Moest wel lachen om dat doorvragen van Hans achteraf. KnIePrObLeEmpJE.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wel wat hij tegen Stam heeft gezegd in de rust.
Knietje gegeven aan Stam in de rust.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wel wat hij tegen Stam heeft gezegd in de rust.
Ik heb een poll op Twitter geopend. Ik geloofde er ook geen zak van. Exit Stam dit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moest wel lachen om dat doorvragen van Hans achteraf. KnIePrObLeEmpJE.
Wie is Hotdog nou weerquote:Op zondag 3 november 2019 10:02 schreef Zipportal het volgende:
´eljko Lulziekte
Hotdog
Wop wop
Febo Theo
PANHUUSEDquote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rare verbasteringen gebruik jij soms.
Nee, alleen paar keer een glimlach vanwege accent Petrovicquote:Op zondag 3 november 2019 23:22 schreef Harlekien het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Alleen de sneer van Pierre naar de 'Witte Chinees' was goud.quote:Op zondag 3 november 2019 23:22 schreef Harlekien het volgende:
Is het de moeite waard om terug te kijken?
#Slijmbal richting Dickie.quote:Op zondag 3 november 2019 23:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Petrovic samengevat vanavond:
Ik heb daar gespeeld
Ik heb met hem getraind
Ik ben daar coach geweest
Ik heb hem bij de jeugd zien spelen
Eens, wat een mongool. Ze lachten hem allemaal uit. Wist je al dat hij gewerkt heeft met Dick en Ten Hag?quote:Op maandag 4 november 2019 15:40 schreef PSVCL het volgende:
Petrovic "ik.ik.ik"
Vermoeide man is dat.Ze konden hun lach met moeite inhouden aan tafel,.
Met Ten Hag wist ik niet Dick wel ,zegt genoeg dat ze hem links laten liggen.Komt zinnigs uit die slijmbal.quote:Op maandag 4 november 2019 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens, wat een mongool. Ze lachten hem allemaal uit. Wist je al dat hij gewerkt heeft met Dick en Ten Hag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |