quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jezus FANN, ik zag je ook even voor een oud vies mannetje aan.
Nee hoor... Geen Paniekquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh hahaha![]()
Ik dacht ik vraag het voordat ik zo'n rare stalker heb.
Gelukkig ik dacht even dat je zo'n vieze fokker was die fok! afgaat opzoek naar foto's van vrouwen en er dan op zijn zolder iets mee doet.quote:
Er moet mss wel een ketting bij jaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor... Geen Paniekmaar ik meende het wel!
je hoort ons gewoon praten normaal gesproken?quote:
Daarom dacht ik ook... met die foto niet weggehaald worden? want je zegt daarquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht even dat je zo'n vieze fokker was die fok! afgaat opzoek naar foto's van vrouwen en er dan op zijn zolder iets mee doet.
en een riemquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er moet mss wel een ketting bij ja
Ik sta ook in FoBo, heb dezelfde foto gedeeld in CRE en staat op insta. Het heeft meer te maken dat ik dan op google wat minder makkelijk ben te vinden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom dacht ik ook... met die foto niet weggehaald worden? want je zegt daar
een aantal topics gleden NIET QUOTEN!
Riem komt dan in de knoei met de striklinten en de bedoeling is dat dit een comfi jurk is.quote:
Ah.. OKéquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta ook in FoBo, heb dezelfde foto gedeeld in CRE en staat op insta. Het heeft meer te maken dat ik dan op google wat minder makkelijk ben te vinden.
zeg t maar, als hij nog weg moet kan ik je helpen en kan het ook laten staanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta ook in FoBo, heb dezelfde foto gedeeld in CRE en staat op insta. Het heeft meer te maken dat ik dan op google wat minder makkelijk ben te vinden.
Oh Jahquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Riem komt dan in de knoei met de striklinten en de bedoeling is dat dit een comfi jurk is.
Mag wel blijven hoor. Ik schaam mij niet voor mijn fok verleden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg t maar, als hij nog weg moet kan ik je helpen en kan het ook laten staan
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag wel blijven hoor. Ik schaam mij niet voor mijn fok verleden.
Zitten er wel zakken in?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Riem komt dan in de knoei met de striklinten en de bedoeling is dat dit een comfi jurk is.
Nee XDquote:
ja das wel dom om te doen als er pizza in je oven zit, dan zit je al vol voor die klaar isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:11 schreef mario390 het volgende:
zo straks gaat pc nieuwstart op deze laptop,
bij de oude duurde dat dat ik en brot eten had kunnen
Dan is het goed!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag wel blijven hoor. Ik schaam mij niet voor mijn fok verleden.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee XD
Had geen zin om die erin te naaien. Nu spijt van. Zakken had ik wel uitgeknipt dus in theorie zou ik ze erin kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |