'Kun jij de komende kerst wel een oppepper gebruiken om wat voor reden dan ook? Dan ben je in dit topic aan het goede adres'quote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou. Financieel komen we best rond enzo. Maar ik zit al 10 jaar afgekeurd thuis en een kerstpakket krijgen is supergaafMaar die heb ik dus (los van 1 keer via hier toen we in een bijstandssituatie zaten) nooit gehad, zelf.
Ik weet niet of ik dat een goede reden vind.ik zou niet willen dat mensen die het harder nodig hebben/verdienen er dan geen krijgen.
Ook jij verdient het, echt waar. Naast dat het daar helemaal niet om gaat. We maken met z’n allen graag mensen blij en volgens mij maak jij ook vaak mensen blij, dus dan ben jij nu aan de beurt om een pakket te ontvangen. Gewoon opgeven. En dan willen we wel een foto van die hond met die orenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou. Financieel komen we best rond enzo. Maar ik zit al 10 jaar afgekeurd thuis en een kerstpakket krijgen is supergaafMaar die heb ik dus (los van 1 keer via hier toen we in een bijstandssituatie zaten) nooit gehad, zelf.
Ik weet niet of ik dat een goede reden vind.ik zou niet willen dat mensen die het harder nodig hebben/verdienen er dan geen krijgen.
Ik ben alleenstaand, wajong uitkering. Doe met veel plezier maar met soms ook met moeite vrijwilligerswerk. Maar omdat ik alleen ben kan ik ook door zuinig te doen rondkomen. Als jij je niet aan mag melden, dan ik ook nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk is dat een goede redenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht jouw PM af, dan ga ik morgen/zaterdag alles bijwerken en de eerste koppels maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zal Samzz even een PM sturen vandaag of morgen.
Wel doen hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik zal Samzz even een PM sturen vandaag of morgen.
Ik zou niet weten waarom je het niet zou doen. Als je in de situatie zit, waarom niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik twijfel om me op te geven als ontvanger, omdat ik de afgelopen 2 jaar ook al ontvanger ben geweest.
Sowieso liefde voor dit topic, want uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het je echt opfleurt en je het gevoel krijgt dat je er echt toe doet.
Ik denk er nog even over na.
Enne, hulde voor Samzz voor het organiseren!
Als jij nou ook je lijstje stuurt, dan kan ik dit weekend het grootste gedeelte gaan koppelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 12:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik twijfel om me op te geven als ontvanger, omdat ik de afgelopen 2 jaar ook al ontvanger ben geweest.
Sowieso liefde voor dit topic, want uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het je echt opfleurt en je het gevoel krijgt dat je er echt toe doet.
Ik denk er nog even over na.
Enne, hulde voor Samzz voor het organiseren!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb je toch maar een PM gestuurd Samzz, ik weet wat voor fijn en gewaardeerd gevoel het ontvangen van zo'n pakket geeft, en dat kan ik toch wel gebruiken.
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:01 schreef Samzz het volgende:
OP geupdatet en de eerste pakketten zijn gekoppeld aan ontvangers!
Morgen ga ik verder.
Ja, wil zo veel mogelijk gekoppeld hebben dit weekendquote:
Gewoon even stickie houden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hoe kunnen we deze actie nog verder promoten en meer potentiële ontvangers bereiken? Heeft er iemand nog ideetjes daarvoor?
Mocht je iemand weten, aansporen mee te doen. Of gewoon opgeven en iemand verrassen. Dat is vorig jaar ook gebeurd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, hoe kunnen we deze actie nog verder promoten en meer potentiële ontvangers bereiken? Heeft er iemand nog ideetjes daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |