Disken die er uit kwamen ergens netjes opbergen als offline backup. Liefst ook nog op een andere locatie.quote:
Niksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:43 schreef fietsie het volgende:
Je vraagt je dan wel af hoeveel bier er bij 't berkje al doorgestroomd is na het avondmaal
Dit is de offline backup al die is teruggezetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Disken die er uit kwamen ergens netjes opbergen als offline backup. Liefst ook nog op een andere locatie.
Ja. Na zoveel jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest huilen bij de laatste ep van The Big Bang Theory
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja dat doen we ook eigenlijk wel, hij schiet de rekening wel voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet jij dat doen? Laat die prof zelf dat boek kopen, dat jullie het van hem afnemen
Ik moest eerst een machtiging tekenen bij de bank. Ik moest een paar duizend van mijn spaarrekening halen toen ik m'n auto kocht, maar het limiet gold ook voor interne overboekingenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:51 schreef Candaasje het volgende:
Voor Mini. Is
bij je voor wat steun/afleiding?
Goed bezig Krea, morgen spierpijn?
Oh, de dames die gesport hebben ook![]()
Ik moet morgen even bellen met de bank. Voor een bepaald vak kunnen we een groepsinkoop doen van een boek, dat scheelt weer geld. Nu was alleen het idee dat er een student (ondergetekende) dan het geld zou verzamelen, en dan over zou maken naar de prof die de boeken bij zich thuis laat bezorgen. (het gaat via een bevriende boekhandelaar.)
Alleen.... dan hebben we het waarschijnlijk over een euro of 8000...... mag ik dat überhaupt wel overmaken naar een persoon (buitenlandse rekening ook nog) zonder dat de belastingdienst begint te steigeren?
Ja ik ga morgen even bellen. Triodos heeft geen fysieke vestigingen, en ik zit in Antwerpen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik moest eerst een machtiging tekenen bij de bank. Ik moest een paar duizend van mijn spaarrekening halen toen ik m'n auto kocht, maar het limiet gold ook voor interne overboekingen
Qua Belastingdienst mag dat gewoon hoor en als je de bon hebt kunnen ze je helemaal niks maken. Er gaat wat in, er gaat wat uit wat allemaal te verantwoorden is. Sowieso, doe je het elke week, dan is het iets anders, maar denk dat je dan sowieso eerst vragen van de bank krijgt.
Maar meestal is boeken kopen via de auteur toch veel voordeliger? Heb agrarische geschiedenis gehad, de docent bood ons dit boek aan. Niet per se nodig voor het vak en hij drong niet aan ofzo. Volgens mij ¤20-¤25 betaald.
https://www.bol.com/nl/p/boeren-in-nederland/1001004005763682/
Orgaanvlees is je sambalquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Sambal heb je in heel veel verschillende soorten en scherpte.
Van milt tot enkel in glas te bewaren.
Schikquote:Op donderdag 3 oktober 2019 03:20 schreef Lonaa het volgende:
Dat liep toch een beetje anders dan de bedoeling. maar thuis, en schikgehad
Oh dat is best een flinke ook nogquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:58 schreef Barreltje het volgende:
Lig je lekker in bed een beetje wakker te worden.. begint het bed ineens te schudden.. dus ik stoot K. aan dat ie eens moet ophouden met dat bewegen.. (gek word ik er af en toe van! ) blijkt het gewoon een heuse aardbeving te zijn![]()
[ afbeelding ]
Schokkendquote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:58 schreef Barreltje het volgende:
Lig je lekker in bed een beetje wakker te worden.. begint het bed ineens te schudden.. dus ik stoot K. aan dat ie eens moet ophouden met dat bewegen.. (gek word ik er af en toe van! ) blijkt het gewoon een heuse aardbeving te zijn![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, dat lijkt me schrikken zeg!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:58 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Naar ziekenhuis voor het stopzetten vandaag?quote:
Dan ben ik ook benieuwd wat een ft. je gaat leren? Behandelen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Straks voor de 1e x fysio. Vind ik toch een beetje spannend omdat de breuk uiteraard nog niet genezen is
Nee en nee. Ach ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:01 schreef Isabeau het volgende:
MinilotBeetje geslapen? Of hielp de wijn met slapen.
Preventie frozen shoulder iddquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd wat een ft. je gaat leren? Behandelen?
Misschien preventie van een frozen shoulder?
Zes weken genezing voor een breuk lijkt mij minimaal.
Wat zei de chirurg eigenlijk afgelopen dinsdag?
En mini...In en met alle nuchterheid: Sterkte!
@:Barrel: een aardbeving! Bijna symbolisch gezien de haagse lokale politiek.
Dank je!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel veel sterkte vandaag Mini.![]()
Oeh, da’s schrikken @:Barreltje
@:Whiskers jij ook sterkte straks
Ojee. Gek gevoel he?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 06:58 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, jij mag 8000 voorschieten en je stelt niet eens vragen? "Hij zal er wel zijn redenen voor hebben"quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat doen we ook eigenlijk wel, hij schiet de rekening wel voor.
Ik heb er op het moment van de les zelf eigenlijk heel niet aan gedacht we het misschien beter direct naar hém kunnen overmaken, maar hij zal er wel een reden voor hebben, want dit was zijn idee. Schijnen ze elk jaar zo te doen. Maar ik voorzie wat problemen
Nee, ik krijg eerst 8000 van medestudenten. Die hebben meer reden tot zorg, want ik kan ook zo met dat geld weg zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, jij mag 8000 voorschieten en je stelt niet eens vragen? "Hij zal er wel zijn redenen voor hebben"
Wat had je voor iets schikvols gisteren?quote:
Nou ja, een bevalling van een foetusje van een week of veertien heeft natuurlijk ook wat minder voeten in aarde dan bevallen van een grote, volgroeide baby. Hoop ik althans!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik het zo een beetje volg zie je het meer als een pitstop dan als een bevalling mini?
Ja, kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, een bevalling van een foetusje van een week of veertien heeft natuurlijk ook wat minder voeten in aarde dan bevallen van een grote, volgroeide baby. Hoop ik althans!
Die heeft de instructies niet helemaal goed gelezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:30 schreef minilot het volgende:
Even preventief infuusje prikken, dacht een argeloze verpleegkundige net.
Onverrichter zake weer weg.
Infuus komt wel als het nodig dreigt te zijn - potentiëel de hele rest van de dag niet naar één van mijn polsen kunnen kijken zonder te willen braken lijkt me voor niemand handig.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heeft de instructies niet helemaal goed gelezen.
Klinkt als een hoop!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Terug vd fysio. Moet een stukof 5 a 6 oefeningen 15 x per dag doen![]()
Kan je geen katrol van de thuiszorg of zo lenen? Net als je krukken kunt lenen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Terug vd fysio. Moet een stukof 5 a 6 oefeningen 15 x per dag doen![]()
Wel kortdurend. Daarvoor moet ik een schouderkatrol kopen.
En voor het werk moet ik een Ergorest hebben (maar ik heb 3 werkplekken en 2 zijn flexplekken).
Ik schrok er ook wel van ja...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop!![]()
Tijdelijk een vaste werkplek een optie?
Sterkte ermee in elk geval!
Merk nog niks, maar zit (nou ja, lig) ook pas een half uur aan de medicatie. Ingebracht door een arts die echt te cute voor woorden was: lang zwart haar én sproetjes én brilletjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe gaat het @:minilot ? Is het nog te harden?
Weet niet of dat kan (voor een andere sling moest ik ook bij het ziekenhuis zijn). Maar op zich zijn ze niet heel duur.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je geen katrol van de thuiszorg of zo lenen? Net als je krukken kunt lenen?
En is het niet mogelijk om (tijdelijk) een vaste werkplek te krijgen? Hebben een paar collega's hier ook, die om lichamelijke redenen een aangepaste stoel of bureau hebben.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Merk nog niks, maar zit (nou ja, lig) ook pas een half uur aan de medicatie. Ingebracht door een arts die echt te cute voor woorden was: lang zwart haar én sproetjes én brilletje![]()
J. en ik zeiden simultaan 'ooooooh' toen ze de kamer weer uit was
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.quote:
Ik weet het goed gemaakt met je. Ik heb ook nog zo'n katrol over. Ik had hem zelf willen houden, maar speciaal voor jou:quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.
Rationeel gezien weet ik wel waarom dat zo is, maar gevoelsmatig vind ik het te zot voor woorden.
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik het nogal, uhhmm.. jammer, vind dat de verzendkosten zo goed als even hoog zijn als het product dat je koopt.
Rationeel gezien weet ik wel waarom dat zo is, maar gevoelsmatig vind ik het te zot voor woorden.
Tuurlijk wel man. Zes krukken, een rolstoel en een bedplasfles en tadaaaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijk
Als ik op Ebay bestel betaal ik het liefst zo veel mogelijk verzendkosten. Als de waarde van het product dan laag genoeg zijn om geen importheffing te betalenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je in die supershiny miljard-kostende zorg kathedraal in 't Rotterdamse ondergebracht?quote:
Nope. Albert Schweitzer Dordtwijk reprazent! Is een kwartiertje rijden bij mijn huis vandaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben je in die supershiny miljard-kostende zorg kathedraal in 't Rotterdamse ondergebracht?
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd geneigd om meer te bestellen totdat het niet meer stupide voelt, maar bij een thuiszorgwebshop is het niet echt zalig shoppen natuurlijk
Onwijs liefquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt met je. Ik heb ook nog zo'n katrol over. Ik had hem zelf willen houden, maar speciaal voor jou:
Je mag hem kopen voor 100 Euro, plus een verwaarloosbare ¤ 4,90 aan verzendkostenLief hea
En Brokkinggebak. Dat hebben ze in Rotterdam dan weer niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Albert Schweitzer Dordtwijk reprazent! Is een kwartiertje rijden bij mijn huis vandaan.
Tuurlijk is dat goedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:25 schreef minilot het volgende:
Wel een beetje onhandig dat je zenuwachtigheid vooral in je buik voelt - nu dus geen idee of er al daadwerkelijk wat gebeurt of dat het gewoon de bibbers zijn.![]()
Wel okee dat ik (onder andere) jullie voor een beetje afleiding gebruik, toch?
Lugubere kwesties hou ik voor me, behalve op uitdrukkelijk verzoek van onze huisramptoerist @:Molo
Nu even op jacht naar warme chocolademelk en hazelnootgebakje (Brokking!) beneden, superschattige arts is toch pas weer om één uur hier.
Foto ziekenhuislunch, indien van toepassing, volgt. Het blijft wel CUL
In mijn/deze situatie is dat niet van toepassingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik op Ebay bestel betaal ik het liefst zo veel mogelijk verzendkosten. Als de waarde van het product dan laag genoeg zijn om geen importheffing te betalen
Ah goed zo, verwenlunchdingkoffie met lots of slagroom is nu lekker troostfood.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:07 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens nog de helft van een warme ciabatta met pittige kip en zoete aardappel. Was prima! #lunch
Ik hoef de oefeningen maar heel kort te doen. Vaak en kort is volgens de fysio beter dan minder vaak en langdurigerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Whiskers, rustig aan met fysio
Barrel een echte aardbevingwij schrokken toen in Kefelonia ook, was echt eng!
Tof!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
En omdat het kan en leuk nieuws is, onze zomervakantie geboekt gister
We gaan naar KarpathosModern huisje met piepklein eigen zwembadje met zicht op de bergen
Ok danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoef de oefeningen maar heel kort te doen. Vaak en kort is volgens de fysio beter dan minder vaak en langduriger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |