SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Stormlooptopicquote:
Heb je wel de Alt-appeltje-eitje toetscombinatie gebruikt om op te starten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn werkmac neemt wraak en gaat niet aan. Geen idee waarom niet
Geprobeerd, werkte niet. Dus maar naar it gelopen en om hulp gevraagdquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je wel de Alt-appeltje-eitje toetscombinatie gebruikt om op te starten?
Thanx! Ben verder niet echt ziek, maar gewoon brak ervanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:48 schreef Dave het volgende:
Vooralsnog gaat het met die regen de goede kant op @:Malo (in ieder geval in Zwolle).
Beterschap!
Beterschap, het is ook echt slecht weer zeg de laatste dagen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:47 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook een verkoudheid opgelopen, zal wel komen van de halve ochtend in het ziekenhuis afgelopen dinsdag. Hoop met heel mijn verkouden hart dat de tenniscompetitie vanavond niet doorgaat, voel me niet fit en we hebben geen vervanger.
Dus kom maar op met die bakken en bakken regen.
Beterschapquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:47 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook een verkoudheid opgelopen, zal wel komen van de halve ochtend in het ziekenhuis afgelopen dinsdag. Hoop met heel mijn verkouden hart dat de tenniscompetitie vanavond niet doorgaat, voel me niet fit en we hebben geen vervanger.
Dus kom maar op met die bakken en bakken regen.
Thnx! Wel beter, ze ziet het allemaal weer wat positiever in. Maar zal rond de operatie wel weer ff minder wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Hoe gaat het met je dochter?
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kaneelstokje nog gezien? Die was ook aan de hutspot
Beterschap MaLo! Het zit je niet echt mee met gezondheid de laatste tijd. Rot voor je.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 12:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thnx! Wel beter, ze ziet het allemaal weer wat positiever in. Maar zal rond de operatie wel weer ff minder worden![]()
@:Momo... ook bedankt
Dank je! Denk dat mijn weerstand ook even wat minder is nu, maar gelukkig zijn er ergere dingen dan verkoudheidquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beterschap MaLo! Het zit je niet echt mee met gezondheid de laatste tijd. Rot voor je.![]()
Knap ook van je dochter dat ze het positief probeert in te zien
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
Wooeehooee!!! Mijn bosuitjes zijn al iets gegroeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |