Wat is er ongemakkelijk aan een stilte?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het is alleen even ongemakkelijk.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er ongemakkelijk aan een stilte?
Ook al voel je dat zelf misschien niet, je kan toch wel een reden bedenken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er ongemakkelijk aan een stilte?
Enige dat ik me kan bedenken is dat de ander behoefte heeft om te praten. In dat geval is de stilte snel opgelost, toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ook al voel je dat zelf misschien niet, je kan toch wel een reden bedenken?
Hij belt vaker bedrijven op om dan niks te zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ook al voel je dat zelf misschien niet, je kan toch wel een reden bedenken?
Klopt. Dan bellen ze me met de mededeling dat ik terug moet bellen. Maar mijn moeder heeft me geleerd: Als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan niks. Dus dan combineer ik beide.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij belt vaker bedrijven op om dan niks te zeggen.
Dat werken is niets voor jou.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:56 schreef Elvi het volgende:
Als ik privé een bedrijf bel dan zeg ik wel eens "goedemorgen met Elvi van bedrijf abc! Ehm... Wacht dat is nu niet relevant"
Ik zit dan teveel in werk-modus
Hij heeft sowieso nooit iets te zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij belt vaker bedrijven op om dan niks te zeggen.
Ik heb dat, als ik zeg dat ik na de pauze weer thuis ben, ipv kantoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:56 schreef Elvi het volgende:
Als ik privé een bedrijf bel dan zeg ik wel eens "goedemorgen met Elvi van bedrijf abc! Ehm... Wacht dat is nu niet relevant"
Ik heb veel te zeggen, maar niemand die luister.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso nooit iets te zeggen.
Bijzondere conclusie. Maar wao is weinig. Trouw ik liever een rijke vent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat werken is niets voor jou.
Hier, een briefje voor wao.
Precies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bijzondere conclusie. Maar wao is weinig. Trouw ik liever een rijke vent.
Misschien laat ze zich ooit nog omkopen door Shell. Je kan altijd blijven hopen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Helaas gaat Loka nooit rijk worden en kan ik nooit thuisblijfvader zijn
Na 3 doden is natuurlijk al best snel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Het nieuws "De voedselveiligheid staat bij dit bedrijf voorop" zegt de woordvoerder na 3 doden![]()
Verwondering voor deze dag alweer gehad.![]()
Goedemiddag liefjes!
Het is inderdaad knap en snel dat ze het zo snel hebben kunnen herleiden. Alleen was het bedrijf al zo vaak gewaarschuwd dat dat waarschijnlijk wel geholpen zou hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na 3 doden is natuurlijk al best snel.
Huh, je was toch happy ender?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:56 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het jammer dat je tegenwoordig met een eenverdienersgezin niet meer zo eenvoudig rond kunt komen in Nederland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich ooit nog omkopen door Shell. Je kan altijd blijven hopen natuurlijk
Beetje bijverdienen om te sparen voor een huisje. Beetje opletten.quote:
Ja, dat is best treurig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je tegenwoordig met een eenverdienersgezin niet meer zo eenvoudig rond kunt komen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |