Tuurlijk is dat een goede redenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou. Financieel komen we best rond enzo. Maar ik zit al 10 jaar afgekeurd thuis en een kerstpakket krijgen is supergaafMaar die heb ik dus (los van 1 keer via hier toen we in een bijstandssituatie zaten) nooit gehad, zelf.
Ik weet niet of ik dat een goede reden vind.ik zou niet willen dat mensen die het harder nodig hebben/verdienen er dan geen krijgen.
Ik wacht jouw PM af, dan ga ik morgen/zaterdag alles bijwerken en de eerste koppels maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zal Samzz even een PM sturen vandaag of morgen.
Wel doen hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zal Samzz even een PM sturen vandaag of morgen.
Ik zou niet weten waarom je het niet zou doen. Als je in de situatie zit, waarom niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik twijfel om me op te geven als ontvanger, omdat ik de afgelopen 2 jaar ook al ontvanger ben geweest.
Sowieso liefde voor dit topic, want uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het je echt opfleurt en je het gevoel krijgt dat je er echt toe doet.
Ik denk er nog even over na.
Enne, hulde voor Samzz voor het organiseren!
Als jij nou ook je lijstje stuurt, dan kan ik dit weekend het grootste gedeelte gaan koppelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik twijfel om me op te geven als ontvanger, omdat ik de afgelopen 2 jaar ook al ontvanger ben geweest.
Sowieso liefde voor dit topic, want uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het je echt opfleurt en je het gevoel krijgt dat je er echt toe doet.
Ik denk er nog even over na.
Enne, hulde voor Samzz voor het organiseren!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb je toch maar een PM gestuurd Samzz, ik weet wat voor fijn en gewaardeerd gevoel het ontvangen van zo'n pakket geeft, en dat kan ik toch wel gebruiken.
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:01 schreef Samzz het volgende:
OP geupdatet en de eerste pakketten zijn gekoppeld aan ontvangers!
Morgen ga ik verder.
Ja, wil zo veel mogelijk gekoppeld hebben dit weekendquote:
Gewoon even stickie houden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hoe kunnen we deze actie nog verder promoten en meer potentiële ontvangers bereiken? Heeft er iemand nog ideetjes daarvoor?
Mocht je iemand weten, aansporen mee te doen. Of gewoon opgeven en iemand verrassen. Dat is vorig jaar ook gebeurd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hoe kunnen we deze actie nog verder promoten en meer potentiële ontvangers bereiken? Heeft er iemand nog ideetjes daarvoor?
Wat noem jij een fijn formaat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
De voorpret is echt zo leuk en we kregen begin dit jaar een bestelling in een fijn formaat doos, meteen op zolder gezet ‘voor de kerstpakketactie’
Kan dit topic niet op de plek komen van die "Vraag wat je wil"?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht je iemand weten, aansporen mee te doen. Of gewoon opgeven en iemand verrassen. Dat is vorig jaar ook gebeurd.
En misschien komt t nog, vorig jaar kwam t ook later op gang.
Heeft ie al gestaan. Maar vaker in de aankondiging kan geloof ik niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan dit topic niet op de plek komen van die "Vraag wat je wil"?
Ik heb even gemeten: lxbxh is 32x32x40 (ongeveer een halve verhuisdoos)en lekker stevig.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:56 schreef Djurres het volgende:
[..]
Wat noem jij een fijn formaat?
Eerste x dat wij een pakket maken hehe
* OscarMopperkont heeft nog van dat kerstpakketten vulling liggen van vorig jaarquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
De voorpret is echt zo leuk en we kregen begin dit jaar een bestelling in een fijn formaat doos, meteen op zolder gezet ‘voor de kerstpakketactie’
Alles kan, maar deze hele actie is al wat jaren ondergewaardeerd door de crew.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ie al gestaan. Maar vaker in de aankondiging kan geloof ik niet.
De deadline voor verzenden is 2 maandenquote:Op zondag 13 oktober 2019 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
Is toch nog bijna 2,5 maanden?
In Hollywood gaan ze pas shoppen 's avonds 24 dec. En dat komt ook altijd goed.
Valt wel mee toch.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:00 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Alles kan, maar deze hele actie is al wat jaren ondergewaardeerd door de crew.
Bwaha, ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ook! Zin inquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd aan wie ik gekoppeld word
Twee maanden?quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:46 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
De deadline voor verzenden is 2 maandenStaat in de OP
Sorry. Over 2 maanden... 14 decemberquote:
Ik schrok alquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:28 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Sorry. Over 2 maanden... 14 december
Ik heb van jou geen PM gehad?quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd aan wie ik gekoppeld word
Ik heb je lijst ontvangen, hoor. Ga vanavond alles bijwerken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Mocht mijn shopper/gever vragen hebben of meer willen weten, vragen staat vrij.
Zo'n lijstje invullen vind ik altijd superlastig. En dan schiet me na afloop vanalles te binnen wat ik had willen zeggen
Het was geen verpakte 'schiet-es-op-Samzz'-postquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je lijst ontvangen, hoor. Ga vanavond alles bijwerken.
Oh, zo las ik 'm ook niet. Slechts een mededelingquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was geen verpakte 'schiet-es-op-Samzz'-post
awesomequote:Op maandag 14 oktober 2019 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo las ik 'm ook niet. Slechts een mededeling.
Whutquote:
Nu heb ik 'm twee keerquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whutdacht toch echt dat ik dat gedaan had! Stuur je meteen een bericht
Haha, dan heb je het in ieder geval goed ontvangenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik 'm twee keer.
Ik ga vanavond even voor je kijken.
Vergeet je 't licht niet uit te doen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:54 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ipv de OP aanpassen jezelf een DM sturen. I'll let myself out now.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |