Kees hoort vooral zichzelf graag praten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:12 schreef Slobeend het volgende:
twitter:HenkHoijtink twitterde op zondag 27-10-2019 om 23:11:51Good-old Kees Jansma zegt wijze dingen (kijk naar de tegenstand, er kan soms lachwekkend veel in Nederland). Maar ja, dat is niet populair aan praattafels.#studiovoetbal #VanderVaart reageer retweet
Dan is Stam wel weg dus gaan we het schokeffect meemaken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Wel lekker dat Feyenoord volgende week naar VVV kan, die verliezen zelfs van Fortuna uit
Ze denken bij al die voetbalprogramma's om de een of andere onbegrijpelijke reden nog steeds dat iedereen op die onzin zit te wachten.quote:
Toch wel benieuwd wie zich er dan aan gaat wagenquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Stam wel weg dus gaan we het schokeffect meemaken.
Ik hoop op Kuyt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd wie zich er dan aan gaat wagen
Dat + Berghuis weg in de winter, dan heb je echt een probleem daarquote:
Er viel toch genoeg te bespreken zou je denken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze denken bij al die voetbalprogramma's om de een of andere onbegrijpelijke reden nog steeds dat iedereen op die onzin zit te wachten.
Moet je nagaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Normaal doet Joris dit, ik bedoel maar.
Dat wordt dan echt grappiger dan de beste cabaretvoorstelling.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat + Berghuis weg in de winter, dan heb je echt een probleem daar
Hoelang tot ze weer 40 miljoen schuld hebben?quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt dan echt grappiger dan de beste cabaretvoorstelling.
Kees weet echt allesquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:19 schreef showtimer het volgende:
https://sporza.be/nl/2019(...)se-overname-roda-jc/
Hij schijnt op internet schuil te gaan onder het pseudoniem klaasquote:
Waar is klaas eigenlijk gebleven, ik heb hem al een tijd niet gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij schijnt op internet schuil te gaan onder het pseudoniem klaas
Berghuis is een slimme jongen met een klein gedragsprobleempje.quote:
Alles wat hij over voetbal zegt is best wel accuraatquote:
Benieuwd wel wat hij tegen Stam heeft gezegd in de rust.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berghuis is een slimme jongen met een klein gedragsprobleempje.
Moest wel lachen om dat doorvragen van Hans achteraf. KnIePrObLeEmpJE.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wel wat hij tegen Stam heeft gezegd in de rust.
Knietje gegeven aan Stam in de rust.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wel wat hij tegen Stam heeft gezegd in de rust.
Ik heb een poll op Twitter geopend. Ik geloofde er ook geen zak van. Exit Stam dit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moest wel lachen om dat doorvragen van Hans achteraf. KnIePrObLeEmpJE.
Wie is Hotdog nou weerquote:Op zondag 3 november 2019 10:02 schreef Zipportal het volgende:
´eljko Lulziekte
Hotdog
Wop wop
Febo Theo
PANHUUSEDquote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare verbasteringen gebruik jij soms.
Nee, alleen paar keer een glimlach vanwege accent Petrovicquote:Op zondag 3 november 2019 23:22 schreef Harlekien het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Alleen de sneer van Pierre naar de 'Witte Chinees' was goud.quote:Op zondag 3 november 2019 23:22 schreef Harlekien het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
#Slijmbal richting Dickie.quote:Op zondag 3 november 2019 23:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Petrovic samengevat vanavond:
Ik heb daar gespeeld
Ik heb met hem getraind
Ik ben daar coach geweest
Ik heb hem bij de jeugd zien spelen
Eens, wat een mongool. Ze lachten hem allemaal uit. Wist je al dat hij gewerkt heeft met Dick en Ten Hag?quote:Op maandag 4 november 2019 15:40 schreef PSVCL het volgende:
Petrovic "ik.ik.ik"
Vermoeide man is dat.Ze konden hun lach met moeite inhouden aan tafel,.
Met Ten Hag wist ik niet Dick wel ,zegt genoeg dat ze hem links laten liggen.Komt zinnigs uit die slijmbal.quote:Op maandag 4 november 2019 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens, wat een mongool. Ze lachten hem allemaal uit. Wist je al dat hij gewerkt heeft met Dick en Ten Hag?
@Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 10 november 2019 15:58 schreef wimderon het volgende:
De zijige Jeroen Stekelenburg.
Nee, dit kan niet.
De schoolkrantjournalist.quote:
Jeroen Stekelenburg neeeeeeee nee nee nee.quote:Op zondag 10 november 2019 15:58 schreef wimderon het volgende:
De zijige Jeroen Stekelenburg.
Nee, dit kan niet.
Mention klaargezet in PL.quote:Op zondag 10 november 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moet Stekelenburg nou weer aan tafel
vanwege de aankomende Oranje wedstrijdenquote:Op zondag 10 november 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moet Stekelenburg nou weer aan tafel
Heeft hij dan iets inhoudelijks bij te dragen?quote:Op zondag 10 november 2019 20:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vanwege de aankomende Oranje wedstrijden
Er zit nu een gat in mijn beeldscherm.quote:Op zondag 10 november 2019 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [Premier League #278] Good ebening
Kijken mensen daarnaar?quote:Op zondag 10 november 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet het Genee en Stompje topic slopen.
Dat programma is binnenkort toch van de buis, net als elk format van Wilfried naast VI.quote:Op zondag 10 november 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
159.000 vorige week.In het topic zit nog wel wat volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |