalen.
Vergeleken met de hoogtijdagen wel ja, maar voor hedendaagse begrippen vind ik het niet tegen vallen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
FOK! is dood. Normaal had een topic als deze al een deel 2 gehad.
Ik beschik momenteel over te weinig informatie om over dit onderwerp te kunnen oordelen en meepraten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:56 schreef Werkman het volgende:
Vergeleken met de hoogtijdagen wel ja, maar voor hedendaagse begrippen vind ik het niet tegen vallen.
Anders zou ik de moeite niet meer nemen inderdaad.
Maar we hebben nog genoeg lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |