Dat zei je moeder ook vannachtquote:
In een stukje TMI: I just did.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht
(Ja ok, ik weetmaar buien dit dat
)
Zo specifiek hoeft niet. Vrijwel alle soorten chips + vrijwel alle soorten cheapass kruidenroomkaas is priiiiima.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Overigen, het is instant dichtgeslibte aderen maar:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
behalve dichtgeslibte aderen ook echt tha bomb.Ontdekte ik laatst.
Ik heb anderen soorten nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo specifiek hoeft niet. Vrijwel alle soorten chips + vrijwel alle soorten cheapass kruidenroomkaas is priiiiima.
Ja ik ben eigenlijk best wel een draak van een mens als ik mezelf zo eens goed onder de loep neemquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Jamaar jij lust sowieso maar twee chipsen!
Dat is echt de bom ja. Ik heb dat eens in een supermarkt op. Gelijk gekocht. Uur na thuiskomst was alles op. Sindsdien mag ik dit niet meer kopen van mezelf.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:09 schreef Myraela het volgende:
Buggles met heksenkaas is awesome.Daar kan ik echt niet vanaf blijven. Terwijl ik heksenkaas voor de rest maar flauw vind.
Ik ben stuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:09 schreef Myraela het volgende:
Buggles met heksenkaas is awesome.Daar kan ik echt niet vanaf blijven. Terwijl ik heksenkaas voor de rest maar flauw vind.
Volgend weekend misschien wel weer?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben stuk.
Vroeger vond ik dit heerlijk maar afgelopen weekend vond ik er opeens niets meer aan
Sowieso geen chips fan verder, helaas want zit een stuk minder kcal in dan brood en kaas waar ik nu van ga snaaien.
Noooooooohh, hoe kun je nou geen fan van chips zijn? Chips.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben stuk.
Vroeger vond ik dit heerlijk maar afgelopen weekend vond ik er opeens niets meer aan
Sowieso geen chips fan verder, helaas want zit een stuk minder kcal in dan brood en kaas waar ik nu van ga snaaien.
Is dat ver van huis? Bij een prive stal, of op een manege?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb weer een pony. Ik moet echt heel erg wennen.
De grap waar we allemaal op zaten te wachten. Bedankt voor dit pareltje van humor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:37 schreef fietsie het volgende:
Is dat ver van huis? Bij een prive stal, of op een manege?
"Hoe heet ie" werd hier ook gesuggereerdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
De grap waar we allemaal op zaten te wachten. Bedankt voor dit pareltje van humor.
Het is een afwijkingquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noooooooohh, hoe kun je nou geen fan van chips zijn? Chips.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:04 schreef minilot het volgende:
Wat voor jas, Sigme?En wat voor montuur?
SPOILER: jas & giletOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: montuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ponyquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb weer een pony. Ik moet echt heel erg wennen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILER: jas & giletOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed montuur en wat heb jij toch puik haar!SPOILER: montuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gilet van je lief doet me denken aan theaterkleding!Costumey
Let me see you stripped down to the bone
Dat klinkt als zwaar werk, dude! Voeten de tafel op nuquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:21 schreef Kreator het volgende:
Workout in de tuin gedaan. De tientallen jaren oude buxusheg is er op 1 na helemaal uit. Wortels meters lang. Gesloopt.
Vorige bewoner dacht ook dat het een goed idee was om een enorm stuk glas en tientallen stenen te begraven onder/tussen de heg. Dit maakte het niet makkelijker.
Dat glas klinkt ook ehm, niet heul veilig.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:21 schreef Kreator het volgende:
Workout in de tuin gedaan. De tientallen jaren oude buxusheg is er op 1 na helemaal uit. Wortels meters lang. Gesloopt.
Vorige bewoner dacht ook dat het een goed idee was om een enorm stuk glas en tientallen stenen te begraven onder/tussen de heg. Dit maakte het niet makkelijker.
*huivert mee*quote:
De bugels of de geitensmeer?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:51 schreef Holyme het volgende:
[..]
*huivert mee*
Ik zie die ook wel eens gecombineerd met chilisaus. Lijkt me nog steeds niks maar misschien wel iets voor de liefhebbers hier.
Ga ik proberen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Geitensmeersel met die saus er overheen en dan dippen.
Camera?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:03 schreef derLudolf het volgende:
Jeej, m'n Mamiya is weer gereviseerd. Kan ie weer een jaar of 20 mee
Da’s goed voor te stellen. Hoop dat je vannacht wel lekker kunt slapenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:31 schreef minilot het volgende:
Meh. Nervositeit voor morgen, it's on.
Afleiding! FOK! Dark Crystal! Wijn! Grmbl.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:31 schreef minilot het volgende:
Mijn moeder maakte vroeg van die calvé kerrie zakjes (volgens mij moest je die met mayo aanmaken) en dan paprika chips.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Overigen, het is instant dichtgeslibte aderen maar:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
behalve dichtgeslibte aderen ook echt tha bomb.Ontdekte ik laatst.
hadden wij ook, smaak carnaval. Heb het jaren later nog wel eens gekocht. Bbrrrrrquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeg van die calvé kerrie zakjes (volgens mij moest je die met mayo aanmaken) en dan paprika chips.
Daarom heb ik het ook nooit meer gegetenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hadden wij ook, smaak carnaval. Heb het jaren later nog wel eens gekocht. Bbrrrrr
Schutting. Vond het een lelijke heg en de buurman bouwt een lelijk hok aan zijn kant dus er moet iets normaal tussen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt als zwaar werk, dude! Voeten de tafel op nuWat komt er in plaats van je heg? Of was het geen afscheiding tussen je tuin en de buitenwereld?
Ja echt he, sommige dingen kun je best in je jeugd latenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hadden wij ook, smaak carnaval. Heb het jaren later nog wel eens gekocht. Bbrrrrr
Dat maakte mijn tante altijd met feestjes in de jaren 90, on groenten in te dippenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij vrienden kreeg ik als dipper, sour cream met een zakje poeder voor uiensoep erdoor. Duurde heel lang voprdat ik erachter was wat ik nou proefde. Was zeker niet vies.
Beetje John Lennon met krullen zoquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed montuur en wat heb jij toch puik haar!
Gilet van je lief doet me denken aan theaterkleding!Costumey
De verhouding is verkeerdom.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
Voor dipsaus kun je ook sambal en mayonaise mengen, verhouding 1:3 opgeveer. Voor de geitenkaashators onder ons.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:31 schreef minilot het volgende:
Meer sambal dan mayo?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
De verhouding is verkeerdom.
Ik ben geen chips eter. De oude paprika chips of wokkels waren nog wel te nassen.
Hamka's!!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG gaat t hier over mijn grote liefde CHIPS![]()
Lust alles. Vind wel sommige minder zoals hamka's. Beetje droge smaak. Maar Molo; jij spoort echt niet met je alleen naturel en cheese onion![]()
Stiekem wel jaloers haha. Ik vind te veel lekker. Ook die dipsaus zakjes. Die moet ik niet maken want dan eet ik nog meer chips want die dip moet op
De mayo mag je ook compleet schappen en vervangen door knoflook.quote:
Dan moet je wel voorzichtig dippen en niet scheppen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:21 schreef z80 het volgende:
[..]
De mayo mag je ook compleet schappen en vervangen door knoflook.
Zo lang alle aanwezigen vrij gelijk op gaan qua scheppen kan ook dat primaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan moet je wel voorzichtig dippen en niet scheppen.
Tuc pepperquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hamka's!!Wie spoort er nou niet
![]()
Overigens had je vroeger Lays Pepper oid. Geweldig vond ik dieEn als ik iets geweldig vind, dan gaat het uit het assortiment. En zo geschiedde. RIP Lays Pepper. En nee, smaakte niet hetzelfde als de salt & pepper die ju nu kan kopen.
Carnaval, mijn favoriete toen!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeg van die calvé kerrie zakjes (volgens mij moest je die met mayo aanmaken) en dan paprika chips.
Pure sambal trek ik niet... knoflook is het probleem niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo lang alle aanwezigen vrij gelijk op gaan qua scheppen kan ook dat prima
Ik gebruik voor dat soort grapjes sambal brandal, is dat beter te doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pure sambal trek ik niet... knoflook is het probleem niet.
Klopt, ik spoor nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG gaat t hier over mijn grote liefde CHIPS![]()
Lust alles. Vind wel sommige minder zoals hamka's. Beetje droge smaak. Maar Molo; jij spoort echt niet met je alleen naturel en cheese onion![]()
Stiekem wel jaloers haha. Ik vind te veel lekker. Ook die dipsaus zakjes. Die moet ik niet maken want dan eet ik nog meer chips want die dip moet op
Sambal heb je in heel veel verschillende soorten en scherpte.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pure sambal trek ik niet... knoflook is het probleem niet.
Duhquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Sambal heb je in heel veel verschillende soorten en scherpte.
Van milt tot enkel in glas te bewaren.
Zelfs die vind ik puur net te heftig. Nee, ik blijf wel bij mayo sambal 3:1. Knoflooktoevoeging is wel n goeie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik gebruik voor dat soort grapjes sambal brandal, is dat beter te doen?
Hier gaat flying goose (rode dop) op brood met kaas. ipv mosterd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zelfs die vind ik puur net te heftig. Nee, ik blijf wel bij mayo sambal 3:1. Knoflooktoevoeging is wel n goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |