SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een week krijg je antwoordquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb een TR gezet. Mods ga maar snel kijken.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:46 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer is vandaag jarig jongens. Vrolijke Dierendag toegewenst, Wereldgozer.
[ afbeelding ]Geen mention gehad. Post wel afgehandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MYCROFTED.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen mention gehad. Post wel afgehandeld.
Lol.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
Jullie tuinen er allemaal in
Jeetje, even bijkomen hoor
TR afgehandeld. Stuur maar een pm naar forum@fok.nl als je verder nog vragen hebt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb een TR gezet. Mods ga maar snel kijken.
Hallo FEEstbeest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR afgehandeld. Stuur maar een pm naar info@fok.nl als je verder nog vragen hebt.
Haha lekker man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HarrieGod
Nog exact 3 weken tot FEE opengaat.
wat zou weghorst moeten doen om bij oranje te komen ipv de jong?twitter:OnsOranje twitterde op vrijdag 04-10-2019 om 12:01:16🔶 | Dit is de selectie voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Noord-Ierland en Wit-Rusland.ℹ️ https://t.co/hr8zHQvD5W.#TheNewWave #NEDNIR #WRUNED https://t.co/YsE4FveG9K reageer retweet
Hou zelf je waffel, gesjeesde klepzeiker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hou je waffel tegen mijn maatje
Hoi Typisch, ik moest vorige week nog even aan je denken, maar ik weet al niet meer waarom.quote:
leuk, denk ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoi Typisch, ik moest vorige week nog even aan je denken, maar ik weet al niet meer waarom.
Ik zou daar zo de koffer mee induiken, is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij neukt ook echt alles wat maar een hartslag heeft hè.
zit je nog in het Tilburg van Duitsland?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou daar zo de koffer mee induiken, is toch heerlijk man.
Jep, sinds afgelopen zaterdag weer. Afgelopen 4 maanden maar 4 weekjes thuisgeweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit je nog in het Tilburg van Duitsland?
twitter:RealSaavedra twitterde op vrijdag 04-10-2019 om 01:57:58One of Ocasio-Cortez's constituents loses her mind over climate change during AOC's townhall, claims we only have a few months left: "We got to start eating babies! We don't have enough time! ... We have to get rid of the babies! ... We need to eat the babies!" https://t.co/uVmOnboluI reageer retweet
in het echt nog erger dan op de foto'squote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou daar zo de koffer mee induiken, is toch heerlijk man.
Lol, gênant inderdaad. WeghorstGodquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:07 schreef aTypisch het volgende:
wat zou weghorst moeten doen om bij oranje te komen ipv de jong?twitter:OnsOranje twitterde op vrijdag 04-10-2019 om 12:01:16🔶 | Dit is de selectie voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Noord-Ierland en Wit-Rusland.ℹ️ https://t.co/hr8zHQvD5W.#TheNewWave #NEDNIR #WRUNED https://t.co/YsE4FveG9K reageer retweet
[ afbeelding ]
Je hebt nog zoveel om voor te strijden... Danny en Yvonne naderen ook hun pensioen, wie weet kun je NOG een stapje maken binnen de foks.quote:
De deur van @Charlotte3 staat ook altijd open.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar serieus @:GGMM, als je ergens over wil praten, weet ik zeker dat de deur van @:onlogisch altijd open staat.
Niet voor Scrummiequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De deur van @:Charlotte3 staat ook altijd open.
als het maar de achterdeur isquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De deur van @:Charlotte3 staat ook altijd open.
Nee want die is versTOP met zeepSOPquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee want die is versTOP met zeepSOP
HAHAHahahahaHa!
wat is er naar aan een vrouw met een open deur?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Befbekje loopt hele nare dingen over jou te verkondigen hier!
Wil je iets kwijt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is er naar aan een vrouw met een open deur?
zouden er meer moeten doen
Tja, dit is een beetje de kat op het spek binden hè.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg advertenties voor
[ afbeelding ]
Blijkbaar denkt FOK! dat ik een kleuter ben.
Heb je de TT al gezien?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dit is een beetje de kat op het spek binden hè.
Mindhunters al gezien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Peaky Blinders nieuw seizoen op Netflix.
Eerst het geweldige mindhunters afkijken wel.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mindhunters al gezien.
Maar dat is niet echt een serie met spoilers helaas.
Volledig afhankelijk van de grootte van dit object zou het een koopje kunnen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Befbekje loopt hele nare dingen over jou te verkondigen hier!
Lieverdjesquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
Lieverdjesbijna weekend, nog wat te doen?
Jij weet wel beter toch @:ggmm ?
Ben je al lvl 30?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is er naar aan een vrouw met een open deur?
zouden er meer moeten doen
Morgen is mama jarig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
Lieverdjesbijna weekend, nog wat te doen?
Jij weet wel beter toch @:ggmm ?
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Geef haar een extra dikke kus namens mij.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van harte!!
Zeg maar dat als ik langskom ik graag een pain au chocolat bij de koffie wil.
Wat geef je?quote:
Ze denken wel iets over jou en kleuters, maar niet dat je er één bent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:04 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg advertenties voor
[ afbeelding ]
Blijkbaar denkt FOK! dat ik een kleuter ben.
Don maakt hem gewoon.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, dit is een beetje de kat op het spek binden hè.
Uiteraard, ik heb al een poosje geen ongrappige grappen meer gemaakt. Het werd weer tijd.quote:
Pure afmaker die Don. Weet wel raad met voorzetten.quote:
Hmmm, saai wel.quote:
Wtf is een zeeppakket?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:50 schreef aTypisch het volgende:
ik heb gehoord dat een zeeppakket een beter cadeautje is voor mensen waar je geen seksuele gevoelens voor hebt
Hiermee doel je zeker op het feit dat Scrummie Charlotte3 een ritualspakketje heeft toegestuurd in de hoop op pikante foto's?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:50 schreef aTypisch het volgende:
ik heb gehoord dat een zeeppakket een beter cadeautje is voor mensen waar je geen seksuele gevoelens voor hebt
Nee, dat is voor mensen die geen seksuele gevoelens voor jou hebben. Niet andersom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:50 schreef aTypisch het volgende:
Maar dat was geen zeeppakket.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiermee doel je zeker op het feit dat Scrummie Charlotte3 een ritualspakketje heeft toegestuurd in de hoop op pikante foto's?
Je bent zelf een stuk minder gênant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het een stuk minder genant dan.
godverdommequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helaas is het boekje niet aangekomen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mensen die geen seksuele gevoelens voor jou hebben. Niet andersom.
Dat je gvd eens je kratten moet sturenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]maar ik krijg nooit zeeppakketten
wat BETEKENT DIT DAN WEER?
dat wil ik ook doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je gvd eens je kratten moet sturen
@Dj_Day-Vquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wil ik ook doen
maar davy wil mij denk ik geen weg naar redemption bieden, hij reageert niet op de DM
Heel apart, want je hoeft Charlotte helemaal niks te sturen om pikante foto's te krijgenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiermee doel je zeker op het feit dat Scrummie Charlotte3 een ritualspakketje heeft toegestuurd in de hoop op pikante foto's?
Ik heb net een hotdog op op het vliegveld, flikker vanavond wel wat friet in de airfryerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
waarom zo boos?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:14 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn bepaalde users hier die ik de griep gun
Users die ik alle liefde van de wereld gun zijn onlogisch en ggmm om een paar namen op te noemen
Is dat niet wat vroeg? Ik ga uit eten, dus ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wel lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
waar val ik tussen maatquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:14 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn bepaalde users hier die ik de griep gun
Users die ik alle liefde van de wereld gun zijn onlogisch en ggmm om een paar namen op te noemen
Red Dead Redemption genotquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wil ik ook doen
maar davy wil mij denk ik geen weg naar redemption bieden, hij reageert niet op de DM
gewoon een samsung die dat kostquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Lol, ik heb zo maar het geld van mijn telefoon terug gekregen. Best prima. Wat is op dit moment de beste optie rond de 200 euro boys?
Ik wilde net wraps met tonijn/huttenkäse gaan maken. Zijn mijn wraps helemaal onder geschimmeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
beschimmeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde net wraps met tonijn/huttenkäse gaan maken. Zijn mijn wraps helemaal onder geschimmeld
ONDER GESCHIMMELDquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde net wraps met tonijn/huttenkäse gaan maken. Zijn mijn wraps helemaal onder geschimmeld
Hoi Tjack en alle anderen van het lijstjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ONDER GESCHIMMELD
![]()
![]()
@:LAVENDERR
@:KINGROLAND
@:JANCEES
@:I.
@:GGMM
@:CALAND
@:ELAN
@:LENNY_LEONARD
@:KARINA
@:CHARLOTTE3
@:JOMANDA3
Onder geschimmeld...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook vriendin.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack en alle anderen van het lijstjeik ken alleen Jomanda niet, maar maakt niet uit. Ook een groet voor haar
En fijn (voetbal)weekend gewenst![]()
Ben immuunquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)vleeswaren~a75fbc01/
RIP @:Dven
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA looolll hahajajajaaaaA looquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ONDER GESCHIMMELD
![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onder geschimmeld?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon viesdik een pizza besteld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe @:onlogisch zijn probleem heeft opgelost. Is hij naar de winkel gegaan voor nieuwe? Of eet hij nu wraps zonder wraps? Of is het toch weer bestellen geworden?
ALLEMAAL VRAGEN!
Lekker maat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon viesdik een pizza besteld.
Wat een goed woord!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ONDER GESCHIMMELD
![]()
![]()
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Lansgod, ga je nog ff je speler maken?quote:
Brrrr, moet niet aan denkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik schuif du moment een pizzatju taco weg.
Ik heb brood op vanavond.. rond 22:00 wat nootjes maar die zijn niet goed gevallenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vies veel gegeten al
Wat heb je dan voor inferieure spijsverteringquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb brood op vanavond.. rond 22:00 wat nootjes maar die zijn niet goed gevallen
Hoe kunnen een paar nootjes niet goed vallen? Je doet net of je een kilo oesters op hebt ofzo. Of je moet er weer gelijk ranzig veel gegeten hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb brood op vanavond.. rond 22:00 wat nootjes maar die zijn niet goed gevallen
Ja weet niet, pekkige borrelnootjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kunnen nootjes niet goed vallen? Je doet net of je een kilo oesters op hebt ofzo.
Pekkig?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja weet niet, pekkige borrelnootjes
Gerookte zalm bij de lunch godquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kunnen een paar nootjes niet goed vallen? Je doet net of je een kilo oesters op hebt ofzo. Of je moet er weer gelijk ranzig veel gegeten hebben.
Zeker. Nu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lansgod, ga je nog ff je speler maken?
Zoals ik al eerder zei: ik kan pas in december verlengen, maar heb wel de Apple Watch 3 @Scrummie2.0 @charmed_angelquote:
Lekker maat, let je wel op dat je niet te ver achter begint te lopen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ik kan pas in december verlengen, maar heb wel de Apple Watch 3 @:scrummie2.0 @:charmed_angel
@:MADAME_PAON
Sowieso niet, mijn Macbook Pro uit '12 draait de nieuwste software zonder moeitequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker maat, let je wel op dat je niet te ver achter begint te lopen?
Die weet ook hoe @Drizzt_DoUrden zijn penis eruit zietquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:23 schreef KingRoland het volgende:
wel grappig dat Doublepain madame_paon aan het tagged is
zeker #naaktpicgate vergeten @:caland weet er meer van
Lolquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso niet, mijn Macbook Pro uit '12 draait de nieuwste software zonder moeite
Met de beste touchpad en toetsen aller tijden, ongeëvenaardquote:
Snap niet dat ze die notch laten in 11 lolquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de beste touchpad en toetsen aller tijden, ongeëvenaard
Design uit de Steve tijd (RIP), zijn laatste meesterwerk
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:coco.
Ik ben SQL pro, weet alles van DWH maatquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet Apple nog uitvinden, volgend jaar patent denkquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die notch laten in 11 lol
mijn moeder was gisteren jarigquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben SQL pro, weet alles van DWH maat
DM @:onlogisch als je vragen hebt maat gr gr je moeder
[..]
Dat moet Apple nog uitvinden, volgend jaar patent denk
Ik was haar beste cadeau zei zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was haar beste cadeau zei zeBeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Misschien over 2 jaar zo'n uitschuifcamera zoals oneplus en dan brengen als revolutiequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben SQL pro, weet alles van DWH maat
DM @:onlogisch als je vragen hebt maat gr gr je moeder
[..]
Dat moet Apple nog uitvinden, volgend jaar patent denk
Zou kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien over 2 jaar zo'n uitschuifcamera zoals oneplus en dan brengen als revolutie
Applegod
Wel oud materiaal allemaal makker, maar gelukkig apple dus blijf je idd de confectie troep makkelijk voorquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso niet, mijn Macbook Pro uit '12 draait de nieuwste software zonder moeite
Echt he, en ik weet hoe haar tieten eruitzien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die weet ook hoe @:Drizzt_Dourden zijn penis eruit ziet
Die man heeft wat gezien zeg
Drizztgodquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he, en ik weet hoe haar tieten eruitzien.
Harriequote:
SQLquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Ben net thuis van sporten. Maar ga nu wel slapen. Moet om 07:30 opstaanquote:
Het was dierendag he, Guitarist mag graag topics aanmaken wanneer het dierendag isquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 02:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben net thuis van sporten. Maar ga nu wel slapen. Moet om 07:30 opstaan
Slaap lekker alvast. Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad.
En graag binnenkort nieuwe foto's van TarrelGod. Liefst met haar nieuwe staaf. @:zipportal
Ik noteer dit even.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 02:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was dierendag he, Guitarist mag graag topics aanmaken wanneer het dierendag isIk ben op 10 december jarig.
Dit is geen pythonquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:30 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik verwacht een panda grapje van @:wereldgozer nu
Ik heb zin in numpiequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik verwacht een panda grapje van @:wereldgozer nu
Gewoon prikkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 07:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)utm_campaign=stdc_vk
Wat een snitches
Benieuwd wat @:Doublepain hiervan vindt.
MurciaGOAT.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 08:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)et-de-dood~adfc1ae9/
Amerikagoden
Vadsigerdquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roomboterbroodjes met vlees en kaas.
Ga jij toch demonstratief binnen staan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:
vanavond een verjaardag, allemaal leuk
maar ze gaan het buiten houden
Ik heb besloten een regendans te gaan doen, zodat we alsnog met zijn allen naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij toch demonstratief binnen staan?
Wees eens een trendsetter man.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten een regendans te gaan doen, zodat we alsnog met zijn allen naar binnen gaan.
Isquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze weer is jackass gaan herhalen
Dit is kolderiekquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:46 schreef Doublepain het volgende:
Dutch Giant heeft ooit met Callumgod getrained
Wat een baas
weer isquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
weer is![]()
![]()
@:ggmm
@:onlogisch
@:caland
@:doublepain
@:kingroland
@:muskusboktor57
@:zipportal
@:scrummie2.0
@:tarado
@:haags_kwartiertje
@:kapiteintje
Afgehandeld.quote:woonplaats: Amsterdam
Lolquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
weer is![]()
![]()
@:ggmm
@:onlogisch
@:caland
@:doublepain
@:kingroland
@:muskusboktor57
@:zipportal
@:scrummie2.0
@:tarado
@:haags_kwartiertje
@:kapiteintje
weer isquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij nooit meer terug zou komenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben weer is terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij nooit meer terug zou komen
Hahaaatjes.quote:
Waar dan wel?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaatjes.
Ik woon niet in amsterdam.
Dat hele profiel staat vol leugens
Mijn profiel is wel naar waarheid ingevuld. Ga maar snel kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaatjes.
Ik woon niet in amsterdam.
Dat hele profiel staat vol leugens
Zou prima zijn als ie naar je website gaat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn profiel is wel naar waarheid ingevuld. Ga maar snel kijken.
In het prachtige ronde venenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar dan wel?
Al is eigenlijk alles wel beter dan Amsterdam.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:16 schreef onlogisch het volgende:
Hoe werk ik mijzelf in de problemen #1
https://www.ad.nl/dossier(...)-tony-de-g~a909211e/
Hoe woont het in leuk he woonplaats kijken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn profiel is wel naar waarheid ingevuld. Ga maar snel kijken.
Het is nu dik winter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe woont het in leuk he woonplaats kijken?
Bedanktquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht (had er nooit van gehoord). Hierbij is je woonplaats afgehandeld.
is niet echt een woonplaats, meer een gemeente van een paar oud turfstekers dorpenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht (had er nooit van gehoord). Hierbij is je woonplaats afgehandeld.
ik heb er wel meer uit de ronde venen gehadquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ooit een vrouw uit Mijdrecht het schompes genaaid.
Mijn ouders wilde daar ooit gaan wonen, plan hebben ze nooit doorgezet. Toch wel fijn gebied vind ik zelf.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er wel meer uit de ronde venen gehad
zeker net onder Amsterdam, prima vertoeven, alleen zijn die Vinkeveense plassen nogal diep, het zand wat ze daar hebben weggezogen is de Bijlmer op gebouwdquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn ouders wilde daar ooit gaan wonen, plan hebben ze nooit doorgezet. Toch wel fijn gebied vind ik zelf.
Ik leer veel bij vandaag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet echt een woonplaats, meer een gemeente van een paar oud turfstekers dorpen
WTF. Dit is wel heel erg toevallig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet echt een woonplaats, meer een gemeente van een paar oud turfstekers dorpen
Kijk uit dat je niet onderuitglijdt en tegen een lantaarnpaal te overlijden komt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:14 schreef Rozevla het volgende:
Mooi gebied hoor.
Mooie slinger weggetjes met de motor
Nee overkomt mij nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet onderuitglijdt en tegen een lantaarnpaal te overlijden komt.
ik teer nog lekker op mijn galaxy s8quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Gepost vanaf mijn nieuwe Samsung Galaxy A50
ik knal er een pizza in en dan gaat die kop eraf maatquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta zonder kaasquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
oneplus 7t pro wanneer???quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Weet ik niet maat. Ik dacht aan wachten op Pocophone 2. Maar weet niet of ik zin heb om daar zolang op te moeten wachten.quote:
komt die danquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik niet maat. Ik dacht aan wachten op Pocophone 2. Maar weet niet of ik zin heb om daar zolang op te moeten wachten.
Gehaktballen en hutspotquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo mijn tanden poetsen, ballen wassen en dan eens rustig richting supermarkt om boodschappen voor het komende weekje te halen. Incluis de maaltijd van vanavond.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben je net wakker danquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn tanden poetsen, ballen wassen en dan eens rustig richting supermarkt om boodschappen voor het komende weekje te halen. Incluis de maaltijd van vanavond.
Je moeder is een kanjerdik, met snorharen opgeleukt varken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je net wakker dan
Smerige luie kanjerdikke varken ook
Witheetquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder is een kanjerdik, met snorharen opgeleukt varken.
Dzastin Biber is Servisch voor Justin Bieberquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder is een kanjerdik, witheet, met snorharen opgeleukt varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |