Haha, dan heb je het in ieder geval goed ontvangenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik 'm twee keer.
Ik ga vanavond even voor je kijken.
Vergeet je 't licht niet uit te doen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:54 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ipv de OP aanpassen jezelf een DM sturen. I'll let myself out now.
Maaaar je bent weer supergoed bezig!quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:54 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ipv de OP aanpassen jezelf een DM sturen. I'll let myself out now.
Weet je het al?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even af, anders wil ik ook wel voor jou shoppen
Er zullen toch eerst ontvangers bij moeten komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:50 schreef Djurres het volgende:
Nog geen dm van Samzz, we wachten in spanning af of wij al gekoppeld zijn of nog nieeeeeeet haha!
Hopelijk melden er genoeg ontvangers aan wel!
Goed te lezenquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maaaar je bent weer supergoed bezig!![]()
en ik kan heel veel met mijn ontvanger. we zouden ook gewoon vrienden kunnen worden, zoveel overeenkomstige interesses
Kom je echt 16 ontvangers te kort?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zullen toch eerst ontvangers bij moeten komen.
Ik moet nog twee pakketten koppelen, ga ik vanavond doen en dan zijn de ontvangers 'op'.quote:
Altijd mooi om te horenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog twee pakketten koppelen, ga ik vanavond doen en dan zijn de ontvangers 'op'.
Topquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:49 schreef Samzz het volgende:
Inmiddels een paar berichtjes gekregen van FOK!ers die twijfelden maar toch mee willen doen.
Ga vanavond alles verwerken.
Wil ook wel shoppen als je nog een shopper zoektquote:
Toppertje! We wachten allemaal geduldig af matchmaker!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:49 schreef Samzz het volgende:
Inmiddels een paar berichtjes gekregen van FOK!ers die twijfelden maar toch mee willen doen.
Ga vanavond alles verwerken.
Zet mij dan even onder voorbehoud bij Cavabien. Maar dan hior ik later aan wie mijn sponsorgeld gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:21 schreef Samzz het volgende:
Wacht nog maar even met opgeven, ik heb nog heel veel pakketten te vergeven.
Eventueel is het mogelijk voor sponsors mee te doen met een ander pakket, wanneer dat gewenst is?
Ik wacht op de officiële DM.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zet mij dan even onder voorbehoud bij Cavabien. Maar dan hior ik later aan wie mijn sponsorgeld gaat.
Ja, dit moet ik DM'en. Doe ik later wel
Liefquote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Samzz bedankt voor je inzet! Ik wordt zo blij van dit topic (nu al!)
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn al een eind, doos zit al bijna vol, we hadden veel inspiratie (en tijd)
Te weinig stroopwaffles.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:23 schreef V1z0R het volgende:
...
Allemaal Nederlandse dingen verstuurd en kaartjes met uitleg over wat het is (vandaar ook het kaartje met Maxima)
Waaaatquote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn al een eind, doos zit al bijna vol, we hadden veel inspiratie (en tijd)
Vorig jaar ging het minder vlot hoor, toen hebben we in onze herfstvakantie in Duitsland de eerste dingetjes verzameld en druppelde de doos gestaag vol in de weken erna (en toen vond Symph uiteindelijk nog ergens een Buzz Lightyear, ik had de hoop al opgegeven)quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:46 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Waaaat![]()
Ik ben nog aan het 'oriënteren'
Wel al wat ideeën
Same. Wel aan lijstjes aan het maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:46 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Waaaat![]()
Ik ben nog aan het 'oriënteren'
Wel al wat ideeën
Da’s wel jammer jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik had een superleuk cadeautje gevonden, verzendkosten nog meer dan t cadeau zelf. Ja dan houdt t wel op helaas.
Heerlijk !quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s wel jammer ja
Hier een sneak preview van iets uit ons pakket (dat inmiddels nog een lieve extra sponsor heeft)
[ afbeelding ]
Ooeeeh, lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s wel jammer ja
Hier een sneak preview van iets uit ons pakket (dat inmiddels nog een lieve extra sponsor heeft)
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:06 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Heerlijk !
Ik had gister echt zo'n dag dat ik me zo depri voelde dat ik zelfs mijn bed niet uit kon komen. Dus mijn gever: nu al bedankt. Ik kreeg je vragen van @:Samzz door en ik kon mooi even stil staan bij de dingen die ik wel fijn vind.
En sowieso dat een wildvreemde een pakket samen wil stellen voor mij vond ik gisteren al zo'n fijne gedachte. Ik ben nu al dankbaar. En ik heb nog 2 maanden te gaan voordat ik het uberhaupt binnen krijg.
Prachtig pakket was dat (ik was de ontvanger) Buzz staat nog altijd netjes in de kast tussen de rest van toy story!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het minder vlot hoor, toen hebben we in onze herfstvakantie in Duitsland de eerste dingetjes verzameld en druppelde de doos gestaag vol in de weken erna (en toen vond Symph uiteindelijk nog ergens een Buzz Lightyear, ik had de hoop al opgegeven)
Inderdaad word je zo blij van deze actie en wat knap van Samzz dat ze het alweer organiseerd, want dat valt vast niet mee. Behalve dat ze er zelf ook vast blij van wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Samzz bedankt voor je inzet! Ik wordt zo blij van dit topic (nu al!)
Zie OP...quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:07 schreef superkimmi het volgende:
Hoe staat het er nu voor Samzz? Zijn er nog gevers/sponsors zonder ontvanger?
Ik ga straks alles bijwerken. Er zijn nog een aantal ontvangers bij gekomen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:07 schreef superkimmi het volgende:
Hoe staat het er nu voor Samzz? Zijn er nog gevers/sponsors zonder ontvanger?
Wij hebben geloof ik drie keer er grotere doos uit moeten zoeken vorig jaarquote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
En ik moet mijn tafel weer uitschuiven denk ik.
Wat mooi! Kan ik me alsnog opgeven als jouw ontvanger? *grapje he...quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik heb t eerste cadeautje ook (bijna) klaar:
[ afbeelding ]
Een setje van drie kaarten, met een houten klembord erbij. Die nog niet helemaal klaar is.
Hopelijk vindt m'n ontvanger het leuk.
Heb jij die zelf gemaakt? Ideaal om na ontvangst in een foto lijstje in te lijsten, ze zijn echt prachtig!quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Een setje van drie kaarten, met een houten klembord erbij. Die nog niet helemaal klaar is.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 13:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wij hebben geloof ik drie keer er grotere doos uit moeten zoeken vorig jaar
Ik kan je natuurlijk een setje opsturenquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat mooi! Kan ik me alsnog opgeven als jouw ontvanger? *grapje he...
quote:
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2019 13:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb jij die zelf gemaakt? Ideaal om na ontvangst in een foto lijstje in te lijsten, ze zijn echt prachtig!
ow wow Sam! Wat mooi!!quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Goed excuusquote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]Wat een talent heb jij toch.
Mijn eerste cadeau uit Zuid Afrika bleek niet geschikt te zijn voor mijn pakketDus ga ik dat zelf maar verorberen
Moeten wij nog een keer een date afspreken? Misschien kunnen we samen wat dingen shoppen?quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:27 schreef CaVaBien het volgende:
Woow Samzz, wat mooi! Jij hebt talent
Sasquatsch en ik zijn ook gekoppeld! Ik mag shoppen voor een tweede pakket, leuk
Ja! Zat ik net aan te denkenquote:Op maandag 21 oktober 2019 22:26 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Moeten wij nog een keer een date afspreken? Misschien kunnen we samen wat dingen shoppen?
Inmiddels denken er al drie mensen mee, superfijn!quote:Op maandag 21 oktober 2019 22:25 schreef superkimmi het volgende:
Is er iemand (sponsor/gever) die even met mij wil meedenken voor iets speciaals voor in mijn kerstpakket? Als in dat ik per DM ff doorgeef waar ik hulp bij nodig heb (gaat echt alleen om denken), om niks weg te geven hier. Althans, geen clues waar het over gaat, wel kerstcadeautjes natuurlijk![]()
Okee heel cryptisch, maar bij FHF mag dat wel toch
Ik heb je een DM.gestuurd, ben benieuwd naar je antwoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig naar sneak peeks.
Vriendje en ik gaan dit weekend ook beginnen met de eerste inkopen. Ik heb leuke ideetjes.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:35 schreef F_r het volgende:
https://imgur.com/a/N7I9pGY
Dit is wel een slechte.
En de tip van flip neem niet je dochter mee. Sorry ontvanger een beetje overkill van het een of ander.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 14:35 schreef F_r het volgende:
https://imgur.com/a/N7I9pGY
Dit is wel een slechte.
En de tip van flip neem niet je dochter mee. Sorry ontvanger een beetje overkill van het een of ander.
quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]Wat een talent heb jij toch.
Mijn eerste cadeau uit Zuid Afrika bleek niet geschikt te zijn voor mijn pakketDus ga ik dat zelf maar verorberen
?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Is dat er zo een waar je tiet dan een hertenneus wordt?
Ow, dat klinkt beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehe. Is gedroogd rundvlees. Beef jerky ditdat.
Weet je al wat meer betreffende mijn vraag?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
Vanavond weer bijwerken, er heeft zich nog een ontvanger gemeld!
Hopelijk komen er nog drie bij.
Nee. Ik had gezegd dat je zelf ook rond kunt vragen toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Weet je al wat meer betreffende mijn vraag?
Ja maar niet bij mensen die anoniem willen blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik had gezegd dat je zelf ook rond kunt vragen toch?
Wat leuk zegquote:Op zondag 20 oktober 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |