abonnement Unibet Coolblue
pi_189223281
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:10 schreef Lonaa het volgende:
In mijn vorige huis stookte de buren ja. Nu heb ik maar aan 1 kant buren en zij werkt wel. Dus hij zal wat vaker aan moeten nu :')
Heb je de kamerdeur dicht eigenlijk? vraag ik i.v.m. de kat en HonT straks...
Mogen die door het huis rauschen? Willen ze dat?

Oh ja, wat zou Lot nou gekookt hebben met 10 jarige trouwdag?
pi_189223288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:10 schreef Barreltje het volgende:
Wij moeten de beneden vloer laten isoleren.. maar man wat een kosten zeg! :o

Binnenkort maar eens kijken of er nog een subsidie van de gemeente mogelijk is hiervoor..
Misschien heb je hier iets aan https://www.energiebespaa(...)parende-maatregelen/

Ik was mooi een maand te vroeg met mijn zonnepanelen :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189223314
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Heb je de kamerdeur dicht eigenlijk? vraag ik i.v.m. de kat en HonT straks...
Mogen die door het huis rauschen? Willen ze dat?

Oh ja, wat zou Lot nou gekookt hebben met 10 jarige trouwdag?
In principe is de gangdeur en dus de deur naar boven open. :Y Als de situatie met hont wat anders vraagt gaat ie dicht. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189223364
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

In principe is de gangdeur en dus de deur naar boven open. :Y Als de situatie met hont wat anders vraagt gaat ie dicht. :Y
Tja...warmte “verdwijnt” naar boven... B-)
Hier is het allemaal open zonder deuren en geen verwarming (nodig) boven, want ...
De woning was toch nog geïsoleerd voordat jullie erin gingen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189223365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 08:57 schreef Barreltje het volgende:

:+ Maar goed dat je dan niet in de mmm zit..

Maar ik bedoelde eigenlijk waarom moet er iets met een naald gebeuren tijdens een vlokken test? Hoe gaat dat dan in an werk?
Mini is vrij nuchter en jij bedoelt het niet zo, maar ik moest even lachen dat je details betreffende een bepaald onderzoek waar in naald bij gebruikt wordt gaat vragen aan iemand met een naaldenfobie :D

Hier, eerste googleresultaat ;) https://www.hetwkz.nl/nl/Ziekenhuis/Ziekte/Vlokkentest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189223378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tja...warmte “verdwijnt” naar boven... B-)
Hier is het allemaal open zonder deuren en geen verwarming (nodig) boven, want ...
De woning was toch nog geïsoleerd voordat jullie erin gingen?
Ja? Ik heb ook geen problemen?

Maar ventileren is een ding. :Y En soberso wat vochtig, laagste punt van de straat dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189223386
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja? Ik heb ook geen problemen?

Maar ventileren is een ding. :Y En soberso wat vochtig, laagste punt van de straat dit.
Ow, dacht dat je het koud had en lastig warm te stoken. My bad. 8)7
pi_189223409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:47 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele: Oeh, mag ik recept? Huisgenoot hier heeft een zak vol kastanjes, ik mocht er om vragen van hem!

Hier nog geen verwarming aan,maar het huis is vrij warm. :)

En wow, lekker tempo weer bij biochemie. Wel heel interessant, maar jeeuz, bikkelen wordt het wel.

Nu weer eens bedenken wat ik ga koken. Ik heb eigenlijk wel zin in pesto en pasta, maar eens kijken of alles kan vinden hier. (hm, en even zoeken naar een vijzel....dat is op zich wel handig...)
Ook van het andere recept weet ik de hoeveelheden niet uit mijn hoofd. Het komt uit een wazig oud Brits kookboekje en ik kan m'n vader wel even vragen als je het wilt. Hij is de kastanjepersoon -- de rest van mijn familie heeft er het geduld niet voor. Je bent wel even bezig namelijk :')

Gedroogde kastanjes smaken heel anders dan verse, je krijgt er veel kruimigere/zetmeligere puree van dan van verse en je kunt er dus veel makkelijker mee bakken. Dus ze liggen dan bij mijn ouders toch wel eerst een paar weken boven de verwarming voor je er wat mee kunt.
Pellen, koken, afgieten, door een zeef wrijven tot je puree hebt.
Voor het praline-achtige recept doe je er gesmolten pure chocolade doorheen, suiker en kamertemperatuur boter (mijn pa doet margarine, is ook wel oké, dus het kan vegan). Dat roer je goed door tot het homogeen is (het makkelijkst is als de kastanjepuree ook nog lauwwarm was, want dan mengt het goed met de boter). Vervolgens maak je er een plak van ca. 2 cm dikte van op een schaal/bord. Die zet je in de koelkast en als het een beetje uitgehard is snijd je er stukjes van.
pi_189223413
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, dacht dat je het koud had en lastig warm te stoken. My bad. 8)7
Neuh. Het was alleen voor het eerst echt fris beneden vanochtend. Het bovenraampje stond ook nog open. :7

Ik heb denk ik een uur geleden de verwarming weer uitgezet en 1 van de radiatoren beneden is nog steeds warm :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189223437
Mijn hemel...wat ontzettend hopeloos om WordFeud te spelen met iemand die alleen éen EEN letter aanlegt of woordjes van 3 letters maakt waar je niks meekunt.
“spelen voor de gezelligheid”
En dan win ik met 200 punten verschil, minimaal.
Dan verlies ik liever bigtime met mooie combi’s van woorden.
# frustratie.
pi_189223444
Ik heb de verwarming ook maar aangedaan vanochtend, en er lijkt zowaar iets warm te worden :o O+

B kwam vannacht logeren en we moesten vanochtend om 6:00 op :O :O
Ik voel me wel immens productief nu ik al sinds 7:00 vanochtend actief ben. Ik heb al een was gedaan en opgehangen, en ik heb aan mijn scriptie gewerkt en wat mails/regeldingen gedaan. Dat is 60% van mijn to do list. Nou moet ik nog boodschappen doen en m'n moeder op de hoogte stellen van dat ik ga verhuizen. Ik ben héél benieuwd hoe ze zal reageren -- gisterochtend belde ze onverwacht en heeft ze een uitgebreide tirade gehouden over waarom goudvissen beter zijn dan axolotls, omdat ik vertelde dat ik bij iemand op bezoek was geweest die axolotls heeft (ZO SCHATTIG) :')
pi_189223450
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:29 schreef AnneX het volgende:
Mijn hemel...wat ontzettend hopeloos om WordFeud te spelen met iemand die alleen éen EEN letter aanlegt of woordjes van 3 letters maakt waar je niks meekunt.
“spelen voor de gezelligheid”
En dan win ik met 200 punten verschil, minimaal.
Dan verlies ik liever bigtime met mooie combi’s van woorden.
# frustratie.
Ik ken dat. Ben er ook maar mee gestopt haha. Spelletje Kryss is erg leuk trouwens!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189223452
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:29 schreef AnneX het volgende:
Mijn hemel...wat ontzettend hopeloos om WordFeud te spelen met iemand die alleen éen EEN letter aanlegt of woordjes van 3 letters maakt waar je niks meekunt.
“spelen voor de gezelligheid”
En dan win ik met 200 punten verschil, minimaal.
Dan verlies ik liever bigtime met mooie combi’s van woorden.
# frustratie.
Ja hè. Ik heb ook zo'n haat aan mensen die het hele bord vastleggen. Ik vraag me af of ze ook alleen maar in drieletterwoorden denken of zo |:(
pi_189223503
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:29 schreef AnneX het volgende:
Mijn hemel...wat ontzettend hopeloos om WordFeud te spelen met iemand die alleen éen EEN letter aanlegt of woordjes van 3 letters maakt waar je niks meekunt.
“spelen voor de gezelligheid”
En dan win ik met 200 punten verschil, minimaal.
Dan verlies ik liever bigtime met mooie combi’s van woorden.
# frustratie.
Verschil in uitgangspunt. Spelen om te winnen of spelen voor je plezier. Ik doe meestal ook het laatste :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 10:35:16 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189223516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier beneden zit ook dubbel glas van zo'n 30 jaar oud. Dat is volgend jaar aan de beurt. Maar boven was het nog enkel wat er in zat.

Moeten nu in de gang alleen nog van de voordeur alles vervangen. Maar daar moet gewoon een compleet nieuw kozijn en voordeur in dus we vonden het een beetje onbenullig om daar voor die korte periode nog dubbel glas te plaatsen.

Boven merk ik het vooral doordat de ramen niet meer zo nat zijn.
In mijn slaapkamer zit enkel glas, komt ook dubbel in. Maar da's meer 'omdat ze toch bezig zijn' want ik stook nauwelijks. En denk dat het dak toch niet geïsoleerd is :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189223570
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

In principe is de gangdeur en dus de deur naar boven open. :Y Als de situatie met hont wat anders vraagt gaat ie dicht. :Y
Ja ik heb dat dus ook. Die tussendeur is altijd open. Hij komt mij 's nachts weleens wakker maken als hij niet lekker is.

Gisteren maar zo'n tocht borstel onder de voordeur gemaakt dat scheelt een berg koude lucht!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189223578
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In mijn slaapkamer zit enkel glas, komt ook dubbel in. Maar da's meer 'omdat ze toch bezig zijn' want ik stook nauwelijks. En denk dat het dak toch niet geïsoleerd is :+
Zijn jouw ramen niet kletsnat dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189223595
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik heb dat dus ook. Die tussendeur is altijd open. Hij komt mij 's nachts weleens wakker maken als hij niet lekker is.

Gisteren maar zo'n tocht borstel onder de voordeur gemaakt dat scheelt een berg koude lucht!
Ik moet nog wat met tochtdingen ja. Slechtsluitende deuren overal wegens scheef jaren 30 huis.

Nu heb ik alleen nog maar de LS-egel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189223633
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moet nog wat met tochtdingen ja. Slechtsluitende deuren overal wegens scheef jaren 30 huis.

Nu heb ik alleen nog maar de LS-egel. :Y
Ls egel?

Heb en al tocht strips rondom zitten?

Ik had ook ooit een jaren 20 huis. Tocht strips O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189223660
Spekkoek maken met mijn vader nu :9 :9
pi_189223668
Eten: het wordt dit, want er hoeft alleen rundergehakt voor gekocht, verder alles in huis ^O^
https://www.davidlebovitz(...)-tomato-beef-recipe/
Let me see you stripped down to the bone
pi_189223673
Het houdt voornamelijk in dat ik de boodschappen heb gedaan en nu toekijk hoe mijn vader het doet :@ :')
pi_189223683
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:46 schreef minilot het volgende:
Eten: het wordt dit, want er hoeft alleen rundergehakt voor gekocht, verder alles in huis ^O^
https://www.davidlebovitz(...)-tomato-beef-recipe/
:9
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 2 oktober 2019 @ 10:49:09 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189223707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:46 schreef Aure het volgende:
Het houdt voornamelijk in dat ik de boodschappen heb gedaan en nu toekijk hoe mijn vader het doet :@ :')
:D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189223748
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:46 schreef Aure het volgende:
Spekkoek maken met mijn vader nu :9 :9
Oh zou ik ook weer eens moeten doen O+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')