Jep. Dat moeten we eens even goed in de gaten houden, wanneer dat is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:35 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jep. Dat moeten we eens even goed in de gaten houden, wanneer dat is.
Want dat willen we natuurlijk niet...VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Want dat willen we natuurlijk niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Want dat willen we natuurlijk niet...Altijd tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Net niet, White gaat gewoon winnen nog!quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:40 schreef KennyPowers het volgende:
10-0 op de matchplay naar 0-6 op de grand prix
Stop even met deze actquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net niet, White gaat gewoon winnen nog!
Misschien mvg en gary overslaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nog 5 partijen hierna, diep in de nacht
quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
White gaat weer choken vanaf de matchdarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |