Die heeft de instructies niet helemaal goed gelezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:30 schreef minilot het volgende:
Even preventief infuusje prikken, dacht een argeloze verpleegkundige net.
Onverrichter zake weer weg.
Infuus komt wel als het nodig dreigt te zijn - potentiëel de hele rest van de dag niet naar één van mijn polsen kunnen kijken zonder te willen braken lijkt me voor niemand handig.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heeft de instructies niet helemaal goed gelezen.
Klinkt als een hoop!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Terug vd fysio. Moet een stukof 5 a 6 oefeningen 15 x per dag doen![]()
Kan je geen katrol van de thuiszorg of zo lenen? Net als je krukken kunt lenen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Terug vd fysio. Moet een stukof 5 a 6 oefeningen 15 x per dag doen![]()
Wel kortdurend. Daarvoor moet ik een schouderkatrol kopen.
En voor het werk moet ik een Ergorest hebben (maar ik heb 3 werkplekken en 2 zijn flexplekken).
Ik schrok er ook wel van ja...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop!![]()
Tijdelijk een vaste werkplek een optie?
Sterkte ermee in elk geval!
Merk nog niks, maar zit (nou ja, lig) ook pas een half uur aan de medicatie. Ingebracht door een arts die echt te cute voor woorden was: lang zwart haar én sproetjes én brilletjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe gaat het @:minilot ? Is het nog te harden?
Weet niet of dat kan (voor een andere sling moest ik ook bij het ziekenhuis zijn). Maar op zich zijn ze niet heel duur.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je geen katrol van de thuiszorg of zo lenen? Net als je krukken kunt lenen?
En is het niet mogelijk om (tijdelijk) een vaste werkplek te krijgen? Hebben een paar collega's hier ook, die om lichamelijke redenen een aangepaste stoel of bureau hebben.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Merk nog niks, maar zit (nou ja, lig) ook pas een half uur aan de medicatie. Ingebracht door een arts die echt te cute voor woorden was: lang zwart haar én sproetjes én brilletje![]()
J. en ik zeiden simultaan 'ooooooh' toen ze de kamer weer uit was
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.quote:
Ik weet het goed gemaakt met je. Ik heb ook nog zo'n katrol over. Ik had hem zelf willen houden, maar speciaal voor jou:quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.
Rationeel gezien weet ik wel waarom dat zo is, maar gevoelsmatig vind ik het te zot voor woorden.
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.
Rationeel gezien weet ik wel waarom dat zo is, maar gevoelsmatig vind ik het te zot voor woorden.
Tuurlijk wel man. Zes krukken, een rolstoel en een bedplasfles en tadaaaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijk
Als ik op Ebay bestel betaal ik het liefst zo veel mogelijk verzendkosten. Als de waarde van het product dan laag genoeg zijn om geen importheffing te betalenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je in die supershiny miljard-kostende zorg kathedraal in 't Rotterdamse ondergebracht?quote:
Nope. Albert Schweitzer Dordtwijk reprazent! Is een kwartiertje rijden bij mijn huis vandaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben je in die supershiny miljard-kostende zorg kathedraal in 't Rotterdamse ondergebracht?
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijk
Onwijs liefquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt met je. Ik heb ook nog zo'n katrol over. Ik had hem zelf willen houden, maar speciaal voor jou:
Je mag hem kopen voor 100 Euro, plus een verwaarloosbare ¤ 4,90 aan verzendkostenLief hea
En Brokkinggebak. Dat hebben ze in Rotterdam dan weer niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Albert Schweitzer Dordtwijk reprazent! Is een kwartiertje rijden bij mijn huis vandaan.
Tuurlijk is dat goedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:25 schreef minilot het volgende:
Wel een beetje onhandig dat je zenuwachtigheid vooral in je buik voelt - nu dus geen idee of er al daadwerkelijk wat gebeurt of dat het gewoon de bibbers zijn.![]()
Wel okee dat ik (onder andere) jullie voor een beetje afleiding gebruik, toch?
Lugubere kwesties hou ik voor me, behalve op uitdrukkelijk verzoek van onze huisramptoerist @:Molo
Nu even op jacht naar warme chocolademelk en hazelnootgebakje (Brokking!) beneden, superschattige arts is toch pas weer om één uur hier.
Foto ziekenhuislunch, indien van toepassing, volgt. Het blijft wel CUL
In mijn/deze situatie is dat niet van toepassingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik op Ebay bestel betaal ik het liefst zo veel mogelijk verzendkosten. Als de waarde van het product dan laag genoeg zijn om geen importheffing te betalen
Ah goed zo, verwenlunchdingkoffie met lots of slagroom is nu lekker troostfood.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:07 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens nog de helft van een warme ciabatta met pittige kip en zoete aardappel. Was prima! #lunch
Ik hoef de oefeningen maar heel kort te doen. Vaak en kort is volgens de fysio beter dan minder vaak en langdurigerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Whiskers, rustig aan met fysio
Barrel een echte aardbevingwij schrokken toen in Kefelonia ook, was echt eng!
Tof!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
En omdat het kan en leuk nieuws is, onze zomervakantie geboekt gister
We gaan naar KarpathosModern huisje met piepklein eigen zwembadje met zicht op de bergen
Ok danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoef de oefeningen maar heel kort te doen. Vaak en kort is volgens de fysio beter dan minder vaak en langduriger
Goezoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Volkoren beschuiten, volkoren boterham, plakje achterham, margarine, sap
Ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
OhIk dacht trouwens dat jullie Italië zouden doen?
Ja, niet per se dus. Kan theoretisch ook morgenmiddag worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Gevoel in buik is omdat het nu werkt Mini
Ja, heel geinig!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goezo
Zijn de voedingsassistenten met die kar bij jou ook zo leuk
Lunch nr 2quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Volkoren beschuiten, volkoren boterham, plakje achterham, margarine, sap
Ik denk t. Vond ze zo schattig, lief en geduldig als ik weer eens geen keuze kon maken met eten. Gingen ze het wéér allemaal opnoemenquote:
Brokkingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:07 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens nog de helft van een warme ciabatta met pittige kip en zoete aardappel. Was prima! #lunch
Hai!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Brokking.
Sorry, kwam ff ramptoeristen.
Wist je dat het ziekenhuis waar jij nu bent zo heet dankzij mijn opa?.
/Lurk
Nee johquote:
Het liefst een pakketreisje voor 7 dagen rondom mijn verjaardag (1juni) vlucht/auto/huisje via Elizawashere.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:37 schreef minilot het volgende:
Wat zijn jullie 'vakantieëisjes' zoal, Bloes?
Wij zijn toen de bloeskinderen klein waren wel 3x naar dezelfde camping in Schoorl geweest. Dat is echt een uitzondering trouwens, het was zo heerlijk daar, er was niks, geen elektra/stromend water bij onze tenten, we gingen met 2 gezinnen (5 jongetjes) en alles in de grootste boedelbak die je maar kon vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:01 schreef minilot het volgende:
Ik ben met Bloes!
Zelfs maar twee keer naar precies dezelfde accommodatie snap ik al niet
Dit is maar een weekje hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben wel twee keer dezelfde accomodatie gehad, in Warschau. 2 Keer 3 nachten. We waren na de eerste keer Warschau nog niet klaar met de stat en het appartement was zo geweldig. Een echte complete flat in een gebouw voor expats.
Maar doorgaans wil ik wel steeds een andere vakantie ja. Ik droom van vakanties als die van Golfer en Bluezz. Maar ja, bedrijf en huis... Komt ooit nog wel..
Wij w willen volgende keer ook weg zonder massaal toerisme ( tui etc.. ) welke sites gebruiken jullie om te zoeken ? (Dm is fijnquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
En omdat het kan en leuk nieuws is, onze zomervakantie geboekt gister
We gaan naar KarpathosModern huisje met piepklein eigen zwembadje met zicht op de bergen
Elizawashere.nlquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij w willen volgende keer ook weg zonder massaal toerisme ( tui etc.. ) welke sites gebruiken jullie om te zoeken ? (Dm is fijn)
Het is het beste voor ons om in de bouwvak weg te gaan en dan zijn jullie accommodaties duurder en is de temperatuur veel te hoog voor ons. Maar ik ben al enkele jaren geleden begonnen met een zachte manipulatie om richting buiten de bouwvak op vakantie te gaan. Ik hou hoop.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is maar een weekje hoorWij willen ook niet langer weg al zouden we dat wel kunnen.
/heimwee
Ah okquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is het beste voor ons om in de bouwvak weg te gaan en dan zijn jullie accommodaties duurder en is de temperatuur veel te hoog voor ons. Maar ik ben al enkele jaren geleden begonnen met een zachte manipulatie om richting buiten de bouwvak op vakantie te gaan. Ik hou hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |