quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
MES STEEK PIJNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
wat ik van Dimitri vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In

quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
wat ik van Dimitri vindEr zit zoveel materiaal in die 10 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van

Darters stellen ons nooit teleurquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit zoveel materiaal in die 10 seconden

jinxquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King is wel heel goed in de WGP altijd

Is jouw vuilniszak meestal halfvol of halfleeg?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Het glas is voor veel darters juist te vaak halfvol

Hij is mij in ieder geval te vaak volquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is jouw vuilniszak meestal halfvol of halfleeg?

Is maar goed ook in zo'n interlandweekquote:Op zondag 6 oktober 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaat weer een leuk toernooi worden joh

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |