Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.quote:
Ik weet het goed gemaakt met je. Ik heb ook nog zo'n katrol over. Ik had hem zelf willen houden, maar speciaal voor jou:quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.
Rationeel gezien weet ik wel waarom dat zo is, maar gevoelsmatig vind ik het te zot voor woorden.
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.
Rationeel gezien weet ik wel waarom dat zo is, maar gevoelsmatig vind ik het te zot voor woorden.
Tuurlijk wel man. Zes krukken, een rolstoel en een bedplasfles en tadaaaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijk
Als ik op Ebay bestel betaal ik het liefst zo veel mogelijk verzendkosten. Als de waarde van het product dan laag genoeg zijn om geen importheffing te betalenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je in die supershiny miljard-kostende zorg kathedraal in 't Rotterdamse ondergebracht?quote:
Nope. Albert Schweitzer Dordtwijk reprazent! Is een kwartiertje rijden bij mijn huis vandaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben je in die supershiny miljard-kostende zorg kathedraal in 't Rotterdamse ondergebracht?
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijk
Onwijs liefquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt met je. Ik heb ook nog zo'n katrol over. Ik had hem zelf willen houden, maar speciaal voor jou:
Je mag hem kopen voor 100 Euro, plus een verwaarloosbare ¤ 4,90 aan verzendkostenLief hea
En Brokkinggebak. Dat hebben ze in Rotterdam dan weer niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Albert Schweitzer Dordtwijk reprazent! Is een kwartiertje rijden bij mijn huis vandaan.
Tuurlijk is dat goedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:25 schreef minilot het volgende:
Wel een beetje onhandig dat je zenuwachtigheid vooral in je buik voelt - nu dus geen idee of er al daadwerkelijk wat gebeurt of dat het gewoon de bibbers zijn.![]()
Wel okee dat ik (onder andere) jullie voor een beetje afleiding gebruik, toch?
Lugubere kwesties hou ik voor me, behalve op uitdrukkelijk verzoek van onze huisramptoerist @:Molo
Nu even op jacht naar warme chocolademelk en hazelnootgebakje (Brokking!) beneden, superschattige arts is toch pas weer om één uur hier.
Foto ziekenhuislunch, indien van toepassing, volgt. Het blijft wel CUL
In mijn/deze situatie is dat niet van toepassingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik op Ebay bestel betaal ik het liefst zo veel mogelijk verzendkosten. Als de waarde van het product dan laag genoeg zijn om geen importheffing te betalen
Ah goed zo, verwenlunchdingkoffie met lots of slagroom is nu lekker troostfood.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:07 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens nog de helft van een warme ciabatta met pittige kip en zoete aardappel. Was prima! #lunch
Ik hoef de oefeningen maar heel kort te doen. Vaak en kort is volgens de fysio beter dan minder vaak en langdurigerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Whiskers, rustig aan met fysio
Barrel een echte aardbevingwij schrokken toen in Kefelonia ook, was echt eng!
Tof!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
En omdat het kan en leuk nieuws is, onze zomervakantie geboekt gister
We gaan naar KarpathosModern huisje met piepklein eigen zwembadje met zicht op de bergen
Ok danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoef de oefeningen maar heel kort te doen. Vaak en kort is volgens de fysio beter dan minder vaak en langduriger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |