quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
MES STEEK PIJNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
wat ik van Dimitri vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
wat ik van Dimitri vindEr zit zoveel materiaal in die 10 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Darters stellen ons nooit teleurquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit zoveel materiaal in die 10 seconden
jinxquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King is wel heel goed in de WGP altijd
Is jouw vuilniszak meestal halfvol of halfleeg?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Het glas is voor veel darters juist te vaak halfvol
Hij is mij in ieder geval te vaak volquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is jouw vuilniszak meestal halfvol of halfleeg?
Is maar goed ook in zo'n interlandweekquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaat weer een leuk toernooi worden joh
Daar zat lichte frustratie in.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is maar goed ook in zo'n interlandweek
Niks mis met Nederlandgodenquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is maar goed ook in zo'n interlandweek
Niemand boeit dit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
Niet bang van een negerlul in zijn kont, maar wel van een film. OKE ALLEN
[ afbeelding ]
Van sommige anekdotes had ik echt wel beeldmaterial willen hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2019 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Verder kan ik alle volgers van dit topic het boekje van De Gies aanraden voor zover zij dat nog niet gelezen hebben
Meeste anekdotes uit dat boekje van hem heeft hij ook vernomen van anderen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van sommige anekdotes had ik echt wel beeldmaterial willen hebben
Mason was wel mooi geweestquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van sommige anekdotes had ik echt wel beeldmaterial willen hebben
Oke Jaapquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwoord het anders:
Niemand in een darts-topic boeit dit.
Anekdote van Hankey uiteraard van mijn hand had ook wel in het boekje gemogen van die obesitas patient.quote:
Meeste gingen toch gewoon over de filmpjes die die maakte voor SBS?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meeste anekdotes uit dat boekje van hem heeft hij ook vernomen van anderen.
Ach rot op. Die hele Gies heeft zich via-via-via beetje omhoog gewerkt. Kwam nergens echt aan de bak, dus ging hij het darten maar doen. De beste man heeft 0 talent voor TVquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Meeste gingen toch gewoon over de filmpjes die die maakte voor SBS?
Arjan boerend in z'n onderbroek live op SBS6quote:
Ja godverdommequote:Op zondag 6 oktober 2019 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arjan boerend in z'n onderbroek op live op SBS6
Viesdikquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja godverdommeDat had ik graag willen zien
Jep. Dat moeten we eens even goed in de gaten houden, wanneer dat is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:35 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jep. Dat moeten we eens even goed in de gaten houden, wanneer dat is.
Want dat willen we natuurlijk niet...VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Want dat willen we natuurlijk niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Want dat willen we natuurlijk niet...Altijd tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Net niet, White gaat gewoon winnen nog!quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:40 schreef KennyPowers het volgende:
10-0 op de matchplay naar 0-6 op de grand prix
Stop even met deze actquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net niet, White gaat gewoon winnen nog!
Misschien mvg en gary overslaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nog 5 partijen hierna, diep in de nacht
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
White gaat weer choken vanaf de matchdarts
Iets te echtquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
Maar 8 op rij gemist uiteindelijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
Leek wel alsof ze een vibrerend eitje in had bohhhh @Wereldgozerquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stond wel een dame te dansen
Dat dan weer wel, houden zoquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stond wel een dame te dansen
The bronzed adonisquote:
Ik schakel de hulplijn in @Anneloosquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leek wel alsof ze een vibrerend eitje in had bohhhh @:Wereldgozer
Ik zag onlangs dat ze enorme jopen heeftquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik schakel de hulplijn in @:anneloos
En de 30 seconden zijn om.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik schakel de hulplijn in @:anneloos
Wereldsquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag onlangs dat ze enorme jopen heeft
Waar zag jij dat, want dit gelooft niemand.quote:Op zondag 6 oktober 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag onlangs dat ze enorme jopen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |